Ampak, v vseh normalnih državah ima nezamujen vlak prednost pred zamujenim, ne glede na rang. V tvojem primeru, če bi dal prednost Mimari, bi lahko povzročil zamudo vseh vlakov, ki imajo zvezo s tem točnim lokalcem. Bolj se moraš vprašati, zakaj je bil mednarodni v zamudi, ne zakaj je lokalc bil po voznem redu tam. Ti si v tem primeru kasneje pač padel v črno piko ÖBB-ja, ki se mu reče takt čez ture. No, jaz sem pa nekaj let nazaj zamudil zadnjo vezo tisti dan, zato da je bil pohorc čim manj zamujen, mi z lokalcem pa iz 0 na 50 minut zamude v Poljčanah. Pa nisem bil edini takrat.desiro napisal/-a: To kaj nespoštovanje rangov potegne za seboj pa lahko opišem tako:
Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Pozdravljeni. Berem dokumentacijo za nadgradnjo proge Kranj - Podnart in opažam da so predvidene 28 dni
12 urne zapore. Na SŽ infrastruktura pa piše da bo zapora samo Podrožca - Jesenice. Je to napaka na SŽ ali je prišlo do spremembe zapore
12 urne zapore. Na SŽ infrastruktura pa piše da bo zapora samo Podrožca - Jesenice. Je to napaka na SŽ ali je prišlo do spremembe zapore
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Namen mojega prispevka zgoraj je bil komentar na objavo od @Regan 664, da imajo tovorni vlaki velikokrat prednost pred potniškimi. Napisal sem samo svoje mnenje, da kaj takega še nisem doživel in enostavno podal en svoj primer. Nikjer pa nisem napisal, da je bilo kaj spornega v tem mojem primeru v Pivki in, da bi progovni prometnik moral kako drugače ravnati Tako, da @desiro ni potrebe po odpiranju razprav o raznih rangih vlakov, privatnih prevoznikih, nekih izrednih trasah itd. Toliko...
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ne, le blazno neumno se mi zdi da potniki plačujejo neke dodatke če na koncu storitev ni nič boljša od tiste na lokalnih vlakih. Sploh glede na to da v tujini doplačil za hitrejše vlake načeloma ni oz. le te niso zastavljene na tak način kot pri nas zgolj na rang vlaka ampak odtehta tudi razlika v potovalnem času. Žalostno je da še tiste ene boge najvišje vrste vlaka (angleži bi rekli flagship) ne moremo čuvati pred raznoraznimi nepotrebnimi zmanjševanji potovalne hitrosti.038 napisal/-a:Da ni dal tebi kak rang kril?desiro napisal/-a:vsekakor pa bi se range moralo spoštovati,
No tvoj komentar bi bil opravičjiv če bi mi imeli nevem kako kompleksen sistem vez vlakov, ja madona tista veza v ZM ki je ena in edina bo pa že počakala? Pa verjetno bi zamuda le tega imela vpliv na manjše število potnikov kot zamuda nekega EC?Re 4/4 napisal/-a:Ampak, v vseh normalnih državah ima nezamujen vlak prednost pred zamujenim, ne glede na rang. V tvojem primeru, če bi dal prednost Mimari, bi lahko povzročil zamudo vseh vlakov, ki imajo zvezo s tem točnim lokalcem. Bolj se moraš vprašati, zakaj je bil mednarodni v zamudi, ne zakaj je lokalc bil po voznem redu tam. Ti si v tem primeru kasneje pač padel v črno piko ÖBB-ja, ki se mu reče takt čez ture. No, jaz sem pa nekaj let nazaj zamudil zadnjo vezo tisti dan, zato da je bil pohorc čim manj zamujen, mi z lokalcem pa iz 0 na 50 minut zamude v Poljčanah. Pa nisem bil edini takrat.desiro napisal/-a: To kaj nespoštovanje rangov potegne za seboj pa lahko opišem tako:
Žiga napisal/-a:Namen mojega prispevka zgoraj je bil komentar na objavo od @Regan 664, da imajo tovorni vlaki velikokrat prednost pred potniškimi. Napisal sem samo svoje mnenje, da kaj takega še nisem doživel in enostavno podal en svoj primer. Nikjer pa nisem napisal, da je bilo kaj spornega v tem mojem primeru v Pivki in, da bi progovni prometnik moral kako drugače ravnati Tako, da @desiro ni potrebe po odpiranju razprav o raznih rangih vlakov, privatnih prevoznikih, nekih izrednih trasah itd. Toliko...
Dobro, moj namen pa je bil izpostaviti to kar se dogaja, kjer pa so razprave o rangu vlaka, favoriziranju prednosti in izredih trasah pomembne.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Tudi progovni prometnik v Postojni dela čudeže na tej žalosti od infrastrukture. Seveda bo včasih za minuto ali 2 ustavil tudi mednarodnega na uvoznem signalu, da bo šlo mimo tistih 2.000 ton. Ker če bi ustavil tovornega bi se pa odjava za njim zelo podaljšala, saj zaviranje, čakanje pred US in ponovno speljevanje lahko vzame tudi do 10 min.....
Tudi ob srečanju dveh potniških vlakov se včasih zgodi (nisem nikoli rekel, da se te stvari vedno dogajajo!!!) da ima LP vlak prednost pred MV - tu je spet pogoj, kdo je bližje postaji...
Vseh teh kolobocij pa ne bi bilo, če bi imeli podhode.
Tudi ob srečanju dveh potniških vlakov se včasih zgodi (nisem nikoli rekel, da se te stvari vedno dogajajo!!!) da ima LP vlak prednost pred MV - tu je spet pogoj, kdo je bližje postaji...
Vseh teh kolobocij pa ne bi bilo, če bi imeli podhode.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kaj pa APB na primorski progi? Se kaj dogaja na tem področju?
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
APB se vgrajuje ob predvidenih remontih, ker sta proti Divači predvideni še dve novi napajalni. To so projekti po aktualnemu remontu gorenjke.Dirigent napisal/-a:Kaj pa APB na primorski progi? Se kaj dogaja na tem področju?
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
In kdaj bo remont gorenjke, kot kaže ga ne bo...To so projekti po aktualnemu remontu gorenjke.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Nadgradnja železniške postaje Grosuplje
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
Izdelava projektne dokumentacije za nadgradnjo železniške infrastrukture na območju železniške postaje Ljubljana
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
Izdelava projektne dokumentacije za nadgradnjo železniške infrastrukture na območju železniške postaje Ljubljana
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Direkcija RS za infrastrukturo je 14. 9. 2020 na Portalu javnih naročil objavila vest, da JN za nadgradnjo odseka Kranj−Podnart odda konzorciju CGP, SŽ ŽGP, GH Holding, Riko in Gorenjska gradbena družba. Do izteka roka je prispela le ponudba omenjenega konzorcija.
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=364753
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=364753
Aljaž
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
In kdaj se začne nadgradnja Kranj - Podnart
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Počasi. Kot prvo se mora zaključiti postopek izbire izvajalca. V danem primeru mora torej odločitev postati pravnomočna, nato sledi podpis pogodbe. Šele za tem sledijo terminska usklajevanja, uvedba v delo itn.
Aljaž
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Zunaj je tudi razpis za gradnjo novega nadvoza nad železniško postajo Grosuplje (A in C stran postaje, Taborska cesta).
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=367860
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=367860
Aljaž
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Govoriš za postajo GrosupljePočasi. Kot prvo se mora zaključiti postopek izbire izvajalca. V danem primeru mora torej odločitev postati pravnomočna, nato sledi podpis pogodbe. Šele za tem sledijo terminska usklajevanja, uvedba v delo itn.
Obnova Kranj - Podnart - Lesce Bled bi se morala začeti istočasno s predorom Karavanke. Vsaj tako je bilo mišljeno.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
S stališča zdrave pameti to drži, s stališča zakonov, ki urejajo javna naročila, pa je tako, kot je napisal Aljaž.Urban91 napisal/-a: Obnova Kranj - Podnart - Lesce Bled bi se morala začeti istočasno s predorom Karavanke. Vsaj tako je bilo mišljeno.
Pri nas je bila v spopadih v sodnih sporih zdrava pamet navadno poražena. Žal.
LP, Metod