Vir: MMC. In da še dopolnim Mesa. Avstrija ima ene izmed najvišjih uporabnin v Evropi na "naši" tirni širini.Tudi generalni direktor Slovenskih železnic Dušan Mes ne vidi razlogov za skrb. "Trst se razvija, tako kot se Koper. V vsakem primeru je iz Trsta za Madžarsko po železnici ceneje čez Slovenijo kot čez Italijo in Avstrijo, saj je tudi dvakrat manjša razdalja. In Slovenske železnice že zdaj kar nekaj blaga iz Trsta vozimo čez Slovenijo," je dejal za Primorske novice.
Pa v bodoče brez paničarjenja no. Novinarji paničarijo, kot vedno. In ta isti novinarji niso pisali nobene besede o novih povezavah Baltik-Koper. Nove lokomotive za to relacijo pa so že prevzete s strani kupca. Drugi razlog za nepaniko je, da je edina večja sprememba na italijanski železnici, da rdeča črta na lokomotivi ni več obvezna. Režim dela na mejnih postajah pa še vedno enak. Bi bilo bolje, da bi razvijali lastni vrt, kot pa gledati v sosedovega.
@suha, ti si pa res hardcore navdušenec zelenega Flixa, da ga moraš še tukaj omenjati.