Makedonci se ne strinjajo...Re 4/4 napisal/-a:...zato bodo njihove garniture zaenkrat samo eksoti na Češkem.
Dobrodošli v Nemčiji
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Približno toliko so naše Španke v žlahti s Stadlerji kot smo si v žlahti vsi, ki smo bili rojeni v isti porodnišnici.preglednik napisal/-a:Torej so naše Španke sedaj tudi v žlahti s Stadlerjem?
Ali pa: toliko kot so v žlahti Regani 664-1xx z Jembachi 732 in Džurami 642/643.
LP, Metod
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Ali pa kot je serija 711 v žlahti s Airbusommkx napisal/-a:Približno toliko so naše Španke v žlahti s Stadlerji kot smo si v žlahti vsi, ki smo bili rojeni v isti porodnišnici.preglednik napisal/-a:Torej so naše Španke sedaj tudi v žlahti s Stadlerjem?
Ali pa: toliko kot so v žlahti Regani 664-1xx z Jembachi 732 in Džurami 642/643.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Z letali ni nič, Airbus v Donauwörthu menda razvija in izdeluje helikopterje (ti pa niso tako znani kot letala).andre85 napisal/-a:Ali pa kot je serija 711 v žlahti s Airbusom
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Ampak, če bomo rabili rezervni del za Španko, ga bo treba naročiti pri Stadlerju!mkx napisal/-a: Približno toliko so naše Španke v žlahti s Stadlerji kot smo si v žlahti vsi, ki smo bili rojeni v isti porodnišnici.
Ali pa: toliko kot so v žlahti Regani 664-1xx z Jembachi 732 in Džurami 642/643.
preglednik
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Malo dvomim, da se Stadler čuti poklican za izdelovanje rezervnih delov za lokomotive, ki jih je en izmed (kupljenih) organizacijskih delov (posredno, fabrika v Valencii je šla skozi roke Alstom-a in Vossloh-a preden je pristala pri Stadlerju) izdeloval ... pazi ... pred 45 leti ... po licenci nekih Amerov ... Prej bi rezervne dele za Španko dobili pri NREC-u, glede na sodelovanje pred kratkim morda tudi pri Gredelju v Zagrebu.preglednik napisal/-a:Ampak, če bomo rabili rezervni del za Španko, ga bo treba naročiti pri Stadlerju!
LP, Metod
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Stalder je samo sestavljalec (razvoj vozil, body in podstavni vozički so lastni), za ostalo ima sklenjene pogodbe z izbranimi podjetji o dobavi ključnih delov. Pri njemu dobiš samo katalog rezervnih delov. GM licenco pa imajo pri NREC, pa menda še Indijci izdelujejo dele po tej pol stoletja stari tehnologiji. Kakšne ščetke vseh vrst pa je pa tako že problem pri 363, ni potrebno potem poudarjati kakšno stanje je pri 644.
Če se vrnem na temo. Z 8.11. prihaja na nemške tire nov "konkurent", ki pa nima nič s Flixom, niti ne bo ekstra konkurent DB-ju. Gre za RheinJet. Lastnik znamke je potovalna agencija, ki bo uvedla vlak na relaciji Frankfurt - Stuttgart - München. Seveda bo koncept enak Flixu...torej, sami bodo platforma, vsa ostala tveganja prevzame prevoznik. In zakaj to ni konkurent DB-ju? Vlak cilja na tedenske potnike, ki so čez teden v mestu, za vikend pa se vrnejo domov. Zato vlak vozi enkrat na dva (2) tedna. Torej v smeri Frankfurt-München začne z 8.11. Naslednji vlak na tej relaciji je 22.11. 6.12. itd... Vozil bo popodalnskem času. V obratni smeri bodo vozili isti dan v večernem času, odhod okoli 21:45 ure. Postanek je predviden še v Augsburgu. Cene? Od 5€ do 30 €. Vozovnice je možno kupiti samo za teden vnaprej. Vozni park ni znan. Razširitev bo, če se bo zadeva prijela.
.
Če se vrnem na temo. Z 8.11. prihaja na nemške tire nov "konkurent", ki pa nima nič s Flixom, niti ne bo ekstra konkurent DB-ju. Gre za RheinJet. Lastnik znamke je potovalna agencija, ki bo uvedla vlak na relaciji Frankfurt - Stuttgart - München. Seveda bo koncept enak Flixu...torej, sami bodo platforma, vsa ostala tveganja prevzame prevoznik. In zakaj to ni konkurent DB-ju? Vlak cilja na tedenske potnike, ki so čez teden v mestu, za vikend pa se vrnejo domov. Zato vlak vozi enkrat na dva (2) tedna. Torej v smeri Frankfurt-München začne z 8.11. Naslednji vlak na tej relaciji je 22.11. 6.12. itd... Vozil bo popodalnskem času. V obratni smeri bodo vozili isti dan v večernem času, odhod okoli 21:45 ure. Postanek je predviden še v Augsburgu. Cene? Od 5€ do 30 €. Vozovnice je možno kupiti samo za teden vnaprej. Vozni park ni znan. Razširitev bo, če se bo zadeva prijela.
.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
https://www.tagesschau.de/wirtschaft/rh ... z-101.html vprašanje kaj bo iz tega. Veliko takšnih projektov je že propadlo
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Ravno sem hotel napisati. Ključni besedi: derSchnellzug, Locomore.andre85 napisal/-a:https://www.tagesschau.de/wirtschaft/rh ... z-101.html vprašanje kaj bo iz tega. Veliko takšnih projektov je že propadlo
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Saj tudi Flixtrain zelo stiska s stroški, da preživi. Denarja zaradi zamud in odpovedi pa sploh ne vračajo. Če je vlak odpovedan si prepuščen samemu sebi na postaji O povrnitvi denarja nadomestnih vozovnic, ki si jih moral kupiti pri DB, pa nočejo niti slišati.TGV Lyria napisal/-a:Ravno sem hotel napisati. Ključni besedi: derSchnellzug, Locomore.andre85 napisal/-a:https://www.tagesschau.de/wirtschaft/rh ... z-101.html vprašanje kaj bo iz tega. Veliko takšnih projektov je že propadlo
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Saj pri njihovih avtobusnih kartah ni nič drugačeRe 4/4 napisal/-a:Saj tudi Flixtrain zelo stiska s stroški, da preživi. Denarja zaradi zamud in odpovedi pa sploh ne vračajo. Če je vlak odpovedan si prepuščen samemu sebi na postaji O povrnitvi denarja nadomestnih vozovnic, ki si jih moral kupiti pri DB, pa nočejo niti slišati.TGV Lyria napisal/-a:Ravno sem hotel napisati. Ključni besedi: derSchnellzug, Locomore.andre85 napisal/-a:https://www.tagesschau.de/wirtschaft/rh ... z-101.html vprašanje kaj bo iz tega. Veliko takšnih projektov je že propadlo
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Nič kaj vzpodbudne novice za DB cargo. mediji poročajo, da je pridel v 5 letih preko miljrde izgube in izgubil 50% tržnega deleža. Grozi masovno odpuščanje do 1/2 zaposlenih v naslednjih letih.... Več na
https://theloadstar.com/major-cuts-and- ... -division/
https://www.railfreight.com/business/20 ... -job-cuts/
https://theloadstar.com/major-cuts-and- ... -division/
https://www.railfreight.com/business/20 ... -job-cuts/
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Ljubitelj cel DB je v totalnem razsulu. https://youtu.be/VvU7AqRplMU ta video prikazuje kruto realnost koncernaLjubitelj napisal/-a:Nič kaj vzpodbudne novice za DB cargo. mediji poročajo, da je pridel v 5 letih preko miljrde izgube in izgubil 50% tržnega deleža. Grozi masovno odpuščanje do 1/2 zaposlenih v naslednjih letih.... Več na
https://theloadstar.com/major-cuts-and- ... -division/
https://www.railfreight.com/business/20 ... -job-cuts/
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Kako že pravijo? Ko si v krizi, začni vlagati v prihodnost.
DB bo zaradi znižanja davčne stopnje ponudil nižje cene na spar vozovnicah. Iz sedanjih 29 €, bi se morale poceniti na 26 €, vendar iz vidika ekologije bodo najnižje cene vozovnic padle na tudi na 13,4 € z Bahncard. Brez nje bo cena 17,9 € Druga stvar je, da je nekomu kapnilo da je ICE 4 prepočasen, zato se gre v nakup 30 garnitur z maksimalno hitrostjo 300 km/h, tako bo konec leta 2022, dnevno na voljo dodatnih 13.000 sedežev v daljinskem prometu.
In še ena zanimivost. Vojno Flixbusu je napovedal tudi SBB, ki bo po elektrifikaciji Allgäu regije prevzel v lastne roke povezavo Zürich - München.
DB bo zaradi znižanja davčne stopnje ponudil nižje cene na spar vozovnicah. Iz sedanjih 29 €, bi se morale poceniti na 26 €, vendar iz vidika ekologije bodo najnižje cene vozovnic padle na tudi na 13,4 € z Bahncard. Brez nje bo cena 17,9 € Druga stvar je, da je nekomu kapnilo da je ICE 4 prepočasen, zato se gre v nakup 30 garnitur z maksimalno hitrostjo 300 km/h, tako bo konec leta 2022, dnevno na voljo dodatnih 13.000 sedežev v daljinskem prometu.
In še ena zanimivost. Vojno Flixbusu je napovedal tudi SBB, ki bo po elektrifikaciji Allgäu regije prevzel v lastne roke povezavo Zürich - München.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Nič ni prepočasen. ICE 4 je bil v osnovi zasnovan kot IC vlak (zato oznaka ICx) in je namenjen zamenjavi IC klasik ter ICE 1 in 2. Temu primerno je narejen v 3 različnih variantah. Nove garniture pa bodo namenjene okrepitvi superhitre flote.Re 4/4 napisal/-a: Druga stvar je, da je nekomu kapnilo da je ICE 4 prepočasen, zato se gre v nakup 30 garnitur z maksimalno hitrostjo 300 km/h, tako bo konec leta 2022, dnevno na voljo dodatnih 13.000 sedežev v daljinskem prometu.
To je že dolgo znano, da bodo po elektrifikaciji tam vozili Pendolini ETR 610. Na linijah za Italijo jih bo nadomestil Giruno.Re 4/4 napisal/-a: In še ena zanimivost. Vojno Flixbusu je napovedal tudi SBB, ki bo po elektrifikaciji Allgäu regije prevzel v lastne roke povezavo Zürich - München.