Torej 10 vlakov čez Bohinjko bo blagodejno delovalo na te institucije in Tivoli. Ne ga biksat no. Glavnina tovora bo šla še vedno čez Zidani Most, saj je jasno da se na vstop na slovenski trg pripravlja pet (5) prevoznikov, ki jih zanima relacija vzhod-zahod. Sploh pa dvotirnost do Jesenic je v prvi vrsti namenjena, da lahko sploh uvedeš taktni potniški promet, kar zna umakniti kakšen avto iz mesta.preglednik napisal/-a:Dejstvo je, da bo tudi po izgradnji tivolskega loka, pa dvotirnosti do Jesenic itd.. potekal ves tovorni promet iz Kopra, Reke in Italije skozi ljubljanski mestni park Tivoli.....
Drugače samo opozarjam, kaj se dogaja v tujini. Železni Ren. Večini se ne sanja, kaj je to. Ampak civilna iniciativa je dosegla, da se ta kos železniške proge pri Mönchengladbachu, ponovno ne aktivira, katera bi prevzela tovor iz Rotterdama. Še bolj čudno pa je na drugi strani Karavank. Prebivalci so se odločili za takšno varianto Koralpske proge, kakršna bo. Ampak, ko so ugotovili, da bo s sabo prinesla tovorne vlake, so pa začeli protestirati, da se naj tovorni speljejo južno po Podrožniški progi. In upate, da bo Bled sedaj tiho, če speljejo tovorne po Bohinjki? Ne bit tok naivni no, da bodo Blejci dovolili bilokakršen redni tovorni promet do Kopra ali celo Trsta. Še bolj zanimivo bo pa gledati, kaj bi na to pravili turistični delavci, ki žanjejo uspehe, ker je bila proga omenjena v lonely planet. Kot sem rekel, saj niste zmenjeni o ničemer in z nikomur,kaj bi sploh počeli s progo. Zato pa je stanje takšno, kot je. Še dobro, da obstaja lonely planet. Pa še v interrail brošuri je omenjena, kot trasa alpine adventure od Nice do Trsta, preko švicarskih gorskih prog, do vzhodne Tirolske. Želite to uničiti? Le dajte...