Čudež na kočevski progi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Čudež na kočevski progi!
Kaj je narobe z rumenimi označbami na peronih, ki so sicer prisotne na tako rekoč vseh postajah dolenjske in belokranjske proge z izjemo Ivančne Gorice, ki ima peron zgrajen po novejših standardih?
Aljaž
Re: Čudež na kočevski progi!
Narobe ni nič, ne vem pa kaj označujejo? A ko je sneg najbrž niso vidne? Domnevam čemu so namenjene, morda bi moral kak minister ali ministrica v jamo stopiti, da bi doumel pomen perona. Minister je podpisnik še trenutno veljavnih pravilnikov.leteči vlak napisal/-a:Kaj je narobe z rumenimi označbami na peronih, ki so sicer prisotne na praktično vseh postajah dolenjske in belokranjske proge?
Re: Čudež na kočevski progi!
Torej, te dva ali tri prehode sem opazil neposredno od Ribnice v smeri Kočevja. Za boljso predstavo tukaj link do google street viewa (https://www.google.com/maps/@45.7392048 ... 312!8i6656). Fotka na googlu je sicer ze malce stara, samo mi ne deluje bistveno drugace, razen to, da sem iz vlaka videl da je en znak kaksne 10x prestreljen z nekaksnim strelnim orozjem ( ). Pa glede na to da sem to opazil, smo sli mimo res pocasi (recimo 30kmh).gorican napisal/-a: Kako andrejevim križem
A ni bilo povsod že napisano, v vseh teh letih prenove kočevke, da bodo s tem projektom, odpravljeni vsi nezavarovani nivojski prehodi, ter nadomeščeni z avtomatskimi zapornicami ?!?!?
Meni je situacija na postaji v Grosuplju malce bizarna in nevarna, res pa je da ne vem kako to poteka na drugih postajah. Skrajni cas da se naredi neko pametno prometno vozlisce, s peroni in podhodi. Trenutno se zdi kot da si na neki od boga pozabljeni postaji (kar verjetno tudi je)038 napisal/-a:Ko gledam tisto panoramsko sliko iz Grosuplja, rumene označbe na peronu???, "S tabla", ...nesmisel in nered,
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
- parni_vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 338
- Pridružen: 25.11.2020, 17:03
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Čudež na kočevski progi!
Mislim, da na označbah piše, kateri peron in tir je tam. Po moje so kar koristne, ker se drugače potnik lahko zmoti in gre na napačen peron, ker ne ve kje je peron, iz katerega odpelje njegov vlak. Potem pa gre čez progo kar "na črno" in v strahu, da bi zamudil vlak tvega lastno življenje.038 napisal/-a:Narobe ni nič, ne vem pa kaj označujejo? A ko je sneg najbrž niso vidne? Domnevam čemu so namenjene, morda bi moral kak minister ali ministrica v jamo stopiti, da bi doumel pomen perona. Minister je podpisnik še trenutno veljavnih pravilnikov.leteči vlak napisal/-a:Kaj je narobe z rumenimi označbami na peronih, ki so sicer prisotne na praktično vseh postajah dolenjske in belokranjske proge?
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Čudež na kočevski progi!
Ta polja z rumenim ozadjem in rdečimi črkami/številkami so v večini primerov edini smerokaz, ki označuje številko perona in tira. Standardiziranih višinskih tabel z belim ozadjem in modro-zelenimi znaki na neobnovljenih postajah med ljubljanskim Rakovnikom in Metliko še ne poznamo. Ja, se strinjam, da bi lahko bilo bolje, ampak dokler ne bo ustrezne zamenjave, je tudi to v redu.038 napisal/-a: Narobe ni nič, ne vem pa kaj označujejo? A ko je sneg najbrž niso vidne? Domnevam čemu so namenjene, morda bi moral kak minister ali ministrica v jamo stopiti, da bi doumel pomen perona. Minister je podpisnik še trenutno veljavnih pravilnikov.
Glede na to, da se v zadnjih desetletjih v ŽP Grosuplje ni vložilo praktično ničesar, z izjemo obnovitvenih del znotraj postajne zgradbe in rušenja starega skladišča onkraj tirov, je situacija takšna kot je. Poznam številne Grosupeljčane in prebivalce bližnjih vasi, ki bi dnevno s pridom uporabljali železniške storitve, a jih številne omejitve infrastrukture in voznih sredstev odvračajo. Skrajni čas, da se zadeve premaknejo na bolje. Če je avtobusnemu prometu z relativno majhnimi vložki v zadnjem desetletju uspel velik preboj naprej, ni vrag, da se to ne bo zgodilo tudi železnici.Anzee napisal/-a:Meni je situacija na postaji v Grosuplju malce bizarna in nevarna, res pa je da ne vem kako to poteka na drugih postajah. Skrajni cas da se naredi neko pametno prometno vozlisce, s peroni in podhodi. Trenutno se zdi kot da si na neki od boga pozabljeni postaji (kar verjetno tudi je)
Aljaž
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 101
- Pridružen: 26.09.2011, 17:13
Re: Čudež na kočevski progi!
Kolikor mi je znano, je problem v povezovalnih cestah, ki so pogoj za ukinitev nezavarovanih NPr-jev pri Ribnici. Ko bodo ceste končane, bodo ti NPr-ji ukinjeni. Še bolj čudno je to:gorican napisal/-a:@Anzee
Kopiram:
- kljub obnovljeni progi na nekaj mestih bizarno pocasno. Med Ribnico in Kocevjem zaradi par Npr z andrejevim krizem izjemno pocasi (zalostno je videti, ko se v sodobnem vlaku po "obnovljeni" progi peljes isto hitro kot star tovornjak na sosednji magistralni cesti)
Kako andrejevim križem
A ni bilo povsod že napisano, v vseh teh letih prenove kočevke, da bodo s tem projektom, odpravljeni vsi nezavarovani nivojski prehodi, ter nadomeščeni z avtomatskimi zapornicami ?!?!?
Če je ostalo res tako, kot je napisal Anzee, potem je en velik MINUS za vse akterje
Res, kot da postaje niso opremljene s sodobnimi SVN. Kakšen pomen ima potem signalni znak "omejena hitrost, pričakuj x", če je itak v premo in odklon omejitev 50 km/h. Kot da se nekdo trudi, da potniški vlaki ne bi bili konkurenčni cestnemu prometu.Ljubitelj napisal/-a:Kar čudi je pa to, da na najnovejši progi, opremljeni z daljinskim krmiljenjem in elektronsko signalizacijo skozi nobeno postajo ni dovoljena hitrost višja kot 50 km/h, enako kot v odklon in tudi na vsakem postajališču razen Stare Cerkve je hitrost omejena na 60 km/h.
Re: Čudež na kočevski progi!
Tudi danes je bilo nekaj zamud na tej progi. Je to zaradi tega, kar je bilo prej omenjeno?
Re: Čudež na kočevski progi!
Nova proga, nove garniture... tudi voznoredašem je pri takih spremembah težko v nulo zadeti simulacijo, potem pa še kakšna počasna, ki ni vključena v VR pa dobimo tole, kar je danes.
Re: Čudež na kočevski progi!
Sem za hec pogledal dnes zjutraj Vlak 4473 z odhodom 7:51 je bil zamujen 7 minut iz Grosuplja (natančno kje je nastala zamuda se več ne vidi na netu), vsi ostali vlaki s katerim se je križal ali vozil v isti smeri 3206, 3281 so bili pa točni. In če kaj vem iz Grosuplja naprej ni nekih počasnih voženje, Počasna vožnja zaradi nezavarovanih prehodov je precej bliže Kočevja. Skratka misterija najnovejše proge z najmodernejšimi elektronskimi SVN, ki ne kažejo vožnje v odklon.Nova proga, nove garniture... tudi voznoredašem je pri takih spremembah težko v nulo zadeti simulacijo, potem pa še kakšna počasna, ki ni vključena v VR pa dobimo tole, kar je danes.
Re: Čudež na kočevski progi!
Ali imajo novi vlaki težave z zdrsavanjem koles (pred leti je to počel izredni vlak, sestavljen iz dveh fiatov in to ob lepem vremenu..)?
Re: Čudež na kočevski progi!
Hm, ali bi to bil morda razlog tudi za nenavadno zaviranje? Pri postaji Zlebic je na tistem podstavnem vozicku kjer sem sedel kar malce trzalo (obcutek kot abs pri avtomobilu samo z malce nizjo frekvenco)...Dirigent napisal/-a:Ali imajo novi vlaki težave z zdrsavanjem koles?
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Čudež na kočevski progi!
Skoraj nemogoče. Pri vsej elektroniki ki to preprečuje + pogon na dva podstavna vozička. Tisti izredni je verjetno bil Kanarček, oba s Fiatom pa imata ta problem, da morata vleči še prikolico, pogon pa deluje na le en voziček.Dirigent napisal/-a:Ali imajo novi vlaki težave z zdrsavanjem koles (pred leti je to počel izredni vlak, sestavljen iz dveh fiatov in to ob lepem vremenu..)?
@Anzee tisto trzanje bi lahko bila protidrsna zaščita ja.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Čudež na kočevski progi!
Pogon pri Fiatu deluje na dva vozička, ampak samo na eno os pri vsakem.
preglednik
Re: Čudež na kočevski progi!
Mene ne bi preveč čudilo, če bi imeli vlaki na Kočevki težave z zdrsavanjem koles. Te dni je vreme neugodno (hladno in vlažno), tirnice pa v resnici ne ravno vožene (precej let so videle samo po en par vlakov na dan). Pričakujem, da se bodo te težave sčasoma nekoliko unesle s povečanjem prometa na progi - razen morda na nekaterih posebej neugodnih delih, kot je vzpon čez Čušperk.
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Še bolj neugoden je del okoli vahtnice ( del med Ortnekom in Žlebičem)mkx napisal/-a:Mene ne bi preveč čudilo, če bi imeli vlaki na Kočevki težave z zdrsavanjem koles. Te dni je vreme neugodno (hladno in vlažno), tirnice pa v resnici ne ravno vožene (precej let so videle samo po en par vlakov na dan). Pričakujem, da se bodo te težave sčasoma nekoliko unesle s povečanjem prometa na progi - razen morda na nekaterih posebej neugodnih delih, kot je vzpon čez Čušperk.