Re 4/4 napisal/-a:
Vsako leto nekdo spet pogreje to juho. Ne, ne, ne. Časov Casanove ni več. Italijanske železnice ne želijo interoperabilnosti v potniškem prometu z nikomer več. Razen TGV še vozi do izteka pogodbe, ter Švicarji izmenjujejo kilometrino z enakimi garniturami. Pa Flirti so regionalne garniture (noben IC standard), zato niso nadomestne garniture za Pendolina, razen ob izrednih primerih. Za Italijo trenutno dela naveza SŽ-FUC. Da bi SŽ same vozile do Benetk...tega filma ne bo, ker so odzadaj veliki vložki...
Heh. Od SŽ tega filma res ne bomo videli. Ne samo tega, še marsikaterega drugega tudi ne. Njim že doma vse šepa. Še malo pa se lahko preimenujejo v Slovenske Avtobuse, namesto Železnice. Ni pa zato še rečeno, da v to zgodbo nebi stopil kak privatnik, ali kateri drug državni prevoznik.
Do konca naslednjega leta tudi v praksi padajo vse omejitve za poslovanje tujih potniških železniških prevoznikov v vseh članicah EU.
Kako se pa zadeva lahko hitro razvije, če je potencial si oglejte razvoj in vstop tujih tovornih prevoznikov na Slovensko železno cesto v zadnjih 10 letih. Glede na to koliko avtobusov pelje dnevno med Benetkami in Ljubljano (trenutno mi kaže 30 direktnih avtobusov na relaciji Ljubljana - Benetke za petek 27.9.) bi si upal trditi da je trg med bolj zanimivimi. Avtobusi na tej relaciji zaradi razmer na cesti stalno zamujajo, če hočeš ujeti medcelinski let v Benetkah, kjer je največje letališče v regiji, pa potrebuješ nekaj bolj točnega. Konec koncev, kot si omenil je nedavno vsaj nekakšno povezavo vzpostavil regionalni železniški prevoznik Furlanije Julijske Krajine. Tudi z navezavo na Tržaško letališče. Sicer na podlagi subvencij, ampak so se znajdli in zakaj se nebi še kdo drug. Verjetno ima tudi pokrajina Benečija svojega regionalnega železniškega prevoznika...
Pa če Italo (NTV) od 1. septembra naprej vozi od Rima oz. celo od Salerna preko Neaplja, Firenc, Bolonije, Padove, Benetk do "nekega" Vidma z vsega 100.000 prebivalci, ni hudič da jim ni zanimiva tudi Ljubljana. Glavno mesto je le glavno mesto. Turizem je pri nas v močnem vzponu, sploh s strani Italijanov, prav tako pa tudi kupna moč povprečnega Slovenskega prebivalca, ki, bo, če bo šlo tako naprej v 4 do 5 letih višja od kupne moči povprečnega Italijana. Tako da bi bil vlak vsaj približno poln v obe smeri. Edini problem je, da bi morali nabavit nove specialne vlake za naše kolovoze, ker tudi novi "terenski" Italovi Pendolini za bolj "razdrapane" Italijanske proge ne vem če bi bili primerni.