V tem tednu se je gradnja oz. zavarovanje NPr tudi začela.
Temelj za hiško je že zabetoniran, pripeljani pa so bili tudi že drugi temelji za pogone, KS, ...
V tem tednu se je gradnja oz. zavarovanje NPr tudi začela.
Teh 9 milijonov bi na koncu imelo bistveno večji efekt, če bi jih vložili na svoji strani Brennerja v izgradnjo dodatne napajalne postaje, kot pa delati minimalme remonte. Strojevodje medtem, ko se "vzpenjajo" na Brenner, gledajo na merilnik napetosti, ki jim kaže tudi 2700-2900 V. Pa še idiotski predpis, ki prepoveduje doprege, bi lahko s tem mirne duše ukinili. Tako imajo na koncu 20 tirov, ne uspejo pa odpravit niti dva vlaka na uro. Tistih 80 na dan je itak čudež, ker sta pravilnika ÖBB in RFI, kot noč in dan. Medtem pa na istem prelazu tovornjakov "ko salate", da so Tirolci prisiljeni omejiti njihovo število, s katerimi potem jezijo Bavarce in jim zabašejo že tako prepolne avtoceste in počivališča.Urban91 napisal/-a:Vsaj Italijani da nekaj delajo...
Ja res hudo delo. Koliko vlakov vozi tam in koliko po našem delu Bohinjke? Pa saj je @Re 4/4 lepo napisal.Urban91 napisal/-a:Vsaj Italijani da nekaj delajo, če že naši štrajkajo. Pri nas še ene postaje niso sposobni posodobiti.
Na primer da mečejo denar v nek levi premikalni tir že 70 let zaprte proge in s tem sprožajo množične reakcije na naši strani, kako bi tudi mi morali reaktivirati to progo. Proč vržen denar na obeh straneh, ker oni sanjajo o par muzejcih, ki bi jih lahko komot čez Sežano speljali. Ampak ne, dajmo hitro zmetat tudi mi denar v Repentabor... no upam da naši kljub tečnarjenju nekaj osebkov ohranijo zdravo pamet.Re 4/4 napisal/-a: Morda Italijani že delajo, če pa delajo prav....preberi malo več o vsem tem, pa boš videl en velik WTF pri njih.
Prijatelj zaman se trudiš, zmeraj se bo nekdo našel,kiRe 4/4 napisal/-a:Teh 9 milijonov bi na koncu imelo bistveno večji efekt, če bi jih vložili na svoji strani Brennerja v izgradnjo dodatne napajalne postaje, kot pa delati minimalme remonte. Strojevodje medtem, ko se "vzpenjajo" na Brenner, gledajo na merilnik napetosti, ki jim kaže tudi 2700-2900 V. Pa še idiotski predpis, ki prepoveduje doprege, bi lahko s tem mirne duše ukinili. Tako imajo na koncu 20 tirov, ne uspejo pa odpravit niti dva vlaka na uro. Tistih 80 na dan je itak čudež, ker sta pravilnika ÖBB in RFI, kot noč in dan. Medtem pa na istem prelazu tovornjakov "ko salate", da so Tirolci prisiljeni omejiti njihovo število, s katerimi potem jezijo Bavarce in jim zabašejo že tako prepolne avtoceste in počivališča.Urban91 napisal/-a:Vsaj Italijani da nekaj delajo...
Pa seveda to še ni vse. Pred kratkim so ukinili maneversko skupino v Benetkah in Firencah. Ni več ne RFI, ne Trenitalia manevriranja, ostaja samo še reševalna skupina. Sedaj je potrebno vse potrebno storiti v Trevisio, pa četudi postanek tukaj ni zaželjen. Vidiš @TGVLyria, zakaj je sedaj že skoraj vse monokabinsko ali pa na doppia simmetrica.... Trbiž pa tudi ni hvale vreden. Več vlakov na bogi koprčanki, kot na Pontebbani, ki omogoča 2200 ton bruto, če bodo ostali predpisi enaki. Ne vem, kako sploh misli ÖBB zapolniti Koralpsko progo? Že tako so ugotovili, da bo na stari progi ostalo veliko tovornih vlakov.
Švicarji pa itak popiz*evajo. Nemci zamujajo na meji, Italijan na koncu noče sprejeti. Francozi pa so (po mnenju Švicarjev) še slabši od Nemcev s svojim vodenjem prometa. No sej konec koncev, tudi pri nas ni nič boljše. Ampak Trst ima pa "tretji tir", čeprav je v tovornem prometu en velik kaos.
Morda Italijani že delajo, če pa delajo prav....preberi malo več o vsem tem, pa boš videl en velik WTF pri njih. Kako lahko ETCS kaže kretnica 300 km/h v premo, če je na terenu 160 km/h v odklon...
Bodo enkrat moj gost na Brennerju, boš hitro vzel nazaj izjavo zakaj bi rihtali progo. Torej bom jaz rekel zakaj bi rihtali Bohinjko? Mogoče zaradi čustvene navezanosti nekaterih? Če bo korona tako nadaljevala bo marsikateri državni proračun še bolj prazen kot je in bo iz njega še izpadlo več investicij.preglednik napisal/-a:Na Brennerju gradijo bazni tunel, kaj bi "rihtali" obstoječo progo. Kar se tiče proge Opčine - Trst: Direktna povezava je verjetno zelo zasedena (množica potniških) torej bodo vozili še preko Opčin. Logika je in ne bi tega kar počez kritiziral. Za nas pa ne pride v poštev, čeprav so do izgradnje tunela pod Trstom vozili direktni tovorni vlaki čez Repentabor v Novo Gorico (in naprej).