Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Zapomnili se ga bomo kot Korončka.
Re: Nove garniture Stadler
@Cokla, hvala za prima slike!
LP - Peter
LP - Peter
Re: Nove garniture Stadler
Ali obstaja kakšna razlaga oz. utemeljitev te izbire?MatejP napisal/-a:Naj bi ga že krstili za Janeza
LP, Metod
Re: Nove garniture Stadler
Poimenovan naj bi bil po enem izmed inštruktorjevmkx napisal/-a:Ali obstaja kakšna razlaga oz. utemeljitev te izbire?MatejP napisal/-a:Naj bi ga že krstili za Janeza
Pa lep pozdrav
Re: Nove garniture Stadler
Uh ta pa je narcisa, da ga želi po sebi poimenovat.
Re: Nove garniture Stadler
Effi je čisto okej, polno ime Effishunter je pa predolgo.MatejP napisal/-a:No potem pa ni treba iskati imen za EffijeTGV Lyria napisal/-a:Glede na to da že ima tovarniško ime, ga ne rabimo posebej poimenovati.
Flirt in Kiss pa sta imeni, ki si jih vsak hitro zapomni. Edini hec je, da bomo imeli dve vrsti Flirta.
Re: Nove garniture Stadler
Flirt EMU in Flirt DEMU. Problem rešen
Re: Nove garniture Stadler
Se morda ve kje bo Flirt v naslednjih dneh? Cez vikend verjetno garaziran, ampak potem v ponedeljek, torek..
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Nove garniture Stadler
Bi rad preizkusil protigrafitno folijo??Anzee napisal/-a:Se morda ve kje bo Flirt v naslednjih dneh? Cez vikend verjetno garaziran, ampak potem v ponedeljek, torek..
Re: Nove garniture Stadler
Ce ti tako reces fotoaparatu potem da!Matevz96 napisal/-a: Bi rad preizkusil protigrafitno folijo??
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Nove garniture Stadler
Kako to, da nove Stadler garniture testirajo tudi na območju Zasavja in Posavja? Saj se že od Hodoša do Zidanega Mosta vidi, kako se obnesejo.
Čudno, da jih niso peljali po kočevski progi, kjer naj bi te garniture začele potniški promet. Če je predpisano, na katerih progah jih je treba testirati, ali pride na vrsto tudi Dolenjska?
Čudno, da jih niso peljali po kočevski progi, kjer naj bi te garniture začele potniški promet. Če je predpisano, na katerih progah jih je treba testirati, ali pride na vrsto tudi Dolenjska?
Re: Nove garniture Stadler
Ce se ne motim je bilo pred casom receno da more prepeljati vse slovenske proge... Ko bi vsaj obstajal "urnik"Thomas napisal/-a: Če je predpisano, na katerih progah jih je treba testirati, ali pride na vrsto tudi Dolenjska?
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Nove garniture Stadler
Med prevozom garniture v Slovenijo, so bile vse naprave na vlaku izločene, zato niso videli nič. Testi, kako se garnitura obnese na progi, so se že obdelali v Avstriji. Sedaj so na vrsti, šolanje, "nastavljanje" garniture na optimalno delovanje na vseh profilih prog pri nas in dokazovanje skladnost varnostnih sistemov z našo infrastrukturo, kar je pogoj za pridobitev dovoljenja. Proga LJ-DO je ravna po profilu, z nekaj ravninami, dobrimi da se na koncu preiskusi elektro zavora in še elektrificriana, ne prekratka... Kaj boljšega za prvi test, da ni potrebe po "hardcore" profilih, radijih za prvi preiskus?Thomas napisal/-a:Kako to, da nove Stadler garniture testirajo tudi na območju Zasavja in Posavja? Saj se že od Hodoša do Zidanega Mosta vidi, kako se obnesejo.
Čudno, da jih niso peljali po kočevski progi, kjer naj bi te garniture začele potniški promet.
Poleg tega je dobro, da se osebje (inštruktorji) seznanijo, kako poteka prehod med STM Indusi in ETCS nivo 1, ter njegovo delovanje, kar pa ni mogoče na vsaki progi.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Zanimivo kaj dela sodobna tehnologija. Svoj čas, ko so se vršile nabave Fiatov, Reganov, Mercedesov in ostalih voznih sredstev, so bili slednji vpreženi v redni promet takoj ob prihodu. Spomnim se Reganov, so komaj prispeli že reševali promet na primorski progi, ker je Brižitke zagiftalo s snegom (nekje v začetku osemdesetih). Sedaj pa, upam da bodo vsi testi končani vsaj pred prvim rednim servisom...
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Ja sej, takoj v promet. Zato pa so vsi potrebovali modifikacije, kar se zelo prerado pozabi povedat. Pa še danes jih. 541, pa razen otroških bolezni, jih še ni imela, čeprav se sedaj njeno servisiranje po navodilih proizvajalca spreminja. Torej že 15 let delovanja, brez resnih okvar, z bistveno večjo obremenitvijo kot je bila nekoč .preglednik napisal/-a:Zanimivo kaj dela sodobna tehnologija. Svoj čas, ko so se vršile nabave Fiatov, Reganov, Mercedesov in ostalih voznih sredstev, so bili slednji vpreženi v redni promet takoj ob prihodu. ...
ker je Brižitke zagiftalo s snegom (nekje v začetku osemdesetih).
Francozi so pa praktično vse prvotne lokomotive zas*al in so jih morali modficirati.. Pri Sybic BB 26000, so morali celo proizvodnjo ustavit, ker je odprava vseh napak, da je lokomotiva sploh postala delujoča, trajalo kar tri leta. Danes pa jih napada rja.