Zasedenost avtovlaka

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 634
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Zasedenost avtovlaka

OdgovorNapisal/-a trocken » 04.11.2017, 18:30

Poleg Herculesa se je "nekam" izgubil tudi obnovljeni vagon avtovlaka. Sedaj zopet uživamo ob spremljanju "retro-socialistične" garniture stare cca. 40 let.... Menda je vzrok za izpad novega vagona precej banalen. Ali ima kdo zanesljive informacije ?
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 157
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Zasedenost avtovlaka

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 04.11.2017, 18:31

trocken napisal/-a:Poleg Herculesa se je "nekam" izgubil tudi obnovljeni vagon avtovlaka. Sedaj zopet uživamo ob spremljanju "retro-socialistične" garniture stare cca. 40 let.... Menda je vzrok za izpad novega vagona precej banalen. Ali ima kdo zanesljive informacije ?


Vagon je prejšnji teden stal na postaji v Ljubljani.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1923
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Zasedenost avtovlaka

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 05.11.2017, 7:30

Matevz96 napisal/-a:
trocken napisal/-a:Poleg Herculesa se je "nekam" izgubil tudi obnovljeni vagon avtovlaka. Sedaj zopet uživamo ob spremljanju "retro-socialistične" garniture stare cca. 40 let.... Menda je vzrok za izpad novega vagona precej banalen. Ali ima kdo zanesljive informacije ?


Vagon je prejšnji teden stal na postaji v Ljubljani.


Po zadnjih informacijah se v kratkem vrača na avtovlak.
Pele
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 164
Pridružen: 21.09.2011, 11:09
Kraj: Ptuj

Re: Zasedenost avtovlaka

OdgovorNapisal/-a Pele » 06.11.2017, 9:26

Pred "nekaj" časa sem ga opazil pred SŽ delavnicami na Ptuju.Verjetno se vrača na delo..

Lp,Pele!
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1923
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Zasedenost avtovlaka

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 22.04.2019, 10:09

Da malo obudim temo.
Z velikonočnim vikendom se je začela poletna sezona avtovlaka. Začetek je več kot odličen, včeraj (21.4.) na 860 prosto samo še eno mesto. Danes (22.4.) 850 trije avtomobili, 853 - 12 avtomobilov in en avtodom, 854 popolnoma poln (13 avtomobilov in 3 kombiji). Žal trenutno SŽ še niso pripravljene na sezono, vlak vozi v sestavi le štirih ploščatih vagonov in Klodiča, maksimalna kapaciteta le 16 avtomobilov. Za Podbrdo ni prostora...
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 254
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Zasedenost avtovlaka

OdgovorNapisal/-a Urban91 » 22.04.2019, 10:45

Dokler ne uredijo postaje na Mostu na Soči, bo še vedno problem pri nakladanju in razkladanju. Izguba časa... Take stvari odvračajo voznike za uporabo avtovlaka.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1923
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Zasedenost avtovlaka

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 22.04.2019, 11:29

Urban91 napisal/-a:Dokler ne uredijo postaje na Mostu na Soči, bo še vedno problem pri nakladanju in razkladanju. Izguba časa... Take stvari odvračajo voznike za uporabo avtovlaka.


Tistih par metrov, ki jih moraš pri dolgem avtovlaku peljati vzvratno, nikogar ne odvrača. Pa tudi če ga, AV je v sezoni itak poln. Izven nje pa vozi kratka kompozicija.
Večina vodij vlaka, ki so na AV, zna hitro in pravilno razporediti avtomobile tudi pri popolnoma polnem vlaku.
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 254
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Zasedenost avtovlaka

OdgovorNapisal/-a Urban91 » 22.04.2019, 11:41

Bo treba še veliko postorit za potnike...
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 267
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Zasedenost avtovlaka

OdgovorNapisal/-a urban120 » 20.11.2020, 0:35

Odgovor na
viewtopic.php?f=2&p=229861#p229861

Ali bi bilo možno na avtovlaku uporabljati krmilni vagon?
Npr. Nekaj takega https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_Bmpz-s.php
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1923
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Zasedenost avtovlaka

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 20.11.2020, 8:45

urban120 napisal/-a:Odgovor na
viewtopic.php?f=2&p=229861#p229861

Ali bi bilo možno na avtovlaku uporabljati krmilni vagon?
Npr. Nekaj takega https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_Bmpz-s.php


Potrebuješ kabel skozi vse vagone ter lokomotivo, ki je sposobna delovati v push-pull načinu. Ter seveda primeren vagon.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3583
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Zasedenost avtovlaka

OdgovorNapisal/-a mkx » 20.11.2020, 10:08

Recimo takole to delajo na Turskem avtovlaku med Mallnitzem in Böcksteinom:

Slika

(slika vzeta z uradne strani avtovlaka)
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3544
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Zasedenost avtovlaka

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 20.11.2020, 11:02

TGV Lyria napisal/-a:
urban120 napisal/-a:Odgovor na
viewtopic.php?f=2&p=229861#p229861

Ali bi bilo možno na avtovlaku uporabljati krmilni vagon?
Npr. Nekaj takega https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_Bmpz-s.php


Potrebuješ kabel skozi vse vagone ter lokomotivo, ki je sposobna delovati v push-pull načinu. Ter seveda primeren vagon.


Najprej potrebuješ standard krmiljenja. Namreč, predno je prišel edini uradni standardiziran protokol UIC-WTB, je vsaka država imela svojega nacionalnega. In da bi se izognili nekompatilnosti na lokomotivah med državami, so spisali WTB. Ta je trenutno mednarodno priznan, vendar ponekod prepovedan, zato tam obstaja ZMS. Vendar, če je že dodan ÖBB Nmpz-s, je treba dodati, da ima ÖBB tudi nacionalni WTB, ki je malenkost drugačen od standardnega WTB. Ta sistem (nacionalno ali nasplošno WTB) pa žal ne paše na vsako lokomotivo. Problem je cena, predvsem pa kompleksnost predelave. Kdor je v zgodovini že imel takrat analogni standard krmiljenja, mu je danes lažje. Kdor ni imel, ga reši samo nov vozni park. V stare lokomotive sicer še tudi naknadno vgrajuje, ampak zato moraš imeti tehten razlog. Potem pa ja, še ustrezne vagone z ustrezno kabelsko povezavo. Tako da, če bi hotel avtovlak s push-pull, bi bilo potrebno opremiti celo kompozicijo. Ampak glede na to, da se v tujini avtovlake sofinancira posebej, pri nas pa praktično prst v r.. z dodatno subvencijo, potem je odgovor jasen, ali jo bodo.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov