Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Anzee napisal/-a:
Meni osebno se zdi bizarno da se vsaj toliko ne postima bohinjke da bi lahko kaksnih 5-10 tovornih vlakov sprejela dnevno. Vleka s kaksnimi sodobnimi dizli (najem), postimana izogibalisca (ki so jih ven metali) in SVTK.. razbremeni se primorska proga do Divace (plus za potniske vlake), ljubljansko vozlisce, gorenjska proga.. vse vpadnice ki pridejo prav tudi potnikom ...
25 kV v prvi fazi KP-LJ + menjava serije 363 za novo Co Co, skoraj pod nujno, ker bo iz Kopra pač vedno klanec. Pa si zmagal. Danes je tako, da je dizel ovira, četudi gre po 50 km krajši progi. Samo računaj od Kopra do Beljaka bi potem moral v strošek vleke amortizirati 6 :!: lokomotiv. Nesprejemljivo za današnje čase, pri 300 ton neto tovora manj, kot, če bi šel čez Ljubjano, kjer amortiziraš 3 lokomotive. Poleg tega je ena dizel lokomotiva na ntk x1,5-2 dražja. Potrebno je gledati gozd in ne drevesa. SŽ so na "globalnem" trgu. In, če ponudiš 50 centov več in slabšo logistiko, te jutri ni več.

Me pa zanima ena stvar. Zakaj se pogovarja o Bohinjki, če je problem na relaciji Koper-Divača? Tir je pač zaseden že za pol leta vnaprej.
Urban91 napisal/-a:Trenutno stojijo vlaki na postajah....
Koliko teh stoji zaradi Opčin? Tudi na Trbižu poročajo, da s takšnim načinom dela se vse ustavlja. In potem dve strojevodji čakata v Trstu eno uro.
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Italijani nekaj delajo na povečanju dolžin postajnih tirov. Me pa zanima a se bo pri nadgradnji odseka Divača - Sežana d. m. kaj delalo na postaji v Sežani? Se strinjam da je glavni problem Divača - Koper. Če pogledaš malo širše pa je proga Ljubljana - Divača na istem. Koprska proga praktično brez potniškega prometa, samo zaradi prepustnosti. Ta dvotirnost se izniči, če pogledaš dolžine medpostajnih odsekov, pa še dodaš potniški promet in zraven kakšno zaporo zaradi vzdrzevalnih del in je neizogibno da vlaki stojijo.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a trocken »

Re 4/4 napisal/-a:
Anzee napisal/-a:
Meni osebno se zdi bizarno da se vsaj toliko ne postima bohinjke da bi lahko kaksnih 5-10 tovornih vlakov sprejela dnevno. Vleka s kaksnimi sodobnimi dizli (najem), postimana izogibalisca (ki so jih ven metali) in SVTK.. razbremeni se primorska proga do Divace (plus za potniske vlake), ljubljansko vozlisce, gorenjska proga.. vse vpadnice ki pridejo prav tudi potnikom ...
25 kV v prvi fazi KP-LJ + menjava serije 363 za novo Co Co, skoraj pod nujno, ker bo iz Kopra pač vedno klanec. Pa si zmagal. Danes je tako, da je dizel ovira, četudi gre po 50 km krajši progi. Samo računaj od Kopra do Beljaka bi potem moral v strošek vleke amortizirati 6 :!: lokomotiv. Nesprejemljivo za današnje čase, pri 300 ton neto tovora manj, kot, če bi šel čez Ljubjano, kjer amortiziraš 3 lokomotive. Poleg tega je ena dizel lokomotiva na ntk x1,5-2 dražja. Potrebno je gledati gozd in ne drevesa. SŽ so na "globalnem" trgu. In, če ponudiš 50 centov več in slabšo logistiko, te jutri ni več.

Me pa zanima ena stvar. Zakaj se pogovarja o Bohinjki, če je problem na relaciji Koper-Divača? Tir je pač zaseden že za pol leta vnaprej.

O Bohinjki se pogovarja zato, ker bo drugi tir še podvojil število tovornih vlakov iz luke. Bohinjka pa je EDINI obvoz mimo Ljubljane in bi bilo smiselno, če ne želimo imeti prometnega kolapsa v prestolnici, srednjeročno oz. dolgoročno razmišljati o modernizaciji le te. Vsi vemo, kako je danes v Sloveniji vnašati nove prometnice v prostor. Preko sosedovega še gre, po mojem pač ne! Zato modernizacija Bohinjke (četudi samo delna, recimo elektrifikacija) ne more biti draga, ker je vsaj - izvedljiva.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

trocken napisal/-a: ... Zato modernizacija Bohinjke (četudi samo delna, recimo elektrifikacija) ne more biti draga, ker je vsaj - izvedljiva.
Na eno hudo dejstvo si pozabil, omenjena proga je C2 in kaj ti bo potem štrom za tovorni promet ob dejstvu da je večino vlakov 22,5 t/os.

Še sedaj lahko tolčemo z glavo ob zid, ker se ni sprejelo ponudbe Avstrijcev, da vzamejo to progo v koncesijo za 30 let in jo tudi elektrificirajo, seveda na njihov štrom. Tistih 30 let je že davno mimo, bil je Soški koridor, danes pa je ... Eden izmed poglavitnih razlogov za zavrnitev tiste ponudbe je, da bo proga po poteku koncesije popolnoma v razsulu, češ da jo ne bodo proti koncu nič več vzdrževali, kakšna je pa danes, koliko prometa ima, kakšen je, koliko postaj je bilo ukinjenih, še bi lahko nadaljeval s spraševanjem. V oči bode podatek, da je bila prepustnost proge (po številu vlakov) v času po izgradnji bistveno večja kot je danes in to s parno vleko!
Tine
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Urban91 napisal/-a:Kje mislijo vozit tovor ko bo zapora gorenjske proge, ko bodo zaprli en tir med Ljubljano in Brezovico? Trenutno stojijo vlaki na postajah ker so medpostajni odseki predolgi in tudi s povečanjem prepustnosti, je nemogoče ves tovor spravit brez zamud do cilja če se zapre en tir. Bohinjka trenutno gledano z vsemi postajami ni zmožna velikega števila tovornih vlakov prevzet.
Ne sanjaj o Bohinjki, ker bo hkrati zaprt tudi predor Karavanke. Štajerka in Pontebbana bosta prevzeli.
Re 4/4 napisal/-a: Me pa zanima ena stvar. Zakaj se pogovarja o Bohinjki, če je problem na relaciji Koper-Divača? Tir je pač zaseden že za pol leta vnaprej.
Ker eni pač ne sprejmejo dejstva, da je Bohinjka regionalna proga, katere perspektiva je potniški promet tako za dnevne migrante kot za turiste. Oni bi radi imeli elektrificirano in dvotirno glavno progo brez nekih resnih temeljev. Zraven pa bi dogradili še hitro progo 300+ km/h med Opčinami in Krepljami čez Repentabor :D :D
Bohinjka lahko infrastrukturno brez težav pride na nivo Steierische Ostbahn ali kakšne podobne regionalne proge v Avstriji in Nemčiji. Kaj več pa pač ne, vsaj ne za nek razumen vložek.
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Ti kar sanjaj o potniškem prometu. Bohinjke zaradi potnikov ne bi zgradili nikoli. Treba se je posvetit tako potniškem, kot tovornemu prometu.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Kakorkoli psi lajajo, karava gre dalje.

Odprt je posotopek za elaborat. Tri variante je potrebno opredelit.
I. drugi tir + obstoječi. Lokalci in do Kopra po stari progi. Navzgor in IC vlaki po drugem tiru.
II.drugi + tretji tir nove proge in ukinitev prvega od Prešnice do Kopra.
III. obstoječi tir ostane + drugi + tretji tir. Po stari progi samo lokalni vlaki.
V vseh variantah je potrebno upoštevati izgibališče Črni Kal. Upoštevati v točki I in III dolgotrajno zaporo obstoječega tira zaradi remonta in vplih tega na prepustnost na drugi tir.

Priprava razbremenitve Ljubljane je v teku. Tivolski lok in drugi tir do Jesenic. Kar pa z bogimi 300 milijoni investicijskega denarja na leto, ni moč zgraditi v kratkem času. Se pa dela na tem...Za Bohinjko pa takole. Bodo Blejci v miru gledali 10 tovornih na dan? Ne ne bodo. Tako, kot se sedaj pritožujejo tam na Arlbergu, kjer Švicarji računajo na 3 dnevne vlake speljati iz Bavarske čez Allgäu, ko bo elektrificiran.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a trocken »

Re 4/4 napisal/-a:Kakorkoli psi lajajo, karava gre dalje.

Odprt je posotopek za elaborat. Tri variante je potrebno opredelit.
I. drugi tir + obstoječi. Lokalci in do Kopra po stari progi. Navzgor in IC vlaki po drugem tiru.
II.drugi + tretji tir nove proge in ukinitev prvega od Prešnice do Kopra.
III. obstoječi tir ostane + drugi + tretji tir. Po stari progi samo lokalni vlaki.
V vseh variantah je potrebno upoštevati izgibališče Črni Kal. Upoštevati v točki I in III dolgotrajno zaporo obstoječega tira zaradi remonta in vplih tega na prepustnost na drugi tir.

Priprava razbremenitve Ljubljane je v teku. Tivolski lok in drugi tir do Jesenic. Kar pa z bogimi 300 milijoni investicijskega denarja na leto, ni moč zgraditi v kratkem času. Se pa dela na tem...Za Bohinjko pa takole. Bodo Blejci v miru gledali 10 tovornih na dan? Ne ne bodo. Tako, kot se sedaj pritožujejo tam na Arlbergu, kjer Švicarji računajo na 3 dnevne vlake speljati iz Bavarske čez Allgäu, ko bo elektrificiran.
Tudi v Ljubljani se pritožujejo. Pa ne za 10 tovornih, kvečjemu 100, in za popolnoma neuporabno železnico za premikanje po mestu! Pa glih malo več jih je kot Blejcev.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tudi v Ljubljani se pritožujejo. Pa ne za 10 tovornih, kvečjemu 100, in za popolnoma neuporabno železnico za premikanje po mestu! Pa glih malo več jih je kot Blejcev.
Z ne preveč drago nadgradnjo signalizacije, bi lahko uspešno služila premikanju ljudi če že ne po mestu (Lj je daleč premajhna), pa vsaj med primestjem in mestom. Sem 2 dni nazaj opazoval promet mimo vrta, so kar eni 4 vlaki sledili v recimo 5 minutnih presledkih za Emono, potniška in tovorna..... Pa ni proti ZM nobena nečuvena signalizacija, preprost APB izpred kakšnih 40 let. Ljudje se seveda pritožujejo, saj se proti vsemu, kar jim ne paše. So si pač gradili hiše na poceni zemljišču ob progi... No,slej ko prej bodo dobili protihrupne ograje.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Vedel sem. :D Saj sem že enkrat povedal. Ko so delali to ljubo zlato zemljo, so Julijske Alpe točno z razlogom na tem mestu. Skoraj, kot Berlinski zid. Ker se Gorenjci in severno Primorci ne marate. In zato je Bohinjka takšna, kot je. Ker nimate skupne ponudbe. Streljaj od Karavank, je dežela vzela v svoje roke obvozno progo do Celovca in jo bo tržila, kot turistično. Ko se boste najprej zmenili med sabo, kaj sploh hočete s to progo, potem bo nekaj upanja zanjo. Po vsej Evropi lokalna skupnost sama priskoči na pomoč, saj se ta denar hitro obrne. Pri nas? Vsi bi samo čakali na državo.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:
Tudi v Ljubljani se pritožujejo. Pa ne za 10 tovornih, kvečjemu 100, in za popolnoma neuporabno železnico za premikanje po mestu! Pa glih malo več jih je kot Blejcev.
Z ne preveč drago nadgradnjo signalizacije, bi lahko uspešno služila premikanju ljudi če že ne po mestu (Lj je daleč premajhna), pa vsaj med primestjem in mestom.
Tudi po mestu!! Nič premajhna ni. Z vlakom si npr. iz Šentvida do centra v 8 minutah, "trola" rabi vsaj 20 minut, če je promet znosen. Da o Zalogu ne govorimo. Predpogoj? Uvedba enotne mestne vozovnice oz. omogočanje uporabe Urbane na vlaku. Pri vsej tehnologiji ki jo imamo, to še vedno ni omogočeno. Sramota!
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 510
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a andrazon »

Tudi po mestu!! Nič premajhna ni. Z vlakom si npr. iz Šentvida do centra v 8 minutah, "trola" rabi vsaj 20 minut, če je promet znosen. Da o Zalogu ne govorimo. Predpogoj? Uvedba enotne mestne vozovnice oz. omogočanje uporabe Urbane na vlaku. Pri vsej tehnologiji ki jo imamo, to še vedno ni omogočeno. Sramota!
Kaj ni to v uporabi že dve leti? Od uvedbe IJPP vozovnic. Se dostikrat peljem recimo narelaciji Tivoli-Center če se slučajno vlak pripelje mimo, pa me kontrola vozovnic še ni obiskala, da bi to izvedel...
LP Andraž
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

andrazon napisal/-a:
Tudi po mestu!! Nič premajhna ni. Z vlakom si npr. iz Šentvida do centra v 8 minutah, "trola" rabi vsaj 20 minut, če je promet znosen. Da o Zalogu ne govorimo. Predpogoj? Uvedba enotne mestne vozovnice oz. omogočanje uporabe Urbane na vlaku. Pri vsej tehnologiji ki jo imamo, to še vedno ni omogočeno. Sramota!
Kaj ni to v uporabi že dve leti? Od uvedbe IJPP vozovnic. Se dostikrat peljem recimo narelaciji Tivoli-Center če se slučajno vlak pripelje mimo, pa me kontrola vozovnic še ni obiskala, da bi to izvedel...
IJPP je samo za šolske vozovnice zaenkrat. Splošne še ni.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Dejstvo je, da bo tudi po izgradnji tivolskega loka, pa dvotirnosti do Jesenic itd.. potekal ves tovorni promet iz Kopra, Reke in Italije skozi ljubljanski mestni park Tivoli. Na drugi strani pa tik mimo osnovnih narodovih institucij: moderne in narodne galerije, pa še mimo pravoslavne cerkve. In streljaj dalje opera, drama, parlament, vlada in vse ostalo kar premoremo v Sloveniji. Unikum v Evropi in v svetu.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

preglednik napisal/-a:Unikum v Evropi in v svetu.
Pa še kaj si izmisli! Očitno si videl zelo malo Evrope in sveta, da lahko to trdiš.
In kaj potem če gre mimo vsega tega? Tako je pač bila železnica umeščena ko se je gradila Ljubljana. Alternativa je železniška obvoznica okrog LJ za tovorni promet. Morda nekoč v prihodnosti.
Odgovori