Zanimivi zvoki, ni kaj. Ravno tako je zanimiv je tudi posnetek strehe. Trije so sedaj že predstavljeni širši javnosti, čakamo še na preostala dva.Re 4/4 napisal/-a:610-005/006
Hvala za link.
Zanimivi zvoki, ni kaj. Ravno tako je zanimiv je tudi posnetek strehe. Trije so sedaj že predstavljeni širši javnosti, čakamo še na preostala dva.Re 4/4 napisal/-a:610-005/006
Ne vem...meni se ne zdi glasen. Očitno ste preveč navajeni na naše milozvočne dizle.preglednik napisal/-a:Kar precej je glasen. Na strehi pa nema, da nema. Pa še kaj prostora bi se našlo, kot
je videti
Sem mislil, da bo tale "sodobna" Stadlerca malce tišja, pa očitno temu ni tako.Tin€ napisal/-a:Zanimivi zvoki, ni kaj. Ravno tako je zanimiv je tudi posnetek strehe. Trije so sedaj že predstavljeni širši javnosti, čakamo še na preostala dva.Re 4/4 napisal/-a:610-005/006
Hvala za link.
Bolj verjetno je da bodo sedaj počakali 10 let, da se razvije tehnologija oz. elektrificira še kaka proga (npr. Ljubljana-Kamnik) pa bo dovolj stadlerjev tudi za ostale proge. Ne verjam da bi tudi Miše odpisali že čez 5 let (ne glede kako mnenje je o njih).Re 4/4 napisal/-a:V bistvu te članek zmede. Piše prva faza 21 garnitur za neelektrificirane proge. Novinar pa ni dopisal, katera faza za vraga je to? Ali ta prva pogodba o nakupu, kar je malo verjetno. Ali pa tista generalna menjava dizlskega voznega parka, katero je Mes obljubljal za leto 2022-2023. Pa vprašanje, kaj sploh bo. Dizel ali tveganje z novo tehnologijo, kdo bi le vedel. Mogoče se bodo odločili po Innotransu letos.Anzee napisal/-a:Na zalost spet napaka, pise da bo na voljo 21 dizelskih garnitur, kar seveda ni res. Ce me spomin ne vara in ce znam steti jih je v kompletnem narocilu 10.Tin€ napisal/-a:Če je verjeti Mesu https://siol.net/novice/slovenija/znano ... rih-518593 bodo od 17.4.2020 dalje Flirti na voljo tudi za potnike
Tisti ki poznamo Stadlerje, tudi hitro opazimo, da so vlečni elektromotorji na posnetku nenavadno glasni. Torej je problem v posnetku, ne v garnituri sami.Matevz96 napisal/-a:Dobri ste, da iz posnetka, ki ne vsebuje nikakršne reference glede zvoka ocenite glasnost garniture. Meni osebno se zdi izjemno tiha, to da imam zvočnike na minimalni glasnosti verjetno ne vpliva, ne?
To bi bila najboljša opcija. Alternative dizelskemu pogonu so trenutno samo Alstomov vodik ali pa baterije. Vse pa je še v začetni fazi razvoja, življensko dobo alternativ pa dejansko ne pozna nihče. Obstaja sicer še Stadler Wink, ki je dejansko prilagojen za menjavo pogonskega sklopa v prihodnosti in obstaja v dvočlenski verziji.dingo napisal/-a:
Bolj verjetno je da bodo sedaj počakali 10 let, da se razvije tehnologija oz. elektrificira še kaka proga (npr. Ljubljana-Kamnik) pa bo dovolj stadlerjev tudi za ostale proge. Ne verjam da bi tudi Miše odpisali že čez 5 let (ne glede kako mnenje je o njih).
Slabo jih poznaš. Značilnega mišjega cviljenja ni več. To cviljenje v videu, je "nov" zvok. Pač razvoj elektronskih sklopov gre dalje. Vse za čim manjše gretje elektronskih sklopov in manjšo porabo električne energije. Zato Stadler ni več tako "tih". Okrog zvoka dizelskega motorja...sploh ni pretirano glasen. Zvok je "globok", za razliko od kakšnih hidravličnih garnitur, kjer so zvoki žvižgajoči.TGV Lyria napisal/-a:
Tisti ki poznamo Stadlerje, tudi hitro opazimo, da so vlečni elektromotorji na posnetku nenavadno glasni. Torej je problem v posnetku, ne v garnituri sami.
Hmm, pa ravno Traverso ima mišje cviljenje, skoraj nov. Po drugi strani pa imajo Aosta bimodalci vgrajene neke druge vlečne motorje, njihov zvok spominja bolj na Siemens. Naš je tonalno še vedno podoben starejšim Flirtom.Re 4/4 napisal/-a: Slabo jih poznaš. Značilnega mišjega cviljenja ni več. To cviljenje v videu, je "nov" zvok. Pač razvoj elektronskih sklopov gre dalje. Vse za čim manjše gretje elektronskih sklopov in manjšo porabo električne energije. Zato Stadler ni več tako "tih". Okrog zvoka dizelskega motorja...sploh ni pretirano glasen. Zvok je "globok", za razliko od kakšnih hidravličnih garnitur, kjer so zvoki žvižgajoči.
Ne moreš primerjati GTW s Flirtom. Čedadski kolikor vem spada še med tiste z le 1 motorjem. Pogon ima pa tudi samo na eno podvozje, in sicer tisto pod motornim oddelkom. Zaradi tega so imeli veliko težav na GKB, kjer imajo povečano tričlensko verzijo. Kot bi imel v sredini lokomotivo, okrog pa tri prikolice. Popolnoma drugačna zasnova.preglednik napisal/-a:GTW, ki vozi med Vidmom in Čedadom, pri speljavi prav obupno tuli, tale Flirt vseeno zgleda tišji.
Ker si ekspert za garniture, bi mogel vedeti da ni čisto tako. Tistega legendarnega, ki je v celotnem razponu zvezen nima. Sedaj ima v štartu enakega kot...(da me prekleješ, se ne bom spomnil kdo ima isto cviljenje. Alstom?), potem pa "preskoči" na miške, ki pa niso več tako tiho.TGV Lyria napisal/-a:
Hmm, pa ravno Traverso ima mišje cviljenje, skoraj nov.
Oh Integral. Še ena zadeva ki se bo prihodnje leto (ali že letos?) prodajala in ne bi bila slaba za začasno prenovo dizelskega voznega parka SŽ. Edino rezervne dele je težko dobiti, ker je tovarna že davno šla rakom žvižgat.andre85 napisal/-a:Bodoči slovenski flirtek je mila mucka,ki preden proti temu https://de.m.wikipedia.org/wiki/Integral_S5D95. Od Hbf do Holzkirchna postaneš gluh