Čudež na kočevski progi!

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a gorican »

Moram jaz nekaj dodati okrog zadnjih postov :D

A ni bilo rečeno oziroma že večkrat napisano v člankih in tukaj v tej temi, da se ali se je že, obnovil industrijski tir na koncu postaje, ki pelje v industrijsko cono(bivši LIK)?
Tam je Yaskawa, in verjetno bodo v industrijski coni ob tovarni nakladali na vlak.
Torej nakladalna rampa na ŽP Kočevje bo še naprej služila nakladanju hlodovine in ne nakladanju izdelkov s tovarne Yaskawa :?: :wink:

Nevem zakaj bi tisti kilometer ali več, vozili s kamijoni ali kombiji iz Yaskawe do železniške postaje in tam nakladali na vlak, če industrijski tir pelje do tovarne :idea:

p.s. vprašanje pa, če je sedaj že obnovljen v celoti industrijski tir do tovarne oziroma območja tovarne :!:
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Anzee »

gorican napisal/-a: p.s. vprašanje pa, če je sedaj že obnovljen v celoti industrijski tir do tovarne oziroma območja tovarne :!:
Trenutno do tovarne neposredno ni zelezniskega tira. Sem sel okoli in okoli in nikjer ne zapeljes preko tirov :)
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a E.L. »

gorican napisal/-a:Moram jaz nekaj dodati okrog zadnjih postov :D

A ni bilo rečeno oziroma že večkrat napisano v člankih in tukaj v tej temi, da se ali se je že, obnovil industrijski tir na koncu postaje, ki pelje v industrijsko cono(bivši LIK)?
Tam je Yaskawa, in verjetno bodo v industrijski coni ob tovarni nakladali na vlak.
Torej nakladalna rampa na ŽP Kočevje bo še naprej služila nakladanju hlodovine in ne nakladanju izdelkov s tovarne Yaskawa :?: :wink:

Nevem zakaj bi tisti kilometer ali več, vozili s kamijoni ali kombiji iz Yaskawe do železniške postaje in tam nakladali na vlak, če industrijski tir pelje do tovarne :idea:

p.s. vprašanje pa, če je sedaj že obnovljen v celoti industrijski tir do tovarne oziroma območja tovarne :!:
Obnovljeni industrijski tir vodi tja, kamor je vodil pred tem - v lesnopredelovalni obrat. Kaj pa ima Yaskawa z njim in preostanek obrtno-industrijske cone, nič.
Have a nice day!
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 465
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a inovak »

Na fotografijah industrijskega tira v Kočevju, objavljenih 24. avgusta minulega leta, se na posnetkih narejenih ob ograjnih vratih tira skladišča lesa podjetja Grča lepo vidi, da se tir konča na območju Grče in da se v ozadju vidi poslopje podjetja Dinos. Morebitni podaljšek bi moral iti skozi objekt. To se dobro vidi tudi na strani Google maps, kjer je v verziji satelitskih posnetkov viden industrijski tir.
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Benny »

Ministrstvo za infrastrukturo napoveduje nadgradnjo železniške postaje v Grosupljem. "Trenutno je v teku priprava razpisne dokumentacije za objavo javnega naročila za izvedbo del, objava razpisa je predvidena v prvi polovici letošnjega leta. Predviden rok izvedbe je 12 mesecev," pojasnjujejo na Direkciji RS za infrastrukturo.

https://www.zurnal24.si/slovenija/taksn ... aja-326425
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Vprasanje cisto tako, a sedaj ta tovorni vlak do Kocevja vozi redno?
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Ena majhna doza realnosti :mrgreen:

Da so za tisto predstavo skupaj spravili za en vlak vagonov, so naložene začeli pobirati že na Škofljici, dva prazna sta bila le za prikaz dostave na rampo v Kočevju, saj ju ni nihče naročil. Potem pa je vlak iz Ljubljane peljal le še dvakrat, pa še to le po par vagonov za Ribnico.

Da ne bo kdo mislil, kakšen hud promet je do Kočevja............
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Anzee »

ŽAT32 napisal/-a: Da ne bo kdo mislil, kakšen hud promet je do Kočevja............
No sej zato me je zanimalo :D no pa da bi ob bolj pestrem dogajanju su ksno fotko naredit :)
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Pojutrišnjem si grem to malo pogledati:)
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a suha »

Hehehe obljubljeno je bilo, da bo po tej obnovljeni progi peljal en tovorni vlak na dan.... Sem si mislil, če bo zelo po sreči bo res tako. Realno pa bo tam 2 morda 3 tovorni vlaki na teden. Čez čas morda en na dan, če bo država seveda avtoprevoznike prislila v to. Kolikor sem zasledil iz tega konca Slovenije proti Ljubljani zapelje 80 tovornjakov na dan (prešteto). To bi lahko prevedli v idelani scenarij, v maksimalno dva tovorna vlaka na dan, če bi šlo res vse na vlak. Pa seveda ne bo šlo.

Jap to je kruta realnost. Če se kaj hitro ne vzpostavi zelo učinkovitega regionalnega potniškega prometa, da bodo potniški vlaki polni, je bil tale špas z obnovo eno veliko metanje denarja skozi okno.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a suha »

Tu bi predvsem opozoril, da kljub večletnim napovedim še vedno ni uvedena integreirana vozovnica potniškega prometa za vse potnike (razen za dijake in študente). V praksi to pomeni, nakup mesečne železniške vozovnice + še nakup mesečne vozovnice za avtobus mestnega potniškega prometa v Ljubljani. Strošek posamezne vozovnice je seveda tako višji, kot če bi bila vse skupaj le ena vozovnica... Kdo bi vedel kaj se tako menca ko sistem za dijake in študente deluje že več let. #-o
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Anzee »

suha napisal/-a:Hehehe obljubljeno je bilo, da bo po tej obnovljeni progi peljal en tovorni vlak na dan...
Kje pa je bilo to obljubljeno? Kot vem je bilo receno da ima pac prepustnost trenutno 1 vlak max na dan...

suha napisal/-a: Če se kaj hitro ne vzpostavi zelo učinkovitega regionalnega potniškega prometa, da bodo potniški vlaki polni, je bil tale špas z obnovo eno veliko metanje denarja skozi okno.
Bedarija. Ce racunas na plus od potniskega prometa bo to vedno metanje skozi okno. In verjetno tudi od tovornega. Plus obnove se kaze v sirsem smislu, nikoli kot direktno povracilo vlozka, To bi mislim da vsi na tem forumu lahko pocasi razumeli, pa tudi sicer v sloveniji...
suha napisal/-a:kljub večletnim napovedim še vedno ni uvedena integreirana vozovnica potniškega prometa za vse potnike
Kaj ma to vezo v temi o kocevki kjer se sploh ni potniskega prometa?
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a suha »

Po tvoje torej davkoplačevalci plačujemo takele projekte da preganjamo ljubi mir...

Umiri se kolega.
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Anzee »

suha napisal/-a:Po tvoje torej davkoplačevalci plačujemo takele projekte da preganjamo ljubi mir...

Umiri se kolega.
Kolega, jaz sem cisto miren :)

In ne, ne gre za ljubi mir, gre za razvoj. Razvoj infrastrukture pa je ena izmed prvih gonil napredka. Ampak mislim da bo dosti offtopica.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Potniškega prometa še nekaj časa ne bo. Razlog tiči v:
V različnih strateških dokumentih je opredeljena vzpostavitev potniškega prometa na relaciji Kočevje−Grosuplje−Ljubljana, toda progovni odsek Ljubljana−Grosuplje zaradi omejene propustnosti zdaj ne omogoča bistvenega povečanja števila vlakov. Vsaj v prometnih konicah tako ne bi bilo mogoče uvesti neposrednih potniških vlakov na relaciji Kočevje−Ljubljana, saj infrastruktura ne omogoča prestopa potnikov na postaji Grosuplje, prav tako na tej postaji ni možno zadrževanje treh potniških vlakov.

progovni odsek Grosuplje–Ljubljana: · najbolj problematičen medpostajni odsek je Škofljica–Ljubljana Rakovnik; · starejše SV naprave onemogočajo križanje vlakov; · na vseh postajah so neurejene dohodne poti, ki potekajo na ravni tirov; · na postaji Grosuplje je omogočeno le križanje dveh vlakov, kar ne omogoča vzpostavitve neposredne proge Kočevje–Ljubljana;
No itak pa so problematični vsi odseki iz LJ. Ali manjka APB, ali ni možen sočasni uvoz dveh vlakov, ni obojestranskega prometa, ali premalo trapeznih zvez...Ni da ni.
Odgovori