A zato ker ne naseda Corona propagandi?andre85 napisal/-a: P.S pa zmeraj se lahko zgodijo kakšne sankcije proti Belorusiji in njihovemu diktatorju
Sicer pa proizvajalec ni beloruska firma in v primeru sankcij se pač mirno izselijo iz Belorusije.
A zato ker ne naseda Corona propagandi?andre85 napisal/-a: P.S pa zmeraj se lahko zgodijo kakšne sankcije proti Belorusiji in njihovemu diktatorju
Od kdaj pa imajo sankcije proti Lukašenku veze s korono?TGV Lyria napisal/-a:A zato ker ne naseda Corona propagandi?andre85 napisal/-a: P.S pa zmeraj se lahko zgodijo kakšne sankcije proti Belorusiji in njihovemu diktatorju
Sicer pa proizvajalec ni beloruska firma in v primeru sankcij se pač mirno izselijo iz Belorusije.
Kmalu bomo vedeli vsi. Če bi hoteli uvesti sankcije, bi jih že davno, 15 let je že na oblasti.andre85 napisal/-a: Če bi bil kdaj v Belorusiji bi mogoče vedel kako dotični gospod ravna s svojimi nasprotniki. To je že Off topic.
Mimogrede, v istem članku je tudi slika prvega KISS trupa v naših barvah!Re 4/4 napisal/-a:
Evo, dobiš dokaz da gre. Dvočlenski DMU ima težo 116 ton, 2x670 kW v modulu in lahko brez problema pelje tri prazne tročlenske EMU, nekje med 300 in 400 ton skupne teže.jakaklec napisal/-a:Ali kdo ve če je možno speti dizel in električnega Stadlerja skupaj, ter ga peljati po ne-elektrificirani progi?
Gre že gre, samo s kakšnimi pospeški, kakšno Vmax, na kakšnem vzponu ob kakšnih adhezijskih pogojih?Re 4/4 napisal/-a:Evo, dobiš dokaz da gre. Dvočlenski DMU ima težo 116 ton, 2x670 kW v modulu in lahko brez problema pelje tri prazne tročlenske EMU, nekje med 300 in 400 ton skupne teže.jakaklec napisal/-a:Ali kdo ve če je možno speti dizel in električnega Stadlerja skupaj, ter ga peljati po ne-elektrificirani progi?
Ne primerjaj garniture projektirane za gorsko ozkotirno progo in garniture za klasično progo, to je kot bi primerjal Boeing 747 in Vojno izvidniško letalo.preglednik napisal/-a:Vse je odvisno za kakšen namen je stvar projektirana. Bernina ekspres na RhB bahn (Švica), je sestavljena iz tri členske garniture (Stadler), ki je dovolj močna in ima dovolj adhezije, da po klancu 60 promil vleče sebe, 5-8 navadnih vagonov pa še kakšnega tovornega zraven z hitrostjo 50 km/h. Naši Stadlerji verjetno tega ne bi zmogli. Tudi Fiat, če mu crkne en motor lahko še zmeraj pelje z 25 km/h po 26 promilov navzgor do prve postaje.
Do prve postaje? svašta kaj vse papir prenese!desiro napisal/-a: Pri fiatu pa je poudarek do prve postaje !
.
Ja no, na bohinjski progi ki je edina s takimi vzponi je pač bolje da ta garnitura odpelje naprej in dela zamudo kod da se čaka nadomestni avtobus.... verjetno pa taka garnitura ne gre več iz domicilja brez pomoči đure?TGV Lyria napisal/-a:Do prve postaje? svašta kaj vse papir prenese!desiro napisal/-a: Pri fiatu pa je poudarek do prve postaje !
.
Logično ja, da tole ni da bi šel v kakšen Koper reševat, niti da je primerno za redni promet, je pa vsaj sedaj jasno odgovorjeno na vprašanje, ali je možno.desiro napisal/-a:
Gre že gre, samo s kakšnimi pospeški, kakšno Vmax, na kakšnem vzponu ob kakšnih adhezijskih pogojih?
Definitivno to ni mišljeno za neko redno vožnjo ampak za reševanje nepredvidljivih situaciji ki nastanejo v praksi...