Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
Odgovori
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a trocken »

Zapomnili se ga bomo kot Korončka.
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

@Cokla, hvala za prima slike!
LP - Peter
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a mkx »

MatejP napisal/-a:Naj bi ga že krstili za Janeza :wink:
Ali obstaja kakšna razlaga oz. utemeljitev te izbire?
LP, Metod
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 10.06.2018, 22:37
Kraj: na Goriškem

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a MatejP »

mkx napisal/-a:
MatejP napisal/-a:Naj bi ga že krstili za Janeza :wink:
Ali obstaja kakšna razlaga oz. utemeljitev te izbire?
Poimenovan naj bi bil po enem izmed inštruktorjev
Pa lep pozdrav
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a 038 »

Uh ta pa je narcisa, da ga želi po sebi poimenovat.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

MatejP napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Glede na to da že ima tovarniško ime, ga ne rabimo posebej poimenovati.
No potem pa ni treba iskati imen za Effije
Effi je čisto okej, polno ime Effishunter je pa predolgo. :D
Flirt in Kiss pa sta imeni, ki si jih vsak hitro zapomni. Edini hec je, da bomo imeli dve vrsti Flirta.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a maxima »

Flirt EMU in Flirt DEMU. Problem rešen :D
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 809
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Se morda ve kje bo Flirt v naslednjih dneh? Cez vikend verjetno garaziran, ampak potem v ponedeljek, torek..
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 197
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

Anzee napisal/-a:Se morda ve kje bo Flirt v naslednjih dneh? Cez vikend verjetno garaziran, ampak potem v ponedeljek, torek..
Bi rad preizkusil protigrafitno folijo?? :D :D :D
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 809
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Matevz96 napisal/-a: Bi rad preizkusil protigrafitno folijo?? :D :D :D
Ce ti tako reces fotoaparatu potem da! :D :D :lol:
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Thomas
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 25.03.2019, 13:56

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Thomas »

Kako to, da nove Stadler garniture testirajo tudi na območju Zasavja in Posavja? Saj se že od Hodoša do Zidanega Mosta vidi, kako se obnesejo.
Čudno, da jih niso peljali po kočevski progi, kjer naj bi te garniture začele potniški promet. Če je predpisano, na katerih progah jih je treba testirati, ali pride na vrsto tudi Dolenjska?
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 809
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Thomas napisal/-a: Če je predpisano, na katerih progah jih je treba testirati, ali pride na vrsto tudi Dolenjska?
Ce se ne motim je bilo pred casom receno da more prepeljati vse slovenske proge... Ko bi vsaj obstajal "urnik" :)
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Thomas napisal/-a:Kako to, da nove Stadler garniture testirajo tudi na območju Zasavja in Posavja? Saj se že od Hodoša do Zidanega Mosta vidi, kako se obnesejo.
Čudno, da jih niso peljali po kočevski progi, kjer naj bi te garniture začele potniški promet.
Med prevozom garniture v Slovenijo, so bile vse naprave na vlaku izločene, zato niso videli nič. Testi, kako se garnitura obnese na progi, so se že obdelali v Avstriji. Sedaj so na vrsti, šolanje, "nastavljanje" garniture na optimalno delovanje na vseh profilih prog pri nas in dokazovanje skladnost varnostnih sistemov z našo infrastrukturo, kar je pogoj za pridobitev dovoljenja. Proga LJ-DO je ravna po profilu, z nekaj ravninami, dobrimi da se na koncu preiskusi elektro zavora in še elektrificriana, ne prekratka... Kaj boljšega za prvi test, da ni potrebe po "hardcore" profilih, radijih za prvi preiskus?
Poleg tega je dobro, da se osebje (inštruktorji) seznanijo, kako poteka prehod med STM Indusi in ETCS nivo 1, ter njegovo delovanje, kar pa ni mogoče na vsaki progi.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Zanimivo kaj dela sodobna tehnologija. Svoj čas, ko so se vršile nabave Fiatov, Reganov, Mercedesov in ostalih voznih sredstev, so bili slednji vpreženi v redni promet takoj ob prihodu. Spomnim se Reganov, so komaj prispeli že reševali promet na primorski progi, ker je Brižitke zagiftalo s snegom (nekje v začetku osemdesetih). Sedaj pa, upam da bodo vsi testi končani vsaj pred prvim rednim servisom... :)
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a:Zanimivo kaj dela sodobna tehnologija. Svoj čas, ko so se vršile nabave Fiatov, Reganov, Mercedesov in ostalih voznih sredstev, so bili slednji vpreženi v redni promet takoj ob prihodu. ...
ker je Brižitke zagiftalo s snegom (nekje v začetku osemdesetih).
Ja sej, takoj v promet. Zato pa so vsi potrebovali modifikacije, kar se zelo prerado pozabi povedat. Pa še danes jih. 541, pa razen otroških bolezni, jih še ni imela, čeprav se sedaj njeno servisiranje po navodilih proizvajalca spreminja. Torej že 15 let delovanja, brez resnih okvar, z bistveno večjo obremenitvijo kot je bila nekoč . :)
Francozi so pa praktično vse prvotne lokomotive zas*al in so jih morali modficirati.. :) Pri Sybic BB 26000, so morali celo proizvodnjo ustavit, ker je odprava vseh napak, da je lokomotiva sploh postala delujoča, trajalo kar tri leta. Danes pa jih napada rja. :roll:
Odgovori