Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 796
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a petindvajsetka » 10.02.2020, 9:52

Ljubitelj napisal/-a:
Kot glavni bistroumnež bi samo povprašal

1) Prihod DEM je bil napovedan pred novim letom 2020, danes smo 10.2.2020 pa še ni duha ne sluha o prihodu
2) Prva dva cikla šolanja instruktorjev sta bila izvedena decembra 2020, 3. bi se naj začel v sredini januarja na garniturah dobavljenih v Slovenijo. Spet ni duha ne sluha o zaključku šolanja inštruktorjev
3) Garniture so bile testirane na tesni progi na Poljskem, nato so jih kao odpeljali na testiranje v Berlin, nato so jih testirali na Dunaju v klimatskem kanalu,
4) ko bi naj končno prispele, človek bere da jih testirajo na Koroškem. Približno 6 tednov potem, ko bi naj bile dobavljene in 3 tedne kasneje ko bi naj bil izveden zaključni del šolanja so še vedno na testiranju v Avstriji
5) In ker smo davkoplačevalci dali garancijo za nakup (brez nje nakupa ne bi bilo) bi se spodobilo, da se jih obvesti kakšno je stanje z dobavo precej unikatnih dizelskih garnitur, kajti vse skupaj kaže na precejšno šlamastiko glede načrtovanja dobav.


No comment na tole zgoraj zapisano. S čim se vse majo (ima) eni (eden) ubadat..
[-o< [-o<
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4482
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 10.02.2020, 10:59

No comment na tole zgoraj zapisano. S čim se vse majo (ima) eni (eden) ubadat..


Država je pač dala garancijo v imenu davkoplačevalcev, torej sem tudi sam dal en košček v velikosti 175€ in imam upravičen interes do tega, kako poteka posel s sredstvi, ki sem jih garantiral. Ko bo pa Železnica privat firme, in bo živela brez garancij davkoplačevalcev in tudi brez obilnega sofinanciranja države, potem pa ne bom imel nikakršnega interesa (seceda če ne bom kapitalski solastnik firme) do tega, kako se upravlja sredstva firme. Preprosto kot pasulj!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11433
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a cokla » 10.02.2020, 11:06

Ljubitelj napisal/-a:
Seveda....to je znana in večkrat uporabljena proga za testiranje ravno zaradi svoje konfiguracije. Ampak; dopovedati to v glavo raznim "bistroumnežem" in vsevedom tukaj-zato bi bil potreben že Tom Cruise z misijo nemogoče.


Kot glavni bistroumnež bi samo povprašal

1) Prihod DEM je bil napovedan pred novim letom 2020, danes smo 10.2.2020 pa še ni duha ne sluha o prihodu
2) Prva dva cikla šolanja instruktorjev sta bila izvedena decembra 2020, 3. bi se naj začel v sredini januarja na garniturah dobavljenih v Slovenijo. Spet ni duha ne sluha o zaključku šolanja inštruktorjev
3) Garniture so bile testirane na tesni progi na Poljskem, nato so jih kao odpeljali na testiranje v Berlin, nato so jih testirali na Dunaju v klimatskem kanalu,
4) ko bi naj končno prispele, človek bere da jih testirajo na Koroškem. Približno 6 tednov potem, ko bi naj bile dobavljene in 3 tedne kasneje ko bi naj bil izveden zaključni del šolanja so še vedno na testiranju v Avstriji
5) In ker smo davkoplačevalci dali garancijo za nakup (brez nje nakupa ne bi bilo) bi se spodobilo, da se jih obvesti kakšno je stanje z dobavo precej unikatnih dizelskih garnitur, kajti vse skupaj kaže na precejšno šlamastiko glede načrtovanja dobav.


=D> =D> =D> =D> =D> #-o
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3423
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.02.2020, 12:00

Ljubitelj napisal/-a:
Kot glavni bistroumnež bi samo povprašal

1) Prihod DEM je bil napovedan pred novim letom 2020, danes smo 10.2.2020 pa še ni duha ne sluha o prihodu
2) Prva dva cikla šolanja instruktorjev sta bila izvedena decembra 2020, 3. bi se naj začel v sredini januarja na garniturah dobavljenih v Slovenijo. Spet ni duha ne sluha o zaključku šolanja inštruktorjev
3) Garniture so bile testirane na tesni progi na Poljskem, nato so jih kao odpeljali na testiranje v Berlin, nato so jih testirali na Dunaju v klimatskem kanalu,
4) ko bi naj končno prispele, človek bere da jih testirajo na Koroškem. Približno 6 tednov potem, ko bi naj bile dobavljene in 3 tedne kasneje ko bi naj bil izveden zaključni del šolanja so še vedno na testiranju v Avstriji
5) In ker smo davkoplačevalci dali garancijo za nakup (brez nje nakupa ne bi bilo) bi se spodobilo, da se jih obvesti kakšno je stanje z dobavo precej unikatnih dizelskih garnitur, kajti vse skupaj kaže na precejšno šlamastiko glede načrtovanja dobav.


Ni problema, lahko vprašaš. Imamo nekateri vire na Poljskem.
1) Da. Prihod je bil napovedan do konca leta, vendar so se spremenile okoliščine na katere proizvajalec ni imel neposrednega vpliva. O ERMTS je že bilo napisano. Drugi problem pa so dobavitelji. Ti se soočajo s pomanjkanjem kadra in z naravnimi nesrečami, zato je njihova proizvodnja delno omejena, kar lahko podaljšuje dobavo pri vseh proizvajalcih železniških vozil.
2) Da. Vendar, če še ni izvedena implementacija evropske varnostne naprave, dobavitelj ne more šolati osebja na varnostni napravi, ki nima certifikata.
3) Ti testi so normalna faza vsakega prvega železniškega vozila, ki se ga izdela. S tem se dokazuje, da vozilo ustreza zahtevam v standardih. Datum testov je odvisen od večih faktorjev. Tudi od tega, kdaj imajo laboratoriji proste kapacitete.
4) Razlog v prvih treh točkah.
5) Da. Kot davkoplačevalec maš vso pravico vedeti in vprašati. Nimaš pa pravice delati zaključkov, če ne poznaš zadev odzadaj, niti ne poznaš, kako se železniško vozilo daje na trg.

Pa da smo na jasnem dajem prevod iz poljščine. Ker poljsko nimam pojma, bo prevedel ata gugl.

Prvi novi letaki Flirts naj bi prevažali potnike Koleje Mazowieckie z novega voznega reda, ki bo začel veljati 15. decembra 2019. Vendar se do tega datuma to ne bo zgodilo.
Od decembra do konca maja smo slišali napovedi o izstrelitvi sodobnega Flirt III na mazovijskih poteh. Že vemo, da to ne bo storjeno.

- Izvedba novih vlakov je načrtovana za prvo polovico leta 2020, je v odgovoru na vprašanja železniškega trga zapisala Donata Nowakowska, tiskovna predstavnica Koleje Mazowieckie. Za pojasnilo je poslala proizvajalcu vozil - Siedlce Stadlerju.

- Zanesljivost in varnost naših vozil sta naša glavna prednostna naloga. Intenzivno delamo na projektu in se trudimo, da bi Mazovijske železnice in potniki v Mazoviji zagotovili sodobna vozila najvišje kakovosti - piše Marta Jarosińska, predstavnica proizvajalca. Pojasnjuje, da so se med izvajanjem pogodbenih okoliščin pojavile zunaj proizvajalčevega nadzora, ki so vplivale na razpored izvajanja projekta.

- Zlasti so povezane s spremembami zakonskih predpisov in standardov ter omejenimi možnostmi testiranja naprav na vozilu sistema ETCS na Poljskem na ravni, ki jo zahteva pogodba, kar je med drugim znatno vplivalo na razširitev postopka za pridobitev dovoljenja za začetek obratovanja železniškega vozila, skladnega s TSI. Prizadevamo si, da bi projekt čim prej zaključili in na tem področju ostajamo v tesnem, konstruktivnem dialogu z našo stranko - dodaja Marta Jarosińska


Nič hudega, če je novica o Koleje Mazowieckie. Tako kot SŽ ima isti tip ETCS in se testirata v istem obdobju.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4482
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 10.02.2020, 13:42

Ni problema, lahko vprašaš. Imamo nekateri vire na Poljskem.
1) Da. Prihod je bil napovedan do konca leta, vendar so se spremenile okoliščine na katere proizvajalec ni imel neposrednega vpliva. O ERMTS je že bilo napisano. Drugi problem pa so dobavitelji. Ti se soočajo s pomanjkanjem kadra in z naravnimi nesrečami, zato je njihova proizvodnja delno omejena, kar lahko podaljšuje dobavo pri vseh proizvajalcih železniških vozil.
2) Da. Vendar, če še ni izvedena implementacija evropske varnostne naprave, dobavitelj ne more šolati osebja na varnostni napravi, ki nima certifikata.
3) Ti testi so normalna faza vsakega prvega železniškega vozila, ki se ga izdela. S tem se dokazuje, da vozilo ustreza zahtevam v standardih. Datum testov je odvisen od večih faktorjev. Tudi od tega, kdaj imajo laboratoriji proste kapacitete.
4) Razlog v prvih treh točkah.
5) Da. Kot davkoplačevalec maš vso pravico vedeti in vprašati. Nimaš pa pravice delati zaključkov, če ne poznaš zadev odzadaj, niti ne poznaš, kako se železniško vozilo daje na trg.


Najprej najlepša hvala za branja vreden odgovor. Očevidno je potrebno malce preovociratri, menda se poznan po tem, da se dobi nek utemeljen odgovor. Seveda tega ne store Železnice.
Edino kar bi te malce popravil je točka 5. Moj zaključek (če to lahko tako imenujemo) je precej "nedolžen", saj sem omenil le "šlamastiko" glede načrtovanja dobav. In naročniku lahko resnično očitamo šlamastiko (definicijo poglej niže), saj javno objavlja že nekaj časa da garniture prihajajo, so pa še vedno v fazi testiranja.

PS.: SSKJ šlamástika -e ž (á): zastar. neprijeten, zapleten položaj: izkopati se iz šlamastike , po http://razvezanijezik.org/?page=%C5%A1lamastika pa je šlamastika površnost, neodgovornost.
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 920
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a SIMY » 10.02.2020, 14:43

No jaz se pa malo strinjam z ''Ljubiteljem'',mogoče bi naši lahko še malo pritisnili proizvajalca zaradi zamude,mogoče dobili kakšen ''bonbonček'' ,tako kot je to če naročaš novi avto pa le ta zamuja v prihodu.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1768
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 10.02.2020, 15:27

SIMY napisal/-a:No jaz se pa malo strinjam z ''Ljubiteljem'',mogoče bi naši lahko še malo pritisnili proizvajalca zaradi zamude,mogoče dobili kakšen ''bonbonček'' ,tako kot je to če naročaš novi avto pa le ta zamuja v prihodu.


Hec je v tem ker po pogodbi še čisto nič ne zamuja. 2 leti po podpisu pogodbe (= aprila 2020) mora biti prvi v prometu. Sicer so penali.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4482
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 10.02.2020, 15:41

Hec je v tem ker po pogodbi še čisto nič ne zamuja. 2 leti po podpisu pogodbe (= aprila 2020) mora biti prvi v prometu. Sicer so penali.


Potem je pa to še večja šlamastika za naročnika. Zakaj napoveduje že celo leto prihod novih garnitur, če ve kakšna je pogodba. Ali mogoče ne razume zapisanega?
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3599
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 10.02.2020, 16:24

@Ljubitelj, napovedoval se je predčasni prihod. Če pogledaš malce nazaj, se je pri Živah predčasna dobava dejansko zgodila.

Ob prebiranju teh tvojih petih točk sem se vprašal, če si se slučajno srečal z Vilijem, saj je to bolj njegov slog. Vprašati se da tudi na prijaznejši način, ni pa vse tako v "podnu" kot se tebi dozdeva.
Tine
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4482
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 10.02.2020, 16:46

@Ljubitelj, napovedoval se je predčasni prihod. Če pogledaš malce nazaj, se je pri Živah predčasna dobava dejansko zgodila.


SŽ napovedujejo prihod že od 18.11.2019 z naslovom Prve nove potniške vlake že testirajo, kmalu tudi v Sloveniji. In 3 meseci so tako rekoč mimo, pa še nobena ni prišla in tudi za nobeno še niso sporočili, da bi preživela teste.

Ob prebiranju teh tvojih petih točk sem se vprašal, če si se slučajno srečal z Vilijem, saj je to bolj njegov slog.


Pa kaj ti res ne veš, da sva z Vilijem v žlahti?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3423
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.02.2020, 17:17

Ljubitelj napisal/-a:
Hec je v tem ker po pogodbi še čisto nič ne zamuja. 2 leti po podpisu pogodbe (= aprila 2020) mora biti prvi v prometu. Sicer so penali.


Potem je pa to še večja šlamastika za naročnika. Zakaj napoveduje že celo leto prihod novih garnitur, če ve kakšna je pogodba. Ali mogoče ne razume zapisanega?


Vse je jasno, kot beli dan.

viewtopic.php?f=2&t=8933&p=224339&hilit=Pred%C4%8Dasno#p224339

Kaj naj ti rečem. Izjema, na katero so upali, je očitno šla k rakom žvižgati. In tukaj je ves hakeljc, zakaj se napoveduje, ampak dobave ni in ni.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4482
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 10.02.2020, 18:05

Kaj naj ti rečem. Izjema, na katero so upali, je očitno šla k rakom žvižgati. In tukaj je ves hakeljc, zakaj se napoveduje, ampak dobave ni in ni.


Ja, saj v tem je poanta....
Pa pustimo zadevo naj tečejo testiranja upajoč, da se bodo enkrat končala.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 419
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a suha » 11.02.2020, 10:31

Počasi bo postal ogrožen tudi pogodbeni rok za dobavo vlakov, ki je mislim da 18. Aprila.

Ampak to za SŽ ni težava. Če se prav spomnim je bil rok za vzpostavitev funkcionalnih elektronskih vozovnic, kartomatov, itd. ene 2, 3 leta nazaj. O kartomatih ne duha ne sluha, elektronske vozovnice tudi delajo bolj tako tako.... Penalov niso zaračunali. Pa zakaj bi jih saj bo izgubo pokril Slovenski davkoplačevalec. Ni pač lepo da se prijateljem (Golobiču & co., ki je vzpostavljal sistem) zameri. ](*,) ](*,) ](*,)
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1768
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.02.2020, 13:57

suha napisal/-a:Počasi bo postal ogrožen tudi pogodbeni rok za dobavo vlakov, ki je mislim da 18. Aprila.

Ampak to za SŽ ni težava. Če se prav spomnim je bil rok za vzpostavitev funkcionalnih elektronskih vozovnic, kartomatov, itd. ene 2, 3 leta nazaj. O kartomatih ne duha ne sluha, elektronske vozovnice tudi delajo bolj tako tako.... Penalov niso zaračunali. Pa zakaj bi jih saj bo izgubo pokril Slovenski davkoplačevalec. Ni pač lepo da se prijateljem (Golobiču & co., ki je vzpostavljal sistem) zameri. ](*,) ](*,) ](*,)


S to veliko razliko, da Stadler ni slovenska firma :D :wink:
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 129
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a zigc0601 » 12.02.2020, 16:17

suha napisal/-a:Počasi bo postal ogrožen tudi pogodbeni rok za dobavo vlakov, ki je mislim da 18. Aprila.

Ampak to za SŽ ni težava. Če se prav spomnim je bil rok za vzpostavitev funkcionalnih elektronskih vozovnic, kartomatov, itd. ene 2, 3 leta nazaj. O kartomatih ne duha ne sluha, elektronske vozovnice tudi delajo bolj tako tako.... Penalov niso zaračunali. Pa zakaj bi jih saj bo izgubo pokril Slovenski davkoplačevalec. Ni pač lepo da se prijateljem (Golobiču & co., ki je vzpostavljal sistem) zameri. ](*,) ](*,) ](*,)


Niso zaračunali penalov? Imaš kakšne oprijemljive dokaze, ker bi jih bilo vredno podati naprej.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov