Diorama 1960a
Re: Diorama 1960a
hvala Matej za tvoje mišlenje. In seveda že od nekdaj mi je ozkotirnica vzbujala posebno zanimanje malih železnic, kot tudi pravih. Tudi začel sem svojo železniško modelarsko pot z ozkotirnico - zgradil sem malo dioramo, ki pa je končala, ne vem kje Sem pa s tem projektom ozkotrinice izkoristil prostor (ki sam ga malce razširil) na povezovalnem mostu, ki se po novem imenuje: južni segment, saj bo popolnoma detajliran .
Sicer pa tudi tvoja tema dokazuje, kako je mogoče izvrstno uporabiti "visoko tehnologijo" v našem hobiju - čestitke za tvoje dosežke in natančno izdelavo! Jaz se zatekam k bolj starodobnim tehnologijam, hi . . .
Dioramo gradim, sestavljam, spreminjam, dograjujem, že peto leto in kot kaže, bo trajalo še vsaj leto dni, a bo takšna, kot si želim in načrtujem. Se imej in do pisanja in srečno pri tvojem ustvarjanju.
lp Vojko
Sicer pa tudi tvoja tema dokazuje, kako je mogoče izvrstno uporabiti "visoko tehnologijo" v našem hobiju - čestitke za tvoje dosežke in natančno izdelavo! Jaz se zatekam k bolj starodobnim tehnologijam, hi . . .
Dioramo gradim, sestavljam, spreminjam, dograjujem, že peto leto in kot kaže, bo trajalo še vsaj leto dni, a bo takšna, kot si želim in načrtujem. Se imej in do pisanja in srečno pri tvojem ustvarjanju.
lp Vojko
Re: Diorama 1960a
Strešna kritina za lokomotivsko lopo je izdelana iz 0,7 mm debelega stirne z rasterjem (vzporedni žlebovi). Izdelal sem 15 približno enako širokih lamel, od tega dve malo ožji in dve "fliki". Slemenski pokrovi so prav tako iz enakega stirena, narezani na 15 mm, le eden je krajši: cca. 6 mm; skupaj 7 slemenskih kritin. Najprej sem jih obdelal s kovinsko ščetko, slika spodaj:
Površina je po obdelavi s ščetko res nežno hrapava in kar je najvažneje, izgubi PVC sijaj .
Nato sem slemenske dele kritine na polovici vzdolžno malce zarezal (olfa nož), zaradi lažjega upogibanja. Sleedilo je bravnaje z belo mat akrilno barvo. Ko se je le ta posušila, sem pripravil tri vrste razredčenega črnila; redčil sem z mlačno vodo. Ta mešanica je namenjena staranju kritine. Ko se je vse osušilo sem sestavne dele enostavno prilepil na ostrešno konstrukcijo remize s sekundnim lepilom. Sledilo je še nekaj "lepotnih" popravkov s pripravkom za staranje in to je to - spodnja slika:
lp, Vojko
Površina je po obdelavi s ščetko res nežno hrapava in kar je najvažneje, izgubi PVC sijaj .
Nato sem slemenske dele kritine na polovici vzdolžno malce zarezal (olfa nož), zaradi lažjega upogibanja. Sleedilo je bravnaje z belo mat akrilno barvo. Ko se je le ta posušila, sem pripravil tri vrste razredčenega črnila; redčil sem z mlačno vodo. Ta mešanica je namenjena staranju kritine. Ko se je vse osušilo sem sestavne dele enostavno prilepil na ostrešno konstrukcijo remize s sekundnim lepilom. Sledilo je še nekaj "lepotnih" popravkov s pripravkom za staranje in to je to - spodnja slika:
lp, Vojko
Re: Diorama 1960a
Še malce dodelave na lokomotiski lopi - remizi: mah se je razrasel po deskah . . . Imitacija je temnozelen travnat fini posip / Woodland T1342:
S obeh ozkotirnih kretnic sem odstranil elektromagnetni mehanizem za premik - preveč izstopa. Nadomestil sem ga z samoizdelanim, ročnim premikalnim mehanizmom. Najprej sem pravokotno na kretnico izdolbel manjši žleb (v rdečem ovalu), spodnja slika:
Premikalna ročica in mehanizem: ročica je iz bucke z glavo, ki sem jo uvlekel v stirensko cev debeline 2.4mm, dolžine 11mm in z notranjim premerom luknje 0,7mm. Nato sem s ploščatimi kleščami primerno oblikoval konico bucke, ki sede v premikalni vzvod kretnice. In na drugi strani sem bucko pravikotno prepognil - torej gleda premikalna ročica navzgor!
Stiren cevko sem prilepil s sekundnim lepilom, prav tako pokrov ročice, ki ležeče sega v vzvod kretnice. Pokrov je izrezan iz stirena debeline 0.5mm in z merami 5 x 3mm (na sliki v rdečem krožcu).
Premikalna ročica sega dovolj visoko nad reliefom, da jo lahko z dvema prstoma primem in pomikam. To se mi je zdela najenostavnejša in poceni izvedba , naslednja slika:
In še "maskirana" instalacija premikalnega mehanizma:
lp, Vojko
S obeh ozkotirnih kretnic sem odstranil elektromagnetni mehanizem za premik - preveč izstopa. Nadomestil sem ga z samoizdelanim, ročnim premikalnim mehanizmom. Najprej sem pravokotno na kretnico izdolbel manjši žleb (v rdečem ovalu), spodnja slika:
Premikalna ročica in mehanizem: ročica je iz bucke z glavo, ki sem jo uvlekel v stirensko cev debeline 2.4mm, dolžine 11mm in z notranjim premerom luknje 0,7mm. Nato sem s ploščatimi kleščami primerno oblikoval konico bucke, ki sede v premikalni vzvod kretnice. In na drugi strani sem bucko pravikotno prepognil - torej gleda premikalna ročica navzgor!
Stiren cevko sem prilepil s sekundnim lepilom, prav tako pokrov ročice, ki ležeče sega v vzvod kretnice. Pokrov je izrezan iz stirena debeline 0.5mm in z merami 5 x 3mm (na sliki v rdečem krožcu).
Premikalna ročica sega dovolj visoko nad reliefom, da jo lahko z dvema prstoma primem in pomikam. To se mi je zdela najenostavnejša in poceni izvedba , naslednja slika:
In še "maskirana" instalacija premikalnega mehanizma:
lp, Vojko
Re: Diorama 1960a
Delo na maketi nezadržno napreduje . V naslednjih dneh sledi dokončanje pokrajine južnega segmenta, pritrjena bo vsa ozkotirna proga, nanešena vsa ozelenitev, postavljene vse stavbe in spremljevalni objekti, figure, prevozna sredstva in signalno varnostne naprave. Električne povezave in izgradnja krmilnega pulta pa bo na vrsti čez teden ali dva - odvisno od volje. Za pokušino še pogled na ne povsem končan južni segment (prej imenovan povezovalni most), ki bo sedaj popolnoma detajliran . . .
Načrt krmilnega pulta s tirno shemo ozkotirne proge in ustreznimi stikali ter regulacijo vožnje:
lp Vojko
Načrt krmilnega pulta s tirno shemo ozkotirne proge in ustreznimi stikali ter regulacijo vožnje:
lp Vojko
Re: Diorama 1960a
. . . precej razburkani dnevi in tedni se nam obetajo, žal prepleteni z zoprnim in dokaj nevarnim virusom (vsaj za mojo generacijo) in to je ob enem priložnost, ko se lahko še bolj posvetim (poleg družini) diorami - natančneje, detajliranju južnega segmenta in izgradnji kamnoloma.
Osrednji del južnega segmenta je gradbeno končan, postavljena je vrtna uta z ograjo, klopjo, mizo in seveda družino, ki se hladi v senci mogočnega drevesa tik poleg ute, spodnja slika.
Uta je postavljena na lege, da se lahko pod hišco nemoteno pretaka zrak, ki onemogoča plesen podnic. In na strani, kjer so vhodna vrata, je znotraj ograde tudi manjši vrt, pravkar sveže "preštihan". S te strani je pod drevesom v senci opaziti tudi sinkota, ki se kratkočasi s črnim psom - labradorcem:
Tudi znamenje z Jezusom je prestavljeno na ustreznejše mesto, tik ob potko, ki preči manjšo vzpetino na južnem segmentu:
In sledi grmovljenje, drevljenje in smrečenje ter seveda populiranje južnega segmenta, ter še nekaj prepotrebnih detajlov
lp Vojko
Osrednji del južnega segmenta je gradbeno končan, postavljena je vrtna uta z ograjo, klopjo, mizo in seveda družino, ki se hladi v senci mogočnega drevesa tik poleg ute, spodnja slika.
Uta je postavljena na lege, da se lahko pod hišco nemoteno pretaka zrak, ki onemogoča plesen podnic. In na strani, kjer so vhodna vrata, je znotraj ograde tudi manjši vrt, pravkar sveže "preštihan". S te strani je pod drevesom v senci opaziti tudi sinkota, ki se kratkočasi s črnim psom - labradorcem:
Tudi znamenje z Jezusom je prestavljeno na ustreznejše mesto, tik ob potko, ki preči manjšo vzpetino na južnem segmentu:
In sledi grmovljenje, drevljenje in smrečenje ter seveda populiranje južnega segmenta, ter še nekaj prepotrebnih detajlov
lp Vojko
Re: Diorama 1960a
Vojko, zelo lepa scena.
Ostani zdrav in dobro izkoristi obdobje, ki je pred nami. Vsekakor bo to tudi dobra priložnost, da kakšno urico namenimo našemu hobiju, za katerega vedno prehitro zmanjka časa.
lp, Matej
Ostani zdrav in dobro izkoristi obdobje, ki je pred nami. Vsekakor bo to tudi dobra priložnost, da kakšno urico namenimo našemu hobiju, za katerega vedno prehitro zmanjka časa.
lp, Matej
Re: Diorama 1960a
Vojko, zelo lepa scena.
Ostani zdrav in dobro izkoristi obdobje, ki je pred nami. Vsekakor bo to tudi dobra priložnost, da kakšno urico namenimo našemu hobiju, za katerega vedno prehitro zmanjka časa.
lp, Matej
Ja res je Matej in hvala za dobre želje.
Vsa scena na južnem segmentu gre počasi h koncu ... Pa o tem kasneje, trenutno sem na delu v kamnolomu: pritrditev proge, od kretnice št. 2 dalje (torej za mostom) in električne povezave, za kar sem dogradil še eno spončno letev (X8) pod nosilno ploščo. Od te letve bodo speljane vse povezave na progo in na analogni krmilni pult, saj je ozkotirna proga krmiljena analogno. In za vozno napetost bom sestavil 1A usmernik z regulacijo vozne napetosti, ki bo pritrjen poleg sponk. Na sliki je 5polna mikrofonska vtičnica, ki bo montirana na čelno stran krmilnega pulta. V njo sede vtič za povezavo ozkotirne proge, ki je na južnem segmentu - torej povsem ločena enota in potrebuje posebno kabelsko povezavo, kot sem jo napravil tudi za normalno tirno progo H0. Na južnem segmentu sta sedaj dve kabelski povezavi: ena za H0 progo in druga za H0e progo:
Takoj za drugo kretnico (K2) ozkotirne proge se en krak spusti niže ob strmem pobočju, kjer je precej kamenja in lesena škarpa je namenjena prepreki usipanja na progo:
Kamnolom (ki ves leži na vzhodnem segmentu) je v dveh etažah in da delavci v kamnolomu ne plazijo po skalovju z ene na drugo etažo, sem napravil stopnice z ograjo - material je stiren:
Napravil sem tudi lopo s skladiščem za orodje, kompresorjem za stisnjen zrak, ki služi vrtalcem v kamnolomu, razsvetljava na stebrih za osvetlitev delovišča, leseni stebri za napeljavo kompresorske cevi visoko nad prog in seveda posipni material. Potreben je malce podrobnejši pregled naslednje fotografije, da vse našteto najdemo:
Sledi seveda še precej detajlov, to pa v naslednjih dneh.
lp, Vojko
Ostani zdrav in dobro izkoristi obdobje, ki je pred nami. Vsekakor bo to tudi dobra priložnost, da kakšno urico namenimo našemu hobiju, za katerega vedno prehitro zmanjka časa.
lp, Matej
Ja res je Matej in hvala za dobre želje.
Vsa scena na južnem segmentu gre počasi h koncu ... Pa o tem kasneje, trenutno sem na delu v kamnolomu: pritrditev proge, od kretnice št. 2 dalje (torej za mostom) in električne povezave, za kar sem dogradil še eno spončno letev (X8) pod nosilno ploščo. Od te letve bodo speljane vse povezave na progo in na analogni krmilni pult, saj je ozkotirna proga krmiljena analogno. In za vozno napetost bom sestavil 1A usmernik z regulacijo vozne napetosti, ki bo pritrjen poleg sponk. Na sliki je 5polna mikrofonska vtičnica, ki bo montirana na čelno stran krmilnega pulta. V njo sede vtič za povezavo ozkotirne proge, ki je na južnem segmentu - torej povsem ločena enota in potrebuje posebno kabelsko povezavo, kot sem jo napravil tudi za normalno tirno progo H0. Na južnem segmentu sta sedaj dve kabelski povezavi: ena za H0 progo in druga za H0e progo:
Takoj za drugo kretnico (K2) ozkotirne proge se en krak spusti niže ob strmem pobočju, kjer je precej kamenja in lesena škarpa je namenjena prepreki usipanja na progo:
Kamnolom (ki ves leži na vzhodnem segmentu) je v dveh etažah in da delavci v kamnolomu ne plazijo po skalovju z ene na drugo etažo, sem napravil stopnice z ograjo - material je stiren:
Napravil sem tudi lopo s skladiščem za orodje, kompresorjem za stisnjen zrak, ki služi vrtalcem v kamnolomu, razsvetljava na stebrih za osvetlitev delovišča, leseni stebri za napeljavo kompresorske cevi visoko nad prog in seveda posipni material. Potreben je malce podrobnejši pregled naslednje fotografije, da vse našteto najdemo:
Sledi seveda še precej detajlov, to pa v naslednjih dneh.
lp, Vojko
Re: Diorama 1960a
. . . med tem pa sem pripravil še obešala za DCC krmilnik Multumaus. Na obod in posledično v nosilno ploščo makete, sem pritrdil obešali za slike - na vsako stran enega: vzhodni segment za krmilnik pri ranžirni postaji in na zahodni segment drugega, za krmilnik postajnih tirov ž.p. Krnica:
Na hrbtni strani ima Rocotov krmilnik priročno luknjo, nalašč za obešanje:
In takole zgleda sožitje med obešalom in krmilnikom :
Naslednja fotografija prikazuje zunanjost omare v moji hobi sobi, katere ena stranica odlično služi obešanju odstranljivega južnega segmenta, kadar le-ta ni v uporabi . . .
Veliko železniško modelarskih užitkov in predvsem "dela čez glavo" vam želim
lp, Vojko in seveda: ostanimo zdravi!
Na hrbtni strani ima Rocotov krmilnik priročno luknjo, nalašč za obešanje:
In takole zgleda sožitje med obešalom in krmilnikom :
Naslednja fotografija prikazuje zunanjost omare v moji hobi sobi, katere ena stranica odlično služi obešanju odstranljivega južnega segmenta, kadar le-ta ni v uporabi . . .
Veliko železniško modelarskih užitkov in predvsem "dela čez glavo" vam želim
lp, Vojko in seveda: ostanimo zdravi!
Re: Diorama 1960a
Danes je očitno moj dan ! Delo poteka nemoteno in začel sem še z izdelavo krmilnega pulta za ozkotirno progo. Kot osnovo sem uporabil 3mm delo alu-ploščo, jo primerno obrezal z mini fleksom, obrusil in dobro zdrgnil z smirkovim papirjem. Po šabloni sem s šilom označil luknje na plošči in jih izvrtal. Nato sem še ustrezno povrtal luknje na plastificirani tirni shemi in to shemo z vijaki pritrdil na alu-ploščo. Isti vijaki držijo tudi tečaja na vsaki strani plošče, ki služita za pritrditev na obod makete:
Tečaja sem uporabil iz enostavnega razloga, da lahko krmilni pult po potrebi navpično dvignem okrog osi in je z zadnje strani prav lahko dostopen (zadaj so namreč vsi električni spoji)
Za pritrditev tečajev na obod sem izvrtal štiri 3mm luknje za vijake in napravil ovalni izrez, za prehod povezovalnih kablov, naslednja slika:
Vsi elementi Krmilnega pulta so na svojem mestu in pult je pritrjen na obod in sicer pod kotom, ki ustreza rokovanju in preglednemu položaju tirne sheme:
Poskusno sem namestil še južni segment in vtaknil mikrofonski pet polni vtikač v vtičnico na krmilnem pultu. Kot že rečeno, je prek 5p vtikača omogočeno napajanje ozkotirne proge, kadar je južni segment ukomponiran v dioramo:
Sledi usmerniški del krmiljenja - vezje.
se imejte....
Tečaja sem uporabil iz enostavnega razloga, da lahko krmilni pult po potrebi navpično dvignem okrog osi in je z zadnje strani prav lahko dostopen (zadaj so namreč vsi električni spoji)
Za pritrditev tečajev na obod sem izvrtal štiri 3mm luknje za vijake in napravil ovalni izrez, za prehod povezovalnih kablov, naslednja slika:
Vsi elementi Krmilnega pulta so na svojem mestu in pult je pritrjen na obod in sicer pod kotom, ki ustreza rokovanju in preglednemu položaju tirne sheme:
Poskusno sem namestil še južni segment in vtaknil mikrofonski pet polni vtikač v vtičnico na krmilnem pultu. Kot že rečeno, je prek 5p vtikača omogočeno napajanje ozkotirne proge, kadar je južni segment ukomponiran v dioramo:
Sledi usmerniški del krmiljenja - vezje.
se imejte....
Re: Diorama 1960a
In malce naravnejša fotografija kamnoloma, ki je na diorami 1960a nekje v kilometru 8.0 (glej kamen levo, ob normalnotirni glavni progi). Tudi vagoni zabojniki in prekucniki so že na tirih (pri nas ozkotirnim vagonom pravimo "hunt"). Kot ozadje služi fotografija pohorskega osrednjega hribovja, fotografirano iz Stranic, pred cca. 12 leti. Slika je natisnjena v velikosti A3 in lepo popestri ozadje kamnoloma.
lp Vojko
lp Vojko
Re: Diorama 1960a
Postavil sem še drug steber s kovinsko kljuko za kompresorsko cev, dodal še malce peska na kupe od koder ga zmečejo v hunte. In tudi delavci so že na svojih mestih in to na obeh etažah. Na zgornji etaži so zaposleni dva krampofista (levo) in en lopatograf (desno):
Na uto za orodje in kompresor, sem namestil še priključno škatlo (v rdečem krožcu) za gibljivo kompresorsko cev (žička s črno izolacijo). Gumjasta cev je speljana navzgor ob stebru, nato prosto viseča nad progo do drugega stebra in od tu čez kljuko navzdol do tal, kjer je zvita v klobčič in pripravljena za priklop kompresorskega kladiva, ki je le malce više in ga delavec že drži z rokama:
In že prvi vlak - dizelska lokomotiva z dvema huntoma, čaka na pesek, ki ga bodo lopatografi zmetali nekaj v en in nekaj v drug hunt.
Za ostalo delo pa ni bilo prave volje . . . pa naslednjič. Lp, Vojko
Na uto za orodje in kompresor, sem namestil še priključno škatlo (v rdečem krožcu) za gibljivo kompresorsko cev (žička s črno izolacijo). Gumjasta cev je speljana navzgor ob stebru, nato prosto viseča nad progo do drugega stebra in od tu čez kljuko navzdol do tal, kjer je zvita v klobčič in pripravljena za priklop kompresorskega kladiva, ki je le malce više in ga delavec že drži z rokama:
In že prvi vlak - dizelska lokomotiva z dvema huntoma, čaka na pesek, ki ga bodo lopatografi zmetali nekaj v en in nekaj v drug hunt.
Za ostalo delo pa ni bilo prave volje . . . pa naslednjič. Lp, Vojko
Re: Diorama 1960a
Zdravo Vojko,
res zelo učinkovito in odlično napreduješ.
Te fotografije s foto ozadjem, pa so fantastične, neverjetno je, koliko globine doprinese tako ozadje.
Nasvet, ki sem ga prebral v eni od novih revij (maketa Rolfa Weinerta); foto ozadje so obdelali tako, da so vstavili fotografije modelnih dreves in grmičevja, ki so sicer na maketi. S tem se ozadje še bolj poveže z maketo samo. V kolikor obvladaš grafične programe, lahko to preizkusiš.
Se veselim nadaljevanja
Hvala, lp,matej
res zelo učinkovito in odlično napreduješ.
Te fotografije s foto ozadjem, pa so fantastične, neverjetno je, koliko globine doprinese tako ozadje.
Nasvet, ki sem ga prebral v eni od novih revij (maketa Rolfa Weinerta); foto ozadje so obdelali tako, da so vstavili fotografije modelnih dreves in grmičevja, ki so sicer na maketi. S tem se ozadje še bolj poveže z maketo samo. V kolikor obvladaš grafične programe, lahko to preizkusiš.
Se veselim nadaljevanja
Hvala, lp,matej
Re: Diorama 1960a
Hi Matej,
me veseli, da deliva mnenje o foto ozadju; res deluje zelo prepričljivo in v mojem primeru popestri "pusto" golo steno ob vzhodnem segmentu, ki sicer ni detajliran, zato tudi nima ozadja. Izjema je sedaj predel kamnoloma, ki se nahaja na južnem koncu segmenta.
Sicer pa so sedaj res idealni dnevi za modeliranje in ostala dela ob, pod in na maketi. Trenutno izdelujem SVN naprave in označevalne table. Na spodnji sliki je belo-rdeč stebriček tik ob progi, ki označuje bližino potnega prehoda:
Naslednja slika prikaže tablo z imenom postajališča na južnem segmentu. Ime je v povezavi z funkcionalnostjo južnega segmenta, ki je namenjen ozkotirni progi, v službi bližnjega kamnoloma. zato stoji ob glavni normalno tirni progi tabla z napisom Kamnolom:
Tabla je belo obarvana s črnim robom (stiren 0,5mm), stebrička sta prav tako iz stirena, kvadratnega profila in debeline 0,6mm. Napis je napravljen s pomočjo letraset črk, velikosti 2,2mm in prelakiran z mat prozornim Tamiya lakom. TS-80:
Torej se bodo morali potniški vlaki tudi tukaj ustaviti za kratek čas, ko bodo prevažali potnike oz. delavce kamnoloma, med ranžirno postajo in 16 km oddaljenim krajem Krnica,
Namestil sem še ločnice ob tirnice ranžirne postaje, kjer je to potrebno. V delu je tudi vagonski tovor: H profili (stiren), cevi (stiren), deske ( lesene letve), armaturna mreža (kovinska mrežica z rasterjem 1,1mm. Velikost mreže je 69 x 25 mm, naslednja slika. In še precej ostalih drobnarij . . .
Se imejte in ustvarjajte
me veseli, da deliva mnenje o foto ozadju; res deluje zelo prepričljivo in v mojem primeru popestri "pusto" golo steno ob vzhodnem segmentu, ki sicer ni detajliran, zato tudi nima ozadja. Izjema je sedaj predel kamnoloma, ki se nahaja na južnem koncu segmenta.
Sicer pa so sedaj res idealni dnevi za modeliranje in ostala dela ob, pod in na maketi. Trenutno izdelujem SVN naprave in označevalne table. Na spodnji sliki je belo-rdeč stebriček tik ob progi, ki označuje bližino potnega prehoda:
Naslednja slika prikaže tablo z imenom postajališča na južnem segmentu. Ime je v povezavi z funkcionalnostjo južnega segmenta, ki je namenjen ozkotirni progi, v službi bližnjega kamnoloma. zato stoji ob glavni normalno tirni progi tabla z napisom Kamnolom:
Tabla je belo obarvana s črnim robom (stiren 0,5mm), stebrička sta prav tako iz stirena, kvadratnega profila in debeline 0,6mm. Napis je napravljen s pomočjo letraset črk, velikosti 2,2mm in prelakiran z mat prozornim Tamiya lakom. TS-80:
Torej se bodo morali potniški vlaki tudi tukaj ustaviti za kratek čas, ko bodo prevažali potnike oz. delavce kamnoloma, med ranžirno postajo in 16 km oddaljenim krajem Krnica,
Namestil sem še ločnice ob tirnice ranžirne postaje, kjer je to potrebno. V delu je tudi vagonski tovor: H profili (stiren), cevi (stiren), deske ( lesene letve), armaturna mreža (kovinska mrežica z rasterjem 1,1mm. Velikost mreže je 69 x 25 mm, naslednja slika. In še precej ostalih drobnarij . . .
Se imejte in ustvarjajte
Re: Diorama 1960a
Težke železne H profile sem ustrezno obarval, namestil na tri podložne lesene lege in pripravljeni so za prevoz. Na sliki je pomožno orodje: stirodur ki služi kot podstavek, kovinsko merilo in bucke s katerimi sem začasno fiksiral lesene lega pri leplenju profilov na nanje:
... in končno je na sporedu ozelenitev južnega segmenta; smrečje, drevje, grmovje. Najprej pogled proti kamnolomu:
delno zračna panorama s pogledom tudi na južni del vzhodnega segmenta. Gozdna pot, ki se vleče čez vzpetino, je na eni strani obdana z mogočnimi smrekami in grmovjem:
In ozelenitev tik ob remizi:
Od severa proti jugu...
lp, Vojko
... in končno je na sporedu ozelenitev južnega segmenta; smrečje, drevje, grmovje. Najprej pogled proti kamnolomu:
delno zračna panorama s pogledom tudi na južni del vzhodnega segmenta. Gozdna pot, ki se vleče čez vzpetino, je na eni strani obdana z mogočnimi smrekami in grmovjem:
In ozelenitev tik ob remizi:
Od severa proti jugu...
lp, Vojko
Re: Diorama 1960a
Vojko, prav neverjetno je kako nekaj zelenja spremeni sceno. Res dobro izgleda vse skupaj.
Močno upam, da to ni bila prvoaprilska šala
Močno upam, da to ni bila prvoaprilska šala