Vozni red 2019/2020
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2019/2020
Poglejte 1414/1415
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2020
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2020
_____
Tudi D352,353,354 vozi iz Gradec za Špilje vozi do 6.september.2020 zadnji zaradi ni več lok 1144 v špilje .. bo vozi vedno cityjet 4744 .
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2020
Lp
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2020
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2020
_____
Tudi D352,353,354 vozi iz Gradec za Špilje vozi do 6.september.2020 zadnji zaradi ni več lok 1144 v špilje .. bo vozi vedno cityjet 4744 .
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2020
Lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2019/2020
Tukaj kaže, da bo na celotni relaciji Dobova-Gradec-Dobova vozila 541?RitterVonGhega napisal/-a:Poglejte 1414/1415
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2020
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2020
_____
Tudi D352,353,354 vozi iz Gradec za Špilje vozi do 6.september.2020 zadnji zaradi ni več lok 1144 v špilje .. bo vozi vedno cityjet 4744 .
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2020
Lp
Re: Vozni red 2019/2020
Najbolje ja da se najnovejšo visokozmogljivo lokomotivo vredno 5 miljonov € uporablja za vožnjo do meje.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Vozni red 2019/2020
Koda: Izberi vse
https://www.blog.uporabnastran.si/2019/12/30/vlak-hodos-ljubljana-koper-502-503-2020-hitrejsi-za-76-46-minut-nagibni-vlak-pendolino-ostaja/
Re: Vozni red 2019/2020
Ja pa kaj še Sedaj mi Pendolino ustavlja v Litiji, ni lepšega kot Ljubljana-Litija v 20 minutahzigc0601 napisal/-a:No to je pa ena dobra novica... Se oproščam, če ste o tem že govorili, ampak na tem linku je lepo nazorno zapisano. Je pa še kar nekaj možnosti za izboljšave... Morda ukiniti kakšno postajo...Koda: Izberi vse
https://www.blog.uporabnastran.si/2019/12/30/vlak-hodos-ljubljana-koper-502-503-2020-hitrejsi-za-76-46-minut-nagibni-vlak-pendolino-ostaja/
Re: Vozni red 2019/2020
In zakaj takšno navdušenje nad nagibnim vlakom, ki dosega na povsem obnovljeni progi enake hitrosti kot Citadella, ki vozi hitro kakor tovorni vlak. Če kdo ne verjame naj pogleda vozni red, recimo Ormož-Pragersko oba vozita 25 minut, no Pohorc ima postanek več, v nasprotni smeri je pa Citadela hitrejša za 2 minuti.... K pa takšen napredek in vlaganje v infrastrukturo, ki ne služi namenu!
Re: Vozni red 2019/2020
Ljubitelj napisal/-a:In zakaj takšno navdušenje nad nagibnim vlakom, ki dosega na povsem obnovljeni progi enake hitrosti kot Citadella, ki vozi hitro kakor tovorni vlak. Če kdo ne verjame naj pogleda vozni red, recimo Ormož-Pragersko oba vozita 25 minut, no Pohorc ima postanek več, v nasprotni smeri je pa Citadela hitrejša za 2 minuti.... K pa takšen napredek in vlaganje v infrastrukturo, ki ne služi namenu!
To je laž....na omenjenem odseku vozi Pendolino s hitrostjo med 130 in 160 km/h. Kot tudi na večih delov proge med Hodošem in Pragerskim.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vozni red 2019/2020
In ima enake vozne čase kot Citadella, kakor sem napisal. A mogoče Citadella vozi 130-140 km/h?To je laž....na omenjenem odseku vozi Pendolino s hitrostjo med 130 in 160 km/h. Kot tudi na večih delov proge med Hodošem in Pragerskim.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Re: Vozni red 2019/2020
Ker ima Pohorc postanek v Kidričevem, Citadella pa ne. Posledično tudi 30-40 km/h večja hitrost ne pomaga. Pa za "rezervo" voznega časa še nisi slišal? Pa toliko se voziš po Evropi...Ljubitelj napisal/-a:In ima enake vozne čase kot Citadella, kakor sem napisal. A mogoče Citadella vozi 130-140 km/h?To je laž....na omenjenem odseku vozi Pendolino s hitrostjo med 130 in 160 km/h. Kot tudi na večih delov proge med Hodošem in Pragerskim.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Re: Vozni red 2019/2020
160/140/120 so progovne hitrosti na prvih 30 kilometrov v smeri Hodoša, razen kretnice pri Ptuju je 100 km/h. In to nagibalo bi gladko posekalo Citadello, če ne bi bilo odločilnega postanka. In to je Kidričevo. Kaj je lepšega iz 160 na 0, minuto čakat in zopet na 160 km/h. Medtem pa Citadella švigne mimo z 125 km/h. Infrastruktura že omogoča marsikaj, ampak Pendolino ima pač preveč postankov. To je pa glavni problem.Ljubitelj napisal/-a:.... K pa takšen napredek in vlaganje v infrastrukturo, ki ne služi namenu!
Re: Vozni red 2019/2020
Moralo bi pa biti 160/160/160, ampak kaj ko so se spet orientirali na hitrosti Desiroja in Mopeda/Brižite za lahki in težki vlak. Ko bodo enkrat Stadlerji in Žive tam, bo treba spremeniti...Re 4/4 napisal/-a:
160/140/120 so progovne hitrosti na prvih 30 kilometrov v smeri Hodoša, ...
Na splošno sem ob zadnji poti po Štajerskem dobil občutek, da so omejitve marsikje precej nižje, kot bi lahko bile. Na primer Laško - Celje bi Pendolino komot peljal celo pot 120 in več, morda celo Siemens. Že pogled na progo v spodnjem posnetku pove marsikaj - po taki progi (upoštevajoč krivine) bi se npr. v Avstriji zagotovo vozilo prek 100 km/h.
Re: Vozni red 2019/2020
Zanimivo, Ormož-Ptuj pa ni postanka pa imata enak vozni čas.... No, hakeljc je pri tem, da se pri visokih hitrostih malo prišpara, večino se prišpara z nagibnim vlakom pri hitrostih tipičnih med Celjem in LJ.Ker ima Pohorc postanek v Kidričevem, Citadella pa ne. Posledično tudi 30-40 km/h večja hitrost ne pomaga. Pa za "rezervo" voznega časa še nisi slišal? Pa toliko se voziš po Evropi...
Re: Vozni red 2019/2020
Iz Laškega proti Celju je do ovinka v Tremarjih 120/100/80 km/h. To nima zveze z izračunom, ga ni boga, ki bi nagibnemu vlaku dovolil 50% večjo hitrost kot navadnemu, kaj šele 25% "lahkemu" napram navadnemu. Zanimivo s čem to utemeljujejo, razen če ne smatrajo da je odsek prekratek za navadni vlak?Ker ima Pohorc postanek v Kidričevem, Citadella pa ne. Posledično tudi 30-40 km/h večja hitrost ne pomaga. Pa za "rezervo" voznega časa še nisi slišal? Pa toliko se voziš po Evropi...
Re: Vozni red 2019/2020
Saj tudi omejitev 80 za navadne vlake tukaj ni na mestu....Ljubitelj napisal/-a:Iz Laškega proti Celju je do ovinka v Tremarjih 120/100/80 km/h. To nima zveze z izračunom, ga ni boga, ki bi nagibnemu vlaku dovolil 50% večjo hitrost kot navadnemu, kaj šele 25% "lahkemu" napram navadnemu. Zanimivo s čem to utemeljujejo, razen če ne smatrajo da je odsek prekratek za navadni vlak?Ker ima Pohorc postanek v Kidričevem, Citadella pa ne. Posledično tudi 30-40 km/h večja hitrost ne pomaga. Pa za "rezervo" voznega časa še nisi slišal? Pa toliko se voziš po Evropi...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Vozni red 2019/2020
Sklepam da si malo falil citat, ne vem če se to navezuje na ta stavek Sicer pa tudi naprej skozi ovinek - nimam pojma zakaj mora tam Pendolino nižati na 90, po lepo obnovljeni progi in z vklopljeno nagibno. Še s Siemensom bi šlo vsaj 100 tam skozi. Tako kot je napisal @desiro, omejitve niso na mestu. Rezerve za obljubljenih 90 minut od LJ do MB ima vsaj po mojem občutku ICS še kar precej in je realno izvedljivo.Ljubitelj napisal/-a:Iz Laškega proti Celju je do ovinka v Tremarjih 120/100/80 km/h. To nima zveze z izračunom, ga ni boga, ki bi nagibnemu vlaku dovolil 50% večjo hitrost kot navadnemu, kaj šele 25% "lahkemu" napram navadnemu. Zanimivo s čem to utemeljujejo, razen če ne smatrajo da je odsek prekratek za navadni vlak?Ker ima Pohorc postanek v Kidričevem, Citadella pa ne. Posledično tudi 30-40 km/h večja hitrost ne pomaga. Pa za "rezervo" voznega časa še nisi slišal? Pa toliko se voziš po Evropi...