Zakaj pa potemtakem po ravni, pravkar obnovljeni progi namesto 120 samo 80 km/h (Poljčane-SB, Progovne hitrosti 2020)? Za glajenje ovinkov niso potrebni veliki posegi, primer ovinek med Litijo in mostom čez Savo v smeri LjubljanaRelacije, ki jih omenjaš imajo eno skupno lastnost (razen Celje). Hudo omejen prostor. Ne gre se toliko, da lastniki zemljišč ne bi prodali zemlje ali da naši niso sposobni izvseti tega , ampak naravne prepreke in plazovit teren in še kaj, kar močno podraži gradnjo, že pri tako omejenem proračunu.
Proga se je zamaknila za približno 10m in hitrost se je dvignila iz nekdanjih 65 km/h na 90 km/h. In med RT in CE je sel kup takih ovinkov, od one hvaljene bedarije pri Marija Gradcu, ki bi jo vsak normalen inženir presekal s kratkim tunelčkom za britofom.....
Kaj te toliko moti 85% denarja iz EU. Ali bi ti rad živel v 2. najbolj revni državi EU, no sam si že nakazal "rešitev". Mi smo pred leti imeli mnogo možnosti za večji kup sredstev, pa jih nismo hoteli koristiti. Sedaj torej ne jamrati. In jaz ne bi gledal hitrosti pendolina, na progah obnovljenih po današnjih standardih lahko vsaka lokomotiva vozi 160 km/h svoj potniški vlak. Zakaj pri nas samo 120 je pa velika misterija, kakor je misterija "lahek vlak", še za nobenega nisem slišal, da sodi v to kategorijo, sem pa že prebral, da lahko tovorni vagoni s podvozjem primerljivim potniškim vagonom vozijo hitreje skozi ovinke, pri večjem bočnem pospešku.Kaj pa Zabok - Zaprešič? Pazi to, spet 85 % gratis denarja, pa nobenih sledi o visokem svetu. Potem je najbolje, da zapremo pol tovarn, pa bomo pa res dobili 85 % gratis denar, pa se vozili 160 km/h. Pa odločit se je treba, ali bomo gledai hitrost Pendolina ali lokalca.
Erozija je naraven pojav, kateremu se ni mogoče izognit. Zato v današnjem času na cestah pospešeno gradijo galerije in uveljavljajo dinamične zaščitne mreže. Kaj pa na ajznponu, jaz jih še nisem videl, vsepovsod neka statična zaščita iz časov FJ, opozorilni signali, ki v glavnem delajo falš alarme, kakšno galerijo se pa najde le na Soški progi.P.S. v letu 2018, ko je padla skala pri Zagorju je tehtala debelih 15 ton. Razlog padca, erozija.