Kje so parne lokomtive???
Da, lokomotiva 18-005 je bila prva za potrebe muzejskega vlaka obnovljena lokomotiva, in sicer leta 1979. Baje pa so imeli velike težave s pravilno nastavitvijo Lentzovega krmilja, zato je vozila bolj malo, najkasneje do 1984. Potem jo je zamenjala 17-006, ki je, kot vidimo, odličen strojček, in upajmo, da se jo bodo kmalu usmilili in jo poslali v revizijo ...
Tako počasi se prebujamo ...
Tudi jaz sem slišal o tem in mi je žal ob enem pa sem zadovljen. Žal mi je ker naše lokomotive odhajajo iz naše države, ki so ji dolga leta službovale. Zadovoljen pa sem ker se bodo rešile sramotnega propadanja v Šiški.gapi_1 napisal/-a:Slišal sem, da v Šiški pripravljajo parno lokomotivo serije 06 (borsig), mislim da 06 013, za prevoz v Nemčijo. Mogoče ve kdo kaj več o tem, komu bo predana in kdaj?
lp
Bolj me preseneča, da bo iz Šiške odšla (obnovljena) SŽ 29-010. Sicer pa glede na to da so prodali eno od lokomotiv vrste 28 v Knittenfeld, nas take poteze ne bi smele (preveč) šokirati.
Nobenega dvoma ni da bodo edine še aktivne parne lokomotive 17, 25 in 33.
LP Urban
Ja 29-010 se kar lepo obnavlja, mimogrede kam pa bo omenjena lokomotiva odšla?Urban napisal/-a: Tudi jaz sem slišal o tem in mi je žal ob enem pa sem zadovljen. Žal mi je ker naše lokomotive odhajajo iz naše države, ki so ji dolga leta službovale. Zadovoljen pa sem ker se bodo rešile sramotnega propadanja v Šiški.
Bolj me preseneča, da bo iz Šiške odšla (obnovljena) SŽ 29-010. Sicer pa glede na to da so prodali eno od lokomotiv vrste 28 v Knittenfeld, nas take poteze ne bi smele (preveč) šokirati.
Nobenega dvoma ni da bodo edine še aktivne parne lokomotive 17, 25 in 33.
LP Urban
Glede 28 v Knittfeldu sem pa mislil, da je ona tam samo na izposojo.
Drugače je pa res nekaj lokomotiv v muzeju v slabem stanju, predvsem lokomotiva 24-036 in pa tudi 36-013 sta zelo bogi.
Glej tukaj:gapi_1 napisal/-a: Ja 29-010 se kar lepo obnavlja, mimogrede kam pa bo omenjena lokomotiva odšla?
http://www.vlaki.info/galerija/displayi ... =25&pos=28
Se opravičujem, lokomotiva 28-053, ki je bila predelana v avstrijsko vrsto kkStB 80.179 je bila posojena za 15 let v Knittelfeld v Avstrijo. Upajmo da bo prišla nazaj, oziroma da si je Avstrijci ne bodo prilastili za ''nedoločen čas''.gapi_1 napisal/-a: Glede 28 v Knittfeldu sem pa mislil, da je ona tam samo na izposojo. :oops
Drugače pa je bila lokomotiva 28-053 za čase JŽ ''predelana'' v JŽ 135-001 (kkStB 180)
LP Urban
Kolikor se spomnim naj bi šlo pri tej predelavi za predelavo novejšega tipa lokomotive JŽ 28 (KKStB 80) v starejši tip JŽ 135 (KKStB 180).
To pa mislim, da so storili zato, ker na našem ozemlju ni ostala ohranjena nobena originalna lokomotiva serije KKStB 180, so pa s predelavo omenjene JŽ 28-053 prikazali približek originala. Vseeno pa obstaja razlika, saj je omenjena JŽ 28-053 dvojična lokomotiva, original JŽ 135 (KKStB 180) pa zvezna.
Originalni primer te vrste lokomotive pa hranijo na Dunaju,
izgeda pa tako:
http://dampflok.at/index2.html?/10.htm
To pa mislim, da so storili zato, ker na našem ozemlju ni ostala ohranjena nobena originalna lokomotiva serije KKStB 180, so pa s predelavo omenjene JŽ 28-053 prikazali približek originala. Vseeno pa obstaja razlika, saj je omenjena JŽ 28-053 dvojična lokomotiva, original JŽ 135 (KKStB 180) pa zvezna.
Originalni primer te vrste lokomotive pa hranijo na Dunaju,
izgeda pa tako:
http://dampflok.at/index2.html?/10.htm
baje bo prva vožnja 01.05.2006 iz Italije (Agencija "Club" Most na Soči) iz Gorice do Bleda in nazaj, Agencija ABC pa naj bi pričela 27.05.2006, če ne bo že prej vse propadlo
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
http://groups.msn.com/muzejskivlaki