Pri dolačnju izkoristka proge se računa z določenimi pribitki, v računu števila vlakov se tako upošreva rezervni čas 0,33 do 0,67 minimalnega časa. Dan ima 1440 minut, minimalni čas med Črnotiči in Hrastovljmi je 11,6 minut. Pogumno se upošteva rezervni čas 0,35x11,6=4,1 minute. (Za enotirne proge z neenakomernim prometom se raje uporablja večji fakot fo 0,67). 1440/(11,6+4,1)=91,8 vlaka na dan, . Od tod je podatek 92 vlaka v priloženem linku. To je še nekako dopustna obremenitev, ki še omogoča redno vzdrževanje, kaj večji promet je pa že pripelje do operativnih tveganj. In nedvmno se da kaj prišparat pri organizaciji prometa.... in pridemo do 102%.PS: Na podlagi česa se prepustnost preseže? 102% izkoristek...
Vir za izračun prepustnosti: Deloitte svetovanje d.o.o., Investicijski program Divača Koper, Končno poročilo, 21. 01. 2019