Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Jaz mislim pač ja najboljše je zgraditi kr 2 nova tira. Ampak stari tir bo še mogo do takrat zdržati in to se bo do leta 2025 če ne še več. Zato bo pa potrebno vlaganje v obstoječi tir da bo zdržal do konca ob taksnih obremenitvah.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Zakaj pa ne, če je na AC prevelika gužva in posledično vse stoji.Odvijanje železniškega prometa na novi in obstoječi progi Divača Koper bi bilo podobno, kot da bi šel iz LJ v MB po avtocesti, v obratni smeri pa po stari cesti. A je danes kdo junak, ki bi šel po stari cesti??
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Večina današnjih šoferjev (če odštejemo lokalce, ampak ti navadno ne štejejo) ni sposobna niti najti stare ceste, kaj šele peljati po njej. Če jim je gugl ne nariše.Ljubitelj napisal/-a:Zakaj pa ne, če je na AC prevelika gužva in posledično vse stoji.Odvijanje železniškega prometa na novi in obstoječi progi Divača Koper bi bilo podobno, kot da bi šel iz LJ v MB po avtocesti, v obratni smeri pa po stari cesti. A je danes kdo junak, ki bi šel po stari cesti??
LP, Metod
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Koliko pa se ti uporabljajo? Meni se zdi, da v Avstriji z obojestranskim prometom in zadostnim številom trapeznih zvez, ni veliko prehitevanj, križanj. Ali se motim?Urban91 napisal/-a:V Avstriji opažam da so nekateri postajni tiri pri izvoznih kretnicah v kar konkretnem naklonu, in ni težav.
https://www.tauernbahn.at/img/201703/11 ... z_1024.jpg
Paralelna vožnja, pa je pri njih nekaj običajnega.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Fantje...
1.Na obstoječi progi je še veliko rezerve. Proga je izkoriščena okrog 70%. Ne berite samo nekih teoretičnih dokumentov, ki vsebujejo vrsto napak. Ko bo lepo vreme, se usedite ob progi na stolček ali na dekico in takrat se bo začela realnost. Potem boste drugače pisali.
2. Ko boste opazovali vlake in šteli vagone, boste ugotovili, da se skorajda vsi vlaki nahajajo pod dolžino 550m, pa ne samo zaradi koprske proge, ampak zaradi celotnega slovenskega omrežja.
3. Za prvo točko pa je kriva tudi Luka Koper, saj je tovor dostavljen in prevzet precej neenakomerno. Pomisilite koliko so storili v povečanju tirne kapacitete znotraj same luke v zadnjih 10 letih.Zelo malo.
1.Na obstoječi progi je še veliko rezerve. Proga je izkoriščena okrog 70%. Ne berite samo nekih teoretičnih dokumentov, ki vsebujejo vrsto napak. Ko bo lepo vreme, se usedite ob progi na stolček ali na dekico in takrat se bo začela realnost. Potem boste drugače pisali.
2. Ko boste opazovali vlake in šteli vagone, boste ugotovili, da se skorajda vsi vlaki nahajajo pod dolžino 550m, pa ne samo zaradi koprske proge, ampak zaradi celotnega slovenskega omrežja.
3. Za prvo točko pa je kriva tudi Luka Koper, saj je tovor dostavljen in prevzet precej neenakomerno. Pomisilite koliko so storili v povečanju tirne kapacitete znotraj same luke v zadnjih 10 letih.Zelo malo.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Teoretična prepustnost se izračuna kot sem že povedal. Za Kopersko progo upoštevajo skoraj minimalni faktor 1,35, kar je seveda še vedno 35% več od absolutne propustnosti proge. Toda človek božji, proga potrebuje vzdrževanje, nekaj je voženj lokomotivskih vlakov, promet pa še zdaleč ni konstanten. Če te ta faktor 0,35 moti, potem lahko mirne duše rečemo, da so recimo vpadnice v Ljubljano in ostale AC slabo izkoriščene in ni nikakršne potrebe po dodatnih pasovih. Željni prevoza pač naj počakajo, da bo konica mimo, ali pa se naj ne vozijpo med vikendom v turistični sezoni etc... Kje pa piše, da se morajo peljati v službo ob 8 uri zjutraj, naj se pelejo ob polnoči, pa ne bo gužve. No nekaj takega trdiš, če se zavedaš ali ne.Fantje...
1.Na obstoječi progi je še veliko rezerve. Proga je izkoriščena okrog 70%. Ne berite samo nekih teoretičnih dokumentov, ki vsebujejo vrsto napak. Ko bo lepo vreme, se usedite ob progi na stolček ali na dekico in takrat se bo začela realnost. Potem boste drugače pisali.
Zanimivo, in nekateri so dolgi samo približno 250 m in komaj zmagujejo klanec s tremi lokomotivami. Nekateri so pa res dolgi samo do 550 m, kaj hočemo, lastnik infrastrukture ni hotel delati posodobitve postaj z novimi dolćžinami tirov. Sicer je pa vprašanje, koliko sosednjih držav ima zagotovljeno dolžino postajnih tirov za po UIC standardno dolžino 750 m.2. Ko boste opazovali vlake in šteli vagone, boste ugotovili, da se skorajda vsi vlaki nahajajo pod dolžino 550m, pa ne samo zaradi koprske proge, ampak zaradi celotnega slovenskega omrežja.
Zanimivo, na forumu pa pogoste vesti o novih tirnih povezavah v Luki, recimo ena iz 2018:3. Za prvo točko pa je kriva tudi Luka Koper, saj je tovor dostavljen in prevzet precej neenakomerno. Pomisilite koliko so storili v povečanju tirne kapacitete znotraj same luke v zadnjih 10 letih.Zelo malo.
https://luka-kp.si/slo/javna-narocila/s ... irov-18966 Javno naročilo za gradnjo VI. skupine tirov Gradnja VI. skupine tirov je sestavljena iz kretniške navezave na obstoječo luško železniško omrežje ...
Sicer pa tudi luka nima konstantnega prhoda ladij, dela v dveh izmenah in seveda tovor je neenakomeren v nekatere smeri. Bi težko krivil luko za neenamkomernost prometa.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
1a. S pravilno logistiko bi Sž tovorni promet lahko ob zmanjšanem prometu lahko vozil vlake, kjer hitrost dostave ni tako nujna npr. ruda, premog,gorivo. Ob prihodu kontejnerske ladje pa bi vozil bolj kontejnerje (Skratka človeški faktor).Ljubitelj napisal/-a:Teoretična prepustnost se izračuna kot sem že povedal. Za Kopersko progo upoštevajo skoraj minimalni faktor 1,35, kar je seveda še vedno 35% več od absolutne propustnosti proge. Toda človek božji, proga potrebuje vzdrževanje, nekaj je voženj lokomotivskih vlakov, promet pa še zdaleč ni konstanten. Če te ta faktor 0,35 moti, potem lahko mirne duše rečemo, da so recimo vpadnice v Ljubljano in ostale AC slabo izkoriščene in ni nikakršne potrebe po dodatnih pasovih. Željni prevoza pač naj počakajo, da bo konica mimo, ali pa se naj ne vozijpo med vikendom v turistični sezoni etc... Kje pa piše, da se morajo peljati v službo ob 8 uri zjutraj, naj se pelejo ob polnoči, pa ne bo gužve. No nekaj takega trdiš, če se zavedaš ali ne.Fantje...
1.Na obstoječi progi je še veliko rezerve. Proga je izkoriščena okrog 70%. Ne berite samo nekih teoretičnih dokumentov, ki vsebujejo vrsto napak. Ko bo lepo vreme, se usedite ob progi na stolček ali na dekico in takrat se bo začela realnost. Potem boste drugače pisali.
Zanimivo, in nekateri so dolgi samo približno 250 m in komaj zmagujejo klanec s tremi lokomotivami. Nekateri so pa res dolgi samo do 550 m, kaj hočemo, lastnik infrastrukture ni hotel delati posodobitve postaj z novimi dolćžinami tirov. Sicer je pa vprašanje, koliko sosednjih držav ima zagotovljeno dolžino postajnih tirov za po UIC standardno dolžino 750 m.2. Ko boste opazovali vlake in šteli vagone, boste ugotovili, da se skorajda vsi vlaki nahajajo pod dolžino 550m, pa ne samo zaradi koprske proge, ampak zaradi celotnega slovenskega omrežja.
Zanimivo, na forumu pa pogoste vesti o novih tirnih povezavah v Luki, recimo ena iz 2018:3. Za prvo točko pa je kriva tudi Luka Koper, saj je tovor dostavljen in prevzet precej neenakomerno. Pomisilite koliko so storili v povečanju tirne kapacitete znotraj same luke v zadnjih 10 letih.Zelo malo.
https://luka-kp.si/slo/javna-narocila/s ... irov-18966 Javno naročilo za gradnjo VI. skupine tirov Gradnja VI. skupine tirov je sestavljena iz kretniške navezave na obstoječo luško železniško omrežje ...
Sicer pa tudi luka nima konstantnega prhoda ladij, dela v dveh izmenah in seveda tovor je neenakomeren v nekatere smeri. Bi težko krivil luko za neenamkomernost prometa.
2b. Verjamem, da se boš pozanimal.
2c. To je ena, ki se bo delala letos in verjetno še malo prihodjne leto. Razem modernih 5*750m dolgih tirov na kontejnerskem terminalu, pa ni bilo bistvenega povečenja tirnih kapacitet glede na to da je bil promet 2002 9 mio ton, lani pa 24 mio ton. Vse te vagone je treba nekje na luških tirih razložit. Poglej koliko se je povečala kapaciteta koprske proge in kaj se je v tem času naredilo. Ogromno.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
-Najprej si razjasnimo, SŽ TP ni edini prevoznik.1a. S pravilno logistiko bi Sž tovorni promet lahko ob zmanjšanem prometu lahko vozil vlake, kjer hitrost dostave ni tako nujna npr. ruda, premog,gorivo. Ob prihodu kontejnerske ladje pa bi vozil bolj kontejnerje (Skratka človeški faktor).
-Prevoz iste količine tovora ob priliki manjšega prometa zahteva večje število garnitur, vprašanje je, kakšne so pretovorne zmogljivosti na mestu razkladanja. Se bojim, da ob takšni garantirani dostavi Luka zgubi znaten del tovora, saj niti približno nima monopola.
Vidim kaj pripelje v Ljubljano. In ne boš verjel, vlak z naftnimi derivati, kakšnih 18 cistern ima stalno dodatek neke praznine.....2b. Verjamem, da se boš pozanimal.
Nekateri imajo pa res smisel za minimiziranje, samo 3.750 metrov tirov (za 5 vlakov) v kontejnerskem terminalu.... Jaz sem ti samo novico iz 2019 kaj se bo delalo, res se mi ne da brskat za nazaj, je pa cel kup materiala kot recimo https://www.youtube.com/watch?v=D1T9OXds1Ys, ki kaže da je Po končani elektrifikaciji je mogoč uvoz tovornega vlaka direktno na tire 20-38 in obračanje lokomotiv v luki...., zgrajen je bil dvonamenski most čez Rižano, recimo da je bilo naročilo izdano 2014, https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=85039. Seveda Luka ne naredi nič. Če že svetuješ da se naj pozanimam o vlakcih iz LKp ti svetujem, da pregledaš m vse kar je objavljenega o delu na tirih v LKp. Je mnogo gradiva, tudi na tem forumu. Sicer me pa zanima, katero skladišče in pomol v Kopru nima tirne povezave, če že trdiš, da je vse vagone potrebno razložiti...2c. To je ena, ki se bo delala letos in verjetno še malo prihodjne leto. Razem modernih 5*750m dolgih tirov na kontejnerskem terminalu, pa ni bilo bistvenega povečenja tirnih kapacitet glede na to da je bil promet 2002 9 mio ton, lani pa 24 mio ton. Vse te vagone je treba nekje na luških tirih razložit. Poglej koliko se je povečala kapaciteta koprske proge in kaj se je v tem času naredilo. Ogromno.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Za vlake proti Sloveniji 0, vendar...daljši vlaki lahko vozijo. Potrebno je pridobiti dovoljenje in upoštevati, da ne ovira rednega prometa. Relano maksimalne dolžine so 600 metrov. Potem pa se začnejo še podčleni. Primer: Če na Madžarskem vlak preseže dolžino 600 metrov, je hitrost 80 km/h. Če preseže 600 metrov, se uporabi zavorni pravilnik ta pa ta, če pa preseže 700, pa ta in ta...in pa vedno bolj se upošteva francoski standard dolžina/teža/hitrost na vlaku.Ljubitelj napisal/-a:Sicer je pa vprašanje, koliko sosednjih držav ima zagotovljeno dolžino postajnih tirov za po UIC standardno dolžino 750 m. .
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ni edini, je pa največji, zato zavzame največji delež kapacitete na progi.-Najprej si razjasnimo, SŽ TP ni edini prevoznik.
-Prevoz iste količine tovora ob priliki manjšega prometa zahteva večje število garnitur, vprašanje je, kakšne so pretovorne zmogljivosti na mestu razkladanja. Se bojim, da ob takšni garantirani dostavi Luka zgubi znaten del tovora, saj niti približno nima monopola.
Torej ni kriva samo infrastruktura in SŽ nasploh kot se tudi rado poudarja, ampak tudi pretovorne zmogljivosti na mestu razkladanja.
Ni stalno, je pa mnogokrat.Vidim kaj pripelje v Ljubljano. In ne boš verjel, vlak z naftnimi derivati, kakšnih 18 cistern ima stalno dodatek neke praznine.....
Minimiziranje? Aja? Verjetno si pozabil, da so bili tam trije tiri po 500m že prej. Še vedno pa se v tirno infrastrukturo ni vložilo toliko kot bi se lahko. Se pa v zadnjih letih izboljšuje. Zanimivo, da za železnico vlačiš predloge s celega sveta, z luko si pa nadvse zadovoljen. Neverjetno kakšna nekonsistenca.Nekateri imajo pa res smisel za minimiziranje, samo 3.750 metrov tirov (za 5 vlakov) v kontejnerskem terminalu...Sicer me pa zanima, katero skladišče in pomol v Kopru nima tirne povezave, če že trdiš, da je vse vagone potrebno razložiti....
Jaz sem ti samo novico iz 2019 kaj se bo delalo, res se mi ne da brskat za nazaj, je pa cel kup materiala kot recimo https://www.youtube.com/watch?v=D1T9OXds1Ys, ki kaže da je Po končani elektrifikaciji je mogoč uvoz tovornega vlaka direktno na tire 20-38 in obračanje lokomotiv v luki...., zgrajen je bil dvonamenski most čez Rižano, recimo da je bilo naročilo izdano 2014, https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=85039.
No, pa smo spet tam. Kaj navrže stric google na določeno tematiko...Ne... nimaš vpogled v sam tehnološki proces delovanja, ne sanja se ti, kako je na terenu in mahaš z dokumenti, ki v realnosti ne pomenijo takega svetlobnega preskoka kot bi želel pokazati. MMG: GPP ja na JŽI.
Ne rabiš mi svetovat, ker je na mojem računalniku 125 datotek luške infrastrukture,torej samo od Luke Koper brez GPP in TPK, ki jih tebi stric google ne bo pokazal. Predvsem pa, ker sem vse to videl v živo, pa ne samo 5 min po naključju na kafetu.Če že svetuješ da se naj pozanimam o vlakcih iz LKp ti svetujem, da pregledaš vse kar je objavljenega o delu na tirih v LKp. Je mnogo gradiva, tudi na tem forumu.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Sploh ne mislim svetovati, moti me edino negativistično vzdušje..... ker si pa takšen strokovnjak za Luko se preajam na celi fronti, končno sem le ljubitelj železnic.Ne rabiš mi svetovat,....
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ni nobenega negativističnega vzdušja. Ravno nasprotno. Obe podjetji sta v teh letih napredovali, kar se jasno vidi iz statistike pretovora. Konec koncev je 60% delež pretovora po železnici eden najvišjih v Evropi. Nočem pa, da se SŽ in JŽI demonizira, Luko Koper pa idealizira. V zadnjem desetletju se je na odseku Kp-Di naredilo ogromno stvari, na luški infrastrukturi pa ne toliko. V zadnjih letih pa se stvari obračajo na bolje tudi tam. Je pa še rezerva in potencial v modernizacije infrastrukture ter v zamanjšanju vpliva človeškega faktorja. Razume se, da mislim na vse deležnike v logistiki.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Luka je, v primerjavi z železnico, naredila v zadnjih 10 letih zelo, zelo malo...Ljubitelj napisal/-a: Nekateri imajo pa res smisel za minimiziranje, samo 3.750 metrov tirov (za 5 vlakov) v kontejnerskem terminalu.... Jaz sem ti samo novico iz 2019 kaj se bo delalo, res se mi ne da brskat za nazaj, je pa cel kup materiala kot recimo https://www.youtube.com/watch?v=D1T9OXds1Ys, ki kaže da je Po končani elektrifikaciji je mogoč uvoz tovornega vlaka direktno na tire 20-38 in obračanje lokomotiv v luki...., zgrajen je bil dvonamenski most čez Rižano, recimo da je bilo naročilo izdano 2014, https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=85039. Seveda Luka ne naredi nič. Če že svetuješ da se naj pozanimam o vlakcih iz LKp ti svetujem, da pregledaš m vse kar je objavljenega o delu na tirih v LKp. Je mnogo gradiva, tudi na tem forumu. Sicer me pa zanima, katero skladišče in pomol v Kopru nima tirne povezave, če že trdiš, da je vse vagone potrebno razložiti...
-Na kontejnerskem so tri, že obstoječe, tire podaljšali za cca 300m in jim dodali še dva nova, nad katerimi sedaj delajo RMGji
-kar se tiče tirov je narejen še en (pol)tir, za razkladanje avtomobilov, kjer stoji komaj pol enega vlaka...in to je tudi vse!!!
Res je narejen tudi nov most preko Rižane...ki pa sam po sebi, ni nobena pridobitev, saj ne pelje nikamor drugam kot stari, oziroma je na B strani še vedno asfalt!!
Elektrificiran novi del je na območju JŽI, in če nebi Luka delala problemov, bi bilo pod štromom tudi večji del RGja, tako so pa ostali samo temelji, ki so sedaj elegantno prekriti.....
Dejstvo je, da se ves gnev VEDNO nakopa na SŽ, četudi, je v, tem prostoru, absolutni zaostankar Luka...
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Podpisana koncesijska pogodba glede gradnje in dospodarjenja drugega tira med državo in 2TDK
https://www.24ur.com/novice/slovenija/v ... i-tir.html
https://www.24ur.com/novice/slovenija/v ... i-tir.html
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Odbor direktorjev EIB odobril posojilo za drugi tir .
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/eib- ... tir/488156
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/eib- ... tir/488156