25 kV v prvi fazi KP-LJ + menjava serije 363 za novo Co Co, skoraj pod nujno, ker bo iz Kopra pač vedno klanec. Pa si zmagal. Danes je tako, da je dizel ovira, četudi gre po 50 km krajši progi. Samo računaj od Kopra do Beljaka bi potem moral v strošek vleke amortizirati 6 lokomotiv. Nesprejemljivo za današnje čase, pri 300 ton neto tovora manj, kot, če bi šel čez Ljubjano, kjer amortiziraš 3 lokomotive. Poleg tega je ena dizel lokomotiva na ntk x1,5-2 dražja. Potrebno je gledati gozd in ne drevesa. SŽ so na "globalnem" trgu. In, če ponudiš 50 centov več in slabšo logistiko, te jutri ni več.Anzee napisal/-a:
Meni osebno se zdi bizarno da se vsaj toliko ne postima bohinjke da bi lahko kaksnih 5-10 tovornih vlakov sprejela dnevno. Vleka s kaksnimi sodobnimi dizli (najem), postimana izogibalisca (ki so jih ven metali) in SVTK.. razbremeni se primorska proga do Divace (plus za potniske vlake), ljubljansko vozlisce, gorenjska proga.. vse vpadnice ki pridejo prav tudi potnikom ...
Me pa zanima ena stvar. Zakaj se pogovarja o Bohinjki, če je problem na relaciji Koper-Divača? Tir je pač zaseden že za pol leta vnaprej.
Koliko teh stoji zaradi Opčin? Tudi na Trbižu poročajo, da s takšnim načinom dela se vse ustavlja. In potem dve strojevodji čakata v Trstu eno uro.Urban91 napisal/-a:Trenutno stojijo vlaki na postajah....