Niso ravno izgovori ,no
Raje naj se dokonča vse potrebno za uvedbo potniškega prometa, ne pa da se nekaj na silo vpeljuje, potem pa so same težave. Zakaj bi najprej vpeljali še nekaj vlakov, potem pa se gužvali skupaj z bagri....
Ja, listje...........
Na tem ljubem klancu je proga kot v predoru, drevje z obeh strani, veje pridejo skupaj. Vlak listje privzdigne in povozi. Res je to razmeroma kratko obdobje v letu, pa so vendar vsako leto iste težave.
Dva prazničnas dneva, potem vikend, po štirih dneh prvi vlak - zamuda zagotovljena. "Dragi potniki, vlak ima neznano količino minut zamude, do večerje boste verjetno doma"

Pa če gre prvi vlak v dolino.............da ne bomo imeli svojih Rudin.
Pa bo prišla zima bleda starka in snega nasula.
Ja, sedaj boste navalili: saj bo gretje kretnic. Res je, zadeva deluje, vendar le do nekih 12 cm nad GRT. Potem pa brez šafle ne gre več.
Cestarji lepo splužijo ceste in obenem zabijejo zaporniške pogone, de se rampa ne spusti. Zopet brez šafle ni nič.
Žlebovi ne prehodih prav fletno zmrznejo. V ponedeljek zjutraj pa lahek vlak poskoči. Spet je rešitev šafla in kramp.
Z lopatami in krampi ni problema. Problem je v tem, da jih nima kdo gnati. Nadzornik v Gp nima niti toliko delavcev, da bi na vsako postajo poslal po enega...
In mi bomo vozili potniške vlake
