Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
Odgovori
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Saj nisem mislil na proizvajalca, temveč na SŽ.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Hočeš reči, da proizvajalec zavlačuje in pričakuje ukinitev? Kajti v enem od zgornjih postov je zapisano, da je Stadler včeraj dostavil vlogo za pridobitev dovoljenja.
Saj v bistvu mi ni jasno, zakaj večina v to zgodbo vpleta SŽ, pa to da se predolgo testira in ne vem kaj vse še. Saj tudi preden pride novi golf v salon, opravi milijone testov. Ampak ja, večina se niti ne spomne več, da se vse tam začne z euroncap, pa testiranje več tisoč kilometrov s kamuflažo po stran poteh sveta... In se pričakuje, da bo neka potniška garnitura, prišla z manj testi čez, pri strožjih pogojih za hrup, elektromagnetna sevanja in ne vem kaj še vse, kot so veljali v zgodovini. Najbolje potem, da vse protokole ukinemo in bo standard šel nazaj, ko je še regan prišel skozi. :roll: Eh, vso to nerganje je že prav nadležno... Sploh pa je že bilo razloženo, da protokol za pridobitev obratovalnega dovoljenja v Sloveniji, na Hrvaškem in v Avstriji izvaja proizvajalec, torej Stadler in ne SŽ. Če pa se proizvajalec sooča z zaprtimi mejami, karanteno za osebje, bo pa jasno trajalo dlje, kot običajno...In vsi trije tipi garnitur so različni, zato mora vsak tip opraviti isti protokol.
smok1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 81
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a smok1 »

Mogoče veš kdaj bodo začeli testirat garniture tudi v tujini? Po tem, ko dobi obratovalno dovoljenje v Sloveniji?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

smok1 napisal/-a:Mogoče veš kdaj bodo začeli testirat garniture tudi v tujini? Po tem, ko dobi obratovalno dovoljenje v Sloveniji?
Dovoljenja za vožnjo v Avstriji in na Hrvaškem morajo biti pridobljena v roku dveh let po uspešnem prevzemu prve potniške garniture iz posamezne serije. Torej v praksi bi znalo biti verjetno takrat, ko končajo teste z dvopodno garnituro. Dvopodno garnituro pa bi znali videti verjetno, ko končajo glavne teste z enopodno v tujini. Morda že prej. Tako da, z decembrom 2021, bi lahko že vozile v tujino.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Hočeš reči, da proizvajalec zavlačuje in pričakuje ukinitev? Kajti v enem od zgornjih postov je zapisano, da je Stadler včeraj dostavil vlogo za pridobitev dovoljenja.
Saj v bistvu mi ni jasno, zakaj večina v to zgodbo vpleta SŽ, pa to da se predolgo testira in ne vem kaj vse še. Saj tudi preden pride novi golf v salon, opravi milijone testov. Ampak ja, večina se niti ne spomne več, da se vse tam začne z euroncap, pa testiranje več tisoč kilometrov s kamuflažo po stran poteh sveta... In se pričakuje, da bo neka potniška garnitura, prišla z manj testi čez, pri strožjih pogojih za hrup, elektromagnetna sevanja in ne vem kaj še vse, kot so veljali v zgodovini. Najbolje potem, da vse protokole ukinemo in bo standard šel nazaj, ko je še regan prišel skozi. :roll: Eh, vso to nerganje je že prav nadležno... Sploh pa je že bilo razloženo, da protokol za pridobitev obratovalnega dovoljenja v Sloveniji, na Hrvaškem in v Avstriji izvaja proizvajalec, torej Stadler in ne SŽ. Če pa se proizvajalec sooča z zaprtimi mejami, karanteno za osebje, bo pa jasno trajalo dlje, kot običajno...In vsi trije tipi garnitur so različni, zato mora vsak tip opraviti isti protokol.
Sem mislil, da je od trenutka ko garnitura prestopi državno mejo izvršena tudi primopredaja in da morajo SŽ opraviti samo še dodatne teste zaradi specifičnosti naše infrastrukture.
preglednik
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a maxima »

Primerjava nove in stare sheme :)

Slika2020-10-08_08-22-16 by Trainspotter Slovenia, on Flickr

SlikaSŽ 610/615 001/002, Depala vas by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a:
Sem mislil, da je od trenutka ko garnitura prestopi državno mejo izvršena tudi primopredaja in da morajo SŽ opraviti samo še dodatne teste zaradi specifičnosti naše infrastrukture.
Že leta je praksa v večini držav, da postopke opravi proizvajalec, kupec pa plača postopke. Še posebej sedaj, ko na tirih ni več samo državnega prevoznika. V primeru zamud pa se postopa odvisno od situacije. Ali penali, ali izvedba postopkov na lastno pest kupca z izvržbo stroškov, ali pa se kompenzira z dodatno garnitur(o)/ami, ali pa pri lokomotivah, proizvajalec na lastne stroške najame nadomestne lokomotive, ali pa se stornira del naročil, brez stroškov prekinitve pogodbe, in še in še. Lahko pa se na koncu tudi zamahne z roko, kot z.... @TGVLyria, kako kaj FUC-ovi CAF-i za Avstrijo? :roll:
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a 038 »

TGV Lyria napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Prijatelj mi je sporočil, da je bil en električni Stadler danes parkiran blizu delavnic SŽ na Ptuju.
510-005/006 bo do nadaljnjega stacioniran na Ptuju in od tam opravljal testne vožnje. Verjetno v luči tega, da je hodoška proga najsodobnejša proga v Sloveniji in najbolj primerna za testiranja, pa tudi zaradi začetka vključevanja dizelskih garnitur v redni promet, da ne bo delal "gužve" v CD Moste.
Prenočuje na Pragerskem. Morda jih je strah vandalov ali so pa razlog tirne kapacitete, ali pa...?
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Rečeno je bilo, da bo Stadler (DMG) v času testiranja prevozil vse slovensko železniško omrežje. Kolikor vem, ga na Dravski progi še ni bilo, na Goriški samo deloma, pa tudi za Belo Krajino nisem prepričan. Ga mogoče te relacije še čakajo?
preglednik
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

preglednik napisal/-a:...pa tudi za Belo Krajino nisem prepričan. Ga mogoče te relacije še čakajo?
JV Slovenijo so "obdelali" v celoti. Stadler je v drugi polovici septembra obiskal Metliko. Prav tako so odpeljali relacijo. Sevnica—Trebnje.
Aljaž
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Je bil torej tudi na Koroškem in v Novi Gorici?
preglednik
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 10.06.2018, 22:37
Kraj: na Goriškem

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a MatejP »

preglednik napisal/-a:Je bil torej tudi na Koroškem in v Novi Gorici?
V Novi Gorici zagotovo ne.
Pa lep pozdrav
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

038 napisal/-a:
Prenočuje na Pragerskem. Morda jih je strah vandalov ali so pa razlog tirne kapacitete, ali pa...?
Vprašanje, če je v hali na Ptuju vedno prostor zanj...
Re 4/4 napisal/-a:@TGVLyria, kako kaj FUC-ovi CAF-i za Avstrijo? :roll:
Pa saj vozijo. V Ljubljano :D :D Malo so sfalili smer.
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a 038 »

Kako pa prideš v halo brez žice nad seboj?
Dvomim da je. Verjetno odgovor logistika...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
510-005/006 bo do nadaljnjega stacioniran na Ptuju in od tam opravljal testne vožnje. Verjetno v luči tega, da je hodoška proga najsodobnejša proga v Sloveniji in najbolj primerna za testiranja...

1500 kilometrov mora opraviti z največjo hitrostjo 160 km/h. Tako je zahtevano.
Odgovori