Nove garniture Stadler
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
To smo ze enkrat pred casom pisali - ce se je motim je to zato, ker je elektricni Flirt ze "faceliftan", prenovljena razlicica ki komaj prihaja na tire.preglednik napisal/-a:In čemu ta razlika?
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Nove garniture Stadler
Zanimivo bo videti, ali bodo oni dodatni DMV (iz drugega naročila) enako kot prvi (in torej rahlo zastareli) ali pa bodo faceliftani? Ob predpostavki, da bodo v Stadlerju enkrat vmes facelift-ali tudi ostale garniture tako kot so EMG.
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Pravzaprav vemo o novih Stadlerjevih garniturah zelo malo. Razen o potrjenem zunanjem izgledu poznamo samo podatke, ki so bili navedeni v razpisu. Ali je notranja ureditev tudi že potrjena? Kaj pa ostali tehnični podatki, moči, vlečne karakteristike, pa razporedi motorjev, ureditev pogonskega modula pri DMV, je te reči že možno kje najti?
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
mkx napisal/-a:Zanimivo bo videti, ali bodo oni dodatni DMV (iz drugega naročila) enako kot prvi (in torej rahlo zastareli) ali pa bodo faceliftani? Ob predpostavki, da bodo v Stadlerju enkrat vmes facelift-ali tudi ostale garniture tako kot so EMG.
Očitno se nihče več ne spomni linka na strani dva, kaj so SŽ ekskluzivno objavile za blog uporabna stvar. Pa ravno TgvLyra je objavil.
.Tisto največjo spremembo glede na lani predstavljeno grafiko bodo doživele enopodne potniške garniture FLIRT, tako električne kot dizelske, to pomeni 16 vlakov. Glavna sprememba je drugačen začetek oz. zaključek vlaka. Ta je v primerjavi s prejšnjo generacijo bolj aerodinamičen, luči so postavljene navpično, spremenjen je tudi izgled stranskih oken
@preglednik. Kakšna vprašanja pa so to? Če so lupine na Poljskem, potem je že vse dorečeno.
Evo vam vlečne motorje in generatorje. https://tsa.at/references
Re: Nove garniture Stadler
Po drugi strani pa dizelske vse slike prikazujejo s staro masko (@mkx ti jaz dam zastarelo lepša je!). Samo električne z novo.Re 4/4 napisal/-a: Očitno se nihče več ne spomni linka na strani dva, kaj so SŽ ekskluzivno objavile za blog uporabna stvar. Pa ravno TgvLyra je objavil.
.Tisto največjo spremembo glede na lani predstavljeno grafiko bodo doživele enopodne potniške garniture FLIRT, tako električne kot dizelske, to pomeni 16 vlakov. Glavna sprememba je drugačen začetek oz. zaključek vlaka. Ta je v primerjavi s prejšnjo generacijo bolj aerodinamičen, luči so postavljene navpično, spremenjen je tudi izgled stranskih oken
@preglednik, kaj pa naj bi bilo znano pri ureditvi pogonskega modula DMG? Vsaj kar se javnosti dostopnih podatkov tiče? Razporeditev vlečnih motorjev je znana, nameščeni bodo na končnih podstavnih vozičkih pri Flirtih, torej pod strojevodskima kabinama.
Re: Nove garniture Stadler
Re 4/4 napisal/-a:mkx napisal/-a:Zanimivo bo videti, ali bodo oni dodatni DMV (iz drugega naročila) enako kot prvi (in torej rahlo zastareli) ali pa bodo faceliftani? Ob predpostavki, da bodo v Stadlerju enkrat vmes facelift-ali tudi ostale garniture tako kot so EMG.
Očitno se nihče več ne spomni linka na strani dva, kaj so SŽ ekskluzivno objavile za blog uporabna stvar. Pa ravno TgvLyra je objavil.
.Tisto največjo spremembo glede na lani predstavljeno grafiko bodo doživele enopodne potniške garniture FLIRT, tako električne kot dizelske, to pomeni 16 vlakov. Glavna sprememba je drugačen začetek oz. zaključek vlaka. Ta je v primerjavi s prejšnjo generacijo bolj aerodinamičen, luči so postavljene navpično, spremenjen je tudi izgled stranskih oken
@preglednik. Kakšna vprašanja pa so to? Če so lupine na Poljskem, potem je že vse dorečeno.
Evo vam vlečne motorje in generatorje. https://tsa.at/references
Pogodba pravi drugače, saj govori le o EMG.
Vir: https://www.enarocanje.si/objavaPogodb/ ... ten=128782
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Meni se zdijo horizontalne luči preveč "avtobusarske", raje bi videl pokončne. Zanima me pa, če se že ve za tip in moč dizelskega motorja na DMV!
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Deutz motorji se vgrajujejo. Dva V8 16.0 l po 520 kW je standard. Spodaj maš pa še povprečni pretvornik, ki je za razliko od drugih proizvajalcev vodno hlajen.preglednik napisal/-a:. Zanima me pa, če se že ve za tip in moč dizelskega motorja na DMV!
Sicer je meni vseeno za masko, ampak,.če že dlakocepim...Pogodba ni razkrila nič, zakaj so menjali masko, če se nova maska na elektro garniturah uradno (še) ne prodaja. Dizelska različica pa obstaja z obema maskama. Čez lužo se prodaja "stara", Italijani pa imajo novo.sraka1 napisal/-a:
Pogodba pravi drugače, saj govori le o EMG.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Ali gredo potem, ko začnejo voziti Stadlerji, vsi Bl vagoni v odpis?
Re: Nove garniture Stadler
Dvomim, da čisto vsi..prej bi rekel da gredo tisti, ki nimajo disk zavor.Mičo napisal/-a:Ali gredo potem, ko začnejo voziti Stadlerji, vsi Bl vagoni v odpis?
Re: Nove garniture Stadler
Samo teh pa itak ni več veliko?Tomaž97 napisal/-a:Dvomim, da čisto vsi..prej bi rekel da gredo tisti, ki nimajo disk zavor.Mičo napisal/-a:Ali gredo potem, ko začnejo voziti Stadlerji, vsi Bl vagoni v odpis?
Re: Nove garniture Stadler
Res je, 8 jih je ostalo pa niso vsi v prometu.Mičo napisal/-a:Samo teh pa itak ni več veliko?Tomaž97 napisal/-a:Dvomim, da čisto vsi..prej bi rekel da gredo tisti, ki nimajo disk zavor.Mičo napisal/-a:Ali gredo potem, ko začnejo voziti Stadlerji, vsi Bl vagoni v odpis?
Re: Nove garniture Stadler
Samo teh pa itak ni več veliko?[/quote]
Res je, 8 jih je ostalo pa niso vsi v prometu.[/quote][/quote]
Hvala za info.
Res je, 8 jih je ostalo pa niso vsi v prometu.[/quote][/quote]
Hvala za info.