Razne slikce od tu in tam 5.del
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Od tega je primeren za Slovenijo in Italijo samo eden. Drugi je Češki s širino 1950 mm. Je pa na vzhodu praksa, da se ob prevozu nevarnega tovora, pri lokomotivah, ki imajo samo en ustrezni odjemnik, doda ščitni vagon. Ponavadi je to vagon za prevoz kontejnerjev, ker ne vpliva preveč na bruto težo.maxima napisal/-a:ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Kako lahko dvomišRe 4/4 napisal/-a:Od tega je primeren za Slovenijo in Italijo samo eden. Drugi je Češki s širino 1950 mm. Je pa na vzhodu praksa, da se ob prevozu nevarnega tovora, pri lokomotivah, ki imajo samo en ustrezni odjemnik, doda ščitni vagon. Ponavadi je to vagon za prevoz kontejnerjev, ker ne vpliva preveč na bruto težo.maxima napisal/-a:ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
#sarkazem
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Kakšen je običajni osni pritisk pri naloženih kontejnerskih vlakih?Re 4/4 napisal/-a:Od tega je primeren za Slovenijo in Italijo samo eden. Drugi je Češki s širino 1950 mm. Je pa na vzhodu praksa, da se ob prevozu nevarnega tovora, pri lokomotivah, ki imajo samo en ustrezni odjemnik, doda ščitni vagon. Ponavadi je to vagon za prevoz kontejnerjev, ker ne vpliva preveč na bruto težo.maxima napisal/-a:ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
preglednik
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
TočnoRe 4/4 napisal/-a:Od tega je primeren za Slovenijo in Italijo samo eden. Drugi je Češki s širino 1950 mm. Je pa na vzhodu praksa, da se ob prevozu nevarnega tovora, pri lokomotivah, ki imajo samo en ustrezni odjemnik, doda ščitni vagon. Ponavadi je to vagon za prevoz kontejnerjev, ker ne vpliva preveč na bruto težo.maxima napisal/-a:ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
Lahko bi v SI tudi uvedli takšno prakso.
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Odvisno od tovora. Poglej tale dva šlepa, eden se skoraj potaplja in ima pol manj naloženih kontejnerjev kot drug, posneto v S. Nemčiji na Elbe-Seitenkanal-u kategorije Vb.Kakšen je običajni osni pritisk pri naloženih kontejnerskih vlakih?
Kateri kontejnerji so težji, večji 40" ali manjši 20", očevidno je odvisno od tovora. Tipičen kontejnerski vagon pa ima kategorijo D4 ali 22,5 t/os in 8t/m dolžinske obremenitve.
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Re 4/4 napisal/-a:Od tega je primeren za Slovenijo in Italijo samo eden. Drugi je Češki s širino 1950 mm.maxima napisal/-a:ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
Kateri od zbirke AC OT na 1216 pa potem manjka? Švicarski?
LP, Metod
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Taurus 1216 nima AC 1450 mm z ogljikom. Odjemnik se uporablja za Švico, Francijo, Luksemburg. Za Francijo je sicer možna tudi širina 1600 mm. Je pa tako, da se gre v EU v poenotenje dolžin. Vse modermizacije morajo omogočati 1600 in/ali 1950 mm širino. Ostale širine, ki so trenutno v uporabi lahko ostanejo.mkx napisal/-a: Kateri od zbirke AC OT na 1216 pa potem manjka? Švicarski?
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Odvisno katero 1216 misliš. Nimajo vse enako razporejenih OT .mkx napisal/-a: Kateri od zbirke AC OT na 1216 pa potem manjka? Švicarski?
Re 4/4 napisal/-a: Taurus 1216 nima AC 1450 mm z ogljikom. Odjemnik se uporablja za Švico, Francijo, Luksemburg. Za Francijo je sicer možna tudi širina 1600 mm. Je pa tako, da se gre v EU v poenotenje dolžin. Vse modermizacije morajo omogočati 1600 in/ali 1950 mm širino. Ostale širine, ki so trenutno v uporabi lahko ostanejo.
V preteklosti sta 1216 050 in 541 107 najbrž imeli tudi AC 1450mm saj sta bili na testiranjih v Švici (050) in v Luksemburgu (107)...?
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
maxima napisal/-a: V preteklosti sta 1216 050 in 541 107 najbrž imeli tudi AC 1450mm saj sta bili na testiranjih v Švici (050) in v Luksemburgu (107)...?
Dobro to niso ravno regularne vožnje. Siemens je naredil tri prototipe v letu 2005. ÖBB 1216 001, 141 (ex 002). 226 (ex 003), katere je potem testiral v Evropi. Potem je naredil še številko 050, s katero je naredil rekordno vožnjo. Peti "prototip" oziroma izdelana lokomotiva, serije U4, pa je naša 101, ki je imela največ varnostnih paketov in je bila posebna v opremi in jo je Siemens uporabljal 541-101 za registracijo po Evropi in celo edina, ki je bila pod 1,5 kV! Pa še vedno ne najdem nobene uradne novice o tem. 107 pa je bila v Luksemburgu za testiranje njihove vozne mreže.
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Re 4/4 napisal/-a:[Peti "prototip" oziroma izdelana lokomotiva, serije U4, pa je naša 101, ki je imela največ varnostnih paketov in je bila posebna v opremi in jo je Siemens uporabljal 541-101 za registracijo po Evropi in celo edina, ki je bila pod 1,5 kV! Pa še vedno ne najdem nobene uradne novice o tem. 107 pa je bila v Luksemburgu za testiranje njihove vozne mreže.
Lokomotive od 101 do 110 imajo povsem enak varnostni paket.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
cokla napisal/-a: Lokomotive od 101 do 110 imajo povsem enak varnostni paket.
Drži. mogoče malo nerodno napisal. Je imela največ paketov od teh takrat izdelanih petih prototipov. Ker je imela največ paketov, so jo vozili po Evropi. Prve 1xx pa so prišle v Slovenijo skoraj leto po izdelavi 101-ke.
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Recimo tiste, ki jih je največ? Tiste 1216, ki so na RJ ... ali imajo enake OT?maxima napisal/-a:Odvisno katero 1216 misliš. Nimajo vse enako razporejenih OT .mkx napisal/-a: Kateri od zbirke AC OT na 1216 pa potem manjka? Švicarski?
LP, Metod
Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Tiste ki peljejo RJ so serije A (1216 0xx) in serije C (1216 2xx). Obe imata 2 AC OTja širine 1950mm, za D in A (serija A) in za D, A, CZ in SK (serija C).