Se strinjam z obema ampak.saj vidita kaj se je zgodilo na gorenjski progi. Karavanke,da vse drugo pa so blokiraliAnzee napisal/-a:Se strinjam! Ce se neko delo zacne (sploh glede na to da traja ze toliko casa), bi bilo edino smiselno da se zakljuci. Toliko dela, casa in denarja za brezveze..Ljubitelj napisal/-a:potem je pa najbolje, da se preneha urejat gozdne ceste v okolici Ortneka, trenutno najbolje dokumentirana obnova infrastrukture (katere?); saj potem dela ne služijo ničemer in ni razloga za zapravljanje denarja!
Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Čudež na kočevski progi!
Potniški promet do Kočevja je z vidika trenutne situacije ŽP Grosuplje sicer že danes izvedljiv, a z obilo omejitvami in prilagoditvami.Ljubitelj napisal/-a:In zakaj ne bi bil mogoč promet na postaji Groisuplje za potniške vlake iz Kočevja? Po skici postaje lahko mirno uvaža na tire 1,2,3,4,5,6. obstoječa perona zadovoljujeta (1.), 2., in 3. tir. V primeru potrebe se pa lahko mirne duše zgradi provizorij za 3. in 4. tir. če pa ni dovolj prostora se pač naredi še malce več. Sicer pa nobena postaja JV od Ljubljane nima podhodov in standarnih peronov.
Prvi tir grosupeljske postaje nima perona.
@ŽAT32 je takole opisal trenutno situacijo grosupeljske postaje. Celotno sporočilo je dostopno tukaj.
Sama tirna situacija sploh ni tako zelo neugodna, kljub nepravilnem glavnem prevoznem tiru in s tem stalno vožnjo v odklon vsaj na eni strani postaje.
Tam sta le dva perona, na tirih 2 in 3, obstoječa SVN pa omogoča uvoze iz Kočevja le na tira 3 in 4. To pomeni, da bi v vsakem primeru križanj vlakov moral biti v GP prej vlak iz Ljubljane kot iz Kočevja. Zaradi varnosti potnikov, saj ne moreš voziti enega vlaka pred odprtimi vrati drugega. Prestopanja pa tudi niso mogoča brez takojšne umaknitve enega vlaka. Recimo vlak iz Ko pripelje, strese potnike, se umakne, da se skrižata vlaka iz Lb in Nm, potem se postavi nazaj na peron, pobere potnike in gre za Kočevje.
Aljaž
Re: Čudež na kočevski progi!
leteči vlak napisal/-a:
Prvi tir grosupeljske postaje nima perona.
Se mi zdi, da to ni res. Ali pač...sploh nisem ziher, pa večkrat vozim tam.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Čudež na kočevski progi!
cokla napisal/-a:leteči vlak napisal/-a:
Prvi tir grosupeljske postaje nima perona.
Se mi zdi, da to ni res. Ali pač...sploh nisem ziher, pa večkrat vozim tam.
Res je....sem se spomnil.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Čudež na kočevski progi!
Tir 1 zagotovo nima perona. Tisto peščeno nasutje, ki je na uradni skici označeno kot peron 1, je privzdignjeno zgolj ob tiru 2.
EDIT: foto dokaz.
EDIT: foto dokaz.
Aljaž
Re: Čudež na kočevski progi!
Pa še en hakeljček je ......... po prvem tiru garnitura ne more, ker se v krivini podrgne ob nakladalno rampo.
Dokler ne bo urejen odsek GP- Lb je brez veze srat ga z nekimi začasnimi "rešitvami", ker to prerado ostane za stalno. Počakajmo kaj bo z aktivnostimi nabiralcev sekundarnih surovin, ko se bodo začeli polagati kabli po progi. Preden se jih bo spravilo v red, bo tudi Grosuplje že urejeno.
BTW.....SGD je zadnje dni moral z dratpiršnami čistiti tirnice po Čušperku, da se je nabiralnik lahko pridrsal čez hrib.
Vso srečo s potniškim
Dokler ne bo urejen odsek GP- Lb je brez veze srat ga z nekimi začasnimi "rešitvami", ker to prerado ostane za stalno. Počakajmo kaj bo z aktivnostimi nabiralcev sekundarnih surovin, ko se bodo začeli polagati kabli po progi. Preden se jih bo spravilo v red, bo tudi Grosuplje že urejeno.
BTW.....SGD je zadnje dni moral z dratpiršnami čistiti tirnice po Čušperku, da se je nabiralnik lahko pridrsal čez hrib.
Vso srečo s potniškim
Re: Čudež na kočevski progi!
Pa ob rednem prometu tirnice ne bodo sproti dovolj čiste, da ne bo pretiranih težav? Skoraj ne morem verjeti, da je Čušperk toliko bolj neugoden od katerega koli klanca na ostalih progah v Sloveniji ... Seveda, ob trenutnem prometu (nekaj parov vlakov tedensko) ima narava več kot dovolj časa, da za naslednji vlak pripravi drsalnice ...ŽAT32 napisal/-a:BTW.....SGD je zadnje dni moral z dratpiršnami čistiti tirnice po Čušperku, da se je nabiralnik lahko pridrsal čez hrib.
Vso srečo s potniškim
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Sem lepo napisal, da se lahko naredi provizorij. V Poljčanah je stal kar precej let.Tir 1 zagotovo nima perona. Tisto peščeno nasutje, ki je na uradni skici označeno kot peron 1, je privzdignjeno zgolj ob tiru 2.
Re: Čudež na kočevski progi!
Vsi samo iščete izgovore, da se ne dela! lahko se uredi dodaten peron sem napisal. in ne ga srat o listju na progi. To nima zveze s prometom ampak NE-prometom!Pa še en hakeljček je ......... po prvem tiru garnitura ne more, ker se v krivini podrgne ob nakladalno rampo.
Dokler ne bo urejen odsek GP- Lb je brez veze srat ga z nekimi začasnimi "rešitvami", ker to prerado ostane za stalno. Počakajmo kaj bo z aktivnostimi nabiralcev sekundarnih surovin, ko se bodo začeli polagati kabli po progi. Preden se jih bo spravilo v red, bo tudi Grosuplje že urejeno.
BTW.....SGD je zadnje dni moral z dratpiršnami čistiti tirnice po Čušperku, da se je nabiralnik lahko pridrsal čez hrib.
Vso srečo s potniškim
Re: Čudež na kočevski progi!
Niso ravno izgovori ,no
Raje naj se dokonča vse potrebno za uvedbo potniškega prometa, ne pa da se nekaj na silo vpeljuje, potem pa so same težave. Zakaj bi najprej vpeljali še nekaj vlakov, potem pa se gužvali skupaj z bagri....
Ja, listje...........
Na tem ljubem klancu je proga kot v predoru, drevje z obeh strani, veje pridejo skupaj. Vlak listje privzdigne in povozi. Res je to razmeroma kratko obdobje v letu, pa so vendar vsako leto iste težave.
Dva prazničnas dneva, potem vikend, po štirih dneh prvi vlak - zamuda zagotovljena. "Dragi potniki, vlak ima neznano količino minut zamude, do večerje boste verjetno doma" Pa če gre prvi vlak v dolino.............da ne bomo imeli svojih Rudin.
Pa bo prišla zima bleda starka in snega nasula.
Ja, sedaj boste navalili: saj bo gretje kretnic. Res je, zadeva deluje, vendar le do nekih 12 cm nad GRT. Potem pa brez šafle ne gre več.
Cestarji lepo splužijo ceste in obenem zabijejo zaporniške pogone, de se rampa ne spusti. Zopet brez šafle ni nič.
Žlebovi ne prehodih prav fletno zmrznejo. V ponedeljek zjutraj pa lahek vlak poskoči. Spet je rešitev šafla in kramp.
Z lopatami in krampi ni problema. Problem je v tem, da jih nima kdo gnati. Nadzornik v Gp nima niti toliko delavcev, da bi na vsako postajo poslal po enega...
In mi bomo vozili potniške vlake
Raje naj se dokonča vse potrebno za uvedbo potniškega prometa, ne pa da se nekaj na silo vpeljuje, potem pa so same težave. Zakaj bi najprej vpeljali še nekaj vlakov, potem pa se gužvali skupaj z bagri....
Ja, listje...........
Na tem ljubem klancu je proga kot v predoru, drevje z obeh strani, veje pridejo skupaj. Vlak listje privzdigne in povozi. Res je to razmeroma kratko obdobje v letu, pa so vendar vsako leto iste težave.
Dva prazničnas dneva, potem vikend, po štirih dneh prvi vlak - zamuda zagotovljena. "Dragi potniki, vlak ima neznano količino minut zamude, do večerje boste verjetno doma" Pa če gre prvi vlak v dolino.............da ne bomo imeli svojih Rudin.
Pa bo prišla zima bleda starka in snega nasula.
Ja, sedaj boste navalili: saj bo gretje kretnic. Res je, zadeva deluje, vendar le do nekih 12 cm nad GRT. Potem pa brez šafle ne gre več.
Cestarji lepo splužijo ceste in obenem zabijejo zaporniške pogone, de se rampa ne spusti. Zopet brez šafle ni nič.
Žlebovi ne prehodih prav fletno zmrznejo. V ponedeljek zjutraj pa lahek vlak poskoči. Spet je rešitev šafla in kramp.
Z lopatami in krampi ni problema. Problem je v tem, da jih nima kdo gnati. Nadzornik v Gp nima niti toliko delavcev, da bi na vsako postajo poslal po enega...
In mi bomo vozili potniške vlake
Re: Čudež na kočevski progi!
Bo pa Beilhack jeseni vsako jutro naredil eno "tekalno" vožnjoŽAT32 napisal/-a:Niso ravno izgovori ,no
Ja, listje...........
Na tem ljubem klancu je proga kot v predoru, drevje z obeh strani, veje pridejo skupaj. Vlak listje privzdigne in povozi. Res je to razmeroma kratko obdobje v letu, pa so vendar vsako leto iste težave.
Dva prazničnas dneva, potem vikend, po štirih dneh prvi vlak - zamuda zagotovljena. "Dragi potniki, vlak ima neznano količino minut zamude, do večerje boste verjetno doma" Pa če gre prvi vlak v dolino.............da ne bomo imeli svojih Rudin.
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Še spomladi je bil pogled na železniško postajo Lipovec takšen...
..hiša s hišno številko Lipovec 59...
..., ki je bila zgrajena po II. svetovni vojni...
in se je potnikom ob prihodu na postajo pokazala v takšni obliki. In potem...
...pride leto 2019, ko objekt izgine s površja zemlje.
Nobene sledi, da je tu nekoč stalo postajno poslopje.
Vse je počiščeno in nikjer niti najmanjše sledi.
Sameva samo še hidrant, če se bo tu ustavila kdaj kakšna muzejska parna lokomotiva, da dopolni zalogo vode.
Že čez desetletje morda bodo mladi iskali ostanke neke železniške postaje, ki naj bi bila tu nekje.
Re: Čudež na kočevski progi!
V letu 2019 je izginilo še kar nekaj objektov ob progah v lasti SŽ. Npr dva med ZM in Hrastnikom.
Re: Čudež na kočevski progi!
Tudi v Stari Cerkvi bosta padla oba objekta.
Re: Čudež na kočevski progi!
Poleg tega je tir 1 stranski tir kar se vidi tudi po tem da je na njem raztirnik in torej uvozovi vlakov na tir 1 niso mogoči.leteči vlak napisal/-a:Tir 1 zagotovo nima perona. Tisto peščeno nasutje, ki je na uradni skici označeno kot peron 1, je privzdignjeno zgolj ob tiru 2.
EDIT: foto dokaz.