Obnova Celje-Zidani Most
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Prav gotovo bo kaksen postavljen tudi narobe.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Morda vmesni del začetni del pa slika nič ne zavaja. Pendolino zmanjša hitrost iz 105 km/h na 60 km/h pol kilometra prej kot pred rekonstrukcijo. In ni težko ugotovit da če voziš počasneje voziš dlje časa.Ljubitelj napisal/-a:Se opravičujem, slika rahlo zavaj, gledat je treba kilometre.....Ta slika progovnih hitrosti pove vesw o modernizaciji SŽ. Z modernizacijo se hitrost ZNIŽUJE!!!!
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Nove table za največjo dovoljeno progovno hitrost so že postavljene.EG 3100 napisal/-a:Ti programi omrežja vsebujejo kar nekaj napak... Bomo videli, ko bodo posatavljeni signali za največjo dovoljeno progovno hitrost.
https://dl.dropbox.com/s/pyj8mor1o0ua6e ... 5.jpg?dl=0
Zadnjič spremenil kitak, dne 07.12.2018, 22:40, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Kak pol kilometra prej, če je isto 60km/h je v km 527.0 pred obnovo in zdaj, pa itak bo mogel zmanjšati hitrost če ma postanek v Celju. Če sem se zmotil me popravite.9479911 napisal/-a:Morda vmesni del začetni del pa slika nič ne zavaja. Pendolino zmanjša hitrost iz 105 km/h na 60 km/h pol kilometra prej kot pred rekonstrukcijo. In ni težko ugotovit da če voziš počasneje voziš dlje časa.Ljubitelj napisal/-a:Se opravičujem, slika rahlo zavaj, gledat je treba kilometre.....Ta slika progovnih hitrosti pove vesw o modernizaciji SŽ. Z modernizacijo se hitrost ZNIŽUJE!!!!
Re: Obnova Celje-Zidani Most
To da je na km 529,1-527,1 60 km/h, je navadna birokratska šlamparija.Nekdo na SŽ infrastruktura bi moral leteti iz službe. Vsaj med kretnico v km 539,1 in peronom ni nobenega razloga, da ne bi bila višja hitrost. Če je problem vidnostna razdalja, pa je to le okrog samega perona.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Če ne obstajajo ponavljalniki potem je ta če upravičen.EG 3100 napisal/-a:To da je na km 529,1-527,1 60 km/h, je navadna birokratska šlamparija.Nekdo na SŽ infrastruktura bi moral leteti iz službe. Vsaj med kretnico v km 539,1 in peronom ni nobenega razloga, da ne bi bila višja hitrost. Če je problem vidnostna razdalja, pa je to le okrog samega perona.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Naročilo: "Nadgradnja železniškega odseka Zidani Most Rimske Toplice in železniške postaje Rimske Toplice vključno z izvedbo izvennivojskega križanja R3-680/1223 Rimske Toplice-Jurklošter" je bilo oddano domači skupini ponudnikov, ki so edini oddali ponudbo, upajmo da zato ne bo pritožb.
Vir: https://www.enarocanje.si/Odlocitve/Pre ... evID=45704
Vir: https://www.enarocanje.si/Odlocitve/Pre ... evID=45704
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Je že res, da je ovinek vizuelno zelo lep, toda razumnega odločevalca bi kar poklical o ukinitvi. Iz postaje laško desno za britofom skozi griček in bi se prišparalo kar nekaj razdalje....., most pa itak mora biti.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Jaz ga pa kar razumem, namreč za novo traso bi bilo treba sprejeti nov državni prostorski načrt, kar v povprečju traja 10 let, potem pa še težave z odkupi zemljišč ki so vedno "najboljša" in civilnimi iniciativami, okoljevarstveniki,.. pa smo hitro na 20+ let. Pa še sploh nismo prišli do gradnje(neumna zakonodaja javnega naročanja) in cene ki bi zastojnkarje šokirala,..Ljubitelj napisal/-a:Je že res, da je ovinek vizuelno zelo lep, toda razumnega odločevalca bi kar poklical o ukinitvi. Iz postaje laško desno za britofom skozi griček in bi se prišparalo kar nekaj razdalje....., most pa itak mora biti.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Mene pa zanima, če so s tem "glihanjem" ovinka, kaj pridobili na krajšem voznem času oziroma višji hitrosti proge?
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Jaz pa bi desni breg dolvodnega dela Laškega, pred ovikom pri Udmatu pustil čisto pri miru, da vegetacija opravlja svoje delo. Razumni odločevalec ve zakaj. Laško "plava". Ovinek pri Udmatu pa zaradi prostorske omejitve, ni možno urejati, kot Marijagraški, ampak se osredotoča na regulacijo struge med tema dvema ovinkoma.Benny napisal/-a:Jaz ga pa kar razumem, namreč za novo traso bi bilo treba sprejeti nov državni prostorski načrt, kar v povprečju traja 10 let, potem pa še težave z odkupi zemljišč ki so vedno "najboljša" in civilnimi iniciativami, okoljevarstveniki,.. pa smo hitro na 20+ let. Pa še sploh nismo prišli do gradnje(neumna zakonodaja javnega naročanja) in cene ki bi zastojnkarje šokirala,..Ljubitelj napisal/-a:Je že res, da je ovinek vizuelno zelo lep, toda razumnega odločevalca bi kar poklical o ukinitvi. Iz postaje laško desno za britofom skozi griček in bi se prišparalo kar nekaj razdalje....., most pa itak mora biti.
Nekje sem bral, da zaradi predvidenih višjih hitrostih, se morajo ukinjati železniški prehodi. Tako, da nekaj je na tem.gorican napisal/-a:Mene pa zanima, če so s tem "glihanjem" ovinka, kaj pridobili na krajšem voznem času oziroma višji hitrosti proge?
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Ko sem se vozil lani, ni bilo ne duha ne sluha o glihanju ovinka. Če kaj vem iz debat na forumu, bo edina razlika +5 km v okolici postaje RT. Sicer pa na relaciji Mb-Tezno-Ce niso poglihali nobenega ovinka, vsaj ne tako, da bi se to videlo med vožnjo.Mene pa zanima, če so s tem "glihanjem" ovinka, kaj pridobili na krajšem voznem času oziroma višji hitrosti proge?
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Tako je kot navaja @Ljubitelj. Nobenega glihanja ovinka ni. Edini ovinek ki so ga zglihali je pri malo pred Zbelovim pri čuvajnici kjer je GSM-R oddajnik.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Se pravi dela se remont samo, da se spravi progo na D4 kategorijo + nova vozna mreža, ter ŽP in postajališča dobijo nova parkirišča, kolesarnice, nadstreške in podhode na (nove) perone.
Glede zvišanja same hitrosti in posledično krajšanje potovalnega časa, pa nič
Na SŽ in Ministrstvu za infrastrukturo, mislijo, da bodo nove potniške garniture povečale število pripeljanih potnikov in posledično manj avtomobilov na cestah, ampak na ta način sigurno NE
Tisti, ki se sedaj vozijo dnevno z vlakom, se bodo vozili bolj udobno, preostali potencialni novi potniki, pa bodo raje še naprej uporabljali avtomobile, ker bodo prej prišli do cilja...
Glede zvišanja same hitrosti in posledično krajšanje potovalnega časa, pa nič
Na SŽ in Ministrstvu za infrastrukturo, mislijo, da bodo nove potniške garniture povečale število pripeljanih potnikov in posledično manj avtomobilov na cestah, ampak na ta način sigurno NE
Tisti, ki se sedaj vozijo dnevno z vlakom, se bodo vozili bolj udobno, preostali potencialni novi potniki, pa bodo raje še naprej uporabljali avtomobile, ker bodo prej prišli do cilja...