Preizkusi vseh komponent, vključno za max hitrostjo je potrebno izvesti pri proizvajalcu oz. pred dostavo vozila v Slovenijo. Pri nas se bo izvedel protokol za pridobitev obratovalnega dovoljenja pri agenciji, kar je v skladu z razpisno dokumentacijo obveznost ponudnika. Enako velja tudi za Hrvaško in Avstrijo za enopodne EMV in DMV.
Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Kako pa zgleda pridobitev uporabnega dovoljenja? Se izvaja na enem vozilu in velja za vsa vozila istega tipa ali je potrebno preveriti vsakega? Kako to sploh zgleda?
Re: Nove garniture Stadler
Ja, če so vsa vozila enaka, potem se vse izvaja na enem, kajne? Ker so tri serije, bo potekal postopek trikrat, za vsako prvo narejeno garnituro iz vsake serije.zigc0601 napisal/-a:Kako pa zgleda pridobitev uporabnega dovoljenja? Se izvaja na enem vozilu in velja za vsa vozila istega tipa ali je potrebno preveriti vsakega? Kako to sploh zgleda?
Vsak, ki malo pokuka čez mejo, vidi kako to gre. Vloži se vloga na evropsko agencijo za železniški promet z gradivom, z vožnjami (na Velimu, Faureiju ali ostale testne proge) se dokazuje skladnost s TSI, potem pa poskusna obratovanja na domačem omrežju za ugotavljane tehničnih združljivosti. Še pred vožnjami, pa je potrebno oddati vlogo za izjemo, če ni vse v skladu s predpisi. Ko je vse ok in skladno s predpisi, pa se vozilo vpiše v register in pridobil dovoljenje za obratovanje.
Re: Nove garniture Stadler
Pravzaprav so potrebne poizkusne vožnje v vseh omrežjih, za katera se želi dobiti certifikat. Recimo za določene kombinacije držav AT, HU, HR, IT za nekatere tipe garnitur (recimo IT za Kisse, pa AT+HU+HR+IT za E-Flirte, morda HR za D-Flirte). OK, IT je trenutno v kategoriji mokrih sanj - dokler zahtevajo SCMT ... ko bo ETCS zadoščal pa zakaj ne ...Re 4/4 napisal/-a:... potem pa poskusna obratovanja na domačem omrežju za ugotavljane tehničnih združljivosti.
LP, Metod
Re: Nove garniture Stadler
Za občutek, kako zveni dizelski Flirt:
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Nove garniture Stadler
Proizvajalec razsvetljave Luxon LED se je mudil v Stadlerjevi proizvodnji hali na Poljskem. Pri tem so v objektiv ujeli tudi bodoče SŽ garniture:
- fotogalerija: https://luxon.pl/en/modernization-of-li ... r-stadler/
- video posnetek:
- fotogalerija: https://luxon.pl/en/modernization-of-li ... r-stadler/
- video posnetek:
Aljaž
Re: Nove garniture Stadler
Hm, a ni bilo receno da dobimo "tanovi nos" FLIRT vlakov? Kot sem pobrskal po starejsih objavah je bilo napovedano da dobimo zadnjo obliko nosu za dizelske in elektricne flirte... po fotografiji iz Stadlerjeve tovarne je videti na vlaku "stari" nos..
Vir: kombinacija fotk SZ in Luxon LED
Vir: kombinacija fotk SZ in Luxon LED
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Nove garniture Stadler
Ne, dizel FLIRTi in KISS garniture pridejo s "starim" čelom. Novo čelo bodo imeli le elektro FLIRTi.
Vir: https://www.facebook.com/stadlerglobal/ ... =3&theater
Vir: https://www.facebook.com/stadlerglobal/ ... =3&theater
Aljaž
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Ali bo pri teh Flirtih (dizel, elektro) možno kdaj nadgraditi notranjo opremo v IC izvedbo (udobnejši sedeži, mize, bar...), če bi npr. želeli neko storitev višjega razreda ?
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Vse se da. Nekega smisla glede na značilnosti slovenskega potniškega prometa pa nima. Tale IC rang si itak razlaga vsaka država po svoje, tudi pri nas bi ga bilo treba krepko "prenoviti". Za vzor bi si morali vzeti nizozemski sistem.preglednik napisal/-a:Ali bo pri teh Flirtih (dizel, elektro) možno kdaj nadgraditi notranjo opremo v IC izvedbo (udobnejši sedeži, mize, bar...), če bi npr. želeli neko storitev višjega razreda ?
Kar pa se slik tiče - Barvna shema je , čakam da vidim notranjost. Ne vem pa kaj so toliko časa mečkali, da še vedno ni končan. Slike karoserij in motornih modulov v gradnji so se pojavljale že pol leta nazaj!
Re: Nove garniture Stadler
Ja ne vem. Mogoče dobavitelj delov ni mogel izpolniti tako kratkega roka dobave, mogoče je kriv Koleje Mazowieckie Flirt, ki je moral bit obvezno pripravljen za Trako in tako prerazporejanje proizvodnje... Navsezadnje gre za predčasno dobavo, kjer gre lahko marsikaj narobe.TGV Lyria napisal/-a: Ne vem pa kaj so toliko časa mečkali, da še vedno ni končan. Slike karoserij in motornih modulov v gradnji so se pojavljale že pol leta nazaj!
Re: Nove garniture Stadler
Všečen, le to da nima ogledal in namesto njih kamere mi pa ni najboljše...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Nove garniture Stadler
Upajmo, da bodo vsaj kvalitetne kamere in ne kot na Vectronu. Mašina za 4 mio. €, kamere pa za 10 €.desiro napisal/-a:Všečen, le to da nima ogledal in namesto njih kamere mi pa ni najboljše...
Re: Nove garniture Stadler
No ja tiste na nizozemskem stadlerju so kar kvalitetne samo ogledala so še vedno ogledala.Žiga napisal/-a:Upajmo, da bodo vsaj kvalitetne kamere in ne kot na Vectronu. Mašina za 4 mio. €, kamere pa za 10 €.desiro napisal/-a:Všečen, le to da nima ogledal in namesto njih kamere mi pa ni najboljše...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Nove garniture Stadler
Eh pa res, sem sel se enkrat brat celo temo.. se opravicujem za "preplah"..leteči vlak napisal/-a:novo čelo bodo imeli le elektro FLIRTi.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)