Po moje je to manj povezano z modernostjo SVN in bolj s tem, ali je zagotovljena prepeljevalna pot na obeh izvoznih straneh. PMSM v Uršnih Selih prepeljevalne poti na izvoznih straneh (recimo v obliki slepih tirov) ni in torej sočasen uvoz iz obeh strani ni možen.Signal napisal/-a:Ali nova SVN v p. Uršna Sela omogoča istočasno postavitev uvozov iz obeh smeri
Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Dve vprašanji: Na katerih Slovenskih progah trenutno že deluje ETSC sistem signalizacije? In ali je GSM-r aktiviran že na celotnem omrežju SŽ?
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
GSM-R na vseh progah, razen v Lendavi. Njegova uporaba ni obvezna.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Hvala za odgovor, to je skoraj celoten železniški križ. Kdaj se planira odsek Ljubljana Jesenice?
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Do leta 2023.preglednik napisal/-a:. Kdaj se planira odsek Ljubljana Jesenice?
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Še grafika. Na progi Lendava-d.m. pa se bo GSM-R najbrž uvedel ob vzpostavitvi prog Beltinci-Lendava ter Lendava-Redics?Re 4/4 napisal/-a: GSM-R na vseh progah, razen v Lendavi. Njegova uporaba ni obvezna.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Vse lepo in prav glede GSM-R, kar ni v kompetenci SŽ. Me pa zanima, zakaj so potemtakem na progi proti Hodošu še vedno omejitve hitrosti. Kakšna je pa opremljenostjo prevoznih sredstev na SŽ.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Vsi Mopedi in 711 imajo v opremi prenosni GSM-R aparat, ki se tudi uporablja. Za njih ni omejitev.Ljubitelj napisal/-a:Vse lepo in prav glede GSM-R, kar ni v kompetenci SŽ. Me pa zanima, zakaj so potemtakem na progi proti Hodošu še vedno omejitve hitrosti. Kakšna je pa opremljenostjo prevoznih sredstev na SŽ.
Vsa vozila pa se opremljajo ( 713-119 ga že ima ) z Mesa GSM-R aparati.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Glede na to, da na Štajerskem prevaldujejo 363, kakšno je pa stanje pri njih, Čakajo na mesa GSM-R ali imajo tudi prenosne? Kaj pa 664, ki tudi ni tako redek na Štajerskem?Vsi Mopedi in 711 imajo v opremi prenosni GSM-R aparat, ki se tudi uporablja. Za njih ni omejitev.
Vsa vozila pa se opremljajo ( 713-119 ga že ima ) z Mesa GSM-R aparati.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Torej je zdaj možno voziti proti Hodošu s 160 km/h, če je vozilo opremljeno s GSM-R?cokla napisal/-a:
Vsi Mopedi in 711 imajo v opremi prenosni GSM-R aparat, ki se tudi uporablja. Za njih ni omejitev.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Tako je. Ce VV nima GSM R strojevodja prevzame prenosni GSM R v Pragerskem kadar je hitrost vlaka večja od 100km/h.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ker sem nov na forumu, najprej vsem želim en lep pozdrav. Pa še pohvala glede kočevske proge (lepo je videt, da se tudi na železnica modernizira).
Zanima pa me, kako je kaj z dolenjsko progo (Ljubljana - Novo mesto - Metlika), po kateri se vozim že 15. let. V preteklosti naj bi po tej progi že vozili nekakšni IC vlaki, a si je menda nek vplivnež zamislil, da mora vlak ustaviti na določenih postajah in tako so se skozi čas hitri vlaki ukinili... tako znajo povedati starejši, nisem pa nikoli preverjal tega. Je bila kdaj kakšna ideja, da bi IC spet uvedli? Zadostoval bi samo en malo bolj urejen kanarček, ki bi imel prednost pred vlaki z nasprotne smeri in bi ustavil samo na nekaj večjih postajah. Strošek bi bil minimalen, krajši potovalni čas pa bi marsikoga prepričal v vožnjo z vlakom.
Zanima pa me, kako je kaj z dolenjsko progo (Ljubljana - Novo mesto - Metlika), po kateri se vozim že 15. let. V preteklosti naj bi po tej progi že vozili nekakšni IC vlaki, a si je menda nek vplivnež zamislil, da mora vlak ustaviti na določenih postajah in tako so se skozi čas hitri vlaki ukinili... tako znajo povedati starejši, nisem pa nikoli preverjal tega. Je bila kdaj kakšna ideja, da bi IC spet uvedli? Zadostoval bi samo en malo bolj urejen kanarček, ki bi imel prednost pred vlaki z nasprotne smeri in bi ustavil samo na nekaj večjih postajah. Strošek bi bil minimalen, krajši potovalni čas pa bi marsikoga prepričal v vožnjo z vlakom.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Nekaj podobnega je bil svoj čas vlak Soča na Bohinjski progi. Z Nove gorice do Jesenic je ustavljal skoraj na vseh postajah, naprej do Ljubljane samo še na na treh večjih. To je bil kanarček-dvojnik, opremljen kot zeleni vlak z zelo udobnimi sedeži. Menda je ista garnitura nadaljevala pot do Metlike in se vračala popoldan nazaj proti Novi Gorici. Upamo, da bo s prihodom Stadlerjev zopet zaživelo kaj podobnega, saj potreba je velika.
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Soča je vozila na celi relaciji NG -Metlika vlak 600/601 kot dvojnik Fiatov. Danes vozi po približno isti trasi Lb - Ml vlak 3234/3235.
Na dolenjski progi imaš danes vlake 602, 603 in 609, ki ustavljajo Nm - Gp le na večjih postajah.
Res sta bila včasih vlaka 18/19, Zelena http://shrani.si/f/2/B1/NqHMrT2/img035.jpg , za katera pa je bila potrebna rezervacija sedeža. Mislim, da bi danes ob dodatnem plačilu vozila bolj kot ne prazna.
Na dolenjski progi imaš danes vlake 602, 603 in 609, ki ustavljajo Nm - Gp le na večjih postajah.
Res sta bila včasih vlaka 18/19, Zelena http://shrani.si/f/2/B1/NqHMrT2/img035.jpg , za katera pa je bila potrebna rezervacija sedeža. Mislim, da bi danes ob dodatnem plačilu vozila bolj kot ne prazna.