Ne ni, kakor tudi ne zgolj in samo "strokovnjakov", ki v nedogled kvasijo svojo latovščino, ki zanima zgolj peščico prisotnih. O tem pišem. Res je, ta forum pač ni zgolj za takšne "strokovnjake" ampak za vse, ki jih železnice kakor koli zanimajo. In stavim, da slednje buzeriranje z ETCS ni prav noben užitek. Sploh pa, ker večina ve, da gre za European Train Control System. Če pa se že tako pametuje na moj račun, tole je tematski sklop Vozni park, v sklopu katerega je tudi tema Nove garniture Stadler, ki jih seveda že vsi nestrpno pričakujemo, ne pa debata o zagotavljanju enakih prevoznih standardov (osna obremenitev, prosti profil, vozna mreža, operativno vodenje železniškega prometa in poenotenje tehničnih sredstev za nadzor in vodenje vlakov). Če sem komu stopil na žulj mi je zelo žal, a za povpečno razvite osebke sem bil dovolj jasen. Torej odprite si temo ETCS pa modruje tam, če vas bo (razen parih) sploh kdo prebira.TGV Lyria napisal/-a:A je to forum potnikov? Ne? No potem pa drži take umotvore zase in se ne vmešavaj v strokovne debate. Marsikdo bi tu rad zvedel kaj več kot "potniki" in čisto nič v zgornji debati ni bilo nepotrebno.bisabre napisal/-a:Koliko enega nepotrebnega pisanja zaradi ETCS. Potnike to prav malo briga, oni si žele udoben in hiter prevoz ter gostejši vozni red. Tukj ste pa zaradi ETCS naklamfali cel sonetni venec samo zato, da si nekateri bildajo svoj kao strokovni ego. Še enkrat povem, briga potnike za švelerje, pantografe, ETCS, odbijače, KGMEXUC334F in podbne tehnološke ocvirke.
Tema je med drugim namenjena tudi tehničnim podrobnostim novih garnitur. A ker potnikov to ne briga, se to tu ne sme govoriti?
Če si pretrd za take stvari, ti zato še ni treba žaliti ostalih, ki vedo več.
Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Simpl je tanartabul.
Re: Nove garniture Stadler
Kot je Tine napisal...če mormo vsi tebe prenašat, boš tudi ti nas...sicer pa: lahko grešbisabre napisal/-a:
Ne ni, kakor tudi ne zgolj in samo "strokovnjakov", ki v nedogled kvasijo svojo latovščino, ki zanima zgolj peščico prisotnih. O tem pišem. Res je, ta forum pač ni zgolj za takšne "strokovnjake" ampak za vse, ki jih železnice kakor koli zanimajo. In stavim, da slednje buzeriranje z ETCS ni prav noben užitek. Sploh pa, ker večina ve, da gre za European Train Control System. Če pa se že tako pametuje na moj račun, tole je tematski sklop Vozni park, v sklopu katerega je tudi tema Nove garniture Stadler, ki jih seveda že vsi nestrpno pričakujemo, ne pa debata o zagotavljanju enakih prevoznih standardov (osna obremenitev, prosti profil, vozna mreža, operativno vodenje železniškega prometa in poenotenje tehničnih sredstev za nadzor in vodenje vlakov). Če sem komu stopil na žulj mi je zelo žal, a za povpečno razvite osebke sem bil dovolj jasen. Torej odprite si temo ETCS pa modruje tam, če vas bo (razen parih) sploh kdo prebira.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Nove garniture Stadler
Glede na to, da si priznan sodelavec nekaterih drugih medijev, kjer tipično vztrajno ponavljajo, da je naša železnica na Marija Terezijanski stopnji razvoja, lahko mirne duše nadaljuješ sodelovanje na takšnem nivoju. ETCS je pač nekaj kar ne sodi v dobo Marije Terezije in poruši navedbe v teh medijih.... Želim ti upešno nadaljne sodelovanj v tebi primernih medijih, L.Koliko enega nepotrebnega pisanja zaradi ETCS. Potnike to prav malo briga, oni si žele udoben in hiter prevoz ter gostejši vozni red. Tukj ste pa zaradi ETCS naklamfali cel sonetni venec samo zato, da si nekateri bildajo svoj kao strokovni ego. Še enkrat povem, briga potnike za švelerje, pantografe, ETCS, odbijače, KGMEXUC334F in podbne tehnološke ocvirke.
Re: Nove garniture Stadler
Pred manj kot mesecem je se je isti uporabnik že trudil uničiti to temo. Zdaj je že drugi poskus. Ali bo šlo v tretje rado?
Re: Nove garniture Stadler
Vse bolj sem vesel, da sem "dal nazaj" zeleno barvo...tako lahko neobremenjeno berem vse žive "nebluze"....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nove garniture Stadler
Meni je pa zanimivo kar piše Re4/4 v tej in drugih temah in ne vem zakaj se ne smemo pogovarjati tudi o ECTS, ki je več kot očitno tudi del novih garnitur.
Prosim, da v kolikor te to ne zanima, da ne bereš in smetiš teme. Hvala.
Prosim, da v kolikor te to ne zanima, da ne bereš in smetiš teme. Hvala.
Re: Nove garniture Stadler
Pred časom sem se odločil, da objav osebe "bisabre" sploh ne preberem, ampak samo poscrollam mimo. Ta odločitev mi je
opazno izboljšala izkušnjo na tem forumu.
Se opravičujem za offtopic.
opazno izboljšala izkušnjo na tem forumu.
Se opravičujem za offtopic.
Re: Nove garniture Stadler
Takole nekako bo verjetno izgledal naš električni Flirt "z novim gobcem". Mislim da bodo le vhodna vrata drugače postavljena.
Mimogrede, zdaj ko je proizvodnja že tako daleč, bi lahko pobirali stave za oznake serij novih vlakov. Rekel bi takole:
Flirt EMU: 510 ali 511.
Flirt DEMU: 610 ali 611.
Kiss: je možno da bi zaradi dvopodnosti bil serija 320 (ali 321)? Sicer pa recimo 313.
Mimogrede, zdaj ko je proizvodnja že tako daleč, bi lahko pobirali stave za oznake serij novih vlakov. Rekel bi takole:
Flirt EMU: 510 ali 511.
Flirt DEMU: 610 ali 611.
Kiss: je možno da bi zaradi dvopodnosti bil serija 320 (ali 321)? Sicer pa recimo 313.
Re: Nove garniture Stadler
Kaj pa je razlika med diesel Flirti in serijami 7xx, ki trenutno predstavljajo večino diesel garnitur? Kaj sploh pomenijo posamezne skupine serij dieslov (6xx, 7xx in 8xx)?TGV Lyria napisal/-a:Flirt DEMU: 610 ali 611.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Nove garniture Stadler
flirt dizel 611 !grizeldi napisal/-a:Kaj pa je razlika med diesel Flirti in serijami 7xx, ki trenutno predstavljajo večino diesel garnitur? Kaj sploh pomenijo posamezne skupine serij dieslov (6xx, 7xx in 8xx)?TGV Lyria napisal/-a:Flirt DEMU: 610 ali 611.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Nove garniture Stadler
Vrsta prenosa; 8 mehanski prenos, 7 hidravlični prenos, 6 električni prenos. Je pa o tem veliko napisanega.
Re: Nove garniture Stadler
Flirty DMU bi jaz rekel 613
Flirty EMU 412
Kissek pa bi po moje bil 513
Flirty EMU 412
Kissek pa bi po moje bil 513
Re: Nove garniture Stadler
4xx ne more biti, ker 4 po starem jugoslovanskem označevanju, ki smo ga prevzeli, pomeni napajanje z izmeničnim tokom.andre85 napisal/-a:Flirty DMU bi jaz rekel 613
Flirty EMU 412
Kissek pa bi po moje bil 513
5xx je večsistemski (torej električni Flirt), enosistemski z enosmernim tokom pa imajo 3xx (torej Kiss).
Re: Nove garniture Stadler
Saj veš,da je v Sloveniji vse možno pač na DB sem se naučil,da je nemogoče lahko mogoče:) Itak,še malo hecamo in špekuliramo glede imen,da bo dan prej minil. Pozdrav iz SolnegagraduTGV Lyria napisal/-a:4xx ne more biti, ker 4 po starem jugoslovanskem označevanju, ki smo ga prevzeli, pomeni napajanje z izmeničnim tokom.andre85 napisal/-a:Flirty DMU bi jaz rekel 613
Flirty EMU 412
Kissek pa bi po moje bil 513
5xx je večsistemski (torej električni Flirt), enosistemski z enosmernim tokom pa imajo 3xx (torej Kiss).
Re: Nove garniture Stadler
Hvala. Se mi je zdelo da je nekaj glede pogona.038 napisal/-a:Vrsta prenosa; 8 mehanski prenos, 7 hidravlični prenos, 6 električni prenos. Je pa o tem veliko napisanega.