Dobrodošli v Nemčiji

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1592
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 08.10.2019, 21:18

A se vidva malo hecata s tem ugašanjem Drehscheibe? Tam se dobi čisto vse, kar si zaželiš. In drugi lep vir je avstrijski EBFÖ.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3230
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 09.10.2019, 7:59

TGV Lyria napisal/-a:A se vidva malo hecata s tem ugašanjem Drehscheibe? Tam se dobi čisto vse, kar si zaželiš. In drugi lep vir je avstrijski EBFÖ.


Jaz nisem napisal nič o ugašanju. Se pa dogaja osip ali molk določenih ljudi, ki so kaj vedeli iz prve roke. Kje je @PKPCargo? Na italo forumu je @Ae 4/7, kjer še kaj izveš Je pa na tebi, kaj te zanima. Jaz generalno celega ne berem. (Bus, Wagen sploh ne). @fiat310 bo moral pa veliko prebrati še kaj drugega, da bo izluščil tiste tehnične podrobnosti, ki ga zanimajo. O zavorah na ICE 4 ni veliko govora.
Na EBFÖ boš pa težko kaj izvedel o Nemčiji iz prve roke. Pa še tam je pol tem nevidnih za neprijavljene. No tezo @signalmaister si dobil, da Švica ni več to, kar je bila. Zadnje novice pa to potrjujejo. Izgorelost in nesreča s smrtnim izidom, zaradi defektnih vrat. Preiskava, pa je itak pokazala, da je takšnih vrat še pa još. :| EBFÖ pa itak drži skupaj lastni server, vip uoprabniki. Eden je bil tik pred tožbo in, da so brez dlake na jeziku. Ko ga pa najbolj rabiš, pa je zaklenjen za neprijavljene.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1592
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 09.10.2019, 11:13

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:A se vidva malo hecata s tem ugašanjem Drehscheibe? Tam se dobi čisto vse, kar si zaželiš. In drugi lep vir je avstrijski EBFÖ.


Jaz nisem napisal nič o ugašanju. Se pa dogaja osip ali molk določenih ljudi, ki so kaj vedeli iz prve roke. Kje je @PKPCargo? Na italo forumu je @Ae 4/7, kjer še kaj izveš Je pa na tebi, kaj te zanima. Jaz generalno celega ne berem. (Bus, Wagen sploh ne). @fiat310 bo moral pa veliko prebrati še kaj drugega, da bo izluščil tiste tehnične podrobnosti, ki ga zanimajo. O zavorah na ICE 4 ni veliko govora.
Na EBFÖ boš pa težko kaj izvedel o Nemčiji iz prve roke. Pa še tam je pol tem nevidnih za neprijavljene. No tezo @signalmaister si dobil, da Švica ni več to, kar je bila. Zadnje novice pa to potrjujejo. Izgorelost in nesreča s smrtnim izidom, zaradi defektnih vrat. Preiskava, pa je itak pokazala, da je takšnih vrat še pa još. :| EBFÖ pa itak drži skupaj lastni server, vip uoprabniki. Eden je bil tik pred tožbo in, da so brez dlake na jeziku. Ko ga pa najbolj rabiš, pa je zaklenjen za neprijavljene.


Vseh uporabnikov je tam itak preveč, da bi jih poznal. Sam prebiram News, Allgemeines, Wagen, Alpenbahn, Ausland, včasih še Bild Sichtungen in Fahrzeiten ali pa Betriebsstörungen.

Sicer pa: na DB so včeraj objavili podrobnosti glede IC linije 17 Dresden - Berlin - Rostock, na kateri bodo od marca naprej vozili bivši Westbahn-ovi Stadlerji. Vse lepo in prav, ampak te garniture bodo še vedno vzdrževali v Westbahnovi hali na Dunaju. Tako se uvaja nočni IC vlak Rostock - Dunaj samo zaradi prevoza garnitur na vzdrževanje. Kako že rečejo: kjer se logika konča...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3230
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 09.10.2019, 11:50

TGV Lyria napisal/-a:
Vseh uporabnikov je tam itak preveč, da bi jih poznal. Sam prebiram News, Allgemeines, Wagen, Alpenbahn, Ausland, včasih še Bild Sichtungen in Fahrzeiten ali pa Betriebsstörungen.

Sicer pa: na DB so včeraj objavili podrobnosti glede IC linije 17 Dresden - Berlin - Rostock, na kateri bodo od marca naprej vozili bivši Westbahn-ovi Stadlerji. Vse lepo in prav, ampak te garniture bodo še vedno vzdrževali v Westbahnovi hali na Dunaju. Tako se uvaja nočni IC vlak Rostock - Dunaj samo zaradi prevoza garnitur na vzdrževanje. Kako že rečejo: kjer se logika konča...


News, Ausland, Alpenland vsak dan, pa Allgemines 1x na teden. Pa še logiran sem, da je enostavno videti aktivne teme po datumu. Vmes še grem na ICE forum, pa njihove spletne strani o železnici, pa dobiš neko okvirno sliko. Del novic pa kroži v zaprtem tipu. Temu zadnjemu, se v kolesarskem žargonu reče "peloton". :P PKPCargo je bil strojevodja v Švici, pa trenutno ni aktiven.

Logika okoli teh garnitur, pa je kristalno jasna. ;) Na Dunaju poznajo in imajo orodja za servis teh garnitur. Z redno linijo pa si tako prevoznik zelo zniža stroške prevoza. Rostock pa...ljubko mesto s potencialno zelo dobrimi ladijskimi povezavami. Če je tebi nelogično, je pa meni zelo logično. Da ti razložim. CAF je dobil razpis za servis ETR 500, sodišče pa po pritožbi Hitachia pogpdbo razveljavilo, ker CAF ne pozna garnitur in nima ustreznega znanja in osebja za varen servis teh garnitur. Saj drži, da Italija sedaj Hitachi (ki je po oblikovalski plati in miselnosti še vedno Ansaldo) ščiti in kupuje samo od njega, ampak o servisu pa je treba pritrditi. DB za večino železniških vozil nima urejeno tako, kot pri nas.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3230
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 19.10.2019, 9:47

andre85 napisal/-a:https://www.tagesschau.de/wirtschaft/rheinjet-bahn-konkurrenz-101.html vprašanje kaj bo iz tega. Veliko takšnih projektov je že propadlo


Rheinfall... :roll: Prvi vlak že odpovedan.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1592
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 19.10.2019, 21:18

Re 4/4 napisal/-a:
andre85 napisal/-a:https://www.tagesschau.de/wirtschaft/rheinjet-bahn-konkurrenz-101.html vprašanje kaj bo iz tega. Veliko takšnih projektov je že propadlo


Rheinfall... :roll: Prvi vlak že odpovedan.


A je sploh kdo dvomil? :D :D :D
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 300
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a andre85 » 20.10.2019, 12:30

TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
andre85 napisal/-a:https://www.tagesschau.de/wirtschaft/rheinjet-bahn-konkurrenz-101.html vprašanje kaj bo iz tega. Veliko takšnih projektov je že propadlo


Rheinfall... :roll: Prvi vlak že odpovedan.


A je sploh kdo dvomil? :D :D :D

Transdev ima kar nekaj podobnih pacientov. Naslednji bo Alex
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 634
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Florjan » 20.10.2019, 14:49

Se na nemških železnicah obetajo spremembe na bolje. Prometni minister postavil šefu DB ultimat za predložitev koncepta za v bodoče in urejanja razmer na železnici.

ICE im Berliner Hauptbahnhof (Archivbild)
Zur Großbildansicht
Christoph Soeder/dpa
ICE im Berliner Hauptbahnhof (Archivbild)

Angesichts der Vielzahl von Problemen bei der Deutschen Bahn fordert Bundesverkehrsminister Andreas Scheuer (CSU) Verbesserungen. Scheuer stellte Bahnchef Richard Lutz laut "Bild am Sonntag" ein Ultimatum bis zum 14. November. Bis dahin soll Lutz Konzepte für weitreichende Veränderungen in der Arbeit des Unternehmens vorstellen. Der FDP-Bundestagsabgeordnete Christian Jung erklärte, bei der Bahn gebe es ein "operatives und strategisches Führungsversagen und eine schlechte Unternehmenskultur".

Scheuer fordert für mehrere Bereiche konkrete Lösungen. Er erwartet dem Bericht zufolge im Schienengüterverkehr ein klares Konzept, mit konkreten Maßnahmen "zur Behebung der aktuellen Probleme" wie stehende Züge, schlechtes Fahrzeugmaterial, Personalmangel und nicht funktionierende Produktionsstruktur. Bei DB Regio fordert er demnach Lösungen der aktuellen Probleme wie Zugverspätungen und -ausfälle, Lieferverzögerungen und Personalmangel.

Das bisherige Konzept des Vorstands im Bereich Instandhaltung solle beschleunigt werden. Bei der Unternehmensstruktur sollen dem Bericht zufolge zudem "ineffiziente Führungsebenen" mit dem Ziel einer flachen und übersichtlichen Hierarchie abgebaut werden, um einfachere Entscheidungswege zu bekommen. Weder Bahn noch Ministerium wollten sich laut "BamS" dazu äußern.

Der FDP-Parlamentarier Jung erklärte am Sonntag, er unterstütze das Ultimatum gegen Lutz und den Vorstand der Deutschen Bahn. "Die finanzielle und operative Situation bei DB Cargo scheint außer Kontrolle zu geraten", so Jung. Dies gelte genauso für die Gesamtfinanzen der Bahn.

dpa/mh
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 300
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a andre85 » 20.10.2019, 16:42

Florjan napisal/-a:Se na nemških železnicah obetajo spremembe na bolje. Prometni minister postavil šefu DB ultimat za predložitev koncepta za v bodoče in urejanja razmer na železnici.

ICE im Berliner Hauptbahnhof (Archivbild)
Zur Großbildansicht
Christoph Soeder/dpa
ICE im Berliner Hauptbahnhof (Archivbild)

Angesichts der Vielzahl von Problemen bei der Deutschen Bahn fordert Bundesverkehrsminister Andreas Scheuer (CSU) Verbesserungen. Scheuer stellte Bahnchef Richard Lutz laut "Bild am Sonntag" ein Ultimatum bis zum 14. November. Bis dahin soll Lutz Konzepte für weitreichende Veränderungen in der Arbeit des Unternehmens vorstellen. Der FDP-Bundestagsabgeordnete Christian Jung erklärte, bei der Bahn gebe es ein "operatives und strategisches Führungsversagen und eine schlechte Unternehmenskultur".

Scheuer fordert für mehrere Bereiche konkrete Lösungen. Er erwartet dem Bericht zufolge im Schienengüterverkehr ein klares Konzept, mit konkreten Maßnahmen "zur Behebung der aktuellen Probleme" wie stehende Züge, schlechtes Fahrzeugmaterial, Personalmangel und nicht funktionierende Produktionsstruktur. Bei DB Regio fordert er demnach Lösungen der aktuellen Probleme wie Zugverspätungen und -ausfälle, Lieferverzögerungen und Personalmangel.

Das bisherige Konzept des Vorstands im Bereich Instandhaltung solle beschleunigt werden. Bei der Unternehmensstruktur sollen dem Bericht zufolge zudem "ineffiziente Führungsebenen" mit dem Ziel einer flachen und übersichtlichen Hierarchie abgebaut werden, um einfachere Entscheidungswege zu bekommen. Weder Bahn noch Ministerium wollten sich laut "BamS" dazu äußern.

Der FDP-Parlamentarier Jung erklärte am Sonntag, er unterstütze das Ultimatum gegen Lutz und den Vorstand der Deutschen Bahn. "Die finanzielle und operative Situation bei DB Cargo scheint außer Kontrolle zu geraten", so Jung. Dies gelte genauso für die Gesamtfinanzen der Bahn.

dpa/mh

Na kratko mogoče čez 100 let
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1592
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 20.10.2019, 18:02

andre85 napisal/-a:Transdev ima kar nekaj podobnih pacientov. Naslednji bo Alex


Alex je Regionalexpress, torej Nahverkehrszug in ima koncesijo s strani dežele, za povezavo München - Hof/Schwandorf. Ne moreš ga primerjati z Rheinjet in podobnimi.
Sploh pa ni last Transdev-a, temveč Netinere oziroma FS Trenitalia.
Je pa res, da z decembrom 2020 izgublja svojo "matično" linijo München - Lindau/Oberstdorf.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 300
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a andre85 » 20.10.2019, 21:55

TGV Lyria napisal/-a:
andre85 napisal/-a:Transdev ima kar nekaj podobnih pacientov. Naslednji bo Alex


Alex je Regionalexpress, torej Nahverkehrszug in ima koncesijo s strani dežele, za povezavo München - Hof/Schwandorf. Ne moreš ga primerjati z Rheinjet in podobnimi.
Sploh pa ni last Transdev-a, temveč Netinere oziroma FS Trenitalia.
Je pa res, da z decembrom 2020 izgublja svojo "matično" linijo München - Lindau/Oberstdorf.

Torej imajo samo iz ljubega Mira zdaj na vagonih in lokomotivah napisano Transdev. Glede koncesij pa ne ne rabiš učiti,kar se pa tiče finančnega stanja pa ga komot lahko primerjamo z vsemi pacienti,ki imajo finančne probleme in pomanjkanje kadra ( ker tako vrhunsko plačajo) dokler je bila to Arriva Nemčija jim je šlo lepo potem,ko je DB to najprej prodal Italijanom,ti pa do dali v opravljanje transdevu jim škripa. Prav tako kot meridianu in tudi BOBu ter BRBju. Vsi bi nekaj vozili a osebja in sredstev ni. Potem pa se gredo akcije kontroliranja Bayern-Ticket, če so potniki res napisali ime in da so res točno ob 9.00 vstopili. P.s ravno zaradi pomanjkanja kadra bodo izgubili Lindau
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3230
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 21.10.2019, 7:50

Hja s koncesijami je pač tako. Nikjer ne piše, da ne smeš imeti še podizvajalca. Eurobahn je imel neko francosko firmo za podizvajalca. Hitro so prekinili, sicer bi izgubili koncesijo, ker so bili daleč najslabši prevoznik. Menjava Alexa za GoAhead pa je iz dežja pod kap. Naj povprašajo v Ba-Wu deželi, kako je. Že v Angliji so slabi. Alexu bo pa očitno ostala najbolj sramotna linija v celi Evropi. Munich - Praga. Strojevodij pa manjka itak po celi Nemčiji, dežele pa plačujejo najnižjo tarifo, ob tem pa pričakujejo boljšo storitev, kot DB Regio? Eh...
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 300
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a andre85 » 21.10.2019, 7:59

Re 4/4 napisal/-a:Hja s koncesijami je pač tako. Nikjer ne piše, da ne smeš imeti še podizvajalca. Eurobahn je imel neko francosko firmo za podizvajalca. Hitro so prekinili, sicer bi izgubili koncesijo, ker so bili daleč najslabši prevoznik. Menjava Alexa za GoAhead pa je iz dežja pod kap. Naj povprašajo v Ba-Wu deželi, kako je. Že v Angliji so slabi. Alexu bo pa očitno ostala najbolj sramotna linija v celi Evropi. Munich - Praga. Strojevodij pa manjka itak po celi Nemčiji, dežele pa plačujejo najnižjo tarifo, ob tem pa pričakujejo boljšo storitev, kot DB Regio? Eh...

GoAhead išče v Aalenu z jumbo plakati osebje in ne dobi nikogar to vse pove o zaželjeosti služb pri njih. No saj vsi imajo iste probleme. Nihče noče pošteno plačati vključno z velikim DB
Že DB Regio je slab vsi ostali pa so še slabši,potem pa se deželne vlade in bund čudijo zakaj so vsako jutro avtoceste in mesta zabasana.
Zadnjič spremenil andre85, dne 21.10.2019, 20:43, skupaj popravljeno 1 krat.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4306
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 21.10.2019, 17:51

Alexu bo pa očitno ostala najbolj sramotna linija v celi Evropi. Munich - Praga


Zakaj bi pa to nj bila sramnotna linija? Povezuje dva pomembna evropska centra. No proga je bila pa nekaj let nazaj res bolj podobna dolenjki, kot čemu drugemu. Sami mehanski signali etc...., pa na vsaki3. postaji menjava lokomotive..... Vagono pa neki vzhodni unikumi... Ampak sramotna?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3230
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 21.10.2019, 19:33

Saj si povedal, zakaj je sramotna. Dva velika, bogata centra, vse skupaj na koncu pa, kot da se voziš nekje po vzhodni Evropi. Dejansko nekaj takega kot med Budimpešto in Clujem.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov