Vozni red 2019/2020

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

Poglejte 1414/1415

https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2020

https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2020
_____
Tudi D352,353,354 vozi iz Gradec za Špilje vozi do 6.september.2020 zadnji zaradi ni več lok 1144 v špilje .. bo vozi vedno cityjet 4744 .

https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2020

Lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 349
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Mičo »

RitterVonGhega napisal/-a:Poglejte 1414/1415

https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2020

https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2020
_____
Tudi D352,353,354 vozi iz Gradec za Špilje vozi do 6.september.2020 zadnji zaradi ni več lok 1144 v špilje .. bo vozi vedno cityjet 4744 .

https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2020

Lp
Tukaj kaže, da bo na celotni relaciji Dobova-Gradec-Dobova vozila 541?
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a desiro »

Najbolje ja da se najnovejšo visokozmogljivo lokomotivo vredno 5 miljonov € uporablja za vožnjo do meje.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 167
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a zigc0601 »

Koda: Izberi vse

https://www.blog.uporabnastran.si/2019/12/30/vlak-hodos-ljubljana-koper-502-503-2020-hitrejsi-za-76-46-minut-nagibni-vlak-pendolino-ostaja/
No to je pa ena dobra novica... Se oproščam, če ste o tem že govorili, ampak na tem linku je lepo nazorno zapisano. Je pa še kar nekaj možnosti za izboljšave... Morda ukiniti kakšno postajo...
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 197
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

zigc0601 napisal/-a:

Koda: Izberi vse

https://www.blog.uporabnastran.si/2019/12/30/vlak-hodos-ljubljana-koper-502-503-2020-hitrejsi-za-76-46-minut-nagibni-vlak-pendolino-ostaja/
No to je pa ena dobra novica... Se oproščam, če ste o tem že govorili, ampak na tem linku je lepo nazorno zapisano. Je pa še kar nekaj možnosti za izboljšave... Morda ukiniti kakšno postajo...
Ja pa kaj še :) Sedaj mi Pendolino ustavlja v Litiji, ni lepšega kot Ljubljana-Litija v 20 minutah
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

In zakaj takšno navdušenje nad nagibnim vlakom, ki dosega na povsem obnovljeni progi enake hitrosti kot Citadella, ki vozi hitro kakor tovorni vlak. Če kdo ne verjame naj pogleda vozni red, recimo Ormož-Pragersko oba vozita 25 minut, no Pohorc ima postanek več, v nasprotni smeri je pa Citadela hitrejša za 2 minuti.... K pa takšen napredek in vlaganje v infrastrukturo, ki ne služi namenu!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a cokla »

Ljubitelj napisal/-a:In zakaj takšno navdušenje nad nagibnim vlakom, ki dosega na povsem obnovljeni progi enake hitrosti kot Citadella, ki vozi hitro kakor tovorni vlak. Če kdo ne verjame naj pogleda vozni red, recimo Ormož-Pragersko oba vozita 25 minut, no Pohorc ima postanek več, v nasprotni smeri je pa Citadela hitrejša za 2 minuti.... K pa takšen napredek in vlaganje v infrastrukturo, ki ne služi namenu!

To je laž....na omenjenem odseku vozi Pendolino s hitrostjo med 130 in 160 km/h. Kot tudi na večih delov proge med Hodošem in Pragerskim.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

To je laž....na omenjenem odseku vozi Pendolino s hitrostjo med 130 in 160 km/h. Kot tudi na večih delov proge med Hodošem in Pragerskim.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
In ima enake vozne čase kot Citadella, kakor sem napisal. A mogoče Citadella vozi 130-140 km/h?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:
To je laž....na omenjenem odseku vozi Pendolino s hitrostjo med 130 in 160 km/h. Kot tudi na večih delov proge med Hodošem in Pragerskim.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
In ima enake vozne čase kot Citadella, kakor sem napisal. A mogoče Citadella vozi 130-140 km/h?
Ker ima Pohorc postanek v Kidričevem, Citadella pa ne. Posledično tudi 30-40 km/h večja hitrost ne pomaga. Pa za "rezervo" voznega časa še nisi slišal? Pa toliko se voziš po Evropi...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ljubitelj napisal/-a:.... K pa takšen napredek in vlaganje v infrastrukturo, ki ne služi namenu!
160/140/120 so progovne hitrosti na prvih 30 kilometrov v smeri Hodoša, razen kretnice pri Ptuju je 100 km/h. In to nagibalo bi gladko posekalo Citadello, če ne bi bilo odločilnega postanka. In to je Kidričevo. Kaj je lepšega iz 160 na 0, minuto čakat in zopet na 160 km/h. Medtem pa Citadella švigne mimo z 125 km/h. Infrastruktura že omogoča marsikaj, ampak Pendolino ima pač preveč postankov. To je pa glavni problem.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:
160/140/120 so progovne hitrosti na prvih 30 kilometrov v smeri Hodoša, ...
Moralo bi pa biti 160/160/160, ampak kaj ko so se spet orientirali na hitrosti Desiroja in Mopeda/Brižite za lahki in težki vlak. Ko bodo enkrat Stadlerji in Žive tam, bo treba spremeniti...
Na splošno sem ob zadnji poti po Štajerskem dobil občutek, da so omejitve marsikje precej nižje, kot bi lahko bile. Na primer Laško - Celje bi Pendolino komot peljal celo pot 120 in več, morda celo Siemens. Že pogled na progo v spodnjem posnetku pove marsikaj - po taki progi (upoštevajoč krivine) bi se npr. v Avstriji zagotovo vozilo prek 100 km/h.

Povezava na video

Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ker ima Pohorc postanek v Kidričevem, Citadella pa ne. Posledično tudi 30-40 km/h večja hitrost ne pomaga. Pa za "rezervo" voznega časa še nisi slišal? Pa toliko se voziš po Evropi...
Zanimivo, Ormož-Ptuj pa ni postanka pa imata enak vozni čas.... No, hakeljc je pri tem, da se pri visokih hitrostih malo prišpara, večino se prišpara z nagibnim vlakom pri hitrostih tipičnih med Celjem in LJ.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ker ima Pohorc postanek v Kidričevem, Citadella pa ne. Posledično tudi 30-40 km/h večja hitrost ne pomaga. Pa za "rezervo" voznega časa še nisi slišal? Pa toliko se voziš po Evropi...
Iz Laškega proti Celju je do ovinka v Tremarjih 120/100/80 km/h. To nima zveze z izračunom, ga ni boga, ki bi nagibnemu vlaku dovolil 50% večjo hitrost kot navadnemu, kaj šele 25% "lahkemu" napram navadnemu. Zanimivo s čem to utemeljujejo, razen če ne smatrajo da je odsek prekratek za navadni vlak?
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a desiro »

Ljubitelj napisal/-a:
Ker ima Pohorc postanek v Kidričevem, Citadella pa ne. Posledično tudi 30-40 km/h večja hitrost ne pomaga. Pa za "rezervo" voznega časa še nisi slišal? Pa toliko se voziš po Evropi...
Iz Laškega proti Celju je do ovinka v Tremarjih 120/100/80 km/h. To nima zveze z izračunom, ga ni boga, ki bi nagibnemu vlaku dovolil 50% večjo hitrost kot navadnemu, kaj šele 25% "lahkemu" napram navadnemu. Zanimivo s čem to utemeljujejo, razen če ne smatrajo da je odsek prekratek za navadni vlak?
Saj tudi omejitev 80 za navadne vlake tukaj ni na mestu....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:
Ker ima Pohorc postanek v Kidričevem, Citadella pa ne. Posledično tudi 30-40 km/h večja hitrost ne pomaga. Pa za "rezervo" voznega časa še nisi slišal? Pa toliko se voziš po Evropi...
Iz Laškega proti Celju je do ovinka v Tremarjih 120/100/80 km/h. To nima zveze z izračunom, ga ni boga, ki bi nagibnemu vlaku dovolil 50% večjo hitrost kot navadnemu, kaj šele 25% "lahkemu" napram navadnemu. Zanimivo s čem to utemeljujejo, razen če ne smatrajo da je odsek prekratek za navadni vlak?
Sklepam da si malo falil citat, ne vem če se to navezuje na ta stavek :D Sicer pa tudi naprej skozi ovinek - nimam pojma zakaj mora tam Pendolino nižati na 90, po lepo obnovljeni progi in z vklopljeno nagibno. Še s Siemensom bi šlo vsaj 100 tam skozi. Tako kot je napisal @desiro, omejitve niso na mestu. Rezerve za obljubljenih 90 minut od LJ do MB ima vsaj po mojem občutku ICS še kar precej in je realno izvedljivo.
Odgovori