Zgodovina oz. razvoj 06
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zgodovina oz. razvoj 06
Pozdravljeni,
odgovor, kakšne peči so imele lokomotive JŽ 06 je na prejšnji strani,
ker smo že ravno pri kotlu lokomotive, si lahko v slovenski bibliji o lokomotivah pogledamo, kaj je Verij Švajgar v knjigi Železniška vozila napisal o pokončnem kotlu lokomotive.
Knjiga, ki jo imam na razpolago je iz leta 1947.
Pokončni kotel ima dva glavna dela: peč in zunanji plašč.
Na zadnji strani je navedeno tudi gradivo za pokončni kotel.
pozdrav
Darko
odgovor, kakšne peči so imele lokomotive JŽ 06 je na prejšnji strani,
ker smo že ravno pri kotlu lokomotive, si lahko v slovenski bibliji o lokomotivah pogledamo, kaj je Verij Švajgar v knjigi Železniška vozila napisal o pokončnem kotlu lokomotive.
Knjiga, ki jo imam na razpolago je iz leta 1947.
Pokončni kotel ima dva glavna dela: peč in zunanji plašč.
Na zadnji strani je navedeno tudi gradivo za pokončni kotel.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zgodovina oz. razvoj 06
O: 182150
Pozdravljeni,
v arhivu Železniškega muzeja v Ljubljani je originalni načrt peči za JŽ 06. Seveda so med okupacijo po njem čorgljali tudi Italijani
Kvaliteta je bolj slaba, fotografirano je bilo s slabim fotoaparatom pod težkimi pogoji pri nastavitvi: avtomatsko
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
v arhivu Železniškega muzeja v Ljubljani je originalni načrt peči za JŽ 06. Seveda so med okupacijo po njem čorgljali tudi Italijani
Kvaliteta je bolj slaba, fotografirano je bilo s slabim fotoaparatom pod težkimi pogoji pri nastavitvi: avtomatsko
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Zgodovina oz. razvoj 06
Darko, če nič drugega naj rečem hvala za napisano. Skorajda se mi zdi nenavadno, da so bile peči na 06 (in predvidevam na 05 in 30) v originalu bakrene (=drage).
Goran
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zgodovina oz. razvoj 06
Pozdravljeni,
v železniškem muzeju v Augsburgu, kamor je šla naša "poslanka" na začasno "delo" v Nemčijo ("Gastarbajterica") so "obnovili" njeno zgodbo.
Na žalost samo v nemščini.
https://www.bahnpark-augsburg.de/filead ... 06_013.pdf
Spletna stran muzeja, s katere sem "snel" zgodbo naše 06:
https://www.bahnpark-augsburg.de/
Še slika iz muzeja:
pozdrav
Darko
v železniškem muzeju v Augsburgu, kamor je šla naša "poslanka" na začasno "delo" v Nemčijo ("Gastarbajterica") so "obnovili" njeno zgodbo.
Na žalost samo v nemščini.
https://www.bahnpark-augsburg.de/filead ... 06_013.pdf
Spletna stran muzeja, s katere sem "snel" zgodbo naše 06:
https://www.bahnpark-augsburg.de/
Še slika iz muzeja:
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Zgodovina oz. razvoj 06
06 - 013 je na žalost prodana.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zgodovina oz. razvoj 06
To pa je žalostna novica
pozdrav
Darko
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zgodovina oz. razvoj 06
Se pa po svetu in spletu prodajajo fotke, ko je bila JŽ 06-013 kot eksponat v Mariboru:
Kje vse je bila postavljena kot muzejska lokomotiva, si lahko preberete v tekstu knjige Marka Koširja, ki še ni izšla:
http://proandy-sp.si/dokumenti/LPL-8POGLAVJE.pdf
pozdrav
Darko
Kje vse je bila postavljena kot muzejska lokomotiva, si lahko preberete v tekstu knjige Marka Koširja, ki še ni izšla:
http://proandy-sp.si/dokumenti/LPL-8POGLAVJE.pdf
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zgodovina oz. razvoj 06
Pozdravljeni,
ali kdo ve, kje točno je ta zgornja lokacija?
pozdrav
Darko
ali kdo ve, kje točno je ta zgornja lokacija?
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Zgodovina oz. razvoj 06
Bi lahko to bil morebiti bivši prehod ptujske ceste za bivšim Baumaxom sedaj Obijem?
Re: Zgodovina oz. razvoj 06
Saj je bivši prehod Ptujske in nič drugače.Bi lahko to bil morebiti bivši prehod ptujske ceste za bivšim Baumaxom sedaj Obijem?
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zgodovina oz. razvoj 06
Hvala obema!
Ali bi lahko kdo pozicijo lokomotive označil na streetwiew ali kakšni google mapi?
Jaz se v MB bolj slabo znajdem
Ali še imamo kakšno fotko iz te lokacije?
pozdrav
Darko
Ali bi lahko kdo pozicijo lokomotive označil na streetwiew ali kakšni google mapi?
Jaz se v MB bolj slabo znajdem
Ali še imamo kakšno fotko iz te lokacije?
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Zgodovina oz. razvoj 06
Mislim da je lokomotiva stala na koncu izvlecnega tira, kateri je danes skorajda na enaki lokaciji, ali pa morda na Petrolovem tiru če je bil sploh tako dolg?
Ra-tv in video servis Prešern Ivan, ponuja najblizjo lokacijo streetwieva, uvozna signala in telefonska stebrička bi bila lokacija kjer je nastala druga slika(mesto fotografa).
Ra-tv in video servis Prešern Ivan, ponuja najblizjo lokacijo streetwieva, uvozna signala in telefonska stebrička bi bila lokacija kjer je nastala druga slika(mesto fotografa).
Zadnjič spremenil 038, dne 27.12.2020, 20:12, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Zgodovina oz. razvoj 06
https://maps.app.goo.gl/nw8eUAPfNdKNvnNR8
https://maps.app.goo.gl/7k6JJkXEmVWecd6f9
Domnevam da je lokomotiva stala nekje na obmocju tistega manjšega objekta pred drevesom.
https://maps.app.goo.gl/7k6JJkXEmVWecd6f9
Domnevam da je lokomotiva stala nekje na obmocju tistega manjšega objekta pred drevesom.
Re: Zgodovina oz. razvoj 06
Pozdravljeni!
To je definitivno eden od dveh tezenskih paralelnih izvlačnih tirov, ki sta potekala paralelno vse do tedanje trase Ptujske ceste v bližini tedanjega nivojskega prehoda. Ostal je le še eden in danes leži za OBI-jem. Petrolov industrijski priključek ( v kraljevini Jugoslaviji je bil Shellov!) pa se je odcepil v bližini nekdanjega lesenega nadhoda od levega izvlačnega tira, seveda v levo.
Lep pozdrav - Peter
To je definitivno eden od dveh tezenskih paralelnih izvlačnih tirov, ki sta potekala paralelno vse do tedanje trase Ptujske ceste v bližini tedanjega nivojskega prehoda. Ostal je le še eden in danes leži za OBI-jem. Petrolov industrijski priključek ( v kraljevini Jugoslaviji je bil Shellov!) pa se je odcepil v bližini nekdanjega lesenega nadhoda od levega izvlačnega tira, seveda v levo.
Lep pozdrav - Peter