Bohinjska Proga

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori

Ali ste se že preljali po Bohinjski progi?

Glasovanje se je zaključilo dne 28.08.2006, 8:34

Da, velikokrat
17
61%
Enkrat
6
21%
Se imam namen peljati
1
4%
Še nikoli
4
14%
 
Skupaj glasov: 28
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trocken »

Re 4/4 napisal/-a:Pa saj rešitev za Bohinjko je zelo preprosta. Najprej se naj soški in gorenjski turizem sploh zmenita, kaj bi sploh rada in kaj bosta imela od proge. Ne pa da ste tam v razmišljanju vsak na svoji strani, država pa naj misli namesto vas, kaj sploh hočete. Potem pa bi eni imeli tovorni promet, drugi kolesarski turizem, tretji Glacier Express. Razlika v ceni obnove med temi željami je ogromna. Ga ni junaka, ki bi dal 2 milijardi evrov, da spravi Bohinjko v stanje, da bo prenesla tovor v Trst. Sedaj se prevozniki vedno bolj odločajo da, če gre tovor tudi po dizel progah, se odločajo za dual mode vleko. Te lokomotive pa niso lahki Herculesi, ampak še težje od Regana.
Tirolci so drugače jasno povedali, da tovora pred nosom ne bodo imeli, ker jim škodi v turizmu. Brenner predor pa itak pred 2028 sploh ne bo dokončan. Polno izkoriščn pa pred letom 2040 ne bo pod nobenim pogojem, ker je Munchen trenutno prenasičen. Nevlaganje v obstoječo progo je pa isto kot, če bi jaz rekel, da vlaganje v obstoječi tir do Kopra nima smisla, saj se gradi novi tir.

Pa itak je to pisanje zaman, ker bo še vedno status quo tistih, ki bi se prvi mogli usesti skupaj, se ne bodo in bo predor še vedno meja. Kot da gre vmes državna meja, ne pa hrib. SŽ pa nimajo pristojnosti za remont, niti denarja za specialne garniture za Bohinjko.
No, pa razloži, kakšne so razlike v željah po posodobitvi Bohinjke med primorsko in gorenjsko stranjo?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

trocken napisal/-a:
No, pa razloži, kakšne so razlike v željah po posodobitvi Bohinjke med primorsko in gorenjsko stranjo?
Želje pišete vi tukaj. Sploh niste enotni. Vsi bi imeli malo tega, malo onega. Samo da bo promet. Želje tistih, ki bdijo nad turizmom, še nikoli nisem slišal. Niti jih verjetno ne bom. Država? 170 milijonov za modernizacijo železnic na leto je nič. Če hočeš standard severnih sosedov, bo potrebno vložiti 7 milijard evrov.

Dam pa turizmu brezplačen predlog, ki ne bo uresničnen, ker jim je pretežko zavihati rokave in narediti plan in raje kot v stari jugi: Država rabimo denar za pokrivanje izgub. Namesto, da bi zahtevali sestanek za poenostavljanje skupnega delovanja. Za začetek, kdaj bo enotna trodnevna, tedenska, mesečna in letna dnevna karta za vsa smučišča na Gorenjskem + Kanin? Ko bo to urejeno lahko brez problema uvedeš pass kartico za kombinacijo vlak + bus karto med vsemi smučišči, ki ti omogoča brezplačni prevoz... Toliko za uvod. Zgledujte se po ostalih državah v Alpah. Zato pa železnice tam še obstajajo, drugače bi jih že zdavnaj zaprli.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trocken »

Vidim, da nisi odgovoril nič. Sem to tudi pričakoval.
Pa da ne bom dolgovezil. Je bilo lepo rečeno, da žičnice v Sloveniji prepeljejo letno več potnikov kot železnice, pa subvencij ne dobijo. In kar se železnic tiče, standardi peronov, klimatiziranih kompozicij, urejenosti postaj (veliko bi lahko postorili, pa očitno nimate napisano v opisu del in nalog) niso stvar turističnih delavcev, temveč vas. Še prometnika na najbolj turistični postaji Bled ste enostavno ukinili.
In zakaj vozi turiste iz križark v Kopru recimo prevoznik Nomago na Bled in Postojnsko jamo, vas pa zraven ni... Vidiš veliko je tudi nasprotnih vprašanj.
To kar pišemo mi na forumih so pač naše želje, turizma pa kar ne kritizirat, ker delajo čudeže z veliko manj denarja, kot ga imate na razpolago vi.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ha! Če že meni napišeš, da nisem napisal nič...

...vsaj ti ali vi napiši/te pravilno....

-Ne dajaj me v skupino SŽ, ker nisem zaposlen tam.
-Modernizacije peronov oz. postaj, ter prog ne smejo izvajati SŽ infrastruktura, ker je infrastruktura JŽI last države. To je stvar ministrstva za infrastrukturo, ter DRSI. SŽ infrastruktura je samo upravljalec, kar pomeni omejeno pristojnost.
-Mogoče res izgledajo subvencije velike, ampak s tem denarjem...morajo vzdrževati od signalno varnostnih naprav, do prog, ki so dosegli že abrahama. Strojnih regulacij se ponekod niti več ne lotevajo, ker nima smisla metati denar "skozi okno", da bo proga ok kakšen teden, potem pa vse po starem. Na področju potniškega prometa se tudi ni vlagalo že 20 let, zato je stanje takšno, kakršno je
-Pa ne si misliti, da smo na vzhodu kaj na boljšem, kot vi na zahodu. Tri dizel proge, ki se jih "flika" ravno toliko, da so še za silo prevozne. Tako da, ne biti "fauš" nam iz vzhoda.

Pa, če te še zanima, kam gre proračunski denar. Imaš lepo pregledno stran, da ne boš mislil, koliko bogate so SŽ


https://proracun.gov.si
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trocken »

Re 4/4 napisal/-a:Ha! Če že meni napišeš, da nisem napisal nič...

...vsaj ti ali vi napiši/te pravilno....

-Ne dajaj me v skupino SŽ, ker nisem zaposlen tam.
-Modernizacije peronov oz. postaj, ter prog ne smejo izvajati SŽ infrastruktura, ker je infrastruktura JŽI last države. To je stvar ministrstva za infrastrukturo, ter DRSI. SŽ infrastruktura je samo upravljalec, kar pomeni omejeno pristojnost.
-Mogoče res izgledajo subvencije velike, ampak s tem denarjem...morajo vzdrževati od signalno varnostnih naprav, do prog, ki so dosegli že abrahama. Strojnih regulacij se ponekod niti več ne lotevajo, ker nima smisla metati denar "skozi okno", da bo proga ok kakšen teden, potem pa vse po starem. Na področju potniškega prometa se tudi ni vlagalo že 20 let, zato je stanje takšno, kakršno je
-Pa ne si misliti, da smo na vzhodu kaj na boljšem, kot vi na zahodu. Tri dizel proge, ki se jih "flika" ravno toliko, da so še za silo prevozne. Tako da, ne biti "fauš" nam iz vzhoda.

Pa, če te še zanima, kam gre proračunski denar. Imaš lepo pregledno stran, da ne boš mislil, koliko bogate so SŽ


https://proracun.gov.si
Se ti opravičujem, če nisi od železnic. Sicer bi pa to moral vedeti. Ogromno veš od železnic in še nisem v življenju videl ali srečal železničarja, ki bi toliko vedel ali bi ga ta tematika vsaj toliko zanimala. Izhajam iz železničarskega okolja (sam pa to nisem) in poznam miselnost ajzelpona, ki mi gre včasih pošteno na živce. Zato še enkrat, oprosti!
Mislim pa, da turistični delavci, predvsem v Bohinju vedo, kaj hočejo. Predvsem Klemen Langus (vodja LTO Bohinj) je tukaj tisti, kateri ve, za kaj se gre in pozna trajnostno mobilnost in rešitve, ki se izvajajo drugje v Alpah.
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a dingo »

trocken napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:Ha! Če že meni napišeš, da nisem napisal nič...

...vsaj ti ali vi napiši/te pravilno....

-Ne dajaj me v skupino SŽ, ker nisem zaposlen tam.
-Modernizacije peronov oz. postaj, ter prog ne smejo izvajati SŽ infrastruktura, ker je infrastruktura JŽI last države. To je stvar ministrstva za infrastrukturo, ter DRSI. SŽ infrastruktura je samo upravljalec, kar pomeni omejeno pristojnost.
-Mogoče res izgledajo subvencije velike, ampak s tem denarjem...morajo vzdrževati od signalno varnostnih naprav, do prog, ki so dosegli že abrahama. Strojnih regulacij se ponekod niti več ne lotevajo, ker nima smisla metati denar "skozi okno", da bo proga ok kakšen teden, potem pa vse po starem. Na področju potniškega prometa se tudi ni vlagalo že 20 let, zato je stanje takšno, kakršno je
-Pa ne si misliti, da smo na vzhodu kaj na boljšem, kot vi na zahodu. Tri dizel proge, ki se jih "flika" ravno toliko, da so še za silo prevozne. Tako da, ne biti "fauš" nam iz vzhoda.

Pa, če te še zanima, kam gre proračunski denar. Imaš lepo pregledno stran, da ne boš mislil, koliko bogate so SŽ


https://proracun.gov.si
Se ti opravičujem, če nisi od železnic. Sicer bi pa to moral vedeti. Ogromno veš od železnic in še nisem v življenju videl ali srečal železničarja, ki bi toliko vedel ali bi ga ta tematika vsaj toliko zanimala. Izhajam iz železničarskega okolja (sam pa to nisem) in poznam miselnost ajzelpona, ki mi gre včasih pošteno na živce. Zato še enkrat, oprosti!
Mislim pa, da turistični delavci, predvsem v Bohinju vedo, kaj hočejo. Predvsem Klemen Langus (vodja LTO Bohinj) je tukaj tisti, kateri ve, za kaj se gre in pozna trajnostno mobilnost in rešitve, ki se izvajajo drugje v Alpah.
In kakšni so njegovi konkretni predlogi in rešitve? Ali je v bistvu turizmu vseeno če jutri železnico ukinejo in poberejo pragove.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trocken »

dingo napisal/-a:
trocken napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:Ha! Če že meni napišeš, da nisem napisal nič...

...vsaj ti ali vi napiši/te pravilno....

-Ne dajaj me v skupino SŽ, ker nisem zaposlen tam.
-Modernizacije peronov oz. postaj, ter prog ne smejo izvajati SŽ infrastruktura, ker je infrastruktura JŽI last države. To je stvar ministrstva za infrastrukturo, ter DRSI. SŽ infrastruktura je samo upravljalec, kar pomeni omejeno pristojnost.
-Mogoče res izgledajo subvencije velike, ampak s tem denarjem...morajo vzdrževati od signalno varnostnih naprav, do prog, ki so dosegli že abrahama. Strojnih regulacij se ponekod niti več ne lotevajo, ker nima smisla metati denar "skozi okno", da bo proga ok kakšen teden, potem pa vse po starem. Na področju potniškega prometa se tudi ni vlagalo že 20 let, zato je stanje takšno, kakršno je
-Pa ne si misliti, da smo na vzhodu kaj na boljšem, kot vi na zahodu. Tri dizel proge, ki se jih "flika" ravno toliko, da so še za silo prevozne. Tako da, ne biti "fauš" nam iz vzhoda.

Pa, če te še zanima, kam gre proračunski denar. Imaš lepo pregledno stran, da ne boš mislil, koliko bogate so SŽ


https://proracun.gov.si
Se ti opravičujem, če nisi od železnic. Sicer bi pa to moral vedeti. Ogromno veš od železnic in še nisem v življenju videl ali srečal železničarja, ki bi toliko vedel ali bi ga ta tematika vsaj toliko zanimala. Izhajam iz železničarskega okolja (sam pa to nisem) in poznam miselnost ajzelpona, ki mi gre včasih pošteno na živce. Zato še enkrat, oprosti!
Mislim pa, da turistični delavci, predvsem v Bohinju vedo, kaj hočejo. Predvsem Klemen Langus (vodja LTO Bohinj) je tukaj tisti, kateri ve, za kaj se gre in pozna trajnostno mobilnost in rešitve, ki se izvajajo drugje v Alpah.
In kakšni so njegovi konkretni predlogi in rešitve? Ali je v bistvu turizmu vseeno če jutri železnico ukinejo in poberejo pragove.
Ne, on je avtor zamisli o trajnostno naravnanem Bohinju. V to je treba všteti ski buse do Vogla in po novem do Soriške planine, umiku avtomobilov iz območja jezera in železnici kot o osnovi mobilnosti. Tudi kartica gost Bohinja ponuja brezplačne prevoze z avtobusi in popuste z vožnjo z vlakom.
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Njega dni smo imeli železniško postajo Sotestka, kjer so natovarjali hlodovino iz Jelovice. V "bližnji" bodočnosti naj bi od Bleda do Bohinjske Bistrice "naredili" kolesarsko stezo. V primeru, da bodo tako mečkali, kot z južno blejsko obvoznico, sam tega ne bom dočakal. Največji težava bo povezava skozi Sotesko. Obstajata dve varianti. Ena bi šla ob progi druga pa ob cesti. Predvidevam, da se bo ta problem (dandanes se temu reče izziv #-o ) reševal šele na koncu. Sedaj, pa vprašanje. Ali bi bilo smiselno, da bi za kolesarje (lahko tudi pohodnike) ponovno "obudili" postajališče Soteska ? Lahko tudi kakšna druga varianta v bližini . "Aktiviranje" bi bilo smiselno šele, ko bi imeli urejen dostop iz kolesarske steze. Danes je to nesmiselno, kajti tudi kratka vožnja (kot tudi hoja) po (oz. ob) obstoječi glavni cesti, je bližnjica za C2C.

LP Igor
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trocken »

trackpan napisal/-a:Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Njega dni smo imeli železniško postajo Sotestka, kjer so natovarjali hlodovino iz Jelovice. V "bližnji" bodočnosti naj bi od Bleda do Bohinjske Bistrice "naredili" kolesarsko stezo. V primeru, da bodo tako mečkali, kot z južno blejsko obvoznico, sam tega ne bom dočakal. Največji težava bo povezava skozi Sotesko. Obstajata dve varianti. Ena bi šla ob progi druga pa ob cesti. Predvidevam, da se bo ta problem (dandanes se temu reče izziv #-o ) reševal šele na koncu. Sedaj, pa vprašanje. Ali bi bilo smiselno, da bi za kolesarje (lahko tudi pohodnike) ponovno "obudili" postajališče Soteska ? Lahko tudi kakšna druga varianta v bližini . "Aktiviranje" bi bilo smiselno šele, ko bi imeli urejen dostop iz kolesarske steze. Danes je to nesmiselno, kajti tudi kratka vožnja (kot tudi hoja) po (oz. ob) obstoječi glavni cesti, je bližnjica za C2C.

LP Igor
Tako bo: DPN za Gorenjsko progo predvideva drugi tir med Radovljico in postajo Globoko po desnem bregu Save, zaradi utesnjenosti na levem bregu. Malo naprej od postaje Soteska se bo zgradil cca 10-11 km dolg predor med Bohinjsko in Gorenjsko progo. Razdalja med Posočjem in Ljubljano se bo izdatno skrajšala, proga od Soteske mimo Bleda do Jesenic pa bo postala kolesarska steza..... :D :D :D :D Uf, zbudil sem se, spanje po kosilu mi očitno škoduje :D :D :D
Ma ideja pa ni slaba.
Čufarca
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 02.11.2009, 15:56

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Čufarca »

"Tovorni vlaki ponovno vozijo po Bohinjski progi med postajo pri Sv. Andreju in Opčinami":
https://www.primorski.eu/trzaska/vlaki- ... o-NL490096
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Renesansa Bohinjske proge se je očitno začela na njenem koncu. No ja, saj od Jesenic do Salzburga je to bistvu ista proga.
preglednik
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trocken »

Danes lepa novica v Primorskin novicah. Skozi Bohinjski predor bodo potegnili 20kV kabel in s tem povezali gorenjsko in primorsko električno omrežje. S tem bodo dejansko omogočili oskrbo Baške grape z elektriko iz dveh strani.Vsako investicijo v najdaljšo slovensko "luknjo" pozdravljam. Večji kot bo interes zanjo, bolje jo bodo vzdrževali.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Zanimivo, da teh kablov še ni. Optika za hrbtenično internetno omrežje je že dolgo.
Kontejner
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 26
Pridružen: 24.02.2019, 12:13

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Kontejner »

Skozi bohinjski predor bi lahko tekel tudi cestni promet. Samo, ko bi šel vlak, bi se pač z semaforjem zaprlo prevoznost za cestni promet. Glede na minimalno količino prometa. Vodo pa spodaj po kanalih speljat da nemoteno odteče izven tunela takrat, ko se tunel splošno ne zapre zaradi močnega deževja in obilo vode. In ne ne fantaziram, realnost, ki je izvedljiva. Bila bi pa ogromna pridobitev za Posočje, ker kamorkoli na gorenjsko tsran je treba ''plezat'' čez hribe, ali čez Petrovo Brdo ali čez Sorico ali pa čez Kladje proti Poljanski Dolini.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Kontejner napisal/-a:Skozi bohinjski predor bi lahko tekel tudi cestni promet. Samo, ko bi šel vlak, bi se pač z semaforjem zaprlo prevoznost za cestni promet. Glede na minimalno količino prometa. Vodo pa spodaj po kanalih speljat da nemoteno odteče izven tunela takrat, ko se tunel splošno ne zapre zaradi močnega deževja in obilo vode. In ne ne fantaziram, realnost, ki je izvedljiva. Bila bi pa ogromna pridobitev za Posočje, ker kamorkoli na gorenjsko tsran je treba ''plezat'' čez hribe, ali čez Petrovo Brdo ali čez Sorico ali pa čez Kladje proti Poljanski Dolini.
Skozi bohinjski predor že teče cestni promet, s pomočjo avtovlaka. Povsod riniti cesto zraven pa tudi ni treba. Že samo zato, ker ravno od te "naravne prepreke" najbolj živi Bohinjska proga.
Ravno odsek med Podbrdom in Bohinjem je najbolj obremenjen na celi Bohinjki, 13 vlakov v vsako smer ob delavnikih, torej skupaj 26 voženj skozi predor. To res ni minimalna količina.
Odgovori