Gre za gospodarski potencial. Audi ima sedež v Ingolstadtu, tam je njihov razvoj in mesto je živahno poslovno središče. In kakor sem videl, se z ICE vlaki vozi nemalo ljudi v službo, verjetno res ne delavka, so bili večinoma poslovni ljudje. Uelzen je pa majhno, prijetno mestece z eno res veliko cukerfabriko na obrobju. No takole sem jo videl med mimohodom potom pešačenj iz Strunjana v Travemunde.Ingolstadt spada pod metropolitansko območje Münchna, enako kot Uelzen pod metropol Hamburga. Na spletni strani mesta Uelzen se hvalijo da skoraj 9.000 ljudi dela v storitvenem sektorju. Drugače, pa ja ne misliš, da se delavke v Audi tovarni vozijo z ICE v službo? Potemtakem so zastonj naredili postajališče Audi-Bahnhof?
Ampak si kdaj slišal, da bi tovarna v Ormožu imela nek velik vpliv na živahnost dogajanja v mestu Ormož?
V Franciji ni kaj dosti drugače, toda nobenemu ne pade na misel, da bi TGV imel v Parizu ali predmestju več postankov.