Tudi vlečno vozilo ali samo osebje?Nejac napisal/-a:Baje SŽ vozi samo iz/do St. Michaela. Tam pa prevzame RTB (Ruhrtalbahn).Re 4/4 napisal/-a: Še rahli O.T. Od januarja ima tovodni promet nov vlak v Avstriji. Bremen-Passau-Linz-Gradec-Koper. Vozijo pa avtomobile.
Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
LP, Metod
Re: Nove garniture Stadler
Vedno so lastne lokomotive.mkx napisal/-a:Tudi vlečno vozilo ali samo osebje?Nejac napisal/-a:Baje SŽ vozi samo iz/do St. Michaela. Tam pa prevzame RTB (Ruhrtalbahn).Re 4/4 napisal/-a: Še rahli O.T. Od januarja ima tovodni promet nov vlak v Avstriji. Bremen-Passau-Linz-Gradec-Koper. Vozijo pa avtomobile.
Ti dve gresta v Breclav.
https://mysocialmate.co/media/220019240 ... 6Ip1Y_Hpj7
Re: Nove garniture Stadler
Re 4/4 napisal/-a:TGV Lyria napisal/-a: Še rahli O.T. Od januarja ima tovodni promet nov vlak v Avstriji. Bremen-Passau-Linz-Gradec-Koper. Vozijo pa avtomobile.
Avtor: Günter Kornhuber, FB
Zraven pa je napisal: Seit Jänner 2020 erreichen die Lokomotiven der Baureihe 541 der SZ #SlovenskeZeleznice planmäßig den Bahnhof St. Michael. Am 15.01.2020 bespannte 91 79 1541 005-9 den GAG 49433 von St.Michael nach Koper. Dieser Zug kommt mit der Rurtalbahn (RTB) aus Bremen (via Passau und Linz) wo sich in der Nähe in Emden ein Werk von Volkswagen befindet nach St.Michael. Die Aufnahme entstand bei der Durchfahrt durch Graz Hbf.
Re: Nove garniture Stadler
Maribor - Pragersko in Ormož - Pragersko, oz. na vseh primernih odsekih na Prekmurski progi. Brez težavDino S napisal/-a:Še vedno mi ni jasno, kje bodo novi Stadlerji lahko vozili 160 km/h
Re: Nove garniture Stadler
Prvi že na poti v Slovenijo
Re: Nove garniture Stadler
Pozdravljeni pozitivno misleči
Menim, da bi kompozicijo, videno na tem filmčku, prenesli kar k nam. Najmanj dve koristi bi imeli. Potniški del ne rabi elektromotorjev. Problemi z bicikli odpadejo, saj imamo spredaj in zadaj dovolj tovornih vagonov. Poleti, pa lahko tudi potniki poleg svojih koles uživajo na svežem zraku. Edino lokomotivo bi morali še barvno uskladiti, pa smo na konju.
LP Igor
Menim, da bi kompozicijo, videno na tem filmčku, prenesli kar k nam. Najmanj dve koristi bi imeli. Potniški del ne rabi elektromotorjev. Problemi z bicikli odpadejo, saj imamo spredaj in zadaj dovolj tovornih vagonov. Poleti, pa lahko tudi potniki poleg svojih koles uživajo na svežem zraku. Edino lokomotivo bi morali še barvno uskladiti, pa smo na konju.
LP Igor
Re: Nove garniture Stadler
V Slovenijo ali v Halle Ammendorf (Nemčija)? Zakaj se potem ta kraj omenja v komentarju videoposnetka. Iz Varšave je dosti bližja pot do Slovenije.smok1 napisal/-a:Prvi že na poti v Slovenijo
Tine
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Nove garniture Stadler
Ali misliš, da bodo popravili progovne hitrosti, ker je sedaj na odseku Maribor Tezno - Pragersko za lahke vlake hitrost 140 km/h?TGV Lyria napisal/-a:Maribor - Pragersko in Ormož - Pragersko, oz. na vseh primernih odsekih na Prekmurski progi. Brez težavDino S napisal/-a:Še vedno mi ni jasno, kje bodo novi Stadlerji lahko vozili 160 km/h
lp
Re: Nove garniture Stadler
Tin€ napisal/-a:V Slovenijo ali v Halle Ammendorf (Nemčija)? Zakaj se potem ta kraj omenja v komentarju videoposnetka. Iz Varšave je dosti bližja pot do Slovenije.smok1 napisal/-a:Prvi že na poti v Slovenijo
Po moje se prehitro veselijo. Se mi zdi, da gre na dodatna testiranja v Nemčijo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nove garniture Stadler
Če bodo tako vozili, bo prej marec. A velja pravilo po eno garnituro ali še niso vse končane
Re: Nove garniture Stadler
Drži. Tole ni 610-001, ampak 003.cokla napisal/-a:Tin€ napisal/-a:V Slovenijo ali v Halle Ammendorf (Nemčija)? Zakaj se potem ta kraj omenja v komentarju videoposnetka. Iz Varšave je dosti bližja pot do Slovenije.smok1 napisal/-a:Prvi že na poti v Slovenijo
Po moje se prehitro veselijo. Se mi zdi, da gre na dodatna testiranja v Nemčijo.
Re: Nove garniture Stadler
Te hitrosti so orientirane na edini lahki vlak na SŽ - Siemensa, ki ima Vmax=140 km/h. Je že davno tega @Ljubitelj ugotavljal.petindvajsetka napisal/-a:Ali misliš, da bodo popravili progovne hitrosti, ker je sedaj na odseku Maribor Tezno - Pragersko za lahke vlake hitrost 140 km/h?TGV Lyria napisal/-a:Maribor - Pragersko in Ormož - Pragersko, oz. na vseh primernih odsekih na Prekmurski progi. Brez težavDino S napisal/-a:Še vedno mi ni jasno, kje bodo novi Stadlerji lahko vozili 160 km/h
lp
Očitno bodo tam opravili manjkajoče teste signalizacije, ki jih je omenil @Re 4/4. Je pa to jasen dokaz, da je vseh pet dizelašev že gotovih.cokla napisal/-a:Po moje se prehitro veselijo. Se mi zdi, da gre na dodatna testiranja v Nemčijo.
Re: Nove garniture Stadler
TGV Lyria napisal/-a:
Očitno bodo tam opravili manjkajoče teste signalizacije, ki jih je omenil @Re 4/4. Je pa to jasen dokaz, da je vseh pet dizelašev že gotovih.
Ob pomanjkanju garnitur, kot je sedaj, to ni neka pridobitev. Še posebej, ker morajo teste opraviti tudi pri nas.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nove garniture Stadler
Aleš, lahko bi koristilo to v kolikor je vseh 5 garnitur gotovih. V tem primeru domnevam da gre za tipsko preizkušanje in v kolikor imaš na voljo več "preizkušancev" lahko vzporedno izvajaš različne teste. Na tak način časovnico skrajšaš.cokla napisal/-a:TGV Lyria napisal/-a:
Očitno bodo tam opravili manjkajoče teste signalizacije, ki jih je omenil @Re 4/4. Je pa to jasen dokaz, da je vseh pet dizelašev že gotovih.
Ob pomanjkanju garnitur, kot je sedaj, to ni neka pridobitev. Še posebej, ker morajo teste opraviti tudi pri nas.
Ali se bodo tega poslužili tudi v to zgodbo vpleteni pa bomo videli.
Tine