SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Debata okoli voznega parka
Odgovori
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 510
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a andrazon »

Ljubitelj napisal/-a:
Že že, ampak lahko bi šli naprej in napravili hiter sistem...
Si kdaj pomislil, zakaj poteka premik stopniček relativno počasi? Zakaj misliš, da so ostali dobavitelji tako neposobni, da tega ne opravijo odpiranja ekspresno hitro?
Razmišljam, pa ne najdem pametnega odgovora...
LP Andraž
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a dingo »

Novi flirti pa ne bodo potrebovali teh izvlečenih stopnic?
kitak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: celje

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a kitak »

dingo napisal/-a:Novi flirti pa ne bodo potrebovali teh izvlečenih stopnic?
Isto bodo imeli izvlecne stopnice če se ne motim.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Razmišljam, pa ne najdem pametnega odgovora...
Vsak tak mehanizem deluje očasi, da se lahko ustavi ob preseženi sili, se pravi če se hoče zagozdit ob oviro, naleti na človeka... Brez tega ne bi smeli daljinsko delovat. No, nisem ekspert za vagone, za določene mehanizme v napravah pa vem, da so podobni pomiki nekih rok etc... dokaj počasni ravno zaradi tega.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a cokla »

Ljubitelj napisal/-a:
Razmišljam, pa ne najdem pametnega odgovora...
Vsak tak mehanizem deluje očasi, da se lahko ustavi ob preseženi sili, se pravi če se hoče zagozdit ob oviro, naleti na človeka... Brez tega ne bi smeli daljinsko delovat. No, nisem ekspert za vagone, za določene mehanizme v napravah pa vem, da so podobni pomiki nekih rok etc... dokaj počasni ravno zaradi tega.

Res je. Stopnica se izvleče počasi, če naleti na oviro se pomakne nazaj za 2 cm in ko se umiri dobijo vrata privolitev za odpiranje. Vse v duhu varnosti. "Fitipaldiji", ki se jim vedno tako mudi se bodo morali navaditi na to, da traja 3-4 sekunde, da se stopnica popolnoma izvleče in vrata dobijo privolitev. Brez stopnice tudi vrata ne smejo biti v funkciji. Toliko na kratko.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a cokla »

andrazon napisal/-a:
Si kdaj pomislil, zakaj poteka premik stopniček relativno počasi? Zakaj misliš, da so ostali dobavitelji tako neposobni, da tega ne opravijo odpiranja ekspresno hitro?
Razmišljam, pa ne najdem pametnega odgovora...[/quote]

Ker prepričanega težko prepričaš v nasprotno razmišljanje.

Varnost je tu prva...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 510
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a andrazon »

cokla napisal/-a: Ker prepričanega težko prepričaš v nasprotno razmišljanje.
Se opravičujem, nimam v mislih potnikov, ki bi jim na pamet prišlo rinit nogo med peron in vlak, ko se le ta ustavi.

Kako je izveden pogon? Stepper ali servo?
LP Andraž
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a desiro »

Danes sem imel možnost preizkusiti to 129 ko. (312-129).

Stopničke so odlične, vstop in izstop je lažji, je pa res da se postanek malenkost podaljša ampak ni hudega... k večjem lažje upravičiš zakaj vsakemu tekaču ne odpiraš vrat ponovno...saj je prej trajanje odprtja in zaprtja vrat trajalo vsega skupaj kakih 8 sec sedaj se to zaradi stopničke podaljša še za 2x 4 sec...pa preden me kdo sicira ker ne maram zamudnikov in sem "žleht" ter ko je enkrat ura odhoda tekačev ne čakam (zadnji vlak dneva je malenkost izjeme ma kaj več kot 30 sec sigurno ne) naj povem da je v tujini (DB) stvar rešena tako da ko je podan konsenz zapiranja vrat se vrata še 2 minuti (razen prisilno s trganjem plombe) ne dajo odpret ravno zato da premaga ta občutek empatije osebja vlaka...ker 2 minuti zamude za pobrat tekača je pa malo veliko...

nazaj na temo... Stopnička ne dela težav tudi pri vstopu na garnituro s tirne grede... no ja vsaj meni ne...pa nisem ravno med orjaki.

Edino postopek izločitve nedelujoče stopničke je malenkost umazan in dolgotrajen...upajmo da bojo stopničke delale...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a cokla »

desiro napisal/-a:...........................................

nazaj na temo... Stopnička ne dela težav tudi pri vstopu na garnituro s tirne grede... no ja vsaj meni ne...pa nisem ravno med orjaki.

Edino postopek izločitve nedelujoče stopničke je malenkost umazan in dolgotrajen...upajmo da bojo stopničke delale...
Jaz se ne pritožujem, če bodo med izločitvijo poleg mene stale mladenke v mini krilih.;)
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a mkx »

cokla napisal/-a:
desiro napisal/-a:Edino postopek izločitve nedelujoče stopničke je malenkost umazan in dolgotrajen...upajmo da bojo stopničke delale...
Jaz se ne pritožujem, če bodo med izločitvijo poleg mene stale mladenke v mini krilih.;)
Mislim si, da bo izločanje večkrat potrebno pozimi kot poleti ... in takrat precej dvomim, da bo poleg stala kakšna mladenka v mini krilu ... bolj verjetno kakšna stara matrona v dolgem dvojnem krilu :wink:
LP, Metod
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a cokla »

mkx napisal/-a:
cokla napisal/-a:
desiro napisal/-a:Edino postopek izločitve nedelujoče stopničke je malenkost umazan in dolgotrajen...upajmo da bojo stopničke delale...
Jaz se ne pritožujem, če bodo med izločitvijo poleg mene stale mladenke v mini krilih.;)
Mislim si, da bo izločanje večkrat potrebno pozimi kot poleti ... in takrat precej dvomim, da bo poleg stala kakšna mladenka v mini krilu ... bolj verjetno kakšna stara matrona v dolgem dvojnem krilu :wink:

Zakaj tako misliš? Mislim-o izločanju. Minice so itq vedno prisotne.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a mkx »

cokla napisal/-a:Zakaj tako misliš? Mislim-o izločanju.
Takole laično si mislim, da so pogoji obratovanja stopničke pozimi dosti težji kot poleti ... zgoščeno podmazovanje; sneg nabasan v mehanizme; plundra, ki zmrzuje v mehanizmu ... Saj ne rečem, tudi ostali del leta so na delu sile, ki lahko onesposobijo mehanizem stopničke, ampak mislim si, da so pozimi te sile močnejše kot sicer.
LP, Metod
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a cokla »

mkx napisal/-a:
cokla napisal/-a:Zakaj tako misliš? Mislim-o izločanju.
Takole laično si mislim, da so pogoji obratovanja stopničke pozimi dosti težji kot poleti ... zgoščeno podmazovanje; sneg nabasan v mehanizme; plundra, ki zmrzuje v mehanizmu ... Saj ne rečem, tudi ostali del leta so na delu sile, ki lahko onesposobijo mehanizem stopničke, ampak mislim si, da so pozimi te sile močnejše kot sicer.

Bomo videli....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a bisabre »

desiro napisal/-a:Danes sem imel možnost preizkusiti to 129 ko. (312-129).

Stopničke so odlične, vstop in izstop je lažji, je pa res da se postanek malenkost podaljša ampak ni hudega... k večjem lažje upravičiš zakaj vsakemu tekaču ne odpiraš vrat ponovno...saj je prej trajanje odprtja in zaprtja vrat trajalo vsega skupaj kakih 8 sec sedaj se to zaradi stopničke podaljša še za 2x 4 sec...pa preden me kdo sicira ker ne maram zamudnikov in sem "žleht" ter ko je enkrat ura odhoda tekačev ne čakam (zadnji vlak dneva je malenkost izjeme ma kaj več kot 30 sec sigurno ne) naj povem da je v tujini (DB) stvar rešena tako da ko je podan konsenz zapiranja vrat se vrata še 2 minuti (razen prisilno s trganjem plombe) ne dajo odpret ravno zato da premaga ta občutek empatije osebja vlaka...ker 2 minuti zamude za pobrat tekača je pa malo veliko...

nazaj na temo... Stopnička ne dela težav tudi pri vstopu na garnituro s tirne grede... no ja vsaj meni ne...pa nisem ravno med orjaki.

Edino postopek izločitve nedelujoče stopničke je malenkost umazan in dolgotrajen...upajmo da bojo stopničke delale...
Tukaj pa moram nekaj primpomniti. Ko ima vlak več minutno zamudo, da onih pol urnih ne omenjam pa ni "malo velík"? Kako smo eni naduveni, ko imamo ročico, ali yojstike v roki, a ne? Me prav zanima kaj bi ti imel za povedati, če bi tekel par sekund do vrat in ti jih potem niti božja roka ne bi odprla? Seveda s tem ne želim opravičevati zamudnikov, a se zgodi. Sicer pa potniki nismo le "tekači", ko imajo vlaki zamude in iz zvočnikov poslušamo računalniško "skomponirano" pojasnilo, da bomo na peronu sledičih 10 ali več minut glumili telegrafarco, se pač ne počutimo ravno fino. Na koncu koncev smo plačali vozovnico za korektno opravljen storitev in nobene empatije ne čutimo do loko-führerja, ali kogar koli. To te pa seveda ne motim, ker v svoji "pilotski" kabini glumiš dasota, ki lahko odloča o tem, o usodi nekega potnika, ali bo s plačano vozovnico lahko šel na "tvoj" vlak, ali ne.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317

Odgovor Napisal/-a mkx »

bisabre napisal/-a:Ko ima vlak več minutno zamudo, da onih pol urnih ne omenjam pa ni "malo velík"?
Prav tako s stališča potnika ... tistega, ki se pelje s takim vlakom, pa ni bil na prej omenjenem zamujenem: ali nima pravice, da svoj del potovanja opravi brez zamud, ki so posledice razmer izven področja njegovega potovanja? Npr. če Borovničan potuje v Domžale in pride na peron "Kamničana" pravočasno (ali pa je že prej "glumil telegrafarico"), zakaj bi moral čakati še 5 minut ker slučajno Litijan še teče po podhodu?

Kakor lahko razumem vsakogar, ki se s tekom poizkuša izogniti pol- (ali nekaj-) urni zamudi, isstem kot celota mora vendarle stremeti k točnemu obratovanju. In če v voznem redu nek vlak ni naveden kot zveza drugemu, ni prav da ga čaka ... zaradi ostalih (večine?) potnikov ...
LP, Metod
Odgovori