Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
A jaz to prav gledam. Dejansko je ta direktni vlak prišel iz centra Ljubljane v center Novega mesta v 1:15? To je pa zelo konkurenčno avtomobilu.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kasneje oz. po 1991 res. Prej pa je dejansko vozil tudi "poslovni Kanarček", ki ga je omenil @preglednik:ŽAT32 napisal/-a:Soča je vozila na celi relaciji NG -Metlika vlak 600/601 kot dvojnik Fiatov. Danes vozi po približno isti trasi Lb - Ml vlak 3234/3235.
Dejansko ni slaba ideja, da bi se ena garnitura vozila prenočevat v Novo Gorico. Edino zaklenit bi jo morali v kurilnico in postaviti stražo z mitraljezi in sekiramipreglednik napisal/-a:Nekaj podobnega je bil svoj čas vlak Soča na Bohinjski progi. Z Nove gorice do Jesenic je ustavljal skoraj na vseh postajah, naprej do Ljubljane samo še na na treh večjih. To je bil kanarček-dvojnik, opremljen kot zeleni vlak z zelo udobnimi sedeži. Menda je ista garnitura nadaljevala pot do Metlike in se vračala popoldan nazaj proti Novi Gorici. Upamo, da bo s prihodom Stadlerjev zopet zaživelo kaj podobnega, saj potreba je velika.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
https://siol.net/posel-danes/novice/eu- ... kot-495535
Poznavalce, ki ste vsak dan na železnicah sprašujem, če je res že vse tako zafilano, kot je omenjeno v članku. V Luki je bilo kar precej postorjenega okrog hitrejšega nakladanja vagonov, končan je izvlečni tir, tovorna postaja in še drugo...tako da na Primorskem koncu bi moralo biti bolje. Na Štajerskem koncu se veliko dela, vendar postopno, en tir je še vedno fraj, tako da ni nekih dolgih zapor in kljub "štali" je po mojem prevoznost vsaj toliko vlakov kot na Koprčanki. Torej nekako ne verjamem, da tovor sili drugam zaradi zasičenosti prog. Sicer ne vem koliko je prometa v Italijo in proti Hrvaški čez Dobovo...
Poznavalce, ki ste vsak dan na železnicah sprašujem, če je res že vse tako zafilano, kot je omenjeno v članku. V Luki je bilo kar precej postorjenega okrog hitrejšega nakladanja vagonov, končan je izvlečni tir, tovorna postaja in še drugo...tako da na Primorskem koncu bi moralo biti bolje. Na Štajerskem koncu se veliko dela, vendar postopno, en tir je še vedno fraj, tako da ni nekih dolgih zapor in kljub "štali" je po mojem prevoznost vsaj toliko vlakov kot na Koprčanki. Torej nekako ne verjamem, da tovor sili drugam zaradi zasičenosti prog. Sicer ne vem koliko je prometa v Italijo in proti Hrvaški čez Dobovo...
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
In vendar je bila prevoznost proge Maribor Šentilj 25.oktobra do 15. decembra lani neskončnokrat manjša od prevoznosti Koprčanke. 24 urna popolna zapora namreč.Na Štajerskem koncu se veliko dela, vendar postopno, en tir je še vedno fraj, tako da ni nekih dolgih zapor in kljub "štali" je po mojem prevoznost vsaj toliko vlakov kot na Koprčanki
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Izvedba aktivnih protihrupnih ukrepov ter sanacija temeljev drogov in sider vozne mreže na območjih žel postaje Ljubljana Zalog in Ljubljana Polje
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=305239
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=305239
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
....Primorka se bliža dnevnemu povprečju 100 tovornih (+ 40 potniških)-- (dnevni max. cca 130 tovornih)....kar je blizu 100% praktični propustnosti...anzovc napisal/-a:https://siol.net/posel-danes/novice/eu- ... kot-495535
Poznavalce, ki ste vsak dan na železnicah sprašujem, če je res že vse tako zafilano, kot je omenjeno v članku...V Luki je bilo kar precej postorjenega okrog hitrejšega nakladanja vagonov, končan je izvlečni tir, tovorna postaja in še drugo.....žal še bolj... ....tako da na Primorskem koncu bi moralo biti bolje. Na Štajerskem koncu se veliko dela, vendar postopno, en tir je še vedno fraj, tako da ni nekih dolgih zapor in kljub "štali" je po mojem prevoznost vsaj toliko vlakov kot na Koprčanki...je tako, je.... ...zato se dandanes na Koperbahnu prepelje v letnem povprečju skoraj 75 tovornih vlakov/dan (dnevi max. do 90) napram povprečno 45 vlakov/dan pred slabimi 15-imi leti.... ....kar znese skoraj 70% povečanja...
Torej nekako ne verjamem, da tovor sili drugam zaradi zasičenosti prog. Sicer ne vem koliko je prometa v Italijo in proti Hrvaški čez Dobovo...
...Ljubljana Severna - teoretično - po računalniškem programu, ki je v praktični uporabi na Zahodu in po dejanskih podatkih o vlakih in kapacitetah tirnih naprav lahko obrne - 20 tovornih vlakov/dan....dejansko jih 25-45...
...Gorenjka: od 80 - 120% praktične dnevne propustnosti.... ..itd...itd... ...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ma ne razumem povsem. Primorka je elektrificirana dvotirna proga, opremljena z ETSC signalizacijo. Kapaciteta bi morala znašati preko 200 vlakov in ne 140. Gorenjka po moje tudi ni zasedena 100%, posebej glede na to, da je obvozna proga, pri tem mislim na 50 km krajšo Bohinjko na relaciji Koper-Jesenice, popolnoma prazna kar se tiče tovornih vlakov.
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Od Divače do Kopra je proga enotirna. Bohinjka ni elektrificirana..preglednik napisal/-a:Ma ne razumem povsem. Primorka je elektrificirana dvotirna proga, opremljena z ETSC signalizacijo. Kapaciteta bi morala znašati preko 200 vlakov in ne 140. Gorenjka po moje tudi ni zasedena 100%, posebej glede na to, da je obvozna proga, pri tem mislim na 50 km krajšo Bohinjko na relaciji Koper-Jesenice, popolnoma prazna kar se tiče tovornih vlakov.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Torej, kot je razumeti je razvoj Luke zaustavljen. Ali bi bila sedaj upravičena povezava proti Trstu, ko je jasno, da naslednjih deset let sledi stagnacija ? Ali je to še zmeraj protidržavna ideja, če se dve luki v razmaku 10 km zračne razdalje povežeta s tiri? Ali je Luka sedaj talec nesposobne države in SŽ?
Danes slišim po radiju, da 2TDK išče kredite pri bankah? Medtem ko Trst vabi tuje vlagatelje, vključno s Kitajci, da tam vlagajo (še posebej v novo prostocarinsko cono!), se mi zapufavamo na novo za tire,ki so popolnoma komercialni in ne služijo javnemu interesu. Je to perspektiva?
Guberac se je pritožil, ker ga hočejo razlastiti za gradnjo avtomobilskega parkirišča v Kopru,menda v imenu nacionalnega interesa. Rekel je dobesedno, ali je parkirišče za korejske avte res nacionalni interes ali samo posel?
In na koncu. Ljubljana dobesedno crkuje v tranzitnem cestnem prometu. Vsak dan več kilometrske kolone. Razumnejši opozarjajo, da rešitev ni v tretjem pasu avtocest okoli Ljubljane ampak v hitrem, taktnem in učinkovitem javnem železniškem prevozu med Brezovico, Litijo, Grosupljem, Škofjo Loko, Domžalami... ampak kako, če vsak dan dobesedno skozi center glavnega mesta škripa več kot sto tovornih vlakov... Bohinjka, kot edini resni infrastrukturni obvoz med Luko in Avstrijo pa sameva. Menda stara, ne zadostuje kriterijem, čeprav bi po mojem skromnem mnenju lahko prevzela nekaj deset tovornih vlakov vsaj v konicah... ne razumem. Bodo strokovnjaki že rešili, saj zato so !
Danes slišim po radiju, da 2TDK išče kredite pri bankah? Medtem ko Trst vabi tuje vlagatelje, vključno s Kitajci, da tam vlagajo (še posebej v novo prostocarinsko cono!), se mi zapufavamo na novo za tire,ki so popolnoma komercialni in ne služijo javnemu interesu. Je to perspektiva?
Guberac se je pritožil, ker ga hočejo razlastiti za gradnjo avtomobilskega parkirišča v Kopru,menda v imenu nacionalnega interesa. Rekel je dobesedno, ali je parkirišče za korejske avte res nacionalni interes ali samo posel?
In na koncu. Ljubljana dobesedno crkuje v tranzitnem cestnem prometu. Vsak dan več kilometrske kolone. Razumnejši opozarjajo, da rešitev ni v tretjem pasu avtocest okoli Ljubljane ampak v hitrem, taktnem in učinkovitem javnem železniškem prevozu med Brezovico, Litijo, Grosupljem, Škofjo Loko, Domžalami... ampak kako, če vsak dan dobesedno skozi center glavnega mesta škripa več kot sto tovornih vlakov... Bohinjka, kot edini resni infrastrukturni obvoz med Luko in Avstrijo pa sameva. Menda stara, ne zadostuje kriterijem, čeprav bi po mojem skromnem mnenju lahko prevzela nekaj deset tovornih vlakov vsaj v konicah... ne razumem. Bodo strokovnjaki že rešili, saj zato so !
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
...na Primorki je prometni režim MO (medpostajni odsek) kar znese cca 3,5 vlaka/uro v vsako smer.... ...
...ETCS nekoč bo.....to, kar je trenutno narejeno, je cca 15% potrebne investicije, da zadeva zalaufa....
...po Gorenjki vozijo 1650 tonski vlaki (neto 1250 ton) z dvema elok in enim strojevodjem...... ..
..po Bohinjki za 1400 tonski vlak potrebuješ dva regana (50 % večja poraba goriva) in 4 strojevodje, neto pa samo 900 ton... ...da o tehničnem stanju proge in številu prometnega osebja sploh ne govorim....to, kar ga je trenutno na postajah, zmore max. le en par vlakov dnevno (po 100% višji ceni na neto tono)... ...
...t'ko hudo pa še ni....se da za 20% - 30% višjo ceno vozit iz Roterdama....al' pa Hamburga.... ....
...ETCS nekoč bo.....to, kar je trenutno narejeno, je cca 15% potrebne investicije, da zadeva zalaufa....
...po Gorenjki vozijo 1650 tonski vlaki (neto 1250 ton) z dvema elok in enim strojevodjem...... ..
..po Bohinjki za 1400 tonski vlak potrebuješ dva regana (50 % večja poraba goriva) in 4 strojevodje, neto pa samo 900 ton... ...da o tehničnem stanju proge in številu prometnega osebja sploh ne govorim....to, kar ga je trenutno na postajah, zmore max. le en par vlakov dnevno (po 100% višji ceni na neto tono)... ...
...t'ko hudo pa še ni....se da za 20% - 30% višjo ceno vozit iz Roterdama....al' pa Hamburga.... ....
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Tvoje razmišljanje je napačno ali pa nočeš razumeti. Če bi se Bohinjsko progo vsaj malo posodabljalo, kot tudi vozna sredstva na njej, bi bila konkurenčna tudi brez elektrifikacije. Slednja pa je bila menda že dvakrat planirana pa tudi zavrnjena.
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kje mislijo vozit tovor ko bo zapora gorenjske proge, ko bodo zaprli en tir med Ljubljano in Brezovico? Trenutno stojijo vlaki na postajah ker so medpostajni odseki predolgi in tudi s povečanjem prepustnosti, je nemogoče ves tovor spravit brez zamud do cilja če se zapre en tir. Bohinjka trenutno gledano z vsemi postajami ni zmožna velikega števila tovornih vlakov prevzet.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
@Holding je odlično argumentiral, kaj pomeni voziti tovor po Bohinjki z Regani. Mogoče, je malce ceneje če se bi vozilo npr. s tandemom (ali pa 2+1) Herculesov, kaj veliko pa ne.
Če bi zrihtali celoten odsek od Sežane do Jesenic na D4, elektrificirali, daljinsko vodenje, sanacija predorov, oporni zidovi, mostovi in še kaj, mislim da milijarda (7,7 mio/km) ni dovolj. Za primerjavo Pragersko - Hodoš 109 km - 465 mio (4,26 mio/km), Ce-ZM 282 Mio (10,4 mio/km). Vprašanje za miljardo, kje dobiti botra? Normalno, da se bo denar usmeril v odsek Lj - Jesenice, ker je to bolj smotrno.
Če bi zrihtali celoten odsek od Sežane do Jesenic na D4, elektrificirali, daljinsko vodenje, sanacija predorov, oporni zidovi, mostovi in še kaj, mislim da milijarda (7,7 mio/km) ni dovolj. Za primerjavo Pragersko - Hodoš 109 km - 465 mio (4,26 mio/km), Ce-ZM 282 Mio (10,4 mio/km). Vprašanje za miljardo, kje dobiti botra? Normalno, da se bo denar usmeril v odsek Lj - Jesenice, ker je to bolj smotrno.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Meni osebno se zdi bizarno da se vsaj toliko ne postima bohinjke da bi lahko kaksnih 5-10 tovornih vlakov sprejela dnevno. Vleka s kaksnimi sodobnimi dizli (najem), postimana izogibalisca (ki so jih ven metali) in SVTK.. razbremeni se primorska proga do Divace (plus za potniske vlake), ljubljansko vozlisce, gorenjska proga.. vse vpadnice ki pridejo prav tudi potnikom (ki sicer ne prinasajo dobicka, mogoce pa zaradi dobrega potniskega sistema postanejo zavezniki vlaganja v zeleznisko infrastrukturo in odpade bedasti tretji pas na AC ampak prej pride ne vem drugi tir na gorenjsko).preglednik napisal/-a:Če bi se Bohinjsko progo vsaj malo posodabljalo, kot tudi vozna sredstva na njej, bi bila konkurenčna tudi brez elektrifikacije.
Sicer se naceloma strinjam z vsem napisanim, ampak slednje predvsem ce gledamo zadeve kratkorocno. Tako nekako kot tretji pas na obvoznici...anzovc napisal/-a: Normalno, da se bo denar usmeril v odsek Lj - Jesenice, ker je to bolj smotrno.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Seveda bo potrebno Bohinjko vzdrževati in tudi marsikaj posodobiti, vendar v takem obsegu kot sem napisal v prejšnjem postu pa se ne da. In prav je, da če se potem investira v njo, da potem tudi kaj tovornih vlakov poleg potniških pelje.
Kar se tiče, da bi železnica toliko razbremenila AC, da bi bilo znosneje (in da ne bi bilo potrebno delati 3 pasa)...tudi jaz želim, da bi bilo tako, vendar saj sami vidimo kako je. Se zgodi nesreča, v pol ure imaš 10 km dolgo kolono. Cestnega prometa je čedalje več, in lahko železnica pripomore samo toliko, da se ne bo tako hitro povečeval. Pa četudi vozi 10 vlakov v vsako smer na uro. To je pač prinesel razvoj naše in sosednjih držav, tovornega tranzita je več, dnevnih migracij je več, turizma je več, pri vsaki hiši stojita najmanj 2 avta (pri mojih sosedih 5), vsi bi bili na komot, vsi bi hitro... takle mamo.
Kar se tiče, da bi železnica toliko razbremenila AC, da bi bilo znosneje (in da ne bi bilo potrebno delati 3 pasa)...tudi jaz želim, da bi bilo tako, vendar saj sami vidimo kako je. Se zgodi nesreča, v pol ure imaš 10 km dolgo kolono. Cestnega prometa je čedalje več, in lahko železnica pripomore samo toliko, da se ne bo tako hitro povečeval. Pa četudi vozi 10 vlakov v vsako smer na uro. To je pač prinesel razvoj naše in sosednjih držav, tovornega tranzita je več, dnevnih migracij je več, turizma je več, pri vsaki hiši stojita najmanj 2 avta (pri mojih sosedih 5), vsi bi bili na komot, vsi bi hitro... takle mamo.