Razne slikce od tu in tam 5.del

Vse kako spraviti železnico lepo na sliko. Digitalno ali pa tudi klasično.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3039
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.05.2019, 21:14

mkx napisal/-a:
maxima napisal/-a:
mkx napisal/-a:Kateri od zbirke AC OT na 1216 pa potem manjka? Švicarski?


Odvisno katero 1216 misliš. Nimajo vse enako razporejenih OT :) .


Recimo tiste, ki jih je največ? Tiste 1216, ki so na RJ ... ali imajo enake OT?


ÖBB 1216 obstaja v treh podserijah. Na Railjetu sta podseriji 0xx za Italijo in 2xx za Češko. Tisti v barvah ČD-ja so samo najeti, lastnik je ÖBB.

001-024 in 050 (ex 025) A-D-IT-SI-(pogojno tudi CH in CZ) zunanja sta 1950 mm, možna zamenjava za enega 1450 mm AC, notranja 1450 mm DC, možna menjava za 1950 mm DC.
141-150 A-D-SI-HR (pogojno tudi za CZ) zunanja sta AC 1950 mm in 1600 mm (za Hrvaško), notranja DC 1450 mm
226-240 A-D-CZ-SK zunanja AC 1950, notranja 1950 mm DC
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 372
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

OdgovorNapisal/-a maxima » 12.05.2019, 21:30

Re 4/4 napisal/-a:
ÖBB 1216 obstaja v treh podserijah. Na Railjetu sta podseriji 0xx za Italijo in 2xx za Češko. Tisti v barvah ČD-ja so samo najeti, lastnik je ÖBB.

001-024 in 050 (ex 025) A-D-IT-SI-(pogojno tudi CH in CZ) zunanja sta 1950 mm, možna zamenjava za enega 1450 mm AC, notranja 1450 mm DC, možna menjava za 1950 mm DC.
141-150 A-D-SI-HR (pogojno tudi za CZ) zunanja sta AC 1950 mm in 1600 mm (za Hrvaško), notranja DC 1450 mm
226-240 A-D-CZ-SK zunanja AC 1950, notranja 1950 mm DC


Da malo popravim :wink: :
Podserija A (A, D, I, SI + CZ, CH) so: 001-009, 011-025, 032
Podserija B1 (A,D, SI, HR) so: 141-148
Podserija C (A, D, CZ, SK) so: 210, 226-231, 233-240, 249-250

To velja za zdaj, so jih pa v preteklosti večkrat preštevilčili (npr 050 je postaja 025, 150 je postaja 250 itd...)

@Re 4/4, serija A ima varnostne naprave za CZ in CH?
Lp,Rok
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11298
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

OdgovorNapisal/-a cokla » 13.05.2019, 8:05

Re 4/4 napisal/-a:
cokla napisal/-a:Lokomotive od 101 do 110 imajo povsem enak varnostni paket.



Drži. mogoče malo nerodno napisal. Je imela največ paketov od teh takrat izdelanih petih prototipov. Ker je imela največ paketov, so jo vozili po Evropi. Prve 1xx pa so prišle v Slovenijo skoraj leto po izdelavi 101-ke.



Ja...101 je bila v Sloveniji prva. Na njej smo opravili izpite z Nemškimi instruktorji in res je; ker je imela vse varnostne pakete je opravljala vse testne vožnje v začetku.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3039
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.05.2019, 8:32

maxima napisal/-a:
@Re 4/4, serija A ima varnostne naprave za CZ in CH?


Mirel za Češko se vgradi naknadno. Za Švico pa se vgradi paket e in zamenja en odjemnik. V Švici in na Slovaškem 1216 trenutno nima dovoljenja. Za Slovaško je bil problem v števcih oseh. Za Švico pa nobena nima e paketa. Kar piše v spodnjem linku. Zakaj pa je moral via švicarski hribi v Italijo na teste pa me ne sprašuj. :lol:

http://www.bahnonline.ch/bo/archiv/2014 ... e-schweiz/


Če te zanima še kaj več:
Slika

Se pa k paketom lahko dodajo še dodatne države. Odvisno pa od zmožnosti konstrukcije.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 13.05.2019, 8:56, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3382
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

OdgovorNapisal/-a mkx » 13.05.2019, 8:55

Re 4/4 napisal/-a:ÖBB 1216 obstaja v treh podserijah. Na Railjetu sta podseriji 0xx za Italijo in 2xx za Češko. Tisti v barvah ČD-ja so samo najeti, lastnik je ÖBB.

001-024 in 050 (ex 025) A-D-IT-SI-(pogojno tudi CH in CZ) zunanja sta 1950 mm, možna zamenjava za enega 1450 mm AC, notranja 1450 mm DC, možna menjava za 1950 mm DC.
141-150 A-D-SI-HR (pogojno tudi za CZ) zunanja sta AC 1950 mm in 1600 mm (za Hrvaško), notranja DC 1450 mm
226-240 A-D-CZ-SK zunanja AC 1950, notranja 1950 mm DC


Hvala za tale opis.

Glede na dovoljene države ÖBB Vectronov (A,D,I,CZ,SK,SI) sklepam, da imajo torej montirane OT: zunanja AC 1950 mm, notranja DC 1950 mm (CZ) + 1450 mm (SI)?

Pa še: v čem se (razen materiala na samem stiku OT z VM) razlikujejo odjemniki AC in DC? Bi torej teoretično lahko po recimo Češkem vozili 1216 in 1293 z dvignjenim OT za AC širine 1950mm?
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3039
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.05.2019, 9:05

mkx napisal/-a:
Glede na dovoljene države ÖBB Vectronov (A,D,I,CZ,SK,SI) sklepam, da imajo torej montirane OT: zunanja AC 1950 mm, notranja DC 1950 mm (CZ) + 1450 mm (SI)?


Zuanji 1950 mm AC ("avstrijski", s katerim lahko prevoziš od Norveške do Grčije via Romunija), notranji 1450 mm DC (slovensko-italijanski, ne verjamem da je 1600 mm), notranji 1950 DC (češki), zunanji 1600 mm (hrvaški). Varnostna oprema je za A, D, I, H, HR, PL, SLO, SK, CZ + opcija nadgradnje po potrebi še za B, BiH, BG, GR, MK, NL, RO, SRB, TR. Čeprav za Benelux bo svoja podserija, verjetno brez Slovenije.

Kar se tiče odjemnika. Poglej si zbiralke, kateri odjemniki so povezani. ;) in če je možna uporaba tretjega odjemnika.
http://www.br146.de/bilder/2008-06-03_840_1216021.jpg
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 372
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

OdgovorNapisal/-a maxima » 13.05.2019, 9:31

Evo, en zanimiv link. ÖBB 1216 z notranjim odjemnikom, ki je ponavadi za DC sistem, vozi po Švici, kjer je AC sistem.
http://www.ferrovie.it/portale/articoli/2147

Milsim da je @mkx-a zanimalo, če se lahko z istim materijalom drsalke vozi po AC in DC vozni mreži. A se torej da? Ni po tako da so vse drsalke/drsniki iz grafita?
Lp,Rok
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 372
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

OdgovorNapisal/-a maxima » 13.05.2019, 9:37

Re 4/4 napisal/-a:Slika


No ja, to je bolj tako... RTS-jeva 1216 901 ima paket C pa ima vseeno dovoljenje za SI in HR.
Lp,Rok
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3039
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.05.2019, 10:49

maxima napisal/-a:Evo, en zanimiv link. ÖBB 1216 z notranjim odjemnikom, ki je ponavadi za DC sistem, vozi po Švici, kjer je AC sistem.
http://www.ferrovie.it/portale/articoli/2147

Milsim da je @mkx-a zanimalo, če se lahko z istim materijalom drsalke vozi po AC in DC vozni mreži. A se torej da? Ni po tako da so vse drsalke/drsniki iz grafita?


Na linku je samo testna vožnja. Nekaj podobnega kot naša 101ka. Če pogledaš DB-jeve različne BR 189 (58 in 32 komadov), boš videl, da je 3 kV odjemnik za Poljsko na zunanji strani,prav tako kot AC "avstrijski", notranja sta pa 1,5 kV ali češki (možen tudi slovenski). Kombinacije in položaj odjemnikov se določa glede na vozno mrežo držav in s tem material drsalke. Nekaj pa še doda konstrukcija lokomotiv. @mkx ČD lokomotive imajo samo dva odjemnika. Si pozabil iz druge teme ;)


Kar se tiče materiala. Vse je po standardih. Nič ni narejeno po domače

Material, uporabljen za kontaktne gibljive drsalke, mora biti mehansko in električno združljiv z materialom kontaktnega vodnika. Na progah z enosmerno napetostjo se za kontaktni material drsalke tokovnega odjemnika uporablja navaden ogljik, impregniran ogljik z dodatnim materialom, ali impregnirani ogljik, obdan z bakrom. Kontaktne drsalke iz navadnega ogljika ali impregniranega ogljika je treba preveriti, kot je navedeno v točkah 5.2.2, 5.2.3, 5.2.4, 5.2.6 in 5.2.7 standarda SIST EN 50405


Kar pa se tiče širine, pa je že bilo omenjeno. "Statični" ali namišljen odjemnik je na sredini tira s poravnano drsalko v ravnini. Dovoljeni odklon osi od statičnega odjemnika v mm pa določa širino dejanskega odjemnika. V Sloveniji v najbolj neugodnih razmerah je odklon 350 mm.

Kar pa se tiče RTS-a. Pa je samo nadgrajen. Tako, kot če bi želel NL paket.

Pa mislim, da se je totalno zašlo od slike od @cokle. Ostalo na ZS.
MatejP
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 69
Pridružen: 10.06.2018, 22:37

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

OdgovorNapisal/-a MatejP » 03.06.2019, 19:17

Primol-Rail/ENNA Trans 193-269 in Desiro iz Ilirske Bistrice, Pivka 2. 6. 2019
Slika
Lep pozdrav, Matej

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov