Bohinjska Proga
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1950
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Kdaj je nazadnje peljal vlak skozi bohinjski predor? Da se ni v tem času mogoče že zasul?
preglednik
Re: Bohinjska Proga
Kakšen tovorni je pa gotovo še peljal v zadnjem mesecu.preglednik napisal/-a:Kdaj je nazadnje peljal vlak skozi bohinjski predor? Da se ni v tem času mogoče že zasul?
Ko odpravijo omejitev gibanja na občino bom šel pogledat
Re: Bohinjska Proga
Ma smo hudo pametni nekateri a?Micek_52 napisal/-a:Kakšen tovorni je pa gotovo še peljal v zadnjem mesecu.preglednik napisal/-a:Kdaj je nazadnje peljal vlak skozi bohinjski predor? Da se ni v tem času mogoče že zasul?
Ko odpravijo omejitev gibanja na občino bom šel pogledat
Predor še stoji, in redno se izvaja pregled proge z motorno drezino. Ne rabi noben priti gor pogledat, smo lokalci zato tu da pogledamo in povemo.
Re: Bohinjska Proga
Pod nobenim pogojem ne moreš dobiti dovoljenja za tako dolg cestni tunelSkozi bohinjski predor bi lahko tekel tudi cestni promet. Samo, ko bi šel vlak, bi se pač z semaforjem zaprlo prevoznost za cestni promet. Glede na minimalno količino prometa. Vodo pa spodaj po kanalih speljat da nemoteno odteče izven tunela takrat, ko se tunel splošno ne zapre zaradi močnega deževja in obilo vode. In ne ne fantaziram, realnost, ki je izvedljiva. Bila bi pa ogromna pridobitev za Posočje, ker kamorkoli na gorenjsko tsran je treba ''plezat'' čez hribe, ali čez Petrovo Brdo ali čez Sorico ali pa čez Kladje proti Poljanski Dolini.
1) v cestnem tunelu je potrebno prezračevanje, kam boš namestil po tamalem samo aksialne vetilatorje, za kaj več sploh ni profila
2) varnostne zahteve za cestne tunele takšne dolžine so nedvoumne. Potrebuješ še kaj zraven.
Zadeva sploh ne bi bila poceni, potrebuješ torej prezračevnaje, osvetljavo, en varnostni tunelček, recimo da ga uporabiš za kolesarsko stezo. Velik problem pa ostane voda, tunel ni hidroizoliran.
Zaključek: Sanja svinja kukuruz
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1950
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Svoj čas so res obstajale ideje o paralelnem enosmernem cestišču skozi tunel. Mislim, da avtovlak zadošča. Bi bilo potrebno pa razmišljati o posodobitvi in modernizaciji tunela, saj 115 ker star objekt ne more več zadoščati sodobnim varnostnim zahtevam. Podobno, kot so uredili Arlberg, Tauern in bodo tudi Karavanke.
preglednik
Re: Bohinjska Proga
Upam, da ni preveč offtopic, ampak nisem vedel katera tema bo najbolj primerna za objavo
Podjetje Rete Ferroviaria Italiana (RFI) in družba SDAG sta skupaj določila, kako bo potekala gradnja novega železniškega veznega loka, za kar je na razpolago dvanajst milijonov evrov državnih sredstev. Gradnja loka predstavlja izredno pomembno pridobitev za goriško tovorno postajališče in bo predvidoma trajala štirideset mesecev. Septembra se bosta predstavniki podjetja RFI in družbe SDAG ponovno srečali, da izvedejo še zadnja preverjanja in določijo še zadnje detajle tehnične narave pred začetkom del.
https://www.primorski.eu/goriska/dvanaj ... k-LL580508
Če se nekateri še spomnite, smo pred nekaj leti o tem projektu oziroma loku(pa tistem na naši strani meje v Šempetru pri Gorici, kateri bo morda enkrat v prihodnosti... vsaj spet omenjen ) že pisali tukaj na forumu.
Na kratko, ta lok bo omogočal direktno vožnjo(tovornega) vlaka iz smeri italijanskega Tržiča(Monfalcone) v Slovenijo, brez, da bi prej(tako kot sedaj) vlak moral najprej na železniško postajo Gorica(Gorizia) in obratno
Podjetje Rete Ferroviaria Italiana (RFI) in družba SDAG sta skupaj določila, kako bo potekala gradnja novega železniškega veznega loka, za kar je na razpolago dvanajst milijonov evrov državnih sredstev. Gradnja loka predstavlja izredno pomembno pridobitev za goriško tovorno postajališče in bo predvidoma trajala štirideset mesecev. Septembra se bosta predstavniki podjetja RFI in družbe SDAG ponovno srečali, da izvedejo še zadnja preverjanja in določijo še zadnje detajle tehnične narave pred začetkom del.
https://www.primorski.eu/goriska/dvanaj ... k-LL580508
Če se nekateri še spomnite, smo pred nekaj leti o tem projektu oziroma loku(pa tistem na naši strani meje v Šempetru pri Gorici, kateri bo morda enkrat v prihodnosti... vsaj spet omenjen ) že pisali tukaj na forumu.
Na kratko, ta lok bo omogočal direktno vožnjo(tovornega) vlaka iz smeri italijanskega Tržiča(Monfalcone) v Slovenijo, brez, da bi prej(tako kot sedaj) vlak moral najprej na železniško postajo Gorica(Gorizia) in obratno
Re: Bohinjska Proga
Da bi na naši strani kaj postorili je verjetno utopija. Kako si predstavljajo vožnjo direktnih tovornih vlakov, če je na SLO strani omrežje neelektrificirano Dvomim da bi vozili z dizel vleko. Verjetno na ministrstvu za infrastrukturo niti ne vedo za omenjeno progo.
Re: Bohinjska Proga
Pa ti veš, o čem sploh govori novica? Gre se za to, da iz SDAGa v Trst, ne bo potrebno čez Gorico in dobijo direkt dostop do Trsta. O Sloveniji je govora samo na zloglasnem odseku Gorica - Nova Gorica. Sicer non stop pravijo o neki super priložnosti, pa bom rajši počakal, da se prvi posvečeni spomne, da sta Videm in Monfalcone danes že zabasana, FUC pa je itak sedaj dvignil roke in bo predal proge RFI-ju...Banana republika na železnici, si pravijo Italijani sami, sploh na vzhodu.Urban91 napisal/-a:Da bi na naši strani kaj postorili je verjetno utopija. Kako si predstavljajo vožnjo direktnih tovornih vlakov, če je na SLO strani omrežje neelektrificirano Dvomim da bi vozili z dizel vleko. Verjetno na ministrstvu za infrastrukturo niti ne vedo za omenjeno progo.
Pa še link do original novice.
https://www.triesteallnews.it/2020/08/1 ... posizione/
Re: Bohinjska Proga
Seveda vem kaj je mišljeno. Nekdo je napisal da bodo tovorni vlaki direktno vozili do Nove Gorice. Direktno samo v in iz SDAG-a, to je pa tudi vse. Čez mejo mogoče v prihodnosti.
Re: Bohinjska Proga
Kolikor vem Italjani prevzemajo vlake na postaji Nova Gorica, se pravi tu se menja lokomotive. Trenutno simisel loka na naši strani odpade. Bojim pa se, da tudi v prihodnje, saj veste kako Italjani znajo zakomplicirat stvari z njihovimi varnostnimi sistemi. Lep primer je Pendolino do Benetk. Čudim se kako je ratala tista izmenjava Meh/Grdavša, no itak ni dolgo časa trajalo.
Tine
Re: Bohinjska Proga
Trenutno je stvar taka, da če pripelje vlak z dizel vleko Inrail iz smeri Vidma (Udine) gre direktno do Nove Gorice. Če pa je elektro vleka gre do Gorice, tam prevzame RFI dizel vleka in zapelje vlak do Nove Gorice. Za tistih nekaj kilometrov precej zamudna stvar za današnji čas. Z malo več volje bi lahko elektrificirali tistih 5 km proge na SLO ozemlju.
Re: Bohinjska Proga
Interes SDAG-a je tudi lok na slovenski strani proti Sežani, ki je tudi že sprojektiran, oz. je nekdaj že obstajal. Investicija je bila načelno obljubljena tudi iz naše strani, vendar je sedaj odloženo za nedoločen čas, oziroma kot vse regionalke po letu 2030. V Italiji pa ga jim je uspelo zlobirati. Ni odveč poudariti, da dobiva tudi ta terminal vedno večjo težo skupaj s Fernetiči kot dodatna skladiščna cona v sistemu podjetja Vzhodnega pristaniškega sistema, kamor sicer spadajo Trst, Tržič in teminal Fernetiči.
Re: Bohinjska Proga
Zdravo!
Tisti lok, ki bi ga naj zgradili nekoč v bodočnosti, je obstajal, še predno je bila dograjena bohinjska proga - kot sestavni del prvotne lokalne proge Gorica -Ajdovščina.
Pozdrav - Peter
Tisti lok, ki bi ga naj zgradili nekoč v bodočnosti, je obstajal, še predno je bila dograjena bohinjska proga - kot sestavni del prvotne lokalne proge Gorica -Ajdovščina.
Pozdrav - Peter
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Bohinjska Proga
Pozdravljeni,
na spletu sem zasledil raziskovalno nalogo o hitrostih na Bohinjski progi:
HITROSTI VLAKOV NA BOHINJSKI PROGI
Raziskovalna naloga
Področje: FIZIKA
AVTOR: Breda Čufer 9. razred
MENTOR: Ambrož Demšar
Šolsko leto 2010/11
Osnovna šola Simona Kosa Podbrdo
povezava: http://www.festival-labirint.si/assets/ ... _progi.pdf
pozdrav
Darko
na spletu sem zasledil raziskovalno nalogo o hitrostih na Bohinjski progi:
HITROSTI VLAKOV NA BOHINJSKI PROGI
Raziskovalna naloga
Področje: FIZIKA
AVTOR: Breda Čufer 9. razred
MENTOR: Ambrož Demšar
Šolsko leto 2010/11
Osnovna šola Simona Kosa Podbrdo
povezava: http://www.festival-labirint.si/assets/ ... _progi.pdf
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Bohinjska Proga
Zanimiva naloga. Ampak na nekaterih odsekih bi progo lahko preuredili za višje hitrosti. Predvsem mi pade v oči dolg odsek med Plavami in Solkanom, kjer bi vlaki ob celoviti obnovi lahko vozili 100 km/h in s tem še povečali časovno konkurenčnost z avti. (ki roko na srce, že danes ni slaba)