Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 228
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Benny » 27.05.2019, 16:22

Ministrstvo pripravilo pobudo za nadgradnjo odseka proge Divača – Koper v dvotirno progo
http://www.mzi.gov.si/si/medijsko_sredisce/novica/9333/
Uporabniški avatar
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2350
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a leteči vlak » 20.06.2019, 14:26

leteči vlak napisal/-a:Odprto je javno naročilo Izvedba objektov za prečkanje doline Glinščice pri izgradnji drugega tira železniške proge Divača-Koper, ki obsega izdelavo PZI dokumentacije ter kasnejšo izgradnjo objektov most Glinščica 1, galerija Glinščica, most Glinščica 2, oporni zid nad galerijo predora 2 in ureditev bližnjih vodotokov.
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=301680


Iz 2TDK sporočajo:

Družba 2TDK je v postopku oddaje javnega naročila »Izvedba objektov za prečkanje doline Glinščice pri izgradnji drugega tira železniške proge Divača–Koper« sprejela odločitev o oddaji javnega naročila, s katerim je predmetno naročilo oddala skupini ponudnikov Markomark Nival, d. o. o., Nival Invest, d. o. o. in Ekorel, d. o. o., ki so oddali ponudbo v vrednosti 7.962.693,59 evrov.


Na razpis so se prijavili trije ponudniki. Z današnjim dnem je začel teči rok osmih delovnih dni za morebitno vložitev zahtevka po revizijskem postopku. Več na naslovu: https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_o ... zec=301680
Aljaž
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 228
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Benny » 22.06.2019, 17:50

kitak
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 73
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: rogatec

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a kitak » 09.08.2019, 13:07

Recenzija PZI projektov v BIM okolju za izgradnjo drugega tira železniške proge Divača - Koper
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=319965
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 129
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a zigc0601 » 15.11.2019, 17:12

Pa smo dočakali glavna dva razpisa za gradnjo. Upam, da ne bo podobno kot pri karavankah...

Zanimivo bo spremljati ali ima kakšno slovensko gradbeno podjetje sploh dovolj referenc. Mislim, da ne in da se bodo morali povezati s tujino, kot so se že na štajerski progi.

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/razp ... ira/504955
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4495
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 15.11.2019, 17:36

Zanimivo bo spremljati ali ima kakšno slovensko gradbeno podjetje sploh dovolj referenc. Mislim, da ne in da se bodo morali povezati s tujino, kot so se že na štajerski progi.


Ni kaj misliti, nobeno slovensko gradbeno podjeteje nima referenc za ta razpisa, kjer se zahteva:

1) v zadnjih 2 letih letni promet preko 150 M€
2) v zadnjih 10 letih gradnja 10 km predorskih cevi, od tega vsaj en predor dolžine preko 3000 m

Bodo pa slovenski gradbinci v španoviji s tujimi, kjer se vidi tudi ŽGP.
Uporabniški avatar
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2350
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a leteči vlak » 17.01.2020, 16:14

29 prijav za glavna gradbena dela, 15 za odsek Divača-Črni Kal in 14 za odsek Črni Kal-Koper: http://www.drugitir.si/novice/2020-01-1 ... -Kal-Koper
Aljaž
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 526
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a dingo » 17.01.2020, 17:06

Vprašanje samo ali Turki ali Kitajci. Daleč smo Evropejci prišli. :roll:
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 228
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Benny » 17.01.2020, 18:34

dingo napisal/-a:Vprašanje samo ali Turki ali Kitajci. Daleč smo Evropejci prišli. :roll:

Že takoj čez severno mejo imajo njihova gradbena podjetja strogo prepovedan vstop in tako je tudi drugod po EU.
ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a ExpressTrain » 24.01.2020, 7:33

Proga med Divačo in Koprom bo dvotirna

Žal je članek plačljiv....
https://www.delo.si/gospodarstvo/novice ... 1803.html#
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4495
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 13.03.2020, 7:38

Izgleda, da se firmi 2TDK slabo piše. Bodoči prometni minister, v wikipediji opisan kot teolog in politik https://sl.wikipedia.org/wiki/ Jernej_Vrtovec brez dneva zaposlitve izven stranke, je na predstavitvi jasno povedal, da bo morebiti prišlo do prenosa 2TDK na SŽ. Zlobni jeziki na eni gradbeni visoki šoli so zlobno pripomnili, da bo treba Madžare poplačati. Sicer se pa železnici pišejo slabi časi. Največjo prioriteto ima u vdeba e-vinjet in gradnja dodatnih pasov na AC omrežju. Železnica nekje bolj odzadaj s poudarkom na regionalnih progah. Še bolj odzadaj posodobitev proge MB-LJ da se doseže potovalni čas, kakršnega je obljubljal že davni direktor Rekar.
Sicer je pa vse odvisno od volje nastavljenega politkomisarja
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1471
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a preglednik » 13.03.2020, 8:23

Še zmeraj sem prepričan, da bi bilo namesto nove proge v Koper boljša investicija v novo progo Ljubljana-Celje, zato, ker bi tudi ta služila pristanišču Koper. Potovalni čas Lj-Mb bi bil za potniške vlake bistveno krajši, kot ga je obljubljal Rekar, ker se 170 let staro infrastrukturo ob Savi in Savinji pač lahko samo malo pošminka in nič drugega. Kraji ob Savi do Zidanega Mosta bi imeli dobro žel povezave do Ljubljane, proti Zagrebu in naprej itak ni veliko prometa. Kar pa se Kopra tiče, še nekaj dodatnih izvlečnih tirov v Rodiku na Kozini in Rižani bi moralo zadostovati, ob dejstvu, da se promet v Koper manjša.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4495
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 13.03.2020, 8:43

Še zmeraj sem prepričan, da bi bilo namesto nove proge v Koper boljša investicija v novo progo Ljubljana-Celje, zato, ker bi tudi ta služila pristanišču Koper. Potovalni čas Lj-Mb bi bil za potniške vlake bistveno krajši, kot ga je obljubljal Rekar, ker se 170 let staro infrastrukturo ob Savi in Savinji pač lahko samo malo pošminka in nič drugega. Kraji ob Savi do Zidanega Mosta bi imeli dobro žel povezave do Ljubljane, proti Zagrebu in naprej itak ni veliko prometa. Kar pa se Kopra tiče, še nekaj dodatnih izvlečnih tirov v Rodiku na Kozini in Rižani bi moralo zadostovati, ob dejstvu, da se promet v Koper manjša.


Nova zamišljena proga LJ-CE niti ne povoha ne krajev med LJ in ZM, kjer se izvede skoraj 1/2 lokalnega potniškega prometa. Novo umišljena proga bi morala biti proga za visoke hitrosti (LGV), ki pa avtomatično ne dovoljujejo tovornega prometa, kar so bridko izkusili Nemci in se gradi po povsem drugačnih standardih, nagibi okoli 35‰. Seveda pa naš vrhunski šalabajzar dr. Župnik trdi, da je to rešitev za koprsko progo, "žičnico" je namreč zavrgel, ker so mu v eni firmi za take transporte lepo povedali, da je neuresničljiva., Služila bi le daljinskemu prometu MB-CE-LJ, kjer pa roko na srce ni dovolj populacije za rentabilnost, potrebnih je vsaj 50 parov vlakov z minimalno 500 potniki, se pravi dnevno vsaj 50.000 potnikov, kar je trenutni dnevni obseg prevozov na SŽ. Realni ni za pričakovati, da bi se 25.000 (20% Celjanov in Mariborčanov) vozilo v službo v Ljubljano.

Dolgoletni trend kaže na rast pretovora v Kopru, enoletni dogodek (oziroma srednjeročni) NE sme vplivati na načrtovanje infrastrukture. V nasprotnem se namreč stalno najde izgovor, da se ne gradi! Najlepši primer 2TDK, ki se ga načrtuje že 20 let. Šele ko je prišlo do absolutne zasičenosti so se malce zmigali. In gradnja traja več časa, kakor cikličnoast gospodarskih gibanj!
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 622
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a trocken » 13.03.2020, 12:46

Ljubitelj napisal/-a:Izgleda, da se firmi 2TDK slabo piše. Bodoči prometni minister, v wikipediji opisan kot teolog in politik https://sl.wikipedia.org/wiki/ Jernej_Vrtovec brez dneva zaposlitve izven stranke, je na predstavitvi jasno povedal, da bo morebiti prišlo do prenosa 2TDK na SŽ. Zlobni jeziki na eni gradbeni visoki šoli so zlobno pripomnili, da bo treba Madžare poplačati. Sicer se pa železnici pišejo slabi časi. Največjo prioriteto ima u vdeba e-vinjet in gradnja dodatnih pasov na AC omrežju. Železnica nekje bolj odzadaj s poudarkom na regionalnih progah. Še bolj odzadaj posodobitev proge MB-LJ da se doseže potovalni čas, kakršnega je obljubljal že davni direktor Rekar.
Sicer je pa vse odvisno od volje nastavljenega politkomisarja


Ja, možakar je pač prebral, kar so mu napisali na list. Kdo je pa napisal, to je pa večje vprašanje.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov