Vozni red 2019/2020

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Da popravim
maxima napisal/-a: V italiji ETCS deluje skupaj z SCMT. Tako da brez SCMT se pri njih (še) ne da [-X
Na mediteranskem koridorju bo možno, vendar po letu...eh, ne bi rajši napisal...
maxima napisal/-a:Bolj bi se splačalo, da bi homologirali ETR610 za Slovenijo, saj ima PZB.
Je pa nekje pisalo da naj bi bili SŽ EMU Flirti tudi za Italijo.. Nevem če je to res.
Teh dveh filmov, pa ne boš videl.
zvitorepec11 napisal/-a:Je s prihodom novih vlakov načrtovana tudi ponovna direktna povezava Ljubljana-Benetke? Morda bi bilo smiselno po prihodu Stadlerjev uporabiti Pendolino vlake za to linijo.
Vsako leto nekdo spet pogreje to juho. Ne, ne, ne. Časov Casanove ni več. Italijanske železnice ne želijo interoperabilnosti v potniškem prometu z nikomer več. Razen TGV še vozi do izteka pogodbe, ter Švicarji izmenjujejo kilometrino z enakimi garniturami. Pa Flirti so regionalne garniture (noben IC standard), zato niso nadomestne garniture za Pendolina, razen ob izrednih primerih. Za Italijo trenutno dela naveza SŽ-FUC. Da bi SŽ same vozile do Benetk...tega filma ne bo, ker so odzadaj veliki vložki...
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:Pa Flirti so regionalne garniture (noben IC standard), zato niso nadomestne garniture za Pendolina, razen ob izrednih primerih.
In vseeno naj bi vozili kot IC iz Ljubljane v Gradec? Pa verjetno tudi do Kopra, Hodoša...
Glede Italijanov in interoperabilnosti si pozabil tudi, da NJ vlake v Rim in Milano vozi Trenitalia. TGVji so pa menda SNCF lastna operacija, v Trenitalia voznem redu jih ni in tudi Thello jih ne upravlja.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Če smo že pri italijanskih železnicah. Se bi znalo zgoditi,da bodo novi lastnik Arrive.
nagibni
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 37
Pridružen: 25.01.2017, 21:33

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a nagibni »

Nihče pa ni omenil, da imajo namen Hrvati podaljšat lokalce do Dobove.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a suha »

Re 4/4 napisal/-a: Vsako leto nekdo spet pogreje to juho. Ne, ne, ne. Časov Casanove ni več. Italijanske železnice ne želijo interoperabilnosti v potniškem prometu z nikomer več. Razen TGV še vozi do izteka pogodbe, ter Švicarji izmenjujejo kilometrino z enakimi garniturami. Pa Flirti so regionalne garniture (noben IC standard), zato niso nadomestne garniture za Pendolina, razen ob izrednih primerih. Za Italijo trenutno dela naveza SŽ-FUC. Da bi SŽ same vozile do Benetk...tega filma ne bo, ker so odzadaj veliki vložki...
Heh. Od SŽ tega filma res ne bomo videli. Ne samo tega, še marsikaterega drugega tudi ne. Njim že doma vse šepa. Še malo pa se lahko preimenujejo v Slovenske Avtobuse, namesto Železnice. Ni pa zato še rečeno, da v to zgodbo nebi stopil kak privatnik, ali kateri drug državni prevoznik.

Do konca naslednjega leta tudi v praksi padajo vse omejitve za poslovanje tujih potniških železniških prevoznikov v vseh članicah EU.

Kako se pa zadeva lahko hitro razvije, če je potencial si oglejte razvoj in vstop tujih tovornih prevoznikov na Slovensko železno cesto v zadnjih 10 letih. Glede na to koliko avtobusov pelje dnevno med Benetkami in Ljubljano (trenutno mi kaže 30 direktnih avtobusov na relaciji Ljubljana - Benetke za petek 27.9.) bi si upal trditi da je trg med bolj zanimivimi. Avtobusi na tej relaciji zaradi razmer na cesti stalno zamujajo, če hočeš ujeti medcelinski let v Benetkah, kjer je največje letališče v regiji, pa potrebuješ nekaj bolj točnega. Konec koncev, kot si omenil je nedavno vsaj nekakšno povezavo vzpostavil regionalni železniški prevoznik Furlanije Julijske Krajine. Tudi z navezavo na Tržaško letališče. Sicer na podlagi subvencij, ampak so se znajdli in zakaj se nebi še kdo drug. Verjetno ima tudi pokrajina Benečija svojega regionalnega železniškega prevoznika...

Pa če Italo (NTV) od 1. septembra naprej vozi od Rima oz. celo od Salerna preko Neaplja, Firenc, Bolonije, Padove, Benetk do "nekega" Vidma z vsega 100.000 prebivalci, ni hudič da jim ni zanimiva tudi Ljubljana. Glavno mesto je le glavno mesto. Turizem je pri nas v močnem vzponu, sploh s strani Italijanov, prav tako pa tudi kupna moč povprečnega Slovenskega prebivalca, ki, bo, če bo šlo tako naprej v 4 do 5 letih višja od kupne moči povprečnega Italijana. Tako da bi bil vlak vsaj približno poln v obe smeri. Edini problem je, da bi morali nabavit nove specialne vlake za naše kolovoze, ker tudi novi "terenski" Italovi Pendolini za bolj "razdrapane" Italijanske proge ne vem če bi bili primerni. #-o
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Nedelja je, pa se mi ne da odgovarjat...

Če bo prišel kdorkoli k nam...bom čakal na pravi strani Trojan. Ko bo prišel, mi vrgel objem, vem da danes upati smem (je zapela Tinkara Kovač), takrat si bom pa jaz pel ...

Povezava na video

Do takrat bom pa žalostno pel...

Povezava na video

Pa pobiram stave, prej Italo v Sloveniji ali Ricci e Poveri na San Remu?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

@Re4/4, te bom nadomestil jaz. Čeprav bi kot kristjan moral praznovati nedeljo.
suha napisal/-a:Edini problem je, da bi morali nabavit nove specialne vlake za naše kolovoze, ker tudi novi "terenski" Italovi Pendolini za bolj "razdrapane" Italijanske proge ne vem če bi bili primerni. #-o
A ti sploh kdaj prebereš kakšne bedarije pišeš? Ker to zdaj je pa šlo že izpod vseh nivojev.
Prvič. A mi poveš način, kako bi ta film videli od SŽ, če smo ti jasno nekajkrat povedali, da zahtevajo Italijani krepke tehnične pogoje za vozit k njim? Edino primerno vozno sredstvo SŽ, Pendolino, nima SCMT. Vgradnja stane hude denarce. Konec koncev: SŽ vozijo v Italijo! So namreč operater čezmejne povezave na svojem omrežju. In te povezave ni vzpostavil noben regionalni prevoznik FJK, temveč je na italijanski strani prevoznik državna Trenitalia. Interoperabilna povezava, ki so jo zdirigirale SŽ in regija Furlanija in ki jo FJK tudi subvencionira.

Drugič: kakšni Slovenski Avtobusi? A zato ker se na Štajerskem obnavlja proga in vozijo nadomestni prevozi? Imaš morda kakšno drugo idejo kako spraviti vlake mimo zapore?

In seveda tretjič: kakšni terenski Pendolini za razdrapane proge? A si ga že kdaj videl v živo, se z njim peljal? Jaz sem bil na njegovi predstavitvi na ExpoFerroviaria 2017. Vlak je namenjen vožnji izven hitrih prog oz. tam, kjer je najvišja dovoljena hitrost manjša od 300 km/h. Torej iz Benetk v Rim in Torino, v prvi vrsti. So to razdrapane proge? In zakaj ne bi bil primeren za vožnje k nam, če imamo njegovega predhodnika v floti? Z eno razliko, da je naš nagiben, njihov pa ne.
Italo naj kar pride. Ga bomo veseli. Razen tistih, ki so ga že ob predstavitvi označili za "buldoga" in "enakega našemu bolniku", ampak tej isti so itak tudi proti Pendolinu na Pohorcu, pa še čemu.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Suha ne fantaziraj,ti bom dal en dober primer. Mislim,da marsikdo pozna Meridianove linije iz Salzburga za Rosenheim in München. Salzburg je bolj turistično mesto od Ljubljane, München ima skoraj toliko prebivalcev kot Slovenija in je gonilna sila Bavarske, Bavarska pa je gonilna sila Nemčije. No,da skrajšam: brez subvencij Bavarske deželne vlade bi ta povezava davno crknila. Drugo a veš kolikokrat ima znameniti DB avtobuse ali pa kar lepo celo odpove vlak no to se dogaja na dnevni bazi in naše proge niso nič bolj razdrapane od nemških.
Zadnjič spremenil andre85, dne 08.09.2019, 9:20, skupaj popravljeno 1 krat.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Vsaka država je najprej dolžna urediti notranje povezave med svojimi regijami. Italijanom to dobro uspeva, nam malo manj. Zato pa preklinjamo v kolonah na avtocestah.
preglednik
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Kje za vraga si ti naštel 30 avtobusev za Benetke? Nomaga, Eurolines Germany, Croatia bus ter flixbus imajo codesharing pri večini linij enostavno povedano na internetu piše 5 različnih prevoznikov pelje pa samo nomago ali pa Croatia
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kje za vraga si ti naštel 30 avtobusev za Benetke? Nomaga, Eurolines Germany, Croatia bus ter flixbus imajo codesharing pri večini linij enostavno povedano na internetu piše 5 različnih prevoznikov pelje pa samo nomago ali pa Croatia
Jutri ima Flixbus 19 povezav za Benetke, in ni videti, da bi si delil linije z NOMAGO (5x dnevno) linije. Je pa en hakeljc, ki ga naš suha ne zaznava. Pa mu pomagajmo, od teh 19 linij je 7 2x napisano (Mestre, in Venezia Tronchetto z istočasnim odhodom iz ljubljane)....
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Ljubitelj napisal/-a:
Kje za vraga si ti naštel 30 avtobusev za Benetke? Nomaga, Eurolines Germany, Croatia bus ter flixbus imajo codesharing pri večini linij enostavno povedano na internetu piše 5 različnih prevoznikov pelje pa samo nomago ali pa Croatia
Jutri ima Flixbus 19 povezav za Benetke, in ni videti, da bi si delil linije z NOMAGO (5x dnevno) linije. Je pa en hakeljc, ki ga naš suha ne zaznava. Pa mu pomagajmo, od teh 19 linij je 7 2x napisano (Mestre, in Venezia Tronchetto z istočasnim odhodom iz ljubljane)....
Ljubitelj podatek o deljenju linij sem dobil od prometnima na AP Ljubljana in mislim,da bo on najbolj vedel. Glede hakljca pa imaš prav :)
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 285
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a jakaklec »

Ali še vozi pendolino do Kopra, ali je že nazaj klasika?
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

jakaklec napisal/-a:Ali še vozi pendolino do Kopra, ali je že nazaj klasika?

Pendolino , ICS 33/32 !
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a mkx »

Še ena opomba na vožnje v Benetke: potnike generira predvsem frekvenca voženj, manj pa sedežna kapaciteta. Tukaj so avtobusarji v bistveni prednosti pred železnico. Če bo recimo v realnosti na omenjeni petek v Benetke peljalo 20 avtobusov, je to skupaj 1000 sedežev (potnikov). Sem prepričan, da če bi to nadomestili s 6 vožnjami po ene garniture Pendolina (česar SŽ itak ne more izvesti s svojimi 3 garniturami), bi bila kumulativna zasedenost dokaj manjša. Če bi vse skupaj nadomestili z dvema vožnjama Italo NTV (sedežna kapaciteta cca 460 sedežev po garnituri), bi verjetno oba skupaj peljala kakšnih 300 potnikov. Seveda ob pogoju, da je cena vozovnice enaka kot za avtobus.
LP, Metod
Odgovori