EffiShuntery 1000 od CZ LOKO míří do slovinského Koperu
28.01.2019
CZ LOKO vstupuje na železniční trh Slovinska dodávkou své vlajkové lodě EffiShunter 1000 a tím potvrzuje svoji silnou pozici na evropském železničním trhu. Český exportér uspěl ve výběrovém řízení pro slovinského státního přepravce Slovenske železnice – Tovorni promet, d.o.o. na dodávku čtyř posunovacích lokomotiv pro přístav Koper. EffiShunter 1000 obstál v konkurenci zavedených evropských a amerických výrobců a nejlépe splňuje náročná kritéria zákazníka, spojená také s provozem v přímořském prostředí.
Pro provoz ve Slovinsku se počítá s instalací zabezpečovacího systému INDUSI, což v konečném důsledku znamená rozšíření technického řešení i pro další země Balkánu.
CZ LOKO uspělo s EffiShunterem 1000 také v dalším výběrovém řízení v Itálii. Akciová společnost TPER zakoupí dvě lokomotivy EffiShunter 1000 s opcí na další čtyři kusy. Využívat je bude dceřiná společnost Dinazzano PO, která je dlouhodobým zákazníkem CZ LOKO a provozuje již čtyři lokomotivy řady 741.7. U nových lokomotiv EffiShunter 1000 plánuje nasazení na traťové službě v regionu Emilia Romagna a na posunu v logistických centrech jako je například Reggio Emilia nebo Rubiera. Ročně přepraví přes tři a půl milionu tun zboží.
Pro CZ LOKO je dobití slovinského a italského trhu velkým úspěchem, který potvrzuje, že výraz „český produkt“ je opětovně spojován s kvalitou a spokojeností klienta. Po posledních úspěších ve Finsku, Pobaltí, Itálii, Turecku, a Slovinsku hodlá CZ LOKO pokračovat v expanzi i do dalších zemí, ve kterých se české lokomotivy tradičně nikdy neprovozovaly.
Nič še ne bo z njo. Vse dokler Altrpo iz Zagreba ne začne s preizkušanjem in dostavo dokumentacije za INDUSI 60/PZB. Ker tehniki iz Zagreba ne morejo čez mejo, bo do takrat zgodba enaka, kot z novimi garniturami.
Re 4/4 napisal/-a: Ker tehniki iz Zagreba ne morejo čez mejo
Kako ne morejo, če je karantena ob vstopu v SLO odpravljena? In če lahko naši vikendaši hodijo dol, lahko pridejo tudi oni že gor.
Zakaj pa je oznaka serije 744, a so bile že prej 741, 742 in 743? Ter od kje so pobrali tekočo številko 126, popolna nelogika.