Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Pizda no, zadnjih par strani je povsem off-topic!
Bi se lahko vsaj malo držali teme, če so že moderatorji nesposobni in ne brišejo takšnih objav.
Bi se lahko vsaj malo držali teme, če so že moderatorji nesposobni in ne brišejo takšnih objav.
Re: Nove garniture Stadler
Tudi jaz navijam za izbris postov, tole zdej na koncu je spet krneki (v stilu zaklenjene prejsnje teme, pa res nebi rad da se tudi ta zaklene)..
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Nove garniture Stadler
Zakaj špilaš nekomu odvetnika, če je povsem jasno, da se je zaštrikal? Vpletel se je v najino polemiko o smiselnosti gradnje in posodabljanja domačih ter tujih železnic oz. voznega parka, v kateri nikjer ni bila omenjena neka tretja oseba iz tega foruma. Iz njegovega pisanja niti slučajno ni razbrati, da gre torej za tisto "tretjo osebo", drugače bi jo poimenoval. Torej sem v kontekstu njegove vsebine tisti ON lahko zgolj jaz, saj je repliciral (odgovarjal) tebi, saj sva si nasprotujoča si mnenja izmenjavala midva. Torej ti in jaz. Nobenega tretjega ni bilo vmes. Ko jaz omenjam koga tretjega ga omenim vsaj njegov psevdonimom, ali pa nedvoumno povem koga sem mislil.Re 4/4 napisal/-a:On = treja oseba ednine. @Bisabre, ti si pa druga oseba ednine. Bemtiš no, še tisto državljansko pobudo nisi skapiral, kaj sem hotel povedat.
Sicer pa sem tudi sam za to, da se nehamo jajcati okoli tega, saj je na koncu koncev na SŽ že odločeno s čim se bomo v prihodnjih 20. letih vozili po naših tirih. Čeprav se bojim, da se bmo pej 40 in več, kot je to pri nas že ustaljena praksa. Med tem Nemci načrtujejo hitri dvonadstropni vlak, ki naj bi potegnil do 400 Km. Upam, da me ponovno ne podučiš o utopičnosti projekta ter njegovih terhničnih ter finančnih problemih. No ja, za nas je Stadler skoraj čudež, če pomislim, koliko časa smo potrebovali za posodobitev našega voznega parka. Upajmo, da se med tem ne zgodi kakšna nova svetovna kriza in bo polovica naročila odpovedana, kao zaradi "višje sile", čeprav bomo morali plačati odškodninske penale.
Simpl je tanartabul.
Re: Nove garniture Stadler
zdaj pa dovolj in nehaj obtoževati. Še enkrat ne gre se za tebe, preberi si temo o kao 20 novih vectronih kjer frajer napoveduje, še kao 26 novih flirtov. In nehaj igrati užaljeno mono. A si je kdo prebral članek iz Handelsblatt zadnje naročilo naj bi stalo 170 mio Frankov kar je tam okoli 154 mio evrov. To je cena z DDV medtem ko Mes pravi,da je v igri 151 mio brez ddvbisabre napisal/-a:Zakaj špilaš nekomu odvetnika, če je povsem jasno, da se je zaštrikal? Vpletel se je v najino polemiko o smiselnosti gradnje in posodabljanja domačih ter tujih železnic oz. voznega parka, v kateri nikjer ni bila omenjena neka tretja oseba iz tega foruma. Iz njegovega pisanja niti slučajno ni razbrati, da gre torej za tisto "tretjo osebo", drugače bi jo poimenoval. Torej sem v kontekstu njegove vsebine tisti ON lahko zgolj jaz, saj je repliciral (odgovarjal) tebi, saj sva si nasprotujoča si mnenja izmenjavala midva. Torej ti in jaz. Nobenega tretjega ni bilo vmes. Ko jaz omenjam koga tretjega ga omenim vsaj njegov psevdonimom, ali pa nedvoumno povem koga sem mislil.Re 4/4 napisal/-a:On = treja oseba ednine. @Bisabre, ti si pa druga oseba ednine. Bemtiš no, še tisto državljansko pobudo nisi skapiral, kaj sem hotel povedat.
Sicer pa sem tudi sam za to, da se nehamo jajcati okoli tega, saj je na koncu koncev na SŽ že odločeno s čim se bomo v prihodnjih 20. letih vozili po naših tirih. Čeprav se bojim, da se bmo pej 40 in več, kot je to pri nas že ustaljena praksa. Med tem Nemci načrtujejo hitri dvonadstropni vlak, ki naj bi potegnil do 400 Km. Upam, da me ponovno ne podučiš o utopičnosti projekta ter njegovih terhničnih ter finančnih problemih. No ja, za nas je Stadler skoraj čudež, če pomislim, koliko časa smo potrebovali za posodobitev našega voznega parka. Upajmo, da se med tem ne zgodi kakšna nova svetovna kriza in bo polovica naročila odpovedana, kao zaradi "višje sile", čeprav bomo morali plačati odškodninske penale.
Re: Nove garniture Stadler
Apropo a kdo ve kaj je bil razlog,da Stadler v 90tih ni uspel v Sloveniji?
Re: Nove garniture Stadler
Od kje ti pa to? Sem morda kaj spregledal, čeprav dnevno spremljam Railcolor in vse podobne strani?bisabre napisal/-a: Med tem Nemci načrtujejo hitri dvonadstropni vlak, ki naj bi potegnil do 400 Km.
Siemensov nakup TVT Maribor (kjer so se Desiroji delali) in posledično kuverte pod mizo. Rezultat: že skoraj 20 let se pri nas vozi šara, ki naj bi bila sodoben vlak, v resnici pa...andre85 napisal/-a:Apropo a kdo ve kaj je bil razlog,da Stadler v 90tih ni uspel v Sloveniji?
Re: Nove garniture Stadler
TGV hvala za odgovorTGV Lyria napisal/-a:Od kje ti pa to? Sem morda kaj spregledal, čeprav dnevno spremljam Railcolor in vse podobne strani?bisabre napisal/-a: Med tem Nemci načrtujejo hitri dvonadstropni vlak, ki naj bi potegnil do 400 Km.
Siemensov nakup TVT Maribor (kjer so se Desiroji delali) in posledično kuverte pod mizo. Rezultat: že skoraj 20 let se pri nas vozi šara, ki naj bi bila sodoben vlak, v resnici pa...andre85 napisal/-a:Apropo a kdo ve kaj je bil razlog,da Stadler v 90tih ni uspel v Sloveniji?
Re: Nove garniture Stadler
Forum je mrtev. Itak so družabna omrežja zarezala v praktično vse evropske forume. Srbski, ki je bil popularen z decembrom ugaša za večno. Cenim @cokla, ki se je pravi čas umaknil, vrnil status moderatorja in to še pravi čas in zelo potiho. @Bisabre pač spet po svoje. Ne vem, zakaj me je spet citiral. Mogoče zato, ker ignoranca boli? Itak pa je napisal še dve bedariji, češ on=jaz in pa da se neha z jajcanjem, čeprav je itak on sprožil prvi na sprožilec.Matevz96 napisal/-a:Pizda no, zadnjih par strani je povsem off-topic!
Bi se lahko vsaj malo držali teme, če so že moderatorji nesposobni in ne brišejo takšnih objav.
Re: Nove garniture Stadler
Mislim, da trenutno (ravno pred dobavo novih garnitur) res ni čas, da bi forum ugasnil. V primerjavi s srbskim (ki je bil tudi po več mesecev brez objave) je ta še zelo živ. Tako da se tu ne morem strinjati s tabo.Re 4/4 napisal/-a:Forum je mrtev. Itak so družabna omrežja zarezala v praktično vse evropske forume. Srbski, ki je bil popularen z decembrom ugaša za večno. Cenim @cokla, ki se je pravi čas umaknil, vrnil status moderatorja in to še pravi čas in zelo potiho. @Bisabre pač spet po svoje. Ne vem, zakaj me je spet citiral. Mogoče zato, ker ignoranca boli? Itak pa je napisal še dve bedariji, češ on=jaz in pa da se neha z jajcanjem, čeprav je itak on sprožil prvi na sprožilec.Matevz96 napisal/-a:Pizda no, zadnjih par strani je povsem off-topic!
Bi se lahko vsaj malo držali teme, če so že moderatorji nesposobni in ne brišejo takšnih objav.
Je pa bilo ob odprtju te nove teme jasno napisano...
...naj se držimo teme, da ne bo šla v zaklepanje kot prejšnja. Očitno pa je enim padalcem vseeno za to. Škoda se iti brez veze prepirat z njimi.cokla napisal/-a:Temo sem zaklenil jaz...in verjemite, da če skrenete v "grmovje"-se bo s tole zgodilo isto.
Re: Nove garniture Stadler
http://www.bahnonline.ch/bo/57165/26-we ... flotte.htm v tem članku pa so naši Stadlerčki v pravi barvni shemi.
Re: Nove garniture Stadler
Pa zakaj morajo vsi Stadlerji peljati v Ljubljano?andre85 napisal/-a:http://www.bahnonline.ch/bo/57165/26-we ... flotte.htm v tem članku pa so naši Stadlerčki v pravi barvni shemi.
LP, Metod
Re: Nove garniture Stadler
a se ni nekaj pisalo, da so vsi vlaki naročeni z drugačnimi lučmi kot so na tej sliki švicarskega časopisa?
Re: Nove garniture Stadler
Samo električni Flirti - saj so pravilni na sliki.IggyAUT napisal/-a:a se ni nekaj pisalo, da so vsi vlaki naročeni z drugačnimi lučmi kot so na tej sliki švicarskega časopisa?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Zdaj ne vem nič več. Torej bodo luči obrnjene horizontalno ali pokončno, pri kom in kje?
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Saj je lepo vidno na sliki.
Flirt DEMG in Kiss - stara maska, horizontalno.
Flirt EMG - nova maska, pokončno
Flirt DEMG in Kiss - stara maska, horizontalno.
Flirt EMG - nova maska, pokončno