Razmišljam, pa ne najdem pametnega odgovora...Ljubitelj napisal/-a:Si kdaj pomislil, zakaj poteka premik stopniček relativno počasi? Zakaj misliš, da so ostali dobavitelji tako neposobni, da tega ne opravijo odpiranja ekspresno hitro?Že že, ampak lahko bi šli naprej in napravili hiter sistem...
SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
LP Andraž
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Novi flirti pa ne bodo potrebovali teh izvlečenih stopnic?
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Isto bodo imeli izvlecne stopnice če se ne motim.dingo napisal/-a:Novi flirti pa ne bodo potrebovali teh izvlečenih stopnic?
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Vsak tak mehanizem deluje očasi, da se lahko ustavi ob preseženi sili, se pravi če se hoče zagozdit ob oviro, naleti na človeka... Brez tega ne bi smeli daljinsko delovat. No, nisem ekspert za vagone, za določene mehanizme v napravah pa vem, da so podobni pomiki nekih rok etc... dokaj počasni ravno zaradi tega.Razmišljam, pa ne najdem pametnega odgovora...
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Ljubitelj napisal/-a:Vsak tak mehanizem deluje očasi, da se lahko ustavi ob preseženi sili, se pravi če se hoče zagozdit ob oviro, naleti na človeka... Brez tega ne bi smeli daljinsko delovat. No, nisem ekspert za vagone, za določene mehanizme v napravah pa vem, da so podobni pomiki nekih rok etc... dokaj počasni ravno zaradi tega.Razmišljam, pa ne najdem pametnega odgovora...
Res je. Stopnica se izvleče počasi, če naleti na oviro se pomakne nazaj za 2 cm in ko se umiri dobijo vrata privolitev za odpiranje. Vse v duhu varnosti. "Fitipaldiji", ki se jim vedno tako mudi se bodo morali navaditi na to, da traja 3-4 sekunde, da se stopnica popolnoma izvleče in vrata dobijo privolitev. Brez stopnice tudi vrata ne smejo biti v funkciji. Toliko na kratko.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Razmišljam, pa ne najdem pametnega odgovora...[/quote]andrazon napisal/-a:
Si kdaj pomislil, zakaj poteka premik stopniček relativno počasi? Zakaj misliš, da so ostali dobavitelji tako neposobni, da tega ne opravijo odpiranja ekspresno hitro?
Ker prepričanega težko prepričaš v nasprotno razmišljanje.
Varnost je tu prva...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Se opravičujem, nimam v mislih potnikov, ki bi jim na pamet prišlo rinit nogo med peron in vlak, ko se le ta ustavi.cokla napisal/-a: Ker prepričanega težko prepričaš v nasprotno razmišljanje.
Kako je izveden pogon? Stepper ali servo?
LP Andraž
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Danes sem imel možnost preizkusiti to 129 ko. (312-129).
Stopničke so odlične, vstop in izstop je lažji, je pa res da se postanek malenkost podaljša ampak ni hudega... k večjem lažje upravičiš zakaj vsakemu tekaču ne odpiraš vrat ponovno...saj je prej trajanje odprtja in zaprtja vrat trajalo vsega skupaj kakih 8 sec sedaj se to zaradi stopničke podaljša še za 2x 4 sec...pa preden me kdo sicira ker ne maram zamudnikov in sem "žleht" ter ko je enkrat ura odhoda tekačev ne čakam (zadnji vlak dneva je malenkost izjeme ma kaj več kot 30 sec sigurno ne) naj povem da je v tujini (DB) stvar rešena tako da ko je podan konsenz zapiranja vrat se vrata še 2 minuti (razen prisilno s trganjem plombe) ne dajo odpret ravno zato da premaga ta občutek empatije osebja vlaka...ker 2 minuti zamude za pobrat tekača je pa malo veliko...
nazaj na temo... Stopnička ne dela težav tudi pri vstopu na garnituro s tirne grede... no ja vsaj meni ne...pa nisem ravno med orjaki.
Edino postopek izločitve nedelujoče stopničke je malenkost umazan in dolgotrajen...upajmo da bojo stopničke delale...
Stopničke so odlične, vstop in izstop je lažji, je pa res da se postanek malenkost podaljša ampak ni hudega... k večjem lažje upravičiš zakaj vsakemu tekaču ne odpiraš vrat ponovno...saj je prej trajanje odprtja in zaprtja vrat trajalo vsega skupaj kakih 8 sec sedaj se to zaradi stopničke podaljša še za 2x 4 sec...pa preden me kdo sicira ker ne maram zamudnikov in sem "žleht" ter ko je enkrat ura odhoda tekačev ne čakam (zadnji vlak dneva je malenkost izjeme ma kaj več kot 30 sec sigurno ne) naj povem da je v tujini (DB) stvar rešena tako da ko je podan konsenz zapiranja vrat se vrata še 2 minuti (razen prisilno s trganjem plombe) ne dajo odpret ravno zato da premaga ta občutek empatije osebja vlaka...ker 2 minuti zamude za pobrat tekača je pa malo veliko...
nazaj na temo... Stopnička ne dela težav tudi pri vstopu na garnituro s tirne grede... no ja vsaj meni ne...pa nisem ravno med orjaki.
Edino postopek izločitve nedelujoče stopničke je malenkost umazan in dolgotrajen...upajmo da bojo stopničke delale...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Jaz se ne pritožujem, če bodo med izločitvijo poleg mene stale mladenke v mini krilih.desiro napisal/-a:...........................................
nazaj na temo... Stopnička ne dela težav tudi pri vstopu na garnituro s tirne grede... no ja vsaj meni ne...pa nisem ravno med orjaki.
Edino postopek izločitve nedelujoče stopničke je malenkost umazan in dolgotrajen...upajmo da bojo stopničke delale...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Mislim si, da bo izločanje večkrat potrebno pozimi kot poleti ... in takrat precej dvomim, da bo poleg stala kakšna mladenka v mini krilu ... bolj verjetno kakšna stara matrona v dolgem dvojnem krilucokla napisal/-a:Jaz se ne pritožujem, če bodo med izločitvijo poleg mene stale mladenke v mini krilih.desiro napisal/-a:Edino postopek izločitve nedelujoče stopničke je malenkost umazan in dolgotrajen...upajmo da bojo stopničke delale...
LP, Metod
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
mkx napisal/-a:Mislim si, da bo izločanje večkrat potrebno pozimi kot poleti ... in takrat precej dvomim, da bo poleg stala kakšna mladenka v mini krilu ... bolj verjetno kakšna stara matrona v dolgem dvojnem krilucokla napisal/-a:Jaz se ne pritožujem, če bodo med izločitvijo poleg mene stale mladenke v mini krilih.desiro napisal/-a:Edino postopek izločitve nedelujoče stopničke je malenkost umazan in dolgotrajen...upajmo da bojo stopničke delale...
Zakaj tako misliš? Mislim-o izločanju. Minice so itq vedno prisotne.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Takole laično si mislim, da so pogoji obratovanja stopničke pozimi dosti težji kot poleti ... zgoščeno podmazovanje; sneg nabasan v mehanizme; plundra, ki zmrzuje v mehanizmu ... Saj ne rečem, tudi ostali del leta so na delu sile, ki lahko onesposobijo mehanizem stopničke, ampak mislim si, da so pozimi te sile močnejše kot sicer.cokla napisal/-a:Zakaj tako misliš? Mislim-o izločanju.
LP, Metod
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
mkx napisal/-a:Takole laično si mislim, da so pogoji obratovanja stopničke pozimi dosti težji kot poleti ... zgoščeno podmazovanje; sneg nabasan v mehanizme; plundra, ki zmrzuje v mehanizmu ... Saj ne rečem, tudi ostali del leta so na delu sile, ki lahko onesposobijo mehanizem stopničke, ampak mislim si, da so pozimi te sile močnejše kot sicer.cokla napisal/-a:Zakaj tako misliš? Mislim-o izločanju.
Bomo videli....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Tukaj pa moram nekaj primpomniti. Ko ima vlak več minutno zamudo, da onih pol urnih ne omenjam pa ni "malo velík"? Kako smo eni naduveni, ko imamo ročico, ali yojstike v roki, a ne? Me prav zanima kaj bi ti imel za povedati, če bi tekel par sekund do vrat in ti jih potem niti božja roka ne bi odprla? Seveda s tem ne želim opravičevati zamudnikov, a se zgodi. Sicer pa potniki nismo le "tekači", ko imajo vlaki zamude in iz zvočnikov poslušamo računalniško "skomponirano" pojasnilo, da bomo na peronu sledičih 10 ali več minut glumili telegrafarco, se pač ne počutimo ravno fino. Na koncu koncev smo plačali vozovnico za korektno opravljen storitev in nobene empatije ne čutimo do loko-führerja, ali kogar koli. To te pa seveda ne motim, ker v svoji "pilotski" kabini glumiš dasota, ki lahko odloča o tem, o usodi nekega potnika, ali bo s plačano vozovnico lahko šel na "tvoj" vlak, ali ne.desiro napisal/-a:Danes sem imel možnost preizkusiti to 129 ko. (312-129).
Stopničke so odlične, vstop in izstop je lažji, je pa res da se postanek malenkost podaljša ampak ni hudega... k večjem lažje upravičiš zakaj vsakemu tekaču ne odpiraš vrat ponovno...saj je prej trajanje odprtja in zaprtja vrat trajalo vsega skupaj kakih 8 sec sedaj se to zaradi stopničke podaljša še za 2x 4 sec...pa preden me kdo sicira ker ne maram zamudnikov in sem "žleht" ter ko je enkrat ura odhoda tekačev ne čakam (zadnji vlak dneva je malenkost izjeme ma kaj več kot 30 sec sigurno ne) naj povem da je v tujini (DB) stvar rešena tako da ko je podan konsenz zapiranja vrat se vrata še 2 minuti (razen prisilno s trganjem plombe) ne dajo odpret ravno zato da premaga ta občutek empatije osebja vlaka...ker 2 minuti zamude za pobrat tekača je pa malo veliko...
nazaj na temo... Stopnička ne dela težav tudi pri vstopu na garnituro s tirne grede... no ja vsaj meni ne...pa nisem ravno med orjaki.
Edino postopek izločitve nedelujoče stopničke je malenkost umazan in dolgotrajen...upajmo da bojo stopničke delale...
Simpl je tanartabul.
Re: SIEMENS Desiro, SŽ 312/317
Prav tako s stališča potnika ... tistega, ki se pelje s takim vlakom, pa ni bil na prej omenjenem zamujenem: ali nima pravice, da svoj del potovanja opravi brez zamud, ki so posledice razmer izven področja njegovega potovanja? Npr. če Borovničan potuje v Domžale in pride na peron "Kamničana" pravočasno (ali pa je že prej "glumil telegrafarico"), zakaj bi moral čakati še 5 minut ker slučajno Litijan še teče po podhodu?bisabre napisal/-a:Ko ima vlak več minutno zamudo, da onih pol urnih ne omenjam pa ni "malo velík"?
Kakor lahko razumem vsakogar, ki se s tekom poizkuša izogniti pol- (ali nekaj-) urni zamudi, isstem kot celota mora vendarle stremeti k točnemu obratovanju. In če v voznem redu nek vlak ni naveden kot zveza drugemu, ni prav da ga čaka ... zaradi ostalih (večine?) potnikov ...
LP, Metod