TGV Lyria napisal/-a:Re 4/4 napisal/-a:
Thello je samo še Ferrovie dello Stato Italiane. Francozov ni več. In težnja po ukinitvi je velika. 656 in 444 gredo kmalu izven prometa, Freccia v Pariz...
Kaj pa imata 656 in 444 veze z vlakom, ki ga vedno vleče E402B?
Ja potrebno ju bo nadomestiti.
Kolikor vem e 444 stiskajo ko limono. 300 000 km naredijo na leto po statistiki, kljub starost. Del se bo pokril z e 464 (malo na Sicilijo, malo na IC moon). Ampak preberi si odebeljen tekst. Če gre Italo v Francijo, Trenitalia pospeši teste za Paris. Možna so tudi dodatna naročila ETR 400 (ki so trenutno odložena, ker imajo Fyrio). Tako je Thello samo še neka družba znotraj FSi-ja. Francozi se niso zastonj umaknili. Aja pa ne pozabi, da se trg v Franciji odpre z decembrom.
TGV Lyria napisal/-a:Re 4/4 napisal/-a:
Še mali OT E 402a Italijanov se poslavlja. Vse gredo v predelavo v 401.
Sramota. Najlepšo svojo mašino uničujejo. Bom pogrešal njen zvok "vesoljske ladje".
Vsaj E 402 B ostaja, jo rabijo za ICN, Thello, Nightjet, RZD Euronight, VSOE in podobno.
Nič ne uničujejo. Včasih je bilo tako. Na IC promet sta bila doppio macchinista, na regio pa Agente Unico, poleg pa je moral biti še vodja vlaka. To je bilo strogo pravilo izsiljeno s strani sindikata. Po pogajanjih z sindikati je dvojna zasedba preteklost, ker je sedaj uradno monokabinsa lokomotiva del vlaka oziroma je lokomotiva neposredno povezana z potniškim prostorom. Zakaj je tako? Neuradno je Trenitalia dobila sedaj sindikat v past, ker imajo,viška 464 in se 402 da predelati. Sedaj se imenuješ "Agente Solo". In zato gredo tudi na IC moon, poleg IC sun v projekt z monokabinskimi lokomotivami. Čeprav je bil secondo macchinista še včasih zadolžen za ponavljanje signalov in za varno zaustavitev vlaka, če bi bilo karkoli narobe. Pa je z digitalkami vsa potreba po njem šla v maloro.