Luka Koper
Re: Luka Koper
Slabo poslovanje Luke Koper se nadaljuje tudi v tretjem četrtletju.
Kontejnerji (TEU) 99% glede na lanskih devet mesecev.
Avtomobili (kos) 88% glede na lanskih devet mesecev.
Sedmi pomol Luke Trst 10% TEU več glede na lanskih devet mesecev.
Kontejnerji (TEU) 99% glede na lanskih devet mesecev.
Avtomobili (kos) 88% glede na lanskih devet mesecev.
Sedmi pomol Luke Trst 10% TEU več glede na lanskih devet mesecev.
Re: Luka Koper
1)Teden dni nazaj v Financah, skromna rast kontejnerskega pretovora, milsim da 2%. Kaj je sedaj prav?Slabo poslovanje Luke Koper se nadaljuje tudi v tretjem četrtletju.
Kontejnerji (TEU) 99% glede na lanskih devet mesecev.
Avtomobili (kos) 88% glede na lanskih devet mesecev.
Sedmi pomol Luke Trst 10% TEU več glede na lanskih devet mesecev.
2) O avtomobilih pa še to povej, da se je zmanjšal izvoz v Turčijo za 40%. Na ekonomsko stanje Turčije pa Luka res nima vpliva. Pretovor avtomobilov je po poročanju v Financah bolj ali manj stabilen in se zlasti v primeru Turčije napoveduje rahel porast
3) Kaj pa generalni tovori
4) Kaj pa derivati
5) Kaj pa razsuti tovori
Samo za opombo, glede na to, da si notranje informiran, ne bi pričakoval škodoželjnega pisanja kot kakšen novinar, ki bi najraje videl luko crknit! Skratka, naj živi 7. pomol v Trstu!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Luka Koper
Konkretni podatki:
Statistika pretovora v obdobju januar−september 2019. V oklepajih je podana primerjava z istim obdobjem lansko leto.
Generalni tovori: 942.061 t (− 14 %)
Kontejnerji: 7.246.442 t (+ 2 %) oziroma 734.487 TEU (− 1 %)
Avtomobili: 791.711 t (− 9 %) oziroma 503.653 kos (− 12 %)
Tekoči tovori: 3.218.298 t (+ 19 %)
Sipki in razsuti tovori: 5.540.419 t (− 5 %)
----------------------------------------------------
Skupaj: 17.738.931 t (0 %)
Vir podatkov in pojasnilo uprave LK: http://seonet.ljse.si/?doc_id=68459
Statistika pretovora v obdobju januar−september 2019. V oklepajih je podana primerjava z istim obdobjem lansko leto.
Generalni tovori: 942.061 t (− 14 %)
Kontejnerji: 7.246.442 t (+ 2 %) oziroma 734.487 TEU (− 1 %)
Avtomobili: 791.711 t (− 9 %) oziroma 503.653 kos (− 12 %)
Tekoči tovori: 3.218.298 t (+ 19 %)
Sipki in razsuti tovori: 5.540.419 t (− 5 %)
----------------------------------------------------
Skupaj: 17.738.931 t (0 %)
Vir podatkov in pojasnilo uprave LK: http://seonet.ljse.si/?doc_id=68459
Aljaž
Re: Luka Koper
Tu je treba biti zelo previden, ali je slabo ali ne, predvsem iz globalnega vidika, ne samo skozi številke. Metalurgija in avto industrija sta v recesiji. Celo takšni, da morajo na primer pri ZSSK Cargo iti v pogore s sindikatom, za prerazporeditev osebja, ker vlakov ni. Trst? Rast je posledica investicij v zadnjem obdobju. ÖBB, ladjarji, ne pozabiti notranji trg, koncesije...Saj smo še nekaj let nazaj gledali, kako je Koper po desni prehitel Trst, kajne? Rast pač ne more enaka ali višja če že pretovoriš na leto skoraj kritično zmogljivost. Poleg tega pa kaže, da so očitno kontejnerji bolj naloženi (izkoriščeni) kar gre na roko kupcem, TEU statistiki pač ne. Je pa res, da ima Trst več prostora in s tem možnosti za rast. Menda pretovorijo 77 % vsega tovora samo skozi surovo nafto.EG 3100 napisal/-a:Slabo poslovanje Luke Koper se nadaljuje tudi v tretjem četrtletju.
Kontejnerji (TEU) 99% glede na lanskih devet mesecev.
Avtomobili (kos) 88% glede na lanskih devet mesecev.
Sedmi pomol Luke Trst 10% TEU več glede na lanskih devet mesecev.
Pa, če je že govora o globalnosti. Počakati bo treba na D4 in s tem večjo obremenitev lokokomotiv na Štajerskem, prodaja TP in pridobitev novih tovorov , menjava za 363, agresivnost majhnih privatnikov, ki bi prevzeli tovor SŽ-ji, drugi tir...ni več samo tisto vojna Koper-Trst. Obe pristanišči sta na globalnem trgu. Kdo bo lieder bo pa odvisno tudi od veliko drugih stvari in ne samo od investicij v pristanišča.
Re: Luka Koper
Točno iz katerega dela mojega zapisa vidiš škodoželjnost? Naj ti pomagam...Tvoja opomba je nična.Ljubitelj napisal/-a:
Samo za opombo, glede na to, da si notranje informiran, ne bi pričakoval škodoželjnega pisanja kot kakšen novinar, ki bi najraje videl luko crknit! Skratka, naj živi 7. pomol v Trstu!
Re: Luka Koper
https://novac.jutarnji.hr/aktualno/jedn ... r/9483683/
Bi dal novico iz časnika delo, vendar ni brezplačen.
Bi dal novico iz časnika delo, vendar ni brezplačen.
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Luka Koper
Več milijard evrov za obnovo železnice čez Balkan.
https://www.delo.si/gospodarstvo/novice ... 38353.html
https://www.delo.si/gospodarstvo/novice ... 38353.html
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Luka Koper
Sicer razveseljiva novica, imam pa samo majčkeno vprašanje glede na to, da so dela v Sloveniji skoraj končana:
Na katerih postajah bodočega X koridorja v Sloveniji je dolžina tirov primerna za 740 m dolge vlake? Trenutno so vlakci vsepovsod precej krajši.»Koridor 10 je obveznost, da bomo proge usposobili, kakor zahtevajo evropski standardi. To pomeni elektrifikacijo, 22,5 ton osnega pritiska, dolžine postajnih tirov, ki bodo omogočale 740 metrov dolge vlake, do leta 2030 pa še signalno-varnostne naprave EDCS,« je povedal Matjaž Kranjc, direktor družbe SŽ infrastruktura.
Slovenski del koridorja je že skorajda končan.
Re: Luka Koper
Nekaj postaj na Štajerski in to je to.... Kar se tiče 740 m vlakov je to pri nas še znanstvena fantastika....Ljubitelj napisal/-a: Na katerih postajah bodočega X koridorja v Sloveniji je dolžina tirov primerna za 740 m dolge vlake? Trenutno so vlakci vsepovsod precej krajši.
Re: Luka Koper
Ma kako lahko napišeš nekaj takega, če pa je predstavnik SŽ rekel, da je skoraj vse že postorjeno. Ali upravljalec infrastrukture ne pozna stanja na terenu?Nekaj postaj na Štajerski in to je to.... Kar se tiče 740 m vlakov je to pri nas še znanstvena fantastika....
Re: Luka Koper
Izogibališče pri Cirkovcah je primerno za tako dolge vlake, mogoče še katero na Pomurskem kraku. Med ZM in MB pa ne vem, če so sploh kaj podaljšali koristne dolžine postajnih tirov, pa saj konec koncev je itak dvotirna proga. Na obnovljenem odseku med CE in Laškim je tabla 90/70/70...se pravi samo pendolini vozijo hitreje, tovorni bodo pa dejansko hitrejši kot regionalni potniški, ker se ne ustavljajo na postajah.
Re: Luka Koper
Se mi zdi, da bi se dalo ob bolj samozavestni politiki z Japonci narediti še kaj več. Ob tovarni robotov v RIbnici, predstavništvu v Kopru bi tudi kakšen avion na Brnik lahko priletel. Saj čarterji menda že letijo. Imamo očitno kar prave predstavnike tam.Re 4/4 napisal/-a:https://novac.jutarnji.hr/aktualno/jedn ... r/9483683/
Bi dal novico iz časnika delo, vendar ni brezplačen.
Re: Luka Koper
2,8 km novih tirov na Avtomobilskem terminalu
22. januarja smo uspešno opravili tehnični pregled pomembne investicije na Terminalu za avtomobile. Dokončali smo namreč izgradnjo VI. skupine tirov, ki vodi do središča drugega največjega skladišča avtomobilov v pristanišču. S tem smo pridobili hitrejši in optimalen vlakovni dostop za pretovor vozil. Novo skupino tirov sestavljajo štirje tiri dolžine cca 700 metrov vsak. Velika prednost nove investicije je, da bo lahko vsak tir sprejel celoten vlak, ne da bi ga pri tem morali deliti. Novi tiri imajo posebno razsvetljavo zgornjega in spodnjega dela platforme vagona, kar nam omogoča pretovarjanje tudi ponoči. Na tirne zaključke bomo namestili hidravlične večnivojske prekladalne jeklene ploščadi, skladne z novimi standardi in zahtevami proizvajalcev, za lažje pretovarjanje avtomobilov z vagonov. Nova harfa ima 5 kretnic in je že pripravljena na gradnjo novih skupin tirov.
https://luka-kp.si/slo/novice/single/2- ... nalu-33941
22. januarja smo uspešno opravili tehnični pregled pomembne investicije na Terminalu za avtomobile. Dokončali smo namreč izgradnjo VI. skupine tirov, ki vodi do središča drugega največjega skladišča avtomobilov v pristanišču. S tem smo pridobili hitrejši in optimalen vlakovni dostop za pretovor vozil. Novo skupino tirov sestavljajo štirje tiri dolžine cca 700 metrov vsak. Velika prednost nove investicije je, da bo lahko vsak tir sprejel celoten vlak, ne da bi ga pri tem morali deliti. Novi tiri imajo posebno razsvetljavo zgornjega in spodnjega dela platforme vagona, kar nam omogoča pretovarjanje tudi ponoči. Na tirne zaključke bomo namestili hidravlične večnivojske prekladalne jeklene ploščadi, skladne z novimi standardi in zahtevami proizvajalcev, za lažje pretovarjanje avtomobilov z vagonov. Nova harfa ima 5 kretnic in je že pripravljena na gradnjo novih skupin tirov.
https://luka-kp.si/slo/novice/single/2- ... nalu-33941
Re: Luka Koper
Ima morda kdo že kakšno primerjavo s terena. Prej/potem? Kako hitro lahko izvedejo sedaj obrat kompozicije?
Re: Luka Koper
Kašni so pa razlogi, d se ni uporabila dolžina tirov ustrezna standardizirani dolžini tovornih vlakov 750 m?Novo skupino tirov sestavljajo štirje tiri dolžine cca 700 metrov vsak.