Če jaz prav razumem je po pogodbi rok dobave prvih letošnji april, zadnje po prvotni pogodbi pa april prihodnje leto (2021). To verjetno pomeni, da so tudi električne garniture in pa dvopodne garniture že v izdelavi. Ima kdo kaj informacij oz. kakšno slikico. Sem že sam brskal po internetu ampak nič ne najdem (oz. če sem realen tudi ne vem kje točno iskati).TGV Lyria napisal/-a:Hec je v tem ker po pogodbi še čisto nič ne zamuja. 2 leti po podpisu pogodbe (= aprila 2020) mora biti prvi v prometu. Sicer so penali.SIMY napisal/-a:No jaz se pa malo strinjam z ''Ljubiteljem'',mogoče bi naši lahko še malo pritisnili proizvajalca zaradi zamude,mogoče dobili kakšen ''bonbonček'' ,tako kot je to če naročaš novi avto pa le ta zamuja v prihodu.
Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Tu se moram ugriznit v jezik. Ne spomnim se čisto dobro ali je takratni razpis predvideval tudi kartomate, so pa firme, ki so dobile razpis (povezana z Golobičem, ki je že pred desetletjem sumljivo izvajal zadeve z Urbano in Urbanomati), konkretno zamujale z uvedbo nakupa vozovnice preko interneta. Razpis je julija 2017 dobil konzorcij podjetij Imovation, Margento R & D ter Supra. Uvedbo elektronskih vozovnic so obljubili do konca leta 2017, oz. najkasneje januarja 2018. Uradni rok za končanje je bil julij 2018. Posiljeno in zelo pomanjkljivo se je zadeva uvedla 30. novembra 2018. Nisem sicer šel brat razpisa, vendar bi na prvi pogled rekel, da zadeva še danes ni dokončana. Ni (vsaj) angleškega jezika, ni mogoče kupiti kart za EC in EN vlake.... Kot laik bi rekel, da penali še vedno laufajo. Kot pa pravim nimam pred sabo podpisane pogodbe niti nisem šel gledat pogoje takratnega razpisa, kaj so idioti sploh zahtevali (ni dvakrat za reči, da angleškega jezika ni predvidenega, v tem primeru je potrebno ovadit koga drugega). Če bi se zaračunali penali kot se šika, bi bile prej naštete firme že pod rušo...zigc0601 napisal/-a:Niso zaračunali penalov? Imaš kakšne oprijemljive dokaze, ker bi jih bilo vredno podati naprej.suha napisal/-a:Počasi bo postal ogrožen tudi pogodbeni rok za dobavo vlakov, ki je mislim da 18. Aprila.
Ampak to za SŽ ni težava. Če se prav spomnim je bil rok za vzpostavitev funkcionalnih elektronskih vozovnic, kartomatov, itd. ene 2, 3 leta nazaj. O kartomatih ne duha ne sluha, elektronske vozovnice tudi delajo bolj tako tako.... Penalov niso zaračunali. Pa zakaj bi jih saj bo izgubo pokril Slovenski davkoplačevalec. Ni pač lepo da se prijateljem (Golobiču & co., ki je vzpostavljal sistem) zameri.
Kar se tiče kartomatov pa upam, da so sedaj zadevo opustili in imajo v glavi zadevo v skladu s tretjim desetletjem 21. stoletja. V teh 15 letih kolikor so mečkali, je tehnologija že tako napredovala, da kartomati niso več potrebni in so samo zapravljanje denarja. Potrebni so le manjši sprejemni portali na železniških peronih in vlakih, kamor potnik prisloni brezstično bančno kartico ali NFC senzor mobilnega telefona (kjer ima nameščeno aplikacijo NLB pay, DH Denarnik, Google pay, Apple pay, itd.). Računalniški sistem v ozadju potem glede na to kje je potnik vstopil in izstopil ter validiral brezstično bančno kartico ali NFC senzor mobilnega telefona, izračuna najcenejšo vozovnico in mu trga znesek preko Maestro, Visa ali Mastercard bančne kartice. Če je vstopil na IC vlak, mu brezstično bančno kartico ali NFC senzor mobilnega telefona na vlaku povalidira še sprevodnik, da se potniku pribije pribitek za ta tip vlaka in razred, oz. potnik pred vstopom na IC vlak na portalu preko vgrajene tipke izbere tip vlaka IC in razred. Tisti kateri se ne povalidira ob izstopu in še na vlaku se mu računa tarifa do končne postaje. Na vlaku so občasne kontrole sprevodnikov z varnostnikom, da se nebi prišlo do "švercanja" potnikov.
Zadeva bi izgledala podobno kot jo imajo vgrajeno na avtobusu (le da bi imela namesto rdeče nalepke Urbana, nalepko Mastercard, Visa, Maestro ter IJPP), in bi bila na peronu ter na vlaku. Iz slike je razvidno da ima portal štiri tipke. Za železnice bi bilo to potem označeno: 1. tipka: regionalni vlak 2. tipka: IC vlak, 3. tipka: 2. razred, 4. tipka: 1. razred (novi Stadler vlaki bodo menda imeli dva razreda), 5. tipka: za otroka ali študenta ali seniroja za zmanjšano tarifo (seniorji in študenti morajo za popust najprej prislonit brezkontaktno kartico, ki jo izdaja SŽ ali IJPP). Za plačevanje večim osebam, isto plačilno sredstvo prisloniš na portal večkrat zaporedoma (računalnik potem samodejno doda popust na skupino ali več oseb). Če ne pritisneš nič se šteje da gre odrasla oseba na regionalca v 2. razred.
Re: Nove garniture Stadler
suha napisal/-a:Tu se moram ugriznit v jezik. Ne spomnim se čisto dobro ali je takratni razpis predvideval tudi kartomate, so pa firme, ki so dobile razpis (povezana z Golobičem, ki je že pred desetletjem sumljivo izvajal zadeve z Urbano in Urbanomati), konkretno zamujale z uvedbo nakupa vozovnice preko interneta. Razpis je julija 2017 dobil konzorcij podjetij Imovation, Margento R & D ter Supra. Uvedbo elektronskih vozovnic so obljubili do konca leta 2017, oz. najkasneje januarja 2018. Uradni rok za končanje je bil julij 2018. Posiljeno in zelo pomanjkljivo se je zadeva uvedla 30. novembra 2018. Nisem sicer šel brat razpisa, vendar bi na prvi pogled rekel, da zadeva še danes ni dokončana. Ni (vsaj) angleškega jezika, ni mogoče kupiti kart za EC in EN vlake.... Kot laik bi rekel, da penali še vedno laufajo. Kot pa pravim nimam pred sabo podpisane pogodbe niti nisem šel gledat pogoje takratnega razpisa, kaj so idioti sploh zahtevali (ni dvakrat za reči, da angleškega jezika ni predvidenega, v tem primeru je potrebno ovadit koga drugega). Če bi se zaračunali penali kot se šika, bi bile prej naštete firme že pod rušo...zigc0601 napisal/-a:Niso zaračunali penalov? Imaš kakšne oprijemljive dokaze, ker bi jih bilo vredno podati naprej.suha napisal/-a:Počasi bo postal ogrožen tudi pogodbeni rok za dobavo vlakov, ki je mislim da 18. Aprila.
Ampak to za SŽ ni težava. Če se prav spomnim je bil rok za vzpostavitev funkcionalnih elektronskih vozovnic, kartomatov, itd. ene 2, 3 leta nazaj. O kartomatih ne duha ne sluha, elektronske vozovnice tudi delajo bolj tako tako.... Penalov niso zaračunali. Pa zakaj bi jih saj bo izgubo pokril Slovenski davkoplačevalec. Ni pač lepo da se prijateljem (Golobiču & co., ki je vzpostavljal sistem) zameri.
Kar se tiče kartomatov pa upam, da so sedaj zadevo opustili in imajo v glavi zadevo v skladu s tretjim desetletjem 21. stoletja. V teh 15 letih kolikor so mečkali, je tehnologija že tako napredovala, da kartomati niso več potrebni in so samo zapravljanje denarja. Potrebni so le manjši sprejemni portali na železniških peronih in vlakih, kamor potnik prisloni brezstično bančno kartico ali NFC senzor mobilnega telefona (kjer ima nameščeno aplikacijo NLB pay, DH Denarnik, Google pay, Apple pay, itd.). Računalniški sistem v ozadju potem glede na to kje je potnik vstopil in izstopil ter validiral brezstično bančno kartico ali NFC senzor mobilnega telefona, izračuna najcenejšo vozovnico in mu trga znesek preko Maestro, Visa ali Mastercard bančne kartice. Če je vstopil na IC vlak, mu brezstično bančno kartico ali NFC senzor mobilnega telefona na vlaku povalidira še sprevodnik, da se potniku pribije pribitek za ta tip vlaka in razred, oz. potnik pred vstopom na IC vlak na portalu preko vgrajene tipke izbere tip vlaka IC in razred. Tisti kateri se ne povalidira ob izstopu in še na vlaku se mu računa tarifa do končne postaje. Na vlaku so občasne kontrole sprevodnikov z varnostnikom, da se nebi prišlo do "švercanja" potnikov.
Zadeva bi izgledala podobno kot jo imajo vgrajeno na avtobusu (le da bi imela namesto rdeče nalepke Urbana, nalepko Mastercard, Visa, Maestro ter IJPP), in bi bila na peronu ter na vlaku. Iz slike je razvidno da ima portal štiri tipke. Za železnice bi bilo to potem označeno: 1. tipka: regionalni vlak 2. tipka: IC vlak, 3. tipka: 2. razred, 4. tipka: 1. razred (novi Stadler vlaki bodo menda imeli dva razreda), 5. tipka: za otroka ali študenta ali seniroja za zmanjšano tarifo (seniorji in študenti morajo za popust najprej prislonit brezkontaktno kartico, ki jo izdaja SŽ ali IJPP). Za plačevanje večim osebam, isto plačilno sredstvo prisloniš na portal večkrat zaporedoma (računalnik potem samodejno doda popust na skupino ali več oseb). Če ne pritisneš nič se šteje da gre odrasla oseba na regionalca v 2. razred.
https://www.blog.uporabnastran.si/wp-co ... 24x540.jpg
Torej so Avstrijci ( ki so za moje pojme daleč naprej, kar se železnic tiče ) daleč za časom?? Ker imajo kartomate za vsakim vogalom in še celo na nekaterih lokalcih?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nove garniture Stadler
Meni so kartomati cist ok opcija, sploh "za zraven". Osebno kdaj rad pac poslujem gotovinsko, nenazadnje zakaj bi morali vsi uporabljati banko na telefonu? Osebno poskusam zadnje case telefon cim manj uporabljati za karkoli...cokla napisal/-a: Torej so Avstrijci ( ki so za moje pojme daleč naprej, kar se železnic tiče ) daleč za časom?? Ker imajo kartomate za vsakim vogalom in še celo na nekaterih lokalcih?
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Nove garniture Stadler
Če je verjeti Mesu https://siol.net/novice/slovenija/znano ... rih-518593 bodo od 17.4.2020 dalje Flirti na voljo tudi za potnike
Tine
Re: Nove garniture Stadler
Ali bo možno iz voznega reda ugotoviti kdaj bo peljala nova garnitura? Otroku že eno leto obljubljam vožnjo z vlakom, sebi pa vožnjo s Stadlerjem
Re: Nove garniture Stadler
Na zalost spet napaka, pise da bo na voljo 21 dizelskih garnitur, kar seveda ni res. Ce me spomin ne vara in ce znam steti jih je v kompletnem narocilu 10.Tin€ napisal/-a:Če je verjeti Mesu https://siol.net/novice/slovenija/znano ... rih-518593 bodo od 17.4.2020 dalje Flirti na voljo tudi za potnike
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 101
- Pridružen: 26.09.2011, 17:13
Re: Nove garniture Stadler
Na spletni strani SŽ piše, da je skupaj naročenih:
- 21 enonadstropnih električnih (Flirt - EMU),
- 10 dvonadstropnih električnih (Kiss) in
- 21 enonadstropnih diezelskih (Flirt - DMU) garnitur.
- 21 enonadstropnih električnih (Flirt - EMU),
- 10 dvonadstropnih električnih (Kiss) in
- 21 enonadstropnih diezelskih (Flirt - DMU) garnitur.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Nove garniture Stadler
V drugem razpisu kupujejo 16 dizelskih in 10 električnih enonadstropnih Flirtov. Skupaj z Desiroji bo potem 61 EMG plus trije pendolini, od starih DMG pa jih bo moralo ostati do naslednje nabave vsaj kakih 25.
Re: Nove garniture Stadler
Pismu bom raje tiho, konstantno se nekaj motim.. se opravicujem za napake in offtopic..
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 101
- Pridružen: 26.09.2011, 17:13
Re: Nove garniture Stadler
Se zgodiAnzee napisal/-a:Pismu bom raje tiho, konstantno se nekaj motim.. se opravicujem za napake in offtopic..
Re: Nove garniture Stadler
V bistvu te članek zmede. Piše prva faza 21 garnitur za neelektrificirane proge. Novinar pa ni dopisal, katera faza za vraga je to? Ali ta prva pogodba o nakupu, kar je malo verjetno. Ali pa tista generalna menjava dizlskega voznega parka, katero je Mes obljubljal za leto 2022-2023. Pa vprašanje, kaj sploh bo. Dizel ali tveganje z novo tehnologijo, kdo bi le vedel. Mogoče se bodo odločili po Innotransu letos.Anzee napisal/-a:Na zalost spet napaka, pise da bo na voljo 21 dizelskih garnitur, kar seveda ni res. Ce me spomin ne vara in ce znam steti jih je v kompletnem narocilu 10.Tin€ napisal/-a:Če je verjeti Mesu https://siol.net/novice/slovenija/znano ... rih-518593 bodo od 17.4.2020 dalje Flirti na voljo tudi za potnike
Re: Nove garniture Stadler
Še vedno trdim, da bi bila nabava 13 rabljenih GTW-jev, ki jih bo prihodnje leto razprodal južnotirolski SAD, najcenejša in najrazumnejša odločitev. Edino za Bohinjski tunel bi v ekstremnih primerih še vedno rabili FiataRe 4/4 napisal/-a: V bistvu te članek zmede. Piše prva faza 21 garnitur za neelektrificirane proge. Novinar pa ni dopisal, katera faza za vraga je to? Ali ta prva pogodba o nakupu, kar je malo verjetno. Ali pa tista generalna menjava dizlskega voznega parka, katero je Mes obljubljal za leto 2022-2023. Pa vprašanje, kaj sploh bo. Dizel ali tveganje z novo tehnologijo, kdo bi le vedel. Mogoče se bodo odločili po Innotransu letos.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Nove garniture Stadler
TGV Lyria napisal/-a:Še vedno trdim, da bi bila nabava 13 rabljenih GTW-jev, ki jih bo prihodnje leto razprodal južnotirolski SAD, najcenejša in najrazumnejša odločitev. Edino za Bohinjski tunel bi v ekstremnih primerih še vedno rabili FiataRe 4/4 napisal/-a: V bistvu te članek zmede. Piše prva faza 21 garnitur za neelektrificirane proge. Novinar pa ni dopisal, katera faza za vraga je to? Ali ta prva pogodba o nakupu, kar je malo verjetno. Ali pa tista generalna menjava dizlskega voznega parka, katero je Mes obljubljal za leto 2022-2023. Pa vprašanje, kaj sploh bo. Dizel ali tveganje z novo tehnologijo, kdo bi le vedel. Mogoče se bodo odločili po Innotransu letos.
11 kom rabljenih, SAD ma samo 11 kom ... nima 13 ... hehe , mogoče zares.... bo videl...
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Nove garniture Stadler
610-005/006