Dobrodošli v Nemčiji

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Saj si povedal, zakaj je sramotna. Dva velika, bogata centra, vse skupaj na koncu pa, kot da se voziš nekje po vzhodni Evropi. Dejansko nekaj takega kot med Budimpešto in Clujem.
Kaj hočemo, imeli so nekakšno železno zaveso. Saj do Regensburga še kar gre, potem pa.... Bi človek pričakoval, da bi tam potekal kakšen koridor in bi se kaj naredilo v smeri hitre medmejne povezave, saj končno povezuje najbolj razvita dela Češke in Bavarske.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a desiro »

No na tej "sramotni" progi so skromne hitrosti Vmax 160 km/h do Regensburga in Vmax 140 (skoraj cel odsek do Schwandorf-a). Dobro tam je potrebno obračanje lok za pot proti Furth im Wald. Ampak proga do tja je malenkost bolj razvira kot te pri nas.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Dobro no. :roll: Saj ni govora o progah, navsezadnje 160 km/h gre lepo tudi po Romuniji, ampak bistvo vsega skupaj je, da si z avtobusom hitreje v Pragi. Lahko greš celo via Nurnberg ZOB, pa boš prej v Pragi, kot z direktnim vlakom. Kot je rekel @Ljubitelj, bi pričakoval vsaj, da bodo pospešili v povezovanju, ampak ne. Tudi po češkem to ni direktni vlak Alexa, ampak nekakšen Západní expres, ki se povrhu sooča s težavami, da njegova sestava vagonov v praksi ni takšna, kot se jo da videti pri nakupu kart. Po domače povedano, kupiš karto za prvi razred, tega vagona pa v praksi ni. Krivec? Die Länderbahn, ki upravlja z Alexom in mu grozi, da bo že pred letom 2022 ostal brez linije.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

https://youtu.be/1dhfh-DZGdk poznavalcem bo en priimek,ki je omenjen kot grobar DBja zelo poznan
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

OdgovorNapisal/-a andre85 » 26.10.2019, 23:34
https://youtu.be/1dhfh-DZGdk poznavalcem bo en priimek,ki je omenjen kot grobar DBja zelo poznan
Ime in priimek prevedena v slovenščino: "TrdPogum ŽanjiTrn" ! :D
Skoraj bi se nam zgodil kot svetovalec SŽ

LP - Peter
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Re 4/4 napisal/-a:Tako, kot strela z jasnega je udarilo in bo v prihodnosti lahko zelo pretreslo delno zaspani in v nekaterih sektorjih slabo konkurenčno naravnan trg železniških vozil v Evropi. Že v začetku leta je vstop na trg s hibridom napovedala Toshiba. Z naslednjih dneh pa bo v sektorju železniških vozil ugasnilo ime Vossloh. Že dalj časa so bili v rdečih številkah, zato so se odločili da bodo prisotni samo še na primarni dejavnosti infrastrukture. V letu 2016 so odprodali bivšo Macosa tovarno v Španiji, švicarskemu Stadlerju. Včeraj pa uradno še zadnji del Vossloh Kiel (srednje moči in hibridi) največjemu proizvajalcu železniških vozil na svetu CRRC. Ta si je tako na široko odprl pot v Evropo v segmentu lokomotiv, še posebej v dizel/hibrid vleki, deloma pa tudi z elektro lokomotivami, kjer že ima pripravljen načrt za konkuriranje z "bizon" lokomotivo. V segmentu potniških garnitur, pa s to tovarno ne bodo dobili strokovnega znanja, izkušenj in zmogljivost za specifični evropski trg, zato bodo njihove garniture zaenkrat samo eksoti na Češkem.

Kot kaže s prodajo ne bo nič. Neuradno se govori, da je nemško zvezno gospodarsko ministrstvo dalo veto na prodajo Vossloha, kitajskemu velikanu CRRC. Po navedbah Reutersa, pa se razmišlja celo o prepovedi prodaje, da bi zaščitili evropsko industrijo pred agresivnim vstopom kitajskih podjetij.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

https://youtu.be/5pVsko3mXj0 nemški kaos se nadaljuje. Zamujeno vlaki so začeli izpuščati postaje
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Nekako mi ni šlo v glavo pisanje na tem forumu v slogu odpovedovanja vlakov na DB-ju. V soboto sem imel priliko to občutiti na lastni koži. Po prihodu na postajo Dresden Hbf sem seveda pogledal na prikazovalnik in opazil da je EC 177 odpovedan. Ta vlak za mene ni imel nobenega pomena, saj nisem nameraval potovati z njim, ampak me je opomnil na to, da navedbe na tem forumu prekleto držijo. Jaz sem se vsedel na EC 170 in se odpravil v Berlin. Do Berlina smo seveda prispeli, vendar le do Berlin Südkreuz, po nekajminutnem čakanju so nas po ozvočenju obvestili, da zaradi tehničnih težav vožnja naprej s tem vlakom ni možna in naj gremo na drug peron počakat naslednji vlak.
Hvala bogu je S41 v mojem primeru prevzela vlogo na moj željeni cilj. Kar nekaj potnikov EC 170 se je lovilo po tem "Južnem križišču" saj je v nočnem času prava loterija ugotoviti kateri izhod je pravi za posamezno platformo. Sreča da sem bil tam že kar nekajkrat podnevi in teh težav nisem imel.
Pa še ena cvetka, dopoldan smo potovali trije z EC 173, imeli smo plačane rezervacije in ne boste verjeli le ena od teh treh rezervacij je bila označena kot rezervirana, dve pa ne. Temu pa se lahko milorečeno reče šlamparija.

P.S. pozabil sem napisati, da se je desetih minutah kompozicija EC 170 sama premaknila v smeri Hbf-ja
Tine
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Tin€ napisal/-a:Nekako mi ni šlo v glavo pisanje na tem forumu v slogu odpovedovanja vlakov na DB-ju. V soboto sem imel priliko to občutiti na lastni koži. Po prihodu na postajo Dresden Hbf sem seveda pogledal na prikazovalnik in opazil da je EC 177 odpovedan. Ta vlak za mene ni imel nobenega pomena, saj nisem nameraval potovati z njim, ampak me je opomnil na to, da navedbe na tem forumu prekleto držijo. Jaz sem se vsedel na EC 170 in se odpravil v Berlin. Do Berlina smo seveda prispeli, vendar le do Berlin Südkreuz, po nekajminutnem čakanju so nas po ozvočenju obvestili, da zaradi tehničnih težav vožnja naprej s tem vlakom ni možna in naj gremo na drug peron počakat naslednji vlak.
Hvala bogu je S41 v mojem primeru prevzela vlogo na moj željeni cilj. Kar nekaj potnikov EC 170 se je lovilo po tem "Južnem križišču" saj je v nočnem času prava loterija ugotoviti kateri izhod je pravi za posamezno platformo. Sreča da sem bil tam že kar nekajkrat podnevi in teh težav nisem imel.
Pa še ena cvetka, dopoldan smo potovali trije z EC 173, imeli smo plačane rezervacije in ne boste verjeli le ena od teh treh rezervacij je bila označena kot rezervirana, dve pa ne. Temu pa se lahko milorečeno reče šlamparija.

P.S. pozabil sem napisati, da se je desetih minutah kompozicija EC 170 sama premaknila v smeri Hbf-ja
Hec je samo v tem, da so garniture omenjenih vlakov češke, in prav tako lokomotive. Od DB Netz vsiljeni Vectroni, če smo pošteni.
Torej če je šlo kaj narobe, je odgovornost tu v 75% češka, razen če je šlo za izredni dogodek ali pomanjkanje osebja.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

TGV Lyria napisal/-a: Hec je samo v tem, da so garniture omenjenih vlakov češke, in prav tako lokomotive. Od DB Netz vsiljeni Vectroni, če smo pošteni.
Torej če je šlo kaj narobe, je odgovornost tu v 75% češka, razen če je šlo za izredni dogodek ali pomanjkanje osebja.
Drži, EC 170 je bil v celoti češki, EC 173 pa je bil le en vagon od DB-ja in ne boš verjel v temu smo mi potovali. Štartal je v Hamburgu, se pravi rezervacije so morali tam "obesiti", pa tudi vozovnice/rezervacije so bile kupljene preko DB portala.

To okoli EC 170 in izostanka na zadnjem delu njene poti pa ne vem kako bi komentiral. Vseskozi smo bili voznoredni in da po desetih minutah vlak čudežno odpelje v pravi smeri, aja dve minuti za njim pa še predlagani nadomestek s platforme 6 ravno tako na Hbf. Na osnovi tega domnevam, da ID odpade kot vzrok. Je pa pralnica/mesto prenočitve vlaka izredno blizu postaji Berlin Südkreuz-u.

Ne vem pa katero strojno osebje vozi te vlake po Nemčiji, ali so to Čehi ali Nemci. Ne razumet tega narobe kot katere narodnosti so, temveč v kateri državi oz. pri katerem operaterju so zaposleni.
Tine
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Tin€ napisal/-a: Drži, EC 170 je bil v celoti češki, EC 173 pa je bil le en vagon od DB-ja in ne boš verjel v temu smo mi potovali. Štartal je v Hamburgu, se pravi rezervacije so morali tam "obesiti", pa tudi vozovnice/rezervacije so bile kupljene preko DB portala.
Ups, res je. 172/173 je sicer madžarska garnitura.
Tin€ napisal/-a: Ne vem pa katero strojno osebje vozi te vlake po Nemčiji, ali so to Čehi ali Nemci. Ne razumet tega narobe kot katere narodnosti so, temveč v kateri državi oz. pri katerem operaterju so zaposleni.
Nemci. Osebje na nemškem delu poti je DB Fernverkehr, razen osebja v jedilnem vagonu.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

https://www.sueddeutsche.de/muenchen/st ... -1.4878610
Sedaj če so navedbe v članku resnične je to žalostno. Ve se kakšni so protokoli. Nima karte in ne da dokumenta se pokliče Bundespolizei in mir. Da pa bi nekoga zaradi tega poškodoval in potem še pustil ležati na peronu to pa je izpod vseh nivojev. Kontrolor je lahko bil od DB, MVV, MVG ali pa od Bahnland Bayern.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Včeraj se je zgodilo, kar se je šušljalo že nekaj časa. DB je v svoji floti uradno upokojil mamo vseh današnjih lokomotiv BR 120. Lokomotivo bo še sicer kar nekaj časa videti na nemških tirih, saj so jih nekaj odkupili privatni prevozniki. Do prihoda Talgo garnitur, jo bo nadomestila BR 101.
Ker je lokomotiva posebna in je postavila standard sodobnim lokomotivam, si zasluži malo več pozornosti.

In zakaj je ta lokomotiva tako posebna? Bila je mejnik v razvoju, saj je bila prva serijska lokomotiva, ki je za pogon uporabljala asinhronske motorje, krmiljenje s polprevidniškimi elementi, nekaj kar je danes standard vsake lokomotive. Z njeno tehnologijo, so sredi osemdesetih let opremili tudi ICE prve generacije. In kako se je vse skupaj začelo? DB je v želji po razvoju iskal univerzalno lokomotivo, ki bi lahko vlekla katerikoli vlak, ne glede na njeno hitrost. Vendar v 50' letih tehnologija tega še ni omogočala. V 70 letih je DB dobil prve izkušnje z asinhronskimi motorji, vendar v dizelski lokomotivi. Eno izmed lokomotiv serije 202, so predelali tako, da so lokomotivi odstranili dizelski motor in generator, ter lokomotivo povezali s krmilnim vagonom, ki je napajal njene motorje, s posebno prirejenim transformatorjem in odjemnikom toka. Testi so bili izjemno uspešni, zato so se odločili, da dejansko uresničijo univerzalno Bo Bo lokomotivo sredi 70-ih let. V tem času je na trg prišla manša serija lokomotiv Henschel E 1200, za potrebe premogovnika. Izkušnje pri delovanju, ki so jih pridobili z obratovanjem te lokomotive, so na koncu uporabili pri razvoju nove univerzalne lokomotive.
In tako je konec 70-ih let, DB pridobil prvo lokomotivo pod oznako 120-001, ki je imela omejitev 160 km/h na uro, naslednje štiri pa 200 km/h. Lokomotive so dobile značilno masko za tista leta (Wittenberger Kopf). Samo osem mesecev po dobavi, je lokomotiva 002 dosegla svetovni hitrostni rekord za asinhronsko lokomotivo, ki je znašal 231 km/h. Po nekaj izboljšavah glede vračanja energije v omrežje in menjavi transformatorja, pa je lokomotiva številka 001 to letvico takrat prestavila na 265 km/h. Impresiven je podatek, da je takrat to hitrost dosegla že po treh minutah. Ta lokomotiva je bila kasneje udeležena v nesreči. V naslednjih petih letih je teh pet sester naredilo štiri milijone testnih kilometrov. Leta 1984, je DB naročil prvih 60 lokomotiv, podserije 1xx. Od prvih petih prototipov se ne razlikujejo kaj bistveno. So pa žal podedovale mehanske težave. In leta 1987 je tako na tire prišla prva serijska lokomotiva 120-103, ki je postavila standard za današnje lokomotive. Lokomotive so kasneje dobile malenkost izpopolnjeno prestavno razmerje, ki je povečal večjo vlečno silo pri velikih hitrostih. Po reformi, so vse lokomotive pripadle potniškemu prometu. Na tovornem prometu so danes videne pri privatnikih. Prvih pet prototipov je bilo na koncu, poleg rednega prometa, dodana funkcija testnih vozil, s katerimi so razvijali tehnologijo naprej. Dobile so tudi disk zavore, ter pretvornik in spremenjene podstavne vozičke, ki so jih potem dobile tudi "stoenke" BR 101. Namreč ABB je lokomotivi 004 in 005 uporabil za razvoj lokomotive BR 101. 120-005 je tako v 90-ih dobila GTO module v pretvorniku, katere so se vgradili kasneje v OBB 1016 in 1116. 1216/541 teh modulov nimata več, ampak imata še (naj)novejše IGBT. 120-004 pa je kot testno dobila kolut zavore in okolju bolj prijazno hladilno tekočino transformatorja. Uradno je BR 120-004 prototip stoenke. Kot zanimivost je v Franciji bil sistem podoben. BB 20000 z "brižita" obliko, je prototip BB 26000 Sybic! Danes nobena prototipna lokomotiva serije 120 ni aktvina. Tri so muzejske, dve so morali po nesreči pa razrezati. Med njimi tudi 001!
Na začetku je biko kar nekaj težav v rednem prometu, zato je prihajalo do njega pomanjkanja. Kasneje pa se je zaradi prekomerne uporabe (praktično 24/7) prihajalo do rednih okvar. Konec leta 2006 so zaradi prekomerne uporabe, reforme, s katero se je tovorni prevoznik ločil od potniškega in zastarelosti začeli zmanjševati floto. Lokomotiva je bila navdih tudi za vse lokomotive eurosprinter, saj ima kot prva kosmatenje koles, kot "čistilna zavora" pri 0,25 barih tlaka. Ima tudi možnost spremembo tlaka v kabini, sprego v ZDS protokolu in krmiljenje na daljavi v ZWS protokolu. In tako sta 5. julija še zadnjič lokomotivi 120-102 in 105 odpeljali zadnji IC vlak za naročnika DB, ki je želel in dejansko postavil nov standard na železnici, ki je 45 let kasneje od ideje, še vedno enak. Slava ji!

Kot zanimivost. V Franciji so prvo asinhronko dobili šele leta 1995, ko so pri SNCF želeli lokomotivo tudi za 3 kV, s katero bi povezali Belgijo z Italijo. Sprva so želeli 30 trosistemskih Sbyic lokomotiv, ki uporabljajo sinhoronsko tehnologijo, z reduktorskim prenosom. Vendar jih je Alstom prepričal v asinhronske motorje. In tako je nastala Astride, ki pa je naletela na en kup težav....nadaljevanje pa enkrat drugič, v SNCF temi.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Lepo napisano
Zelo zanimivo
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:Včeraj se je zgodilo, kar se je šušljalo že nekaj časa. DB je v svoji floti uradno upokojil mamo vseh današnjih lokomotiv BR 120. Lokomotivo bo še sicer kar nekaj časa videti na nemških tirih, saj so jih nekaj odkupili privatni prevozniki. Do prihoda Talgo garnitur, jo bo nadomestila BR 101.
To je mišljeno DB Fernverkehr. DB Regio bi moral še vedno imeti v aktivni floti 120 204 iz depoja Rostock, ki vozi na RE 1 Hanse Express do Hamburga?
Astrid bomo pa itak kmalu spoznali pri nas.
Odgovori